DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> AD-044S7 MINI TIMER PROGRAMABIL, Cum se conecteaza firele sau nu este bune

mihai0070
post 19 Apr 2008, 15:51
Post #1


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Salutare , apelez si eu la cei experti in electronica, m-am lovit de urmatoarea problema , am un releu Omron cu AD-044S7 MINI TIMER PROGRAMABIL, si nu reusesc sa il montez adica il alimentez ii setez timpul programat de utilizare si nu se intimpla nimic pe iesire nu am curent , aud releul cum cupleaza si decupleazala timpul stabilit , releul este alimentat de la 12 v , si are 3 iesiri , Normal inchis Comun si normal deschis . normal nu ar fi ca atunci cand il alimentez sa am si tensiune pe iesire si la inchiderea releului aceasta tensiune sa fie 0 ?


atasez o poza si schema cu instructiuni


alte date:AD-044S7 functioneaza dupa un program OFF DELAY cu comanda ( power on ). Posibilitatea programarii timpului intre 3 sec si 60 minute. Releu Omron 5A / 230Vac , Ualim 12Vac



Attached thumbnail(s)
AD044s7_3.jpg ( Size: 1.43mb ) Number of downloads: 753


Attached File(s)
Attached File  AD_044S7.pdf ( 234.18k ) Number of downloads: 162


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina - 1-B-5550 1997 GT Rosu 1600cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 19 Apr 2008, 15:55
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu vei avea niciodată tensiune între C și NO sau NC. După timpul setat, releul doar ÎNCHIDE circuitul pe NO, respectiv DESCHIDE circuitul pe NC.

Spune exact la ce vrei să îl utilizezi...

Îl poți monta ca un întrerupător într-un circuit, nu ca o sursă de alimentare.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 19 Apr 2008, 16:16
Post #3


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Pai stai ca nu inteleg , il alimentez la 12 v si setez timpul la 2 min normal in aceste 2 min unde ar trebui sa am tensiune ? dupa trecerea timpului normal ca nu trebuie sa mai am tensiune , vreau sa il fac sa actioneze un motoras de usi , un actuator care la punerea contactului sa il deschida si dupa x timp sa il inchida.

ideea este ca nu am nici un fel de tensiune nici in inainte de timp si nici dupa , desi releul functioneaza , masoara rimpul corect si il aud cum inchide si deschide circuitul .


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina - 1-B-5550 1997 GT Rosu 1600cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 19 Apr 2008, 16:20
Post #4


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu vei avea niciodată tensiune acolo.

Acest timer întrerupe circuitul după acele 2 minute, dacă vei conecta o ramură a circuitului motorașului între C și NC.

Sau închide circuitul după acele 2 minute, dacă vei contecta între C și NO.

Dacă nu te lămurește altcineva, voi face o schema când mă întorc. smile.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 19 Apr 2008, 16:27
Post #5


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Vrei sa spui ca + ul sa il trec prin releu si masa normal la caroserie , atunci + va veni prin releu si este alimentat desi deschide si cand releul este in off , nu mai am plus deci este inchis motorasul corect ?


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina - 1-B-5550 1997 GT Rosu 1600cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 19 Apr 2008, 16:54
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.184
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




sper sa se inteleaga legarea , pe mijloc se pune + de exemplu , in dreapta se pune un fir de la bec sau alt consumator, celalalt se pune la - sau la sursa acel contact se face cind se porneste temporizarea , inntre C si si NC este exact invers

Attached thumbnail(s)
AD044s7_3.jpg ( Size: 293.75k ) Number of downloads: 746


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 19 Apr 2008, 17:13
Post #7


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Da , m-am prins unde am vazut gresala , acum am remediat-o dar am alta belea sad.gif am conectat releul la bateria de la masina ca are 12 v am conectat actuatorul cu + prin releu , si masa la caroserie , toate bune si frumoase , am pornit timpul odata cu alimntarea releului si actuatorul s-a inchis (asa am conectat) , dupa ceva timp ~1 min a inceput sa scoata fum motorasul ? am pus aparatul de masura pe alimntarea lui si am 12.3 v pana la terminatrea timpului de temporizare de 2 min motorasul era deja ars , motoras pe care scrie 12 V , care ar fi cauza , (am incercat cu un motaras de usi ) astea nu au tensiune permanent in ele ? ca am vazut ca atunci cand il pun pe bateie se inchide cand ii iau plusul sau minusul se deschide nu sta blocat, ...

This post has been edited by mihai0070: 19 Apr 2008, 17:14


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina - 1-B-5550 1997 GT Rosu 1600cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirciulik
post 19 Apr 2008, 18:25
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 11 March 06
From: Galati




Actuatoarele nu sunt facute sa stea alimentate atat timp. Daca ii dai un impuls scurt (1 secunda) actuatorul se misca intr-o pozitie si ramane acolo, deci nu ai nevoie sa stea alimentat 2 minute.

Daca prin "motoras de usi" te-ai referit la un actuator cu revenire sau yala electrica, nici acestea nu stau prea mult alimentate. De obicei sub 5 secunde. daca le tii alimentate prea mult, atunci ai sanse mari sa le scurtezi viata.

Singurele care stau alimentate permanent sunt electromagnetii de usi. Principiul la acestia e ca stau sub tensiune, permanent iar la intreruperea circuitului iti deschide usa.

Descrie mai exact aplicatia de care ai tu nevoie, poate te putem ajuta mai mult.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 19 Apr 2008, 18:29
Post #9


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Pai deasta ma spus ca motorasul asta pe care l-am ars , nu cred ca functiona corespunzator, si va spun si dece , la tensiune se inchide / deschide dar atunci cand primeste impuls norma strebuie sa stea pe inchis pana la urmatoarea actiune , asta al meu la impus de inchide cand impulsul a luat sfarsit s-a deschis si gata , este normal ,

motorasul de usa cand l-ai inchis sta in jos inchis si asteapta comanda de deschis corect ?


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina - 1-B-5550 1997 GT Rosu 1600cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 19 Apr 2008, 18:40
Post #10


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Motorașul nu trebuie să stea sub tensiune mai mult de 2-3 secunde, altfel se arde bobina lui.

Descrie mai pe larg ce vrei să faci. Cred că un solenoid e mai bun.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 19 Apr 2008, 19:16
Post #11


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Pai ideea este de "dispozitiv de pornire la rece" un fel de SOC automat , spus Generic.

Ideea este simpla , un "ceva" care sa traga de clapeta de soc in loc de clasicul cablu , comandat de un releu temporizat la o valoare T = cu cat vrea utilizatorul , conectat la un + prin contact. mi-a venit ideea sa folosesc un actuator de usa dar dupa cum se vede nu este prea bun ca nu este facut sa sta in + permanent, si pentru perioada de iarna cu temperaturi scazute socul sta ceva tras , deasta ma spus ca macar un minim de 2 min pentru iarna ar fi rezonabil, si masa acestui montaz sa fie trecuta printr-un buton la bord care sa permita activarea doar pe perioada de iarna.

m-am tampit blush.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina - 1-B-5550 1997 GT Rosu 1600cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 23 Apr 2008, 15:53
Post #12


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Motoras pas cu pas cauta schema fiindca are forta pentru a invinge arcurile si comanda aceea clapeta de soc. Daca vrei sa folosesti in motoras de la use trebuie sa-l cauti pe acela care are si servo in interiorul lui din el comanda si pe celelalte ideea e ca nu stiu daca are forta sa invinga acele arculete de la soc si de la clapeta de acceleratie.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 23 Apr 2008, 21:49
Post #13


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Stii tu vre-un actuator care sa mearga la o tensiune de 12 v permanent ?

This post has been edited by mihai0070: 23 Apr 2008, 21:51


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina - 1-B-5550 1997 GT Rosu 1600cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 23 Apr 2008, 22:14
Post #14


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu merge permanent se decupleaza ca deaia are servo si cand are tendinta sa se retraga usor intre in functiune motorul. Oricum sunt destule scheme care comanda un simplu motoras pentru a face treaba pas cu pas. Si eu am in cap nu sa traga socul ci sa mentina la rece constant acceleratia in functie de turatie si temperatura motorului.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 Apr 2008, 22:29
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.184
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




sau poti folosi o schema de genul asta

Attached thumbnail(s)
contr.JPG ( Size: 60.73k ) Number of downloads: 712


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 23 Apr 2008, 22:54
Post #16


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ceva in genul dar si cu oprire automata a motorului asadar trebuie servo pentru control . Sa zicem ca motorul controleaza prin angrenaje o piulita de care e prinsa o tije si care actioneaza caleta soc sau acceleratie sau ambele . Piulita se plimba dintr-o parte in cealata si trebuie sa se opreasca asta doar daca se face un circuit servo pentru control la ambele capete ale surubului pe care se deplaseaza piulita . E la fel ca la capul de CD-ROM. Cred cas-ar putea folosi acel angrenaj cu succes montajul pus de bygy007 si un servo pentru controlul deplasari piulitei actionate de motor. Ori daca nu se face un cititor de turatie asta in caz de vrei sa actioneaze doar acceleratia la rece sau daca nu pentru soc se preia semnal de la senzorul de temperatura de la motor si cand ajunge la o anumita temperatura da comanda sa se deschida socul iar la rece socul sa se inchida . Sunt fel si fel de combinati.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 23 Apr 2008, 22:58
Post #17


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




ati ajuns mult prea departe , ideea mea era simpla , un electromagnet , acctuator , comandat de un releu timer , actionat prin + contact , simplu si eficent biggrin.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina - 1-B-5550 1997 GT Rosu 1600cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 Apr 2008, 23:25
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.184
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI






dar sa fie electromagnet nu motor

stii cu ce sa incerci , cu un ectromagnet de la magnetofoane (era pe la autostop) , nu mai stiu care avea dar parca mayac

This post has been edited by bygy007: 23 Apr 2008, 23:30


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 24 Apr 2008, 14:36
Post #19


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Crezi ca ceva simplu da si randament ? Eu nu cred , pentru a invinge arcurile de la clapeta de soc , clapeta de acceleratie trebuie forta . Tot un motoras plus un mic servo te v-a ajuta sunt curios daca iti v-a reusi cu un eletromagnet.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 24 Apr 2008, 20:41
Post #20


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




O sa aflam dupa paste, si atunci cand o sa gasesc electromagnetul potrivit biggrin.gif ca nici nu am cautat acum cu agitatia asta de sarbatori laugh.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina - 1-B-5550 1997 GT Rosu 1600cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 24 Apr 2008, 22:49
Post #21


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Vezi pe la montajele de video ..... acolo gasesti electromagneti puternici . Dar eu raman tot la chestia cu servo creste sau scade frumos liniar turatia in limitele a 1000 de ture nu 2000...2500. Daca se vrea se reuseste. Da vorba ta bate pastele la use ....


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 25 Apr 2008, 08:06
Post #22


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Oarecum off-topic: cât a costat montajul?


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
volint
post 26 Apr 2008, 08:12
Post #23


membru miserupist


Group: Members
Posts: 317
Joined: 7 September 04
From: Bucuresti (44.45682;26.13879)





http://phoenixmodels.ro/shop/product_info....products_id=105

Singura "problema" e cu alimentarea (6 volti)

Asta ar merge asa cum vrei tu.

Spor!!..


--------------------
Dacia / Mitzu Nova GTI / hautlandăr - B-22-YFL / 2000 / 2011
Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 27 Apr 2008, 18:42
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Eu am un motoras pas cu pas de pe o injectie, o sa incerc cu el saptamana viitoare daca am timp. prima data vreau sa verific daca are cursa suficient de mare ca sa traga suficient angrenajul.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th September 2025 - 17:10
Forum Renault