DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Schimbare motor, Intrebare pt cunoscatori

dvirus
post 22 Apr 2008, 06:00
Post #1


Membru incepator sau nu


Group: Members
Posts: 184
Joined: 19 March 08
From: Brasov (de obicei)




Cine detine informatii cu privire la codurile motoarelor va rog sa le posteze aici

De ex: motorul de 1310 care il am pe masina are codul 810-99* (daca imi amintesc corect)

Ma gandeam daca se poate obtine inscrierea unui anumit motor cu caracteristici asemanatoare cu cel de dacie care are acelasi cod cu o varianta mai puternica (spre ex: motorul de r5 aspirat pe care poate fi adaugat carburatorul si turbina + anexe)

Btw. In caz ca se intreaba cineva de rost: http://www.rarom.ro/cs-uploads/11_8_anexal.pdf

This post has been edited by dvirus: 22 Apr 2008, 06:02


--------------------
Dacia 1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu) 1987/TX; 2005/Laureat - BV 01 VWW; BV 07 HPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KTC
post 22 Apr 2008, 11:02
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 3 May 06
From: BUC -IF




Din lege stiam ca se pot omologa pe masina doar motoare cu +40% putere fata de motorul original. Poti sa schimbi blocul motor cu un 1.4 sau 1.6 ... si schimbi axele si chiulasa cu orice altceva de la Renault. Asta e o varianta sa ramai la limita legalitatii si fara sa schimbi motorul.


--------------------
Dacia 1310 `85 (54cp) - IF 75 KTC
BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dvirus
post 22 Apr 2008, 15:02
Post #3


Membru incepator sau nu


Group: Members
Posts: 184
Joined: 19 March 08
From: Brasov (de obicei)




QUOTE(KTC @ 22 Apr 2008, 11:02)
Din lege stiam ca se pot omologa pe masina doar motoare cu +40% putere fata de motorul original. Poti sa schimbi blocul motor cu un 1.4 sau 1.6 ... si schimbi axele si chiulasa cu orice altceva de la Renault. Asta e o varianta sa ramai la limita legalitatii si fara sa schimbi motorul.
*


Pai da. Dar daca vrei ceva mai multa performanta nu poti face acelasi lucru cu un motor care are +40% putere deja omologat pe masina? biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu) 1987/TX; 2005/Laureat - BV 01 VWW; BV 07 HPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KTC
post 23 Apr 2008, 08:16
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 3 May 06
From: BUC -IF




N-ai inteles ideea. Omologhezi un 1.6 normal care se incadreaza deja in cei 40% de ex si pe urma faci ce vrei din el. Ramai cu blocul motor (placuta cu serii), schimbi axe, chiulasa, carb, etc. Si poate poate te apropii de 90-100 CP.

Daca te arunci direct sa omologhezi un motor de golf2 sau alpine sigur n-o sa-l omologheze nimeni.

This post has been edited by KTC: 23 Apr 2008, 08:18


--------------------
Dacia 1310 `85 (54cp) - IF 75 KTC
BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dvirus
post 23 Apr 2008, 14:32
Post #5


Membru incepator sau nu


Group: Members
Posts: 184
Joined: 19 March 08
From: Brasov (de obicei)




Engines

* 0.8 L (845 cc) 8-valve I4; 36 bhp (26 kW); top speed: 120 km/h (75 mph)
* 1.1 L (1108 cc) 8-valve I4; 45 bhp (33 kW); top speed: 135 km/h (84 mph)
* 1.3 L (1289 cc) 8-valve I4; 55 bhp (40 kW); top speed: 140 km/h (87 mph) (automatic)
* 1.3 L (1289 cc) 8-valve I4; 64 bhp (46 kW); top speed: 151 km/h (94 mph)
* 1.4 L (1397 cc) 8-valve I4; 63 bhp (46 kW); top speed: 142 km/h (88 mph) (automatic)
* 1.4 L (1397 cc) 8-valve I4; 93 bhp (67 kW); top speed: 175 km/h (109 mph); 0-100 km/h: 8.9 s
* 1.4 L (1397 cc) turbo 8-valve I4; 110 bhp (81 kW); top speed: 185 km/h (115 mph); 0-100 km/h: 9.1 s
* 1.4 L (1397 cc) turbo 8-valve I4; 160 bhp (118 kW); top speed: 201 km/h (125 mph); 0-100 km/h: 6.9 s

Spre exemplu omologhezi motorul de 1.4 cu 63 CP, dupa care pastrezi ce poate fi pastrat si il convertesti in cel turbo. (Blocul motor este acelasi nu?)


--------------------
Dacia 1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu) 1987/TX; 2005/Laureat - BV 01 VWW; BV 07 HPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 27 Apr 2008, 19:07
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Nu este acela bloc! Dar motorul de 1,4 de reno se poate omologa fara probleme pe dacia, dupa care iei placuta de pe cel de reno de 1,4, o pui pe cel de reno turbo si il plantezi pe masina. Si ai dacia turbo perfect legal!


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2024 - 20:04
Forum Renault