DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> trepidatii la dacia berlina..VA ROG

ovidiu5700
post 29 Oct 2009, 16:54
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 October 09




Va salut...am din nou(tipic dacia) o problema la masina. Eu nu am mai mers cu ea de cateva zile. Cand am pornit-o a inceput sa trepideze, s-a oprit de cateva ori motorul apoi am tinut piciorul mai tare pe acceleratie si incet incet am dat drumu la ambreiaj si a plecat. Pe drum aceleasi probleme: cand schimbam dintr-a 3 intr-a 4 trebuia sa accelerez pana la 2000 rpm altfel trepida ca dracu...si oricum trepida. Mai ales dupa ce schimbam vitezele. am oprit-o intr-o parcare si am incercat sa ii reglez avansu(sunt incepator, nu stiu exact cum se regleaza dar stiu ca tre' sa invarti de el) si dupa ce am plecat tot la fel, nici o schimbare.am ajuns apoi la o strada unde trebuia sa urc la deal si acolo si mai tare...se oprea motoru de cateva ori..apoi intr-un final m-am dus spre casa si o las acolo pana vine unu care se pricepe sa mi-o faca(pana invat si eu)...alta problema ar fi ca curge apa de la un furtun de la radiator...ori e spart furtunu ori nu e strans.apropo, acu 1 saptamana mi-am luat termostat din ala francez. taicmiu il tinea doar cu partea cu cupru in apa clocotita sa vada daca merge...tre sa il las pe tot?..cum se verifica daca merge un termostat?...multumesc celor ce imi rasund...drive safe smile.gif


--------------------
Renault Megane 2008 / II - VS-87-POV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 29 Oct 2009, 17:15
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Aia cu trepidatul poate fi din mai multe cauze. Regleaza aprinderea, alimentarea, curata carburatorul. Poate sa fie si de la frig. Ai lasat motorul sa se incalzeasca? Ai inchis clapeta la filtrul de aer odata cu venirea frigului. Ai tras socul? Dupa ce s-a incalzit motorul, ai impins socul?

Termostatul se testeaza intr-o cana cu apa fiarta. Poti sa-l bagi pe tot smile.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu5700
post 29 Oct 2009, 17:21
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 October 09




asa, si dupa ce il bag ce fac?..am sunat pe unu si mi-a zis k trepidatiile pot fi si de la bujii..sa le iau in casa, le "frig" la aragaz apoi dau cu peria pe carbune si le pun la loc...of


--------------------
Renault Megane 2008 / II - VS-87-POV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 29 Oct 2009, 18:24
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




... si sa ai grija sa aiba si distanta corespunzatoare la electrod (0.6 parca). Daca sunt prea vechi, ar trebui alt set de bujii.


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tichondrius95
post 30 Oct 2009, 15:19
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 21 February 09
From: Onesti , Bacau




Din ce zici tu, ai o problema in aprindere, platina, bujii si cel mai sigur capac delco, sau vreo fisa dusa. Te sfatuiesc sa cureti putin si carburatorul.


--------------------
2 x DACIA 1310 2 x Berlina 1310 1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1 - BC02XXX / BC07XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 30 Oct 2009, 17:42
Post #6


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




Nu cred ca aprindere e de vina. Apa in benzina mai degraba. In perioada asta se face foarte usor condens pe admisie daca exista neetanseitati.


--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline 2004 1.9 TDI 131 CP - BV 11 WUW
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu5700
post 30 Oct 2009, 21:06
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 October 09




nu stiu...acuma i-am scos bateria si o pun inapoi cand vine un meserias sa se uite la ea...mai ingheata degeaba afara....apa in benzina?..deci e din vina mea?..o sa-i zic si de etanseitati...nu stiu...deja imi pare rau ca am dat 1000 euro pe ea...voi cum stati cu defectele?...o seara buna


--------------------
Renault Megane 2008 / II - VS-87-POV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 30 Oct 2009, 22:07
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Nu e foarte mult 1000 de euro daca e din '99. Cheama pe cineva care se pricepe un pic si ti-o rezolva repede.


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu5700
post 10 Nov 2009, 11:19
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 October 09




am din nou aceeasi problema...trepideaza...inainte cu o saptamana a venit unul si o reglat putin decoul...lo desfacut, o dat cu smirghelul pe ceva pe acolo smile.gif apoi imi mergea bine..tot trepida dar nu asa tare..azi cand am plecat la drum din nou..am urcat in masina, am tras socul, l-am lasat asa 1 min apoi o inceput sa scada turatia cu el tras..am apsat acceleratia apoi am pornit la drum..imediat dupa ce schimbam vitezele trepida...asta se intampla...dupa ce schimb viteza trepideaza..cand am ajuns acasa m-am chinuit o juma de ora s-o urc pe o bordura ca se oprea motoru des...si in ianuarie am itp..off..


--------------------
Renault Megane 2008 / II - VS-87-POV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 10 Nov 2009, 18:52
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




ce zici tu e din aprindere.daca ti-a umblat la delcou si ti-a mers inseamna ca ai avut platina impuscata. incearca sa pui avansul la punct (0 grade), da search si ai sa vezi si cum si curata sau schimba platina. vezi si capacul de delcou sa fie bun (curata cu smirghel contactele alea 4 din el). distanta la platina fa-o la 0.4mm sau cu un card bancar sau legitimatie metro, selgros sau ce mai este.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACU'
post 10 Nov 2009, 23:03
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 327
Joined: 1 October 07




Daca n-ai rezolvat inca eu te-as sfatui sa incerci cu ce-i mai simplu:bujiile.Cu motorul pornit scoate cate o fisa(sa nu te sprijini cu cealalta mana pe masina sau sa ai mana umeda ca faci breakdance).Daca dupa ce ai scos fisa mersul motorului nu se inrautateste,inseamna ca la cilindrul respectiv ai o problema.Primul pas,schimba/curata bujiile sau schimba fisele.Tine-ne la curent!(daca se poate nu trifazic!).


--------------------
DACIA 1310,1300 1989,1972
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 11 Nov 2009, 02:56
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




daca trepideaza la schimbarea treptelor sau se opreste la semafor sau stand pe loc poate insemna ca jiglerul de relanti este infundat. Va trebui sa il desurubezi cu o surubelnita il sufli si il pui la loc.

O alta chestie pe care poti sa o faci este sa umbli la pompa de benzina(cea cu capac rotund si cu surub deasupra din dreapta delcoului) desfaci acel capac de aluminiu si vezi ca inauntru este o sita in care se aduna gunoaiele din benzina, ia-o cu mana curat-o si pune-o la loc, spoi pune capacul rotund si strange surubul cat sa nu curga benzina.. si vezi apoi daca se imbunatateste

This post has been edited by panter1: 11 Nov 2009, 02:57


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu5700
post 11 Nov 2009, 10:33
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 October 09




va multumesc pentru raspuns...dar eu citesc aici ce-mi spune-ti voi si cand ma duc la masina uit smile.gif...ce carte imi recomandati pt reparare?...as vrea deocamdata sa stiu ce fac cu platina..deci cum am mai spus, a venit unul, a scos platina, a curatat-o un pic a pus-o la loc si dupa aia nu mai trepida motorul...a doua zi o inceput sa trepideze din nou dar nu tare..oricum e dacie smile.gif...dar ieri parca calaream smile.gif..si mai si bubuia cateodata...trebuie sa schimb platina?..cam cat e una?..

11 Nov 2009, 11:08:
apropo, e cineva din vaslui?... mai invat si eu unele chestii ca la service: vii peste 4 ore..intelegeti voi

This post has been edited by ovidiu5700: 11 Nov 2009, 11:08


--------------------
Renault Megane 2008 / II - VS-87-POV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 11 Nov 2009, 18:48
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




ehe.. am fost prin Vaslui acum o luna cand am mers la Botosani cu Dacioara pe ruta Buzau.. Ramnicu Sarat.. Tecuci.. Barlad.. Vaslui- Iasi, Targu Frumos Botosani cu plecare bineinteles din Bucuresti biggrin.gif Daca zici ca bubuie la toba incearca sa reglezi avansul din delcou. Slabesti piulita de sub el(care il tine sa nu se miste daca e stransa nu il vei putea misca) si il misti tu incet stanga-dreapta in timp ce merge motorul la relanti, miscandu-l ii cauti pozitia in care merge cel mai rotund relantiul si cu cat mai putine intreruperi, iar apoi vezi ce se intampla si cu mersul daca merge mai bine decat inainte ii faci proba.. Si nu uita apoi sa strangi acea piulita sa nu se deregleze din nou avansul in timp ce mergi cu masina

This post has been edited by panter1: 11 Nov 2009, 18:58


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu5700
post 17 Nov 2009, 18:54
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 October 09




am pornit azi masina din nou, am observat(de mai demult) ca daca trag socul si merg cu el tras nu mai moare asa usor motorul din cauza trepidatiilor...numai k atunci cand incerc sa bag socul la loc ramane tras...tre sa ma duc eu sa-l trag de la carburator. zilele astea fac rost de bani si ma duc la un mecanic sa rezolve problemele:)..o sa-mi cumpar o carte sa invat si eu sa o repar


--------------------
Renault Megane 2008 / II - VS-87-POV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 17 Nov 2009, 22:12
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ai multe mici probleme de ex filtrele de benzina, o carte iti trimit pe mes daca vrei 'manual de reparatii'


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu5700
post 18 Nov 2009, 12:21
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 October 09




da mersi, ar fi frumos smile.gif...ovidiu5700 e id


--------------------
Renault Megane 2008 / II - VS-87-POV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu5700
post 20 Nov 2009, 17:05
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 October 09




gata, am rezolvat trepidatiile, o trebuit sa-i schimb capacul de delcou si bujiile care erau negre...mergea in 2 pistoane motorul smile.gif...drum bun


--------------------
Renault Megane 2008 / II - VS-87-POV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu5700
post 28 Nov 2009, 17:16
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 October 09




va salut, am intrat iar sa va tin la curent cu tot ce face dacia mea...numai probleme: dimineata pornesc la a 2 keie dupa ce trag socul, relantiul cu socul tras sta sub 1000 apoi se opreste motorul. cand incerc sa-l pornesc iar, nimic..ma chinui asa vreo 20 min, dau la cheie pana nici bateria nu mai poate, azi la fel mi s-a intamplat. am tras socul, a pornit, apoi s-a oprit motorul dupa 1 min de mers. dupa ce s-a oprit am incercat sa-l pornesc vreo 20 min apoi am tinut apasata pedala de acceleratie si a pornit. plec cu ea si la 100 metri se opreste iar..ghiciti unde: pe banda de incadrare in intersectie. am aprins avariile si dupa vreo juma de ora de dat la cheie si injurat pe toti care ma claxonau, a pornit..ma duc la service si ala imi zice: se mai uzeaza (ceva la platina, nu mai stiu cum se cheama, o chestie care nu e din metal, am uitat numele)...bun..eu iam zis: pai schimba platina, am una noua. el: da ce tu skimbi o pereche de ciorapi daca is buni?..o dat oleaca cu smirghelul intre bobitele de la platina si apoi i-am dat 10 lei. plec din curtea servicelui, dupa 100 metri de mers masina s-o zguduit de 2 ori apoi iar o inceput trepidatiile. ajuns acasa o pornesc, apas acceleratia mai tare si se opreste motorul...si tot trepida...ce sa fie de vina?...trebuie schimbat setul motor?...azi am scos capacul chiuloasei si nu iese fum pe acolo...nu iese nimic..prin esapament nu iese fum..decat fum alb..condens mi s-a zis....eu m-am saturat de ea...smile.gif daca e interesat de ea cineva, sa-mi zica..si spuneti-mi ce tre sa-i schimb..va multumesc

This post has been edited by ovidiu5700: 28 Nov 2009, 17:20

Attached thumbnail(s)
08102009_001_.jpg ( Size: 213.92k ) Number of downloads: 224
08102009_002_.jpg ( Size: 203.42k ) Number of downloads: 242
08102009.jpg ( Size: 229.37k ) Number of downloads: 255


--------------------
Renault Megane 2008 / II - VS-87-POV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian MC
post 28 Nov 2009, 18:17
Post #20


Mandru Posesor De Dacie Sport


Group: Members
Posts: 628
Joined: 17 May 09
From: Iasi




Te invat o chestie care mio face taicamiu cand trepideaza.DESI TOTI O SA MA INJURATI FUNCTIONEAZA CAND E INFUNDAT CEVA LA CARBURATOR.
Inverseaza fisa 2 cu fisa 3 si porneste motorul.masina porneste,face urat ca toti dracii(o pornesti si o lasi maxim 1 min pornita asa)
Si dupa pui la loc fisele cum trebuie!SI ar trebui sa mearga corect.
Inca ceva incearca cate o fisa sa o scoti si vezi cum merge motorul fara acea fisa,daca e vreuna care nu se simte ca ai scoso in functionarea motorului iti merge motorul in 3 si tre sa scoti bujiile si sa le cureti,verifici fisele.etc
Daca iti strica des platinile sar putea sa ai scurt sau bobina dusa.
Daca vii pana in iasi tio verific eu.


--------------------
Dacia Un sport si un break 1989 1410 si 1995 1410 - IS-60-GVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviu_best
post 28 Nov 2009, 23:03
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 17 August 09




am patit si eu asa.i-am schimbat bujii,platine,capac delcou,fise,lulea si a mers.parerea mea schimba-le pe toate.cu 100-150 lei la iei pe toate si de calitate cat de cat buna.si la platina cheama un mosulica ca aia stiu sa le puna la precizie maxima fara aparatura sofisticata.eu am crezut la a mea ca are probleme motorul dar am schimbat astea si de vreo 6 luni merge perfect si nu am mai avut nici cea mai mica trepidatie(si merg destul de mult).bafta

28 Nov 2009, 23:05:
mare atentie la platina ca daca nu esti expert(nici eu nu is) si nu le pui bine nu iti mai porneste deloc sau daca esti aproape de adevar iti da rateuri(te injura vecinii) si afuma bujiile(tre sa fe curati si/sau schimbi)

This post has been edited by silviu_best: 28 Nov 2009, 23:05


--------------------
Dacia 1310 1988 TLX 1,4 BC-04-BUR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 03:48
Forum Renault