Am facut un pariu cu tata, maxim 5% mixt
![]() ![]() ![]() |
Am facut un pariu cu tata, maxim 5% mixt
Kinetix |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410/'93
- IS-##-###
berlina / Tico E2 2000 Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|||
tzepesch |
![]()
Post
#182
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
multumesc kinetix de info...
incet incet s-ar putea sa iasa o treaba f misto... treaba ai cu pilotu-automat din comanda soc e f util la drumuri denivelate. eu l-am foslosit cand am facut testul in padure, si pe camp, pe drumuri cu sleauri de tractoare, deci conditii grele... si e f fain, pt ca socurile masinii nu te mai fac sa impingi aiurea piciorul in pedala... si cum eu o cam scot pe offroad e o placere... |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
- B-xx-xxx
1982 - 1310 - 4VIT. De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
argon |
![]()
Post
#183
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Chiar nu inteleg despre ce vorbesti..ia pune-ti arcul la clapeta de acceleratie, si nu o sa-ti mai impinga piciorul niciunde..
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#184
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
- CS-01-TMS
1995/1397cmc Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#185
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Bujia color tune am loato azi fiindca prea mult pret se da pe carburant aiurea . Cand voi avea liber fiindca nu prea am in ultima perioada o sa si probez sa vedem reglajul la carburator. Daca voi avea flama albasta e optim reglajul daca nu e albastra ci e portocalie consuma mult ancraseaza bujiile toba neagra si putere mica. Per total zic ca isi merita bani . Kinetix am vazut la uni care aveau toate bujile tipul color tune pe motociclete si mergeau asa cu ele si nu au mai cedat.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Felicitari pentru achizitie, djasu! S-o folosesti cu placere si... poate ajuti si pe altii.
![]() Nu cred ca cei care tin bujiile alea pe motor permanent fac o treaba prea buna. Le uzeaza si le scurteaza viata. Oricum, fiecare face cum crede. Nu poti convinge pe cineva ca e gresit ce face, impotriva vointei lui... Toate cele bune. This post has been edited by Kinetix: 23 May 2008, 19:07 |
--------------------
Dacia
1410/'93
- IS-##-###
berlina / Tico E2 2000 Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#187
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
daca am relantiul stabil la minim (pe ultima gaurica de progresiune), UIS+ elica, bujiile aproape albe in zona expusa arderii, distr. pusa la punct, avans 0+ 1gr, culbutori 015 si 020 fara erori din cauza talpilor culbutorilor la cat ar trebui sa stea relantiul?
intreb pt ca n-am turometru... |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
- B-xx-xxx
1982 - 1310 - 4VIT. De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Minel |
![]()
Post
#188
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 26 May 2008, 12:28) daca am relantiul stabil la minim (pe ultima gaurica de progresiune), UIS+ elica, bujiile aproape albe in zona expusa arderii, distr. pusa la punct, avans 0+ 1gr, culbutori 015 si 020 fara erori din cauza talpilor culbutorilor la cat ar trebui sa stea relantiul? intreb pt ca n-am turometru... Arcul de la vaccumatic ,parca il aveai schimbat ?? ![]() Motorul fiind de 1.3,ar trebui sa ai undeva intre 775+/-25 ture .cel putin asa recomanda producatorul la un motor stoc ,fara modificari This post has been edited by Minel: 26 May 2008, 12:47 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
- CS-01-TMS
1995/1397cmc Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#189
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Daca e pusa clapeta de acceleratie pe ultimul orificiu de progresiune relantiul e 800-900 de ture fara suparare puteti verifica . Eu tin calpeta sub orificiile de progresiune cam la 2mm distanta fata de ele si nu am probleme cu plecatul de pe loc. La masinile straine nu mai au sub carburator acea talpica preincalzitoare si implicit acel orificiu prin care se introduce aer si de aceea regleaza claapeta de progresiune sa stea perpendicular pe primul orificiu de progresiune.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
argon |
![]()
Post
#190
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#191
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
- CS-01-TMS
1995/1397cmc Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#192
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu am zis ca nu e asa. doar ca merge mult mai rotund la o turatei mai mare.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#193
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Mersul mai rotund implica combustibil mai mult asta am observat prin bujia colortune. Faci rost de o fulie si mai mica si v-a mere si la 600 de ture perfect rotund motorul. Poate ca la tine e si distanta la culbutori mult prea mare !
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
Minel |
![]()
Post
#194
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 26 May 2008, 13:52) Faci rost de o fulie si mai mica si v-a mere si la 600 de ture perfect rotund motorul. Poate ca la tine e si distanta la culbutori mult prea mare ! Daca te refereai la mine , eu am motor de 1.4 si ralantiul stabil cu motorul cald la 850+/- 25 ture ,merge foarte bine , nu tremura ,nu trepideaza ,nu nimic Apropo si fulia mica vine montata la alternator ?? This post has been edited by Minel: 26 May 2008, 14:08 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
- CS-01-TMS
1995/1397cmc Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#195
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Da la alternator si ma referem la argon acuma ma refer la toti o fulie cat de mica scade relantiul mult mai mult si motorul v-a ramane stabil. Eliminati excitatia pentru proba si va veti convinge. Eu momentan am 820 de ture am lasat sa faca fata alternatorul fiindca daca scade la 700 de ture sa imi asigure 14V pe baterie cu faza lunga.
This post has been edited by djasu82: 26 May 2008, 15:46 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#196
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Utopie.
W=ct. nimic nu se pierde NIMIC NU SE CREAZA. |
--------------------
Opel
Corsa
- xx
2001 Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
os |
![]()
Post
#197
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Desi suntem intr-un off-topic masiv, iata-ma si pe mine cu un comentariu despre "fulie mai mica":
1. desigur, in zona de turatii mici ale motorului, alternatorul poate debita mai bine caci e rotit mai repede (prin modificarea raportului de transmisie intre arborele motor si alternator); 2. dar aceasta are un pret: alternatorul va absorbi de la motor puterea corespunzatoare; 3. cu riscul ca, la turatii mari, alternatorul sa se distruga prin centrifugare (cred ca turatia maxima admisa la alternatorul de D13xx este pe undeva pe la 10000 RPM - ori aceasta turatie se poate atinge si chiar depasi prin montarea unei fulii mia mici); 4. in orice caz, masina nu e folosita decit putin timp la turatia de mers incet in gol: de fapt e important ce se intimpla in regimurile normale de lucru. 5. o fulie mai mica presupune eventual alt fel de curea de antrenare (caci se schimba raza curburii pe aceasta fulie) Prin urmare -> eu as lasa sistemul asa cum este, avind grija sa fie in buna stare. -------------------------- Revenind la originea topicului: cum mai merge pariul? |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
argon |
![]()
Post
#198
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
pot sa ghicesc eu? trebuie sa schimbe un semering, si abia dupa...
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#199
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
- CS-01-TMS
1995/1397cmc Mandru posesor de Dacia
|
|
Muttley |
![]()
Post
#200
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(os @ 27 May 2008, 08:05) Care pariu? E mai degraba un vis umed avut in urma vreunei rafuieli cu ta-su. Vis in care-si imagina ca-l usuca de 10 plinuri. Ca dac-ar fi fost ceva real, acum avea deja cutie in 5 trepte. So... parerea mea... Va pierdeti timpul de pomana cu topicul asta ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
os |
![]()
Post
#201
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Muttley - cum ziceam, e vorba de un exercitiu intelectual.
Totusi, mica mea aventura in care masina a consumat 5,4% fara nici o masura speciala pare sa-mi sugereze ca pariul e realizabil fara modificari constructive majore (si utopice). Ca veni vorba - mi-am amintit sa rotile de D1100 se potrivesc la prezoane pe berlina, si-s mai mari in diametru si mai inguste. Asta ar fi principala modificare constructiva pe care as face-o eu (in afara de lucruri de bun simt cum ar fi starea tehnica buna), Imi mia vine inca o idee: un ulei bun (rezistent la temperaturi superioare) asociat cu folosirea intentionata a motorului la temperaturi mari - de exemplu prin folosirea unui ecran de calandru, eventual partial. Daca insa masina are ELV, figura nu mai tine caci asta va lucra ca nebunul. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
argon |
![]()
Post
#202
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
...nu e greu sa scoti un papuc...
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
os |
![]()
Post
#203
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
E drept si asta, dar trebuie sa stai geana pe temperatura ca sa n-ai surprize...
|
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#204
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
os nu te vad eu pe tine sau pe alti sa atungi in sarcina 5000 de ture cu faza lunga si restul consumatoriilor daca modificam fulia la alternator. Tata avea pe vechea masina o fulie dubla nu stiu de la ce era dar isi facea treaba excelent cu alternatorul de dacie 50A. Acum revenind la reducerea consumului nu sunt de acord sa darame masina pentru un consum economic doar sa se limiteze la accelerari bruste si rularea cu o viteza constanta. Cu o cutie de viteza in 5 trepte ar fi rezolvat treaba mult mai bine am pe masina si stiu ce spun.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
argon |
![]()
Post
#205
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
au zis-o vreo 5 inaintea ta...
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#206
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
cum merge pariul?
hm, tre sa schimb semeringu de dist. ca scuipa ulei. cu roata infrnata e ciudat, si-a mai dat drumu. la drumuri prin bucurestui se mai incalzeste-incinge. la mers continuu la drum lung e rece. discuyl putin caldut, atat. ultimul consum la drum lung a fost de 5.5 mers din gol in gol de rezervor. cu cruise-control ![]() |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
- B-xx-xxx
1982 - 1310 - 4VIT. De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#207
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
se incalzeste ca franezi.....e normal asa
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
tzepesch |
![]()
Post
#208
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
da bre, dar cealalta, din stanga nu se incalzeste deloc... de la franari da, dar...
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
- B-xx-xxx
1982 - 1310 - 4VIT. De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#209
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
la mine era invers..se incalzea aia din stanga in oras, aia din dreapta nu...pe autostrada, rulata 2 ore fara oprire sunt reci rotile
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#210
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Roata ramane franata ca urmare a uzurii neparalele a placutelor, si pistonul cand iese prea mult, se inclina si se retrage greu. Dupa multe vibratii ale rotii, pistonul se retrage, iar la urmatoarea apasare, se repeta fenomenul, mai ales daca e uscat si mult oxid in jurul pistonului. Plimba-l de cateva ori si unge-l cu ceva. Se poate ca si etrierul sa se fi "cascat" si pistonul sa apese inclinat.
Ai toate sansele sa obtii sub 5% , numai prin modificarea carburatorului (am mai descris-o de vreo doua ori ) , dar sa mai adaugi si cele discutate mai inainte. Risipa cea mai mare este la pompa de sprit ("gascanul " picura tot timpul) si la cel de-al doilea circuit ( parca econostat) ,care pluseaza prea devreme si mult, la sarcina si turatie mica. Scoti surubul(rijlag) care tine "gascanul " , in interior are o bila, care e prea usoara . Dai plumbul cu un burghiu afara, si peste bila bagi un arc facut din nichelina de la rezistentele de 16 W de la televizoarele vechi, asa de tare sa fie , ca dupa montarea altui plumb peste arc, sa nu poti deschide bila, sufland cu gura , dar pe carburator, sa asigure sprituirea, la actionarea acceleratiei. Poti face si din sarma de 0,1 de cupru, dar dupa un an , am gasit-o dizolvata (n-am mai gasit-o). Treci la cealalta cauza si, in capac se gasesc doua jicloare, alaturate,dar unul mai mare la gaura (cel de benzina) trebuie micsorat in asa fel, ca la depasire sa se simta progres la apasarea acceleratiei. Diametrul difuzorului e de 25mm. Scoate teul (centrator) si sub el, bagi o saiba din tabla de aluminiu de 1,5-2mm modelata identic cu difuzorul, dar cu diametrul interior de 20mm (cat boltul de la piston), peste care bagi la loc teul. Imediat modifici jiglorul principal de la 1,35 il aduci la 0,9 sa 0,8 prin bataie in cap cu un ciocanel fin . Gaura trebuie sa iti asigure o accelerare liniara fara ezitari la inceputul cursei pedalei (sa nu dea " in nas " la accelerare) . Duza de pe furtun se mareste la 2,5 mm . Nivelul din camera de nivel nu se regleaza dupa alte principii ci , dand capacul jos , iar limita sa fie mai putin de jumatatea pantei din dreptul cuiului ponto . Nu ma astept sa reusesti din prima incercare dar garantez reducerea consumului .Exemplu : eu cu dacie cu cutie in 4 trepte cu remorca si 800Kg var si doua familii in masina de la PLoiesti la Focsani 13 l benzina (200km) . Pentru nelamuriri : 0723522051 |
--------------------
Dacia
1310
- ph-99-aob
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 09:40 |