Strut bar pe 1310
![]() ![]() ![]() |
Strut bar pe 1310
Black%Snake |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|||
pojarel18 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 29 April 08 ![]() |
problema asta o am de cand am lovit un bolovan(cu partea dreapta-fata)............
![]() inca ceva.....am observat azi ca merge unpic infranata.....se poate sa fie de la asta?? ![]() Mr_Devil83...da cauciucurile sunt identice ![]() ydaniel....discurile nu mai tin minte ce marca au fost...da stiu sigur ca nu ASAM ![]() si mersi Black%snake pt informatii ![]() This post has been edited by pojarel18: 28 Oct 2008, 21:11 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1999
|
|
TuNiNgVibes |
![]()
Post
#33
|
Daca te grabesti,banda din stanga e libera:) Group: Members Posts: 46 Joined: 8 October 08 ![]() |
Fratilor eu din cate stiu,bara aia se pune in caz de impact lateral sa stabilizeze sasiul si sa sporeasca rezistenta la vibratii.Dar la Dacia,nu drumul o face sa vibreze,ci masina insasi
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1510
1900
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
Acea bara se monteaza arunci cand in urma modificari suspensiei (suspensie sport) masin devine foarte rigida si din aceasta cauza "umerii" arcurilor tind sa se aproproe intre ei ( adica sa se deformese inspre inreriorul masinii , iar acea bara trebuie montata exact intre acesti umeri si nu pe prezoanele amortizoarelor asa cum e la multi.
|
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
danut-ar |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 October 08 ![]() |
in primul rand salutari tuturor,acesta este primul meu post si sper sa nu se lege lumea asa tare de mine. La mine la break am fost nevoit sa imi fac deoarece fiind break torsiona caroseria mai tare ca la una normala(fapt realizat dupa o curba cu un pic de denivelare luata mai brusc in care si sau deschis usile din spate
![]() miam facut fata-spate si vreau sa spun pentru cei sceptici ca face diferenta destul de mult ,in sensul ca poti vira la viteza mai mare fara sa sse incline masina.da acuma depinde si cum conduci ,daca mergi mai linistit nu are rost plus ca in primul rand daca vrei s iti face trebuie sa ai si suspensia ok.(plus umblat si p la bara antiruliu si lasata un pic) am sa revin mai tarziu cu niste poze. numai bine This post has been edited by danut-ar: 30 Oct 2008, 09:56 |
--------------------
dacia
1310
1994 break
|
|
Minel |
![]()
Post
#36
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
O sa asteptam cu interes pozele .
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
danut-ar |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 October 08 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1994 break
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#38
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
arata bine:>:) si cum e dupa teste?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
danut-ar |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 October 08 ![]() |
ce diferenta pot sa spun ca am simtit a fost faptul ca in curbe masina nu se mai inclina asa mult(cei drept pe spate am ditantiere 3 cm pe fiecare parte),la curbe luate mai tare sau mers prin denivelari nu mai ai asa ipresia de barca ,cand se misca se misca toata,zilel astea lucru si pe la antiruliu pun ditantiere pe fata si sunt curios de diferenta.Oricum ar cam trebui si lucrat la arcuri si telescoape ca au 14 ani .in concluzie pt cei care sunt de parere ca nu merita le recomand sa incerce ca e diferenta,cel putin in cazul meu sa simtit
|
--------------------
dacia
1310
1994 break
|
|
pojarel18 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 29 April 08 ![]() |
danut-ar,buna treaba ai facut
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1999
|
|
sobolan |
![]() ![]()
Post
#41
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
danut-ar |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 October 08 ![]() |
sau doar pote iau o curca cu la 30 km/h mai brusc si simt masina ca o cutie de chibrituri(mentionez ca braku nu are intaritura pe care o are berlina dupa bancheta)
|
--------------------
dacia
1310
1994 break
|
|
giani.cosmin |
![]()
Post
#43
|
![]() Nea' Viteza Group: Members Posts: 141 Joined: 31 October 08 From: Dacia, Resita C-S ![]() |
e buna daca ai o oala fisurata sau carpita cum e cazul meu.
asa ceva e buna ca in cazul cand oala e fisurata sau carpita nu mai tinde sa aduca oala spre motor (milimetric continuu) |
--------------------
Dacia 1310 TX
Opel Vectra A
.
- numar de Caras ([__\==v==/__]) |
|
TuNiNgVibes |
![]()
Post
#44
|
Daca te grabesti,banda din stanga e libera:) Group: Members Posts: 46 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(sobolan @ 31 Oct 2008, 22:48) oare de ce? ![]() pai daca a carat cartofi cu ea,peste limita prescrisa de constructor,normal ca se deschid usile pe spate singurele...... Aici ai dreptate,daca nu ar fi fost ``horjita`` nu avea asemenea probleme.E deajuns sa schimb telescoapele si centrezi rotile cum trebuie.Iar chestia cu diferenta de la berlina la break,asa e,dar nu trebuie sa ti se deschida usile ![]() ![]() ![]() 2 Nov 2008, 09:21: QUOTE(danut-ar @ 1 Nov 2008, 11:19) sau doar pote iau o curca cu la 30 km/h mai brusc si simt masina ca o cutie de chibrituri(mentionez ca braku nu are intaritura pe care o are berlina dupa bancheta) Nu o are,si chiar de aia nu e recomandat sa pui la un break asa ceva ![]() This post has been edited by TuNiNgVibes: 2 Nov 2008, 09:21 |
--------------------
Dacia
1510
1900
|
|
danut-ar |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 October 08 ![]() |
pai eu zic ca nu am rugina sau chestii sa pot spune ca e "coapta"si d aia se simtea poate pr si simplu am fortat prea tare. am sa pun si niste poze cu masina sa vedeti despre c e vb...apropo nu car cartofi sau chestii d genu,miam cumparato ca am prinso la un pret ok si mie de folos pt k calatoresc des cu bicicleta deci ca incarcatuira maxim 3 biciclete deasupra.
|
--------------------
dacia
1310
1994 break
|
|
TuNiNgVibes |
![]()
Post
#46
|
Daca te grabesti,banda din stanga e libera:) Group: Members Posts: 46 Joined: 8 October 08 ![]() |
Danut,sa nu te simti cumva ``atacat`` fiecare isi spune parerea,din cate vad ai cam inceput sa te ``aperi`` fi linistit,omul cand a zis de cartofi,ne-am gandit si noi ca primul proprietar poate a folosito,si dupa aia a dat-o la un pret de nimic pt ca stia dece o da.Oricum,e masinutza ta,si tu stii despre ce e vorba
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1510
1900
|
|
danut-ar |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 October 08 ![]() |
nu mam sitit atacat..spuneam doar
![]() |
--------------------
dacia
1310
1994 break
|
|
TuNiNgVibes |
![]()
Post
#48
|
Daca te grabesti,banda din stanga e libera:) Group: Members Posts: 46 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(danut-ar @ 2 Nov 2008, 20:41) nu mam sitit atacat..spuneam doar ![]() Tanar la varsta sau pe forum? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1510
1900
|
|
danut-ar |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 October 08 ![]() |
Dupa o lunga absenta de pe forum,din diverse motive, am revenit.Am sa mai postez niste poze cu masina (starea ei fiind neschimbata de ultima data cand am postat).intre timp pregatesc ceva pt la primavara cand se face vreme mai frumoasa.am pus d o parte deocamdata un set d rotzi cu flanse ,un parbriz nou ,vopsea.Pe ea am montat momentan o aprindere electronica niste fise decente. si o toba custom made. am sa revin cu niste poze,sper sa se incalzeasca vremea ca mai am niste ideei de rigidizare.
|
--------------------
dacia
1310
1994 break
|
|
dvirus |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator sau nu Group: Members Posts: 184 Joined: 19 March 08 From: Brasov (de obicei) ![]() |
Hmmm strut barurile ar trebuii sa mareasca aderenta si sa ajute cu corectarea subvirarii. La orice masina ajuta, acu depinde cat de sportiv va conduceti masina (destul de tare sa simtiti efectul?)
![]() |
--------------------
Dacia
1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu)
1987/TX; 2005/Laureat
- BV 01 VWW; BV 07 HPC
|
|
ramon_1300 |
![]()
Post
#51
|
![]() Remus Group: Members Posts: 188 Joined: 4 June 06 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1984
- BV13OOR
|
|
Black%Snake |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
QUOTE(ramon_1300 @ 14 Jan 2009, 20:19) La afirmatiile astea tin sa te contrazic, nush daca tu ai montata o astfel de bara pe masina sau nu, oricum aceasta bara montata singura e clar ca nu poate face minuni, dar daca ai taiat din arcuri 1-2 spire, ai amortizoare pe gas sau amortizoare pe ulei intarite aceasta bara o sa se faca simtita, eu am toate modificarile mai sus mentionate si stiu ce zic. Deci cei care vor sa-si puna astfel de bara ... sa o puna dar impreuna cu celelalte modificari si dak vor o bara de torsiune de 22 sau mai groasa pe fata. |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
Florinel 86` |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 270 Joined: 13 April 09 From: m17 customs(galati) ![]() |
Atasez si eu o poza cu strut baru` meu(cu reglaj). Tin sa precizez ca am "lucrat" si la suspensie(coborata si intarita)...
![]() Attached thumbnail(s) Bara_rigidizare1_fnl_.jpg ( Size: 397.47k ) Number of downloads: 393 |
--------------------
D 1300 L
Berlina
An 1981 powered by F7P
|
|
killpacient |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 3 February 07 From: Galati ![]() |
cu riscul de a face o afirmatie gresita eu stiam ca strut baru` se monteaza pe clopote ca in pozele lui danut-ar totusi sunt curios daca si asa are efect?
deci astept un feedback de la tine florine |
--------------------
Dacia
1310Tx
87 Full option :D
- GL 05 ZYM
|
|
Florinel 86` |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 270 Joined: 13 April 09 From: m17 customs(galati) ![]() |
Salut...diferenta se simte asa cum il am eu montat,tin sa precizez ca lam montat odata cu amortizoarele(scurtate si intarite si bara stabilizatoare de papuc diesel)si toata bucsaraia fata noua(bucse de brate,pivoti.bielete directie,T-amortizoare toate noi) si fuzete cu discuri ventilate...acum lucrez la tiranti pt ai modifica.Iar ca un argument plauzibil este faptul ca lam montat asa pt al demonta la ITP...puteam sal fac si montat de oalele la amortizoare ca aveam posibilitate dar am optat asa . Sanatate.
Attached thumbnail(s) Sistem_reglaj_bara_de_rigidizare_fnl_.jpg ( Size: 408.15k ) Number of downloads: 367 |
--------------------
D 1300 L
Berlina
An 1981 powered by F7P
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
BARA AIA DE RIGIDIZARE E SOLUTIA IDEALA LA DACIE TESTATA DE MINE PE O BERLINA COAPTA DE RUGINA
O INSTALARE CORECTA SE FACE ASTFEL:SE RIDICA MASINA PE/CU CRICUL IN ASA FEL INCAT SA FIE EGALA LA AMBELE ROTI FATA DISTANTA DE LA PAMANT(ROTILE RIDICATE).SI SE MONTEAZA BARA DISTANTA INTRE AMORTIZOARE SE MODIFICA DACA AI GRAUTATE IN MASINA,(SE APROPIE)DACA E MASINA CU ROTILE IN AER SE DISTANTEAZA VALABIL PENTRU ROTILE FATA PE SPATE NU STIU DACA ARE VRUN EFECT NU AM INCERCAT PANA ACU This post has been edited by sumi_nos: 22 Apr 2009, 14:58 |
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
am. |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 7 March 09 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
se gaseste si in comert?
|
--------------------
sacia
130
1967
- 1-b-2867
|
|
MECCA |
![]()
Post
#58
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
Bara trebuie neaparat sudata pe oale?? ca eu unul nu prea as baga sudura pe oale.....As merge pe un sistem de prindere in suruburi de oale si eventual o bucsa de bascula intre suportul de prindere pe oala si bara in sine.Daca nu e corect asa va rog sa ma corectati...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#59
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ori faci ceva folositor,care implica sudura-ori asa de design:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
MECCA |
![]()
Post
#60
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
pai daca nu e sudata vrei sa zici ca e doar de design ???
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 08:50 |