DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> cilindrul 3, chestie ciudata

kyvacka
post 10 May 2008, 08:04
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 September 07




vreau sa ma dumiresc si eu cu o chestie tare ciudata.tocmai am facut setul motor[set,cuzineti,pompa ulei]si ieri am pornit prima data motorul.odata incalzit[apa la 80 grade pe ceas,presiune ulei 2 la ralanti]mi s-a parut ca nu merge rotund motorul si am zis sa ma uit sa vad daca lucra toate bujiile.zis si facut.am scos pe rand toate fisele.la toate am observat o inrautatire imediata a mersului motorului mai putin la cea a cilindrului 3.clar,zic eu,asta nu merge.opresc motorul dau jos bujia...surpriza,bujia era caramizie[nu neagra si uda cum ma asteptam].pun totusi alta bujie[care functiona 100%].la fel.o scot...caramizie.daca scot fisa cil.3 motorul merge la fel.ma gandesc sa nu imi fi sarit o tija impingatoare si sa nu mai lucre o supapa la cilindrul respectiv.era deja 20 seara asa ca las pe a doua zi.intre timp ma intalnesc cu un mecanic de bloc caruia ii expun problema fara insa a mentiona ca e vorba de cil.3.nici nu ma lasa bine sa termin si ma intreaba:cilindrul 3?raman masca!ala imi zice ca asa se comporta toate Daciile si ca inclusiv la a lui daca ii scoate fisa merge la fel motorul,dar altfel trage de rupe.nu stiu ce sa mai cred.dati-va si voi cu parerea.
imi cer scuze de lungimea postului! blink.gif


--------------------
dacia 1310 L 1984 - ms-05-hpn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 10 May 2008, 09:31
Post #2


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




io am o problema asemanatoare dar la cilindru 4 (de langa radiator) daca scot fisa este o diferenta foarte mica (aproape insesizabila) in modul de functionare a motorului...


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 10 May 2008, 17:15
Post #3


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




cand mi-am luat dacia, exact la cilindrul 3 am avut aceeasi poveste ca si tine dar eu am schimbat fise(TESLA) platina, condensator, bobina, reglat culbutori,capac delco,lulea, platina; nu stiu care a rezolvat problema dar acum nu mai face asa,cand o scot balbaie rau motoru, inainte nu o prea simtea .deci.........


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 10 May 2008, 17:47
Post #4


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




schimba fisa cu alta de la alta bujie si vezi daca face la fel..


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atomicool
post 10 May 2008, 17:53
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 10 May 08
From: Bucuresti




asa cred si eu...incearca alta fisa..daca tot asa face schimba bujiile..vezi daca e vreo diferenta...


--------------------
Dacia Dacia1300 1975
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 10 May 2008, 18:48
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




dar supapele le-ai verificat cand ai refacut motorul? poate la cilindrul 3 nu inchide una di n supape si atunci de aia ai si bujia caramizie, pentru ca ea saraca aprinde amestecul dar cilindrul nefiind etans, atunci nu are niciun efect sesizabil faptul ca tu scoti sau nu fisa.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergeant Pulatchewsky
post 10 May 2008, 19:05
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 23 February 08




La dacia mea, bujia din cilindrul 3 este totdeauna neagra, celelalte nu-s. Ar fi o problema cu fisa de la cilindrul 3?


--------------------
Dacia Berlina 1998/1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordeagabriel
post 11 May 2008, 08:19
Post #8


membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 16 April 08
From: Deva




Ciudata chestia cu cilindru asta 3...Ma indoiesc ca toti sa aveti fisele defecte..Adica toti sa aveti fisa cilindrului 3 defecta...Ar putea fi si de la supape dar totusi de ce toti se plang de acest cilindru...Am mai auzit si pe altii ca au aceiasi problema..Ce poate sa fie???Poate ne lamureste cineva...


--------------------
Dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 11 May 2008, 14:11
Post #9


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Stau supapele deschise mai mult timp decat trebuie. Daca reglarea culbutorilor e proasta fi sigur ca vei avea probleme. Cautati schemele propuse si de mine si de colegi de pe forum si aplicatiile. Randamentul cel mai bun e cilindru in compresie la fiecare cilindru respectand ordinea de aprindere 1-3-4-2.
http://www.daciaclub.ro/Reglare-Culbutori-...100129-s60.html

This post has been edited by djasu82: 11 May 2008, 14:13


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kyvacka
post 11 May 2008, 20:39
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 September 07




QUOTE(djasu82 @ 11 May 2008, 14:11)
Stau supapele deschise mai mult timp decat trebuie. Daca reglarea culbutorilor e proasta fi sigur ca vei avea probleme. Cautati schemele propuse si de mine si de colegi de pe forum si aplicatiile. Randamentul cel mai bun e cilindru in compresie la fiecare cilindru respectand ordinea de aprindere 1-3-4-2.
http://www.daciaclub.ro/Reglare-Culbutori-...100129-s60.html
*


exact asta s-a intamplat pana la urma.acum am remediat si merge brici.mersi ptr. sugestii!


--------------------
dacia 1310 L 1984 - ms-05-hpn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 22:21
Forum Renault