Conducta retur alimentare, Unde se moneaza?
![]() ![]() ![]() |
Conducta retur alimentare, Unde se moneaza?
raduienasescu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 June 09 ![]() |
|
||
--------------------
opel
astra
1995
|
|||
krapcarasu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
sunt si pompe fara retur separat, pune o poza, daca n-are infunzi teava
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
G I M |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Deci ,daca carburatorul nu are retur ,monteaza-i o pompa de benzina cu retur,sau ceva improvizat dar nu recomand este sa montezi un "T" de la instalatia de spalare parbriz pe furtunul de tur si scoti returul. Fa o poza si gasim o modalitate.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#4
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
daca am inteles eu bine..
wooo.... pa conducta care se duce cu returu la rezervor...daaaaaaaaaa ![]() |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
radu_ |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
ai inteles prost ca nu are furtun de retur nici in pompa nici in carburator
cea mai simpla varianta ii sa cumperi o pompa de benzina, poate gasesti una buna ca am auzit de la altii ca nu is bune, nici io n-am avut incredere in pompele de benzina noi si am luat una de skoda120 care nu are retur asa ca am facut un teu din tevi mici de matal metal, nu din plastic pentru retur. imaginatie sa ai ca de facut se poate, daca nu ai cu ce sa sudezi sa faci teu mergi la strungar, un cub mic de metal, 2 gauri 3 aerisitoare de frana prelucrate la strung un pic de pasta de etansat si ti-ai facut teu pentru retur |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#6
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
pai sa explice calumea,..
si de care pompa e vorba.. ? mecanica....electrica? This post has been edited by ct-03-tvy: 23 Jun 2009, 15:09 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
gti98 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
La pompa MECANICA primele modele existau doar 2 stuturi (intrare si iesire). Pe furtunul de la pompa la carburator se afla un teu (metalic), care avea pe remura de retur o gaurica de 1,5 mm (aprox), ca sa nu piarda presiune prea multa. (Teul ala ar trebui sa se gaseasca la magazin sau la dezmembrari)
La Dacia 1100, nu exista retur (in principiu, pompa ramane cu arcul comprimat si membrana "jos", iar parghia balanganeste "in gol",ea asigurand doar una din curse) Succes! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:10 |