probleme la slz gpl, pierde antigel
![]() ![]() ![]() |
probleme la slz gpl, pierde antigel
CIPTUNING |
![]()
Post
#31
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
|
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
c_marika22@yahoo.com |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 16 February 08 From: Deva ![]() |
Mersi CIPTUNING!nu stiu ce sa zic,masina trage de tras,de consumat mai mult nu consuma si nu am nici ulei in vasul de apa si nici spuma pe joja.treaba e ca imi scade f mult din borcanul cu antigel. asa de mult aer sa fie pe instalatie?cateodata imi scade de gasesc borcanul gol,altadata cedeaza ba pe la colier ba pe la vas dc nu strang la maxim capacul?sa nu il strang asa tare voi ce ziceti?
2 May 2008, 08:44: Si inca o treba,eu de cand am sesizat prblema asta si pana acu am mers cu ea vreo 300km timp in care nu trebuia sa se agraveze situatia?intreb si eu, poti merge asa cu o garnitura de chiuloasa dusa? This post has been edited by c_marika22@yahoo.com: 2 May 2008, 08:44 |
--------------------
Dacia
Solenza Confort
2005
|
|
miki_slz |
![]()
Post
#33
|
![]() Solnitzar Group: Members Posts: 132 Joined: 29 March 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mergi odata si schimba garnitura aia !!!!!! De ce nu vrei sa intelegi ca ea e de vina? Sau iti palce sa mergi asa cu ea? Nu intotdeauna intra apa in baia de ulei si ulei in vasul de antigel! cand gasesti vasul gol daca ai incerca sa bagi lichid de racire ai sa vezi ca in 10 secunde se umple vasul si iti da mai mult afara pentru ca mai este pe circuit + ca circuitul mai e si plin de aer.
Dar nu baga antigel rece cand motorul e cald chiar daca gasesti vasul gol!!! TI-am spus faza pt ca am vazut-o cu ochii mei la un prieten incapatanat care a mers asa cu motorul cam 2 luni si apoi int-ro zi i s-a dus si electromotorul si asa a ajuns in service si i-au zis aia ca garnitura e varza . Daca ma asculti bine daca nu fa cum vrei dar atat iti spun ca nu faci bine daca o mai ti asa. Successss!!!!!!! Ps. nu iti spun povesti de adormit copii iti spun doar ce am vazut cu ochii mei si ce mi-au spus altii care au trecut prin asa ceva!!! This post has been edited by miki_slz: 2 May 2008, 13:38 |
--------------------
Dacia
Solenza/ NOVA GTI
2004 Scala /98
- CJ 31 MKI/CJ 03 MKI
|
|
c_marika22@yahoo.com |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 16 February 08 From: Deva ![]() |
cat de rpd ma duc sa imi verifive chiuloasa cred ca e cel mai indicat lucru.totusi ma framanta ceva.....http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=105860&hl=logan+laureat+gpl
This post has been edited by c_marika22@yahoo.com: 3 May 2008, 10:36 |
--------------------
Dacia
Solenza Confort
2005
|
|
c_marika22@yahoo.com |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 16 February 08 From: Deva ![]() |
Am fost cu masina la Dacia Service sa o verifice ,sa vad dc chiuloasa aia e de vina sau nu.Le explic simptomele baietilor de acolo care inclina sa imi dea dreptate ca o fi garnitura de chiuloasa arsa.Insa o pun pe tester sa imi verifice temperatura lichidului de racire si stupoare am mai multa apa decat antigel inauntru.....asta o fi cauza zic ei.cica trebuia sa fi bagat doar antigel nediluat....acu nu stiu in cartea tehnica zice ca antigelul se dilueaza,prin topicurile astea parerile sunt la fel ca antigelul tre diluat 50% cu apa,dc cei de la service imi zic sa bag antigel pur..?nu mi-au schimbat lichidul de racire atunci.operatiune asta o sa o fac cat de curand.acu drept e ca oi fi avand io mai multa apa decat antigel si risc io multe altele,da de unde diferenta asta de opinii mecanicii dacia service sugereaza ca antigelul nu se dilueaza(ma refer la GlaceolRX-Tip D).
|
--------------------
Dacia
Solenza Confort
2005
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Cu ce fel de tester au afla ei treaba asta? Au verificat concentratia lichidului de racire cu instrument special sau testerul electronic de diagnoza al motorului le-a spus asta?
![]() Merg unii cu apa chioara si nu au nici pe naiba masinile- doar ca pica pompa de apa mai repede. This post has been edited by CIPTUNING: 10 May 2008, 09:27 |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
c_marika22@yahoo.com |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 16 February 08 From: Deva ![]() |
Testerul electronic ptr.motor...
|
--------------------
Dacia
Solenza Confort
2005
|
|
valioglu |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Nu te mai chinui, e garnitura de chiulasa sigur. E bine sa nu mergi cu ea asa pentru ca se vor uza rapid mai multe si te va costa enorm. Testerul electronic nu da concentratia la antigel.
De completat in cazul in care nu exista pierderi se va folosi numai apa distilata, pentru ca doar apa se evapora, antigelul niciodata si o concentratie prea ridicata nu e necesara. This post has been edited by valioglu: 10 May 2008, 15:31 |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
c_marika22@yahoo.com |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 16 February 08 From: Deva ![]() |
Am fost la 2 service-uri cu ea,baietii nu sunt siguri ca e garnitura de chiuloasa si am vazut ca nici un mecanic nu se baga la treaba daca nu stie cu adevarat ca asta o fi problema.la Dacia Service mi-au zis sa schimb lichidul de racire:zis si facut merg acasa si schimb concentratia scot apa bag mai mult antigel....acu io chiar nu mai stiu ce sa zic...ma duc la drum cu ea merg doar cu vit. 1 si 2(drum rau)cand opresc masina iarasi curge pe la colierul ala.strang bine si la intoarcere nici o problema se comporta normal.acu chiar nu stiu ce sa fac.unul din mecanici imi spune ca nu e garnitura ca motorul toarce bine bla bla....alte cauze si pt.el necunoscute...alalaltul de la Dacia Service sa schimb lichidul intai...acu io am tot bagat la antigel in ea de cred ca o reparam de 2 ori pana acu....da de....mie chiar imi merge bine motorul ,ventilatorul cupleaza.colier bun,teu bun....ramane in studiu da mi frica de consecinte....
12 May 2008, 21:52: Daca chiar o fi garnitura de vina de ce nu am si celelalte simptome....?de atata timp trebuia sa mai apara ceva.nu? This post has been edited by c_marika22@yahoo.com: 12 May 2008, 21:52 |
--------------------
Dacia
Solenza Confort
2005
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#40
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
mai colegu...atasat gasesti o pagina din manualul de reparatii Slz.
Aia de la dacia service nu au chef de treaba. Ce are concentratia antigelului cu simptomele descrise de tine. Si eu inclin sa dau vina tot pe garnitura de chiuloasa. Oricum la cat costa antigelul rezolva problema sau intrii in faliment, desi iti repet...pana rezolvi problema ai putea sa mergi cu apa distilata..barem e mai ieftina. |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
miki_slz |
![]()
Post
#41
|
![]() Solnitzar Group: Members Posts: 132 Joined: 29 March 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Aia is mecanici facuti la apelu bocancului care nu au ce cauta in service. Cum poate un mecanic sa spuna ca nu e sigur ca e garnitura de chiuloasa? Ce experienta lu peste are si ala ?
Ai bagat la bani in antigel ca deja cumparai doua garnituri. Si daca zici ca iti functioneaza gmv inseamna ca raceste cum trebuie deci nu iti fierbe nimic acolo sa zici ca se creeaza presiune. Deci cine poate creea presiune acolo ? Chiar asa de greu e sa iti dai odata seama ca e garnitura? |
--------------------
Dacia
Solenza/ NOVA GTI
2004 Scala /98
- CJ 31 MKI/CJ 03 MKI
|
|
DoubleG |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 6 August 07 From: Rosiori De Vede (TR) ![]() |
Nu stiu daca mai era cazul sa postez dar... sunt de acord cu colegii: Garnitura de chiulasa arsa sau chiulasa deformata. Daca e doar garnitura si mergi asa risti sa deformezi chiulasa si ar fi chiar pacat... Pot aparea si probleme pe termen lung dar daca zici ca nu ajunge ulei in instalatia de racire si nici apa in baia de ulei, nu are rost sa mai amintesc de ele.
La tine pare sa fie dusa dusa o parte dintre cilindru si un orificiu de transfer apa. Daca e asa, atunci amestecul comprimat sau gazele de esapament ajung in instalatia de racire. Presiunea fiind mare... undeva trebuie sa cedeze si atunci arunca afara. Cumpara o garnitura de calitate si mergi la un service sa ti-o inlocuiasca. Este foarte important ca dupa 500 de Km de la inlocuire sa mergi sa o restranga pentru ca se lasa si patesti la fel. Sa verifice si planeitatea chiulasei ca sa stii sigur ce si cum. Nu mai merge asa ca e pacat de motor. |
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI
2004
|
|
dmhyou |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 7 May 08 ![]() |
pe unde as putea scoate 1L de lichid din circuitul de racire
sa masor ce concentratie are(minus).... |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala BV
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 09:48 |