cablu frana de mana
![]() ![]() ![]() |
cablu frana de mana
raduhoria |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 12 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
1982
- bv 78 dac
|
|||
DaciaPower |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 23 May 08 From: Craiova ![]() |
Ai spus lucrul asta vanzatorului? poate ti-a dat alt tip de cablu.
|
--------------------
Dacia 1310 Break
CL
1998
- DJ-xx-ZLI
|
|
raduhoria |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 12 January 08 ![]() |
Cablul asta il aveam eu,stiu sigur ca e de dacie,numai nu stiu daca la toate tipurile de dacie e acelasi cablu de frana de mana,pt ca asta mi se pare mai scurt!
|
--------------------
dacia
1300
1982
- bv 78 dac
|
|
DaciaPower |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 23 May 08 From: Craiova ![]() |
Nu, nu este la toate la fel.. depinde de punte.
This post has been edited by DaciaPower: 25 Jun 2008, 19:38 |
--------------------
Dacia 1310 Break
CL
1998
- DJ-xx-ZLI
|
|
raduhoria |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 12 January 08 ![]() |
In ce sens nu sunt la fel,difera la lungime?
|
--------------------
dacia
1300
1982
- bv 78 dac
|
|
DaciaPower |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 23 May 08 From: Craiova ![]() |
Sunt punti mari si punti mici. Nu stiu nici eu exact la ce difera, daca nu ma insel "oalele" difera nu puntea ca e mai lunga sau mai scurta.
Edit: Chiar nu vrea nimeni sa-l lamureasca si pe omul asta mai bine? ![]() This post has been edited by DaciaPower: 26 Jun 2008, 01:30 |
--------------------
Dacia 1310 Break
CL
1998
- DJ-xx-ZLI
|
|
Hacker |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Eu stiu ca difera la break si berlina. La break e mai lung cablu decat la berlina.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pai daca are punte cu tamburi mici (scrie reglaj individual sabot) ii trebuie cablul scurt. Cablul "V" are pe el doua opritoare care se infig in taler, alea trebuie sa fie infipte la maxim in talere, altfel "se scurteaza". Apoi, camele se deregleaza la maxim. Apoi, acea piesa in unghi (ca un V) se scoate de pe cablul central, se monteaza pe cablul "V" si apoi se monteaza pe tija cablului central al frinei de parcare. Pina la urma va merge.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Smailey |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 24 October 07 ![]() |
Eu am schimbat cablul acum cateva luni si cand mam dus la magazin ma intrebat de care sa imi dea ca sunt mai multe tipuri aici ma refer numai la dacia 1300 1310 in functie de an cica.la mine sa potrivit cel care mi la dat si asta pt. ca vanzatorul stia ce masina am
![]() |
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
- B-14-XSL
|
|
raduhoria |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 12 January 08 ![]() |
Intr-adevar exista diferente la lungime intre cablurile de frana de mana,cel vechi era cu 10 cm mai lung decat cel nou.
|
--------------------
dacia
1300
1982
- bv 78 dac
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Cat ai dat pe cablu, ai resusit sa-l schimbi singur ?
|
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Cum se demonteaza cablul de pe taler?(am tamburi mici cu excentrice)am demontat tamburul si aici m-am blocat...opritorul acela al cablului trebuie batut cu ceva ca sa iasa afara sau exista vre-o cheie speciala si are filet?
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Mai nou rotile mele se incing pe spate si nu pentru ca am uitat iar de frana de mana
![]() acuma uita el sa se retraga, asa ca trebuie sa-l schimb. Initial am crezut ca este de la pistonasele cilindrului de la rotile spate, dar unul este nou, iar la celalalt i-am schimbat tot interiorul de la unul nou pe care i-am rupt filetul de la aerisitor ![]() Asadar e mai ramas cablu de la frana de mana care nu vrea sa revina la pozitia lui initiala ![]() El este compus dintr-o bucata, adica de la maneta pana la roti ? |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
raduhoria |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 12 January 08 ![]() |
Cablul il desfaci din capat cu o surubelnita dreapata(ridici de el),pana iese din locas si apoi bati in bucsa care intra in locasul tamburului(nu are filet intra prin presare)
30 Jun 2008, 17:33: Adrian_Boy,cablul este de vina probabil,are vreo spira rupta si agata si nu-l lasa sa-si faca cursa complata. This post has been edited by raduhoria: 30 Jun 2008, 17:33 |
--------------------
dacia
1300
1982
- bv 78 dac
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Am rezolvat,multumesc mult.Pentru cine vrea sa schimbe cablul ii recomand sa caute o rampa,e nasoala pozitia din care bati opritorul in taler si mai ales este foarte incomoda pozitia sub masina cand infiletezi suruburile de reglaj(cele de pe cablul manetei,care probabil in multe cazuri,ca si la mine,sunt ruginite).
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Daca poti fi mai explicit kalyyyyy
![]() - la toata operatiunea asta, i-ti trebuie un spray degripant ? - se scot ceva suruburi de la maneta, pe urma sta prins intre niste bucsi ? - ai scos sabotii ? |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Cam trebuie spray degripant,in 2 locuri:la surubul cablului ce vine din maneta(la un capat e prins in maneta iar in celalalt e un surub pe care sunt suruburile de reglaj si de care se tine clema cu al doilea cablu-cel pe care il schimbi) si la reglajele de apropiere a sabotilor(excentrice).Se dau jos tamburii ca sa ajungi la locul unde se prinde cablul si sa il scoti,prinzi cablul nou si pui vasilina dupa ce ai curatat bine ce e de curatat si smirgheluit un pic sabotii.Se face asta la fiecare roata si apoi se regleaza distanta fiecarui sabot pana atinge un pic de tot(din excentrice).Apoi prinzi cablul in clema dupa ce ai dat clema jos ca sa scoti cablul vechi si stringi suruburile de reglaj pana e cablul intins.La operatiunea asta e bine sa fie cineva in masina care sa traga de maneta si sa numere cati dinti se trage - la 6-7 e corect.La sfirsit verifici ca nu sunt rotile infrinate-daca e asa mai slabesti cablul un pic.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:49 |