DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Are ceva daca o spal la motor?

djasu82
post 2 Aug 2010, 16:12
Post #31


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




eu spal doar radiatorul restu nu desi daca e izolat senzorul de turatie , bobina de inductie si calculatorul masini desi ala e bine izolat nu are probleme porneste la sfert.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crick
post 2 Aug 2010, 16:58
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 666
Joined: 2 January 09
From: Bucuresti




Am spalat motorul dupa 7 ani de functionare, asta fiindca trebuia dusa la" doctor" pentru schimbat distributia.Am dus-o la 6,30 in fata la spalatorie,apoi pe la 11 am intrat cu ea(a avut timp ca motorul sa se raceasca).Am acoperit calc cu o carpa si apoi peste o punga,bobina de inductie si cutia cu relee;apoi i-am lasat pe baieti sa-si faca treaba.Dupa spalare au aparut niste culori la componentele motorului care nu credeam ca exista.A pornit foarte bine,in schimb a trebuit sa golesc goarna de la alarma de apa si sa scot becurile din far pentru a se usca(acele protectii de cauciuc de la becuri sunt pentru praf,nu pentru apa sub presiune) laugh.gif

This post has been edited by crick: 2 Aug 2010, 16:59


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - B _____
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_sweat
post 12 Sep 2010, 10:35
Post #33


DJ


Group: Members
Posts: 277
Joined: 20 February 07
From: Bucuresti (Militari)




Un prieten a spalat motorul si 2 zile a avut probleme la pornire, adica nu mai pornea din prima, probabil pana s-a uscat si nu mai facea scurt pe undeva.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 12 Sep 2010, 19:57
Post #34


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




eu din noiembrie 2007 nu am spalat motorul deloc...si nici nu o sa il spal vreodata


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 12 Sep 2010, 20:39
Post #35


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Eu sterg "caroseria" din compartimentu motor si capacu' filtrului de aer cu clin de geamuri si cu o carpa moale biggrin.gif. Oricum, dupa o saptamana nu se mai cunoaste nimic...



QUOTE(crick @ 2 Aug 2010, 17:58)
Am spalat motorul dupa 7 ani de functionare, asta fiindca trebuia dusa la" doctor" pentru schimbat distributia.
*



Tu... ai spalat motoru' ca te-ai dus la service? ph34r.gif

This post has been edited by Iulikk: 12 Sep 2010, 20:40


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alin_09
post 12 Sep 2010, 22:01
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 30 August 10




Toata chestia e sa nu ramana apa la bujii, ca face descarcare pe bloc motor si masina merge aiurea pana se evapora apa icon_mrgreen.gif eu am spalat de multe ori motorul si nu am acoperit nimic, am avut grija sa nu dau jet tare la calculator in rest turbojet peste tot radmasa.gif


--------------------
D D 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crick
post 12 Sep 2010, 22:34
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 666
Joined: 2 January 09
From: Bucuresti




Da Iulikk,am tot amanat,din lipsa de timp si aveam o retinere(tot auzeam sfaturi,nu se spala!) dar cand i-a venit sorocul am zis ce naiba,plus ca altfel se lucreaza la un motor curat.Mizeria trecuse de faza stersului cu carpa moale...
Alin_09 p-ala de la spalatorie il doare-n cot(are un afis mare cu:"nu raspundem de problemele aparute la spalarea motorului!) ,ii da cu presiune maxima..


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - B _____
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alin_09
post 13 Sep 2010, 00:04
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 30 August 10




QUOTE(crick @ 12 Sep 2010, 22:34)
Alin_09 p-ala de la spalatorie il doare-n cot(are un afis mare cu:"nu raspundem de problemele aparute la spalarea motorului!) ,ii da cu presiune maxima..
*


Da, stiu ca cei de la spalatorie nu au grija, de aceea eu imi spal singur motoarele de la masini icon_mrgreen.gif

QUOTE(Alin_09 @ 12 Sep 2010, 22:01)
eu am spalat de multe ori motorul si nu am acoperit nimic, am avut grija sa nu dau jet tare la calculator in rest turbojet peste tot  radmasa.gif
*


oricum eu sustin ideea ca un motor trebuie pastrat curat, astfel observi mai usor diversele probleme, iar praful intarit pe fisele electrice pot dauna aprinderii.


--------------------
D D 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puiu82
post 13 Sep 2010, 00:23
Post #39


MOTANU'RAPIDIST!


Group: Members
Posts: 1.940
Joined: 15 August 05
From: bucuresti,giulesti




QUOTE(crick @ 2 Aug 2010, 17:58)
Am spalat motorul dupa 7 ani de functionare, asta fiindca trebuia dusa la" doctor" pentru schimbat distributia.Am dus-o la 6,30 in fata la spalatorie,apoi pe la 11 am intrat cu ea(a avut timp ca motorul sa se raceasca).Am acoperit calc cu o carpa si apoi peste o punga,bobina de inductie si cutia cu relee;apoi i-am lasat pe baieti sa-si  faca treaba.Dupa spalare au aparut niste culori la componentele motorului care nu credeam ca exista.A pornit foarte bine,in schimb a trebuit sa golesc goarna de la alarma de apa si sa scot becurile din far pentru a se usca(acele protectii de cauciuc de la becuri sunt pentru praf,nu pentru apa sub presiune) laugh.gif
*



Sa nu se murdareasca dom'doctor pe maini biggrin.gif

QUOTE(ramsen @ 12 Sep 2010, 20:57)
eu din noiembrie 2007 nu am spalat motorul deloc...si nici nu o sa il spal vreodata
*



Subscriu.Eu din mai 2007,atunci am cumparat-o.

QUOTE(crick @ 12 Sep 2010, 23:34)
Da Iulikk,am tot amanat,din lipsa de timp si aveam o retinere(tot auzeam sfaturi,nu se spala!) dar cand i-a venit sorocul am zis ce naiba,plus ca altfel se lucreaza la un motor curat.Mizeria trecuse de faza stersului cu carpa moale...
Alin_09 p-ala de la spalatorie il doare-n cot(are un afis mare cu:"nu raspundem de problemele aparute la spalarea motorului!) ,ii da cu presiune maxima..
*



Pe ala de la spalatorie nu-l "doare-n cot" si cu presiune iti da din 2 motive:sa curete mizeria calumea si pentru ca nu poate sa stea 2 ore sa iti spele tie motorul.
Afisul ala mare e pus acolo pt ca dupa spalare,nu iti poate usca perfect motorul si mai ales partea electrica.
Bafta!

This post has been edited by puiu82: 13 Sep 2010, 00:24


--------------------
Toyota Auris 2011 - B-999-CGS
Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Ex-clima verde jad.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tataiedaciotul
post 13 Sep 2010, 07:21
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 504
Joined: 20 September 08
From: Bucuresti




053.gif Spal motorul de 2 ori pe an(primavara&toamna).Lipsa probleme... coolspeak.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-31-PGD
Bucuresti,Dacia Solenza, Scala 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hhd_0
post 17 Jan 2011, 21:43
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 27 September 10




Se pare ca eu sunt singurul "nesanatos" ! La spalatorie mi s-a zis ca acel calculator de langa baterie este sigilat ....sau ceva de genul ..... in concluzie nu se pune nici o punga sau alte chestii pe motor sa sa-l protejezi de apa !!

Nu imi dau seama ce a fost in capul meu ( asta dupa ce am citit cum procedati voi ) , dar dupa ce am spalat motorul a mers fara probleme !

Am facut o tura de 20 KM sa-l usuc bine si merge fara probleme ! Au trecut vreo 4 luni de atunci si totul este OK .

Desi ma consider un caz fericit , nu recomand sa-l spalati !


--------------------
Dacia Solenza 2004 - AG-38-RLR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_dinu476
post 17 Jan 2011, 22:23
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 4 January 09
From: Timisoara




Eu spal motorul aproape de cate ori spal si masina si nu am avut nici odata probleme si nici nu am izolat nimic cand kl am spalt


--------------------
Dacia Solenza Europa 2004/1.4MPI - DJ 08 EDO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 18 Jan 2011, 01:26
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Ai rabdare ... in curand te vedem la sectiunea probleme tehnice : "nu porneste" , nu arata bine la bord , "cum se curata senzorul... " ...
Mai mult de o data pe an NU ai de ce sa-l cureti . Poti intretine motorul curat si fara apa ! In definitiv nu numai apa il curata !
Anumite componente din compartimentul motor trebuiesc protezate de apa /presiune/jet ( bobina de inductie , calculatorul de injectie , filtrul de aer / filtrul sport , cutia cu relee , borna + , ... ) Si daca nu reuseti sa protejezi totul , conteaza foarte mult sa le sufli cu aer bine si neaparat sa lasi totul sa se usuce foarte bine , altfel poti sa ai parte de multe probleme care se alsa cu multi bani cheltuiti din cauza la o nenorocire de spalare .
Eu in 6 ani l-am spalat de 2 ori si motorul si tot ce se vede pe acolo si arata destul de bine . Daca il sufli doar cu aer la presiune la intervale regulate , cureti cu o laveta , ceva silicon pe plastice si furtune , totul se pastreza ok . Motorul se face mizerabil pentru ca acolo interactioneaza praful cu vapori de ulei / lichide /antigel , mizerie de pe drum ... Daca ai grija sa cureti macar o data la 2 luni tot e ceva .

alin_09 "oricum eu sustin ideea ca un motor trebuie pastrat curat, astfel observi mai usor diversele probleme, iar praful intarit pe fisele electrice pot dauna aprinderii."

- de fapt daca il cureti prea des nu mai observi nimic ! Problemele apar de obicei prin scurgeri subtile de diverse lichide , nu curgeri sub presiune ! De asta cand se cumapra o masina se prefera sa nu fie spalat motorul , ca omul vrea sa vada ce curge si pe unde !
- ce praf intarit si unde ? Fisele sunt cam singurele componente de cauciuc/electrice care nu patesc nimic , in schimb senzorii se oxideaza , ruginesc , au depuneri de diverse ... Praful nu ajunge nicaieri unde ar dauna aprinderii ! ( poate la motorasul pas-cu-pas si filtrul de aer , dar nu are treaba la pornire , iar pe senzorul de turatie de pe volanta nu se depunde praf ca e intors invers , iar el oxideaza . )

This post has been edited by marius80_eugen: 18 Jan 2011, 01:34


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
is05giu
post 23 Jan 2011, 00:18
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 22 January 11




o poti spala la abur ...eu am spalat-o si e oky


--------------------
solenza 1.4mpi dacia 1994 - is-05-giu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdiZ
post 23 Jan 2011, 21:34
Post #45


Membru' Citit


Group: Members
Posts: 313
Joined: 2 November 06
From: Zalau




Depinde si pe ce drumuri umbli cu masina( ma refer la cat praf e in compartimentul motor), la solenza e doar scutul, asa ca poate intra pe sub masina cata mizerie incape... Daca am pune si noi niste carenaje care sa izoleze cat de cat partea de jos a motorului, cred ca ar fi pastrat mai curat motorul, mult mai curat. la Vw Golf IV am vazut prima data acum multi ani... si motorul e curat tot timpul, un strat superficial de praf, pe care poti sa il sufli. ( si nu ma refer la aer comprimat.. smile.gif) )


--------------------
Dacia Solenza 2003 Rapsodie - TBR
La inceput de drum. (in a face din Solenza masina)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 23 Jan 2011, 21:52
Post #46


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




poate un ecran - tabla in spatele radiatorului daca mai ai loc si orientat in jos pentru a scoate fortat aerul cald pe care il dispia radiatorul datorita curentului frontal .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wheelman2011
post 24 Jan 2011, 17:03
Post #47


traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul


Group: Members
Posts: 172
Joined: 20 January 11
From: Bucuresti




eu am spalat mai multe motoare si numai de Dacia si nu au fost probleme, dar l-am spalat eu cu mana mea nu am dus-o la spalatorie sa bage aia jetul aiurea pe unde nu trebuie, deci am dat cu o pensula cu benzina prin zonele foarte murdare apoi peste tot cu solutie de spalat motoare si in final am clatit bine cu apa, am lasat-o sa se scurga apoi am dat cu spray de contacte pe la mufe si a mers bine de fiecare data, e adevarat ca dureaza cateva ore dar macar stii ca ai facut o treaba buna.


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 CLIMA 1.4 MPI
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 16 Feb 2011, 12:06
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Nu se spala cu benzina motorul pe exterior ! Orice suprafata de plastic , furtune , cabluri sau alte suprafete care nu sunt de metal , vor fi afectate de benzina .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu87
post 16 Feb 2011, 16:44
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 18 March 08
From: Resita




motorina?

PS:antigelul e schimbat , nu mai e negru biggrin.gif

This post has been edited by ovidiu87: 16 Feb 2011, 17:19

Attached thumbnail(s)
16072009680.jpg ( Size: 532.18k ) Number of downloads: 654


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie 2003 - Numar de Caras
"In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 16 Feb 2011, 17:59
Post #50


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 4 November 09
From: reghin




QUOTE(marius80_eugen @ 16 Feb 2011, 12:06)
Orice suprafata de plastic , furtune , cabluri sau alte suprafete care nu sunt de metal , vor fi afectate de benzina .
*


Si atunci cu plasticele din rezervor cum ramane?


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 17 Feb 2011, 08:47
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Tu speli plasticele din rezervor sau pe cele din compartimentul motor care suporta alte regimuri de temperaturi , murdarie , presiuni ? Si asa se duc naiba si crapa / se invechesc singure , fara alte "atacuri" chimice .
Eu am spus cum e bine , tu sa faci cum vrei , apoi in cativa ani te vedem la "Probleme tehice" .
Una e sa desfaci complet motorul pe un stand si sa-l cureti si alta este cand este montat pe masina .
Referitor la "plasticele" din rezervor , ar fi bine sa te intereseazi ce fel de plastice sunt ! Ca pentru orice roman , orice plastic e plastic si orice cauciuc e cauciuc . De asta se fac masinile si componentele in halul asta de schimbi bucsele la 2-3 luni si crapa plasticele pe masini dupa 1-2 ani .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 17 Feb 2011, 09:16
Post #52


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 4 November 09
From: reghin




Cand ai zis "orice suprafata de plastic,furtune,cabluri",ma gandesc ca te-ai referit la toate,inclusiv la cele din rezervor,conducte si ce mai sunt pe masina. smile.gif
Eu cand o mai curat la motor,dau cu motorina,nu de alta,dar vecinul de garaj are diesel si ma serveste... tongue.gif
Iar plasticele de zici ca crapa dupa 2 ani si bucsele dupa 2-3 luni,din experienta mea,da-mi voie sa nu fiu de acord cu tine.Or fi ele produse romanesti,dar nu sunt chiar asa slabe.Unele. smile.gif
Altfel,uzina Dacia ar fi fost inchisa demult si ne-am fi luat toti masini germane... biggrin.gif

This post has been edited by bogdanelkva: 17 Feb 2011, 09:19


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 19 Feb 2011, 22:31
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Ce gluma buna . Majoritatea vor sa-si ia masini germane ! Uzina nu se inchide pentru ca exact acele compoennte de proasta calitate sunt considerate consumabile si se vand foarte scump . Apoi sunt piese de cauciuc/plastic care nu sunt produse de uzina sau sub licenta de uzina , pentru ca uzina nici nu mai produce astfel de repere , ci alte SRL-uri care le fac mult mai proaste !
Furtunelul de 20 cm care face legatura intre gura de umplere si rezervor , ca tot ai dat tu exemplu de piese din rezervor , este vre-o 75 ron !
Bucsele de la stabilizatoare se schimba la maxim 6 luni daca mergi moderat cu masina , alfel si mai repede . Furtunele de la servo se crapa / deterioreaza la 4-5 ani maxim si nici macar nu sunt romanesti ...


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei87grs
post 25 Mar 2011, 22:30
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 280
Joined: 1 November 10




Eu nu mi-am spalat niciodata motorul, nici proprietarul anterior nu cred ca a facut-o....mai sterg din cand in cand cu o carpa uscata fara motorina sau benzina......a-s spala motorul dar nu cred ca uce injectie si bobina de inductie s-ar bucura. Cred ca se poate spala motorul daca se izoleaza corespunzator anumite subansamble, si ca masura de protectie sa nu se porneasca imediat ci doar dupa o zi cu soare biggrin.gif


--------------------
DACIA SOLENZA 2003/SCALA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wheelman2011
post 26 Apr 2011, 15:12
Post #55


traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul


Group: Members
Posts: 172
Joined: 20 January 11
From: Bucuresti




nu sunt afectate plasticele de benzina pentru ca nu dai pe ele cu benzina si chiar daca le mai stropesti nu e nici o problema ca oricum le clatesti imediat cu apa, cu benzina se da pe ciuloasa, pe bloc, deci in general pe partile foarte murdare si apoi cu solutie de spalat motoare, eu am facut asa de multe ori si nu am avut nici o problema, iar in privinta utilitatii va spun ca e util sa ai motorul curat in special pentru a vedea eventuale scurgeri de ulei sau carburant, ca daca e plin de jeg nu ai ce sa vezi si ar mai fi si faptul ca poti umbla in conditii mai bune la diferite anexe ale motorului si unde mai pui ca arata si el cum trebuie.


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 CLIMA 1.4 MPI
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b64chr
post 28 Apr 2011, 15:50
Post #56


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




Am SLZ de noua din sept. 2003 si nu am spalat motorul niciodata.
De vreo 2 ori m-am jucat cu laveta si un lighean langa mine, dar mare lucru n-am facut. Mai rau m-am julit la maini. Sunt prea multe suprafete, 90% inaccesibile.
Capacul de la filtru de aer il dau jos si-l spal luna, asta cand schimb filtrul.
Din cand in cand mai sterg bidoanele de lichide, ca sa pot vedea nivelul. Asta de obicei cand ii pun lichid de parbriz, ca altfel nu-i deschid capota.


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 28 Apr 2011, 16:15
Post #57


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




La mine il mai freaca aia la service cu o carpa cand ma duc sa fac revizia smile.gif .


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Svendrix
post 29 Apr 2011, 10:51
Post #58


A Who's who


Group: Members
Posts: 95
Joined: 29 August 09




Eu de obicei mi-o curat la motor cu o carpa umeda de fiecare data cand o spal sau cand mai deschid capota tot dau asa usor cu carpa pe motor.. O singura data am spalat-o cu jet de apa la motor si asta pentru ca nu o mai curatasem de ceva timp plus ca statusem vreo 2 saptamani la tara si avea de toate intrate pe la motor.. Oricum atunci am avut grija sa nu dau cu apa pe la baterie, comp, zona aia si nu am avut nici cea mai mica problema..


--------------------
Dacia Solenza 2004 Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GL 01 NJL
post 29 Apr 2011, 15:32
Post #59


Banned


Group: Members
Posts: 194
Joined: 16 January 11




Spunea cineva mai sus ca nu raspunde de defectiunile dupa spalarea motorului,eu n-am vazut la nici o spalatorie , in plus unde m-am dus a venit patronul mi-a acoperit capacul delcoului dupa spalare l-a curatat cu aer (nu stiu cum se numeste ) ,poate doar la unele nu raspunde...


--------------------
Audi A4 1.9TDI/B5/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 29 Apr 2011, 19:13
Post #60


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai daca tot vorbesti matale de berlina cu delcou, poate as putea sa-ti impartasesc si eu cum spal motorul de la bicicleta, pe un topic de spalat motoare de solenza...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:35
Forum Renault