Schimbare motor, Intrebare pt cunoscatori
Schimbare motor, Intrebare pt cunoscatori
dvirus |
22 Apr 2008, 06:00
Post
#1
|
||
Membru incepator sau nu Group: Members Posts: 184 Joined: 19 March 08 From: Brasov (de obicei) |
|
||
--------------------
Dacia
1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu)
1987/TX; 2005/Laureat
- BV 01 VWW; BV 07 HPC
|
|||
KTC |
22 Apr 2008, 11:02
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 3 May 06 From: BUC -IF |
Din lege stiam ca se pot omologa pe masina doar motoare cu +40% putere fata de motorul original. Poti sa schimbi blocul motor cu un 1.4 sau 1.6 ... si schimbi axele si chiulasa cu orice altceva de la Renault. Asta e o varianta sa ramai la limita legalitatii si fara sa schimbi motorul.
|
--------------------
Dacia
1310
`85 (54cp)
- IF 75 KTC BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
|
|
dvirus |
22 Apr 2008, 15:02
Post
#3
|
Membru incepator sau nu Group: Members Posts: 184 Joined: 19 March 08 From: Brasov (de obicei) |
QUOTE(KTC @ 22 Apr 2008, 11:02) Din lege stiam ca se pot omologa pe masina doar motoare cu +40% putere fata de motorul original. Poti sa schimbi blocul motor cu un 1.4 sau 1.6 ... si schimbi axele si chiulasa cu orice altceva de la Renault. Asta e o varianta sa ramai la limita legalitatii si fara sa schimbi motorul. Pai da. Dar daca vrei ceva mai multa performanta nu poti face acelasi lucru cu un motor care are +40% putere deja omologat pe masina? |
--------------------
Dacia
1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu)
1987/TX; 2005/Laureat
- BV 01 VWW; BV 07 HPC
|
|
KTC |
23 Apr 2008, 08:16
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 3 May 06 From: BUC -IF |
N-ai inteles ideea. Omologhezi un 1.6 normal care se incadreaza deja in cei 40% de ex si pe urma faci ce vrei din el. Ramai cu blocul motor (placuta cu serii), schimbi axe, chiulasa, carb, etc. Si poate poate te apropii de 90-100 CP.
Daca te arunci direct sa omologhezi un motor de golf2 sau alpine sigur n-o sa-l omologheze nimeni. This post has been edited by KTC: 23 Apr 2008, 08:18 |
--------------------
Dacia
1310
`85 (54cp)
- IF 75 KTC BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
|
|
dvirus |
23 Apr 2008, 14:32
Post
#5
|
Membru incepator sau nu Group: Members Posts: 184 Joined: 19 March 08 From: Brasov (de obicei) |
Engines
* 0.8 L (845 cc) 8-valve I4; 36 bhp (26 kW); top speed: 120 km/h (75 mph) * 1.1 L (1108 cc) 8-valve I4; 45 bhp (33 kW); top speed: 135 km/h (84 mph) * 1.3 L (1289 cc) 8-valve I4; 55 bhp (40 kW); top speed: 140 km/h (87 mph) (automatic) * 1.3 L (1289 cc) 8-valve I4; 64 bhp (46 kW); top speed: 151 km/h (94 mph) * 1.4 L (1397 cc) 8-valve I4; 63 bhp (46 kW); top speed: 142 km/h (88 mph) (automatic) * 1.4 L (1397 cc) 8-valve I4; 93 bhp (67 kW); top speed: 175 km/h (109 mph); 0-100 km/h: 8.9 s * 1.4 L (1397 cc) turbo 8-valve I4; 110 bhp (81 kW); top speed: 185 km/h (115 mph); 0-100 km/h: 9.1 s * 1.4 L (1397 cc) turbo 8-valve I4; 160 bhp (118 kW); top speed: 201 km/h (125 mph); 0-100 km/h: 6.9 s Spre exemplu omologhezi motorul de 1.4 cu 63 CP, dupa care pastrezi ce poate fi pastrat si il convertesti in cel turbo. (Blocul motor este acelasi nu?) |
--------------------
Dacia
1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu)
1987/TX; 2005/Laureat
- BV 01 VWW; BV 07 HPC
|
|
anndi |
27 Apr 2008, 19:07
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara |
Nu este acela bloc! Dar motorul de 1,4 de reno se poate omologa fara probleme pe dacia, dupa care iei placuta de pe cel de reno de 1,4, o pui pe cel de reno turbo si il plantezi pe masina. Si ai dacia turbo perfect legal!
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2024 - 20:04 |