Probleme relanti, Motor
![]() ![]() ![]() |
Probleme relanti, Motor
dragosvoda_is |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 16 December 08 From: IASI ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1999/L
|
|||
cristio_79 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Locasul acela a ramas de la Supenova si acolo era montat regulatorul de presiune. La Solenza, acesta este pe corpul pompei de benzina, care este in rezervor.
Poti incepe prin a curata senzorul de turatie, corpul clapeta, motorasul pas cu pas. Foloseste functia de cautare ca s-a mai discutat. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
ramsen |
![]()
Post
#3
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
va salut
parerea mea curatale pe rind sa vezi de unde era defectul,adika incepe prima data cu senzorul de turatii,dupa celelalte pe care ti le-a zis colegul cristio_79. in felul asta iti dai si tu seama de unde era buba de nu mergea.bafta |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
andr3y_yoo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
si eu am patit asa un timp dar si-a revenit dupa ceva timp...singur
mergi umpic peste 5000 rpm si poate isi revine o fi vreun injector infundat ![]() This post has been edited by andr3y_yoo: 28 Dec 2008, 12:25 |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
dragosvoda_is |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 16 December 08 From: IASI ![]() |
A mai intervenit o problema...
Am scos bujiile sa vad in ce stare sunt si cred ca era mizerie in locasul acela...cred ca a cazut ceva mizerie in cilindru si motorul da cate un mic rateu cand ridic ambreajul pt a intra in viteza...se poate strica ceva de la acea mizerie??segmenti...supape..etc... Si inca o nelamurire... ![]() This post has been edited by dragosvoda_is: 28 Dec 2008, 17:59 |
--------------------
Dacia
1310
1999/L
|
|
ramsen |
![]()
Post
#6
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
![]() ![]() ![]() rateurile le da din cauza ca a prins acea mizerie la o supapa,dar totusi este bine ca iti mai merge motorul ca a am vazut motor de SLZ care nu a curatat acolo si cu greu a facut sa mearga rotund motorul.BAFTA 28 Dec 2008, 18:03: AAA...era sa uit dar NU TE SUPARA esti mare PROST ca nu stii sa respecti ce ti-a zis domnul cristio_79,trebuia sa cureti senzorul de turatie prima data,lucru pe care si eu ti l-am spus.Acum trage dupa prostia ta.BAFTA This post has been edited by ramsen: 28 Dec 2008, 18:03 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#7
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Hei gata cu jignirea ca nici unu de pe acest forum nu e sfant si invatat ce naiba si si tu ramsen ?
dragosvoda_is mizeria se arde daca rulezi in sarcina constant 3500-4000 de ture si nu accelerat ci constant. Supapele nu se blocheaza din asa ceva ![]() ![]() Inainte sa desfaci bujiile dai cu o surubelnita cu varful ingust de jur imprejurul bujiilor si cu un furtun sufli daca nu ai compresor sub presiune ! Dupa ce ai scos bujiile si vrei sa le montezi la loc le ungi viletele cu vaselina si se fileteaza cu mana si dupa aceea le strangi cu cheia. senzorul de turatie e in zona bateriei montat pe motor si citeste volanta o vezi si tu daca te uiti in partea dreapta jos . Senzorul se desface cu o chie inelara de 10 sau 11... se da cu un spray 2+2 pe cap si se sterge cu o carpa se monteazala loc si gata. Oricum nu cred ca e de la senzorul de turatie ! |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
dragosvoda_is |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 16 December 08 From: IASI ![]() |
am scos bujiile de curiozitate sa vad in ce stare sunt...leam ars la aragaz stiu ca nu are treba problema cu relantiul cu bujiile...
am curatat am suflat locasul...si tot a ramas mizerie e cam murdar motorul... o sa continui cu senzorul de turatie si apoi o sa dau filtrul jos sa curat motorasul si corpul clapeta.... Va tin la curent.... Ms de sfaturi... ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1999/L
|
|
ramsen |
![]()
Post
#9
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
alta prostie pe care ai facuto sa arzi bujiile la aragaz.mai colegule tu ai cumva berlina si nu mai tii minte.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#10
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(ramsen @ 28 Dec 2008, 19:00) ![]() ![]() ![]() rateurile le da din cauza ca a prins acea mizerie la o supapa,dar totusi este bine ca iti mai merge motorul ca a am vazut motor de SLZ care nu a curatat acolo si cu greu a facut sa mearga rotund motorul.BAFTA <span class='edit'>28 Dec 2008, 18:03:</span> AAA...era sa uit dar NU TE SUPARA esti mare PROST ca nu stii sa respecti ce ti-a zis domnul cristio_79,trebuia sa cureti senzorul de turatie prima data,lucru pe care si eu ti l-am spus.Acum trage dupa prostia ta.BAFTA Si uite cum domnul ramsen jigneste pe alti asa ca sa se simta bine fiindca pe parte mecanica e praf ! Daca asa iti faci intrarea pe forum esti tare bai ramsen! |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
dragosvoda_is |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 16 December 08 From: IASI ![]() |
Corect...am avut berlina inainte...super!trebuie sa iau si un set de bujii...o sa caut pe forum care sunt mai bune...apropo de mizeria din locasul bujii cred ca motorul mai merge pt ca doar la un piston a intrat mizerie....deci merge in 3
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1999/L
|
|
Shaul |
![]()
Post
#12
|
![]() SMTSU la ADSA Group: Members Posts: 23 Joined: 25 January 04 From: Medgidia ![]() |
Proasta miscarea cu incalzitul bujiilor... iti recomand sa le schimbi... nu sunt foarte scumpe; ar fi bine sa verifici sa nu ai ceva in carcasa la fitrul de aer, pe conducta de aer si starea filtrului de aer. Daca era sensorul de turatie, nu pornea nici batuta!
Bafta! |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
SCALA din 2003
- CT XX ZAI Cum se traduce "Ziua Pacii" in engleza fara sa sune vulgar in romaneste?
|
|
ianacosti |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 6 August 07 From: Brasov-Campulung AG ![]() |
Nu mai tin minte daca a zis cineva de motorasul pas cu pas.
Eu cu el as incepe. El regleaza relantiul. Si cumpara un spray de contacte (contact 40) si da pa la toate mufele. Sarbatori fericite!!! |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2005
- BV 78 EDM SEAT TOLEDO NH 1.2 TSI 105 CP 2014
EX. DACIA SOLENZA 2005 |
|
dragosvoda_is |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 16 December 08 From: IASI ![]() |
Am schimbat bujiile am scos filtrul am scos corpul clapeta...am curatat motorasul pas cu pas...mi se pare mai silentios motorul acum...nu a facut probleme...sa vedem maine cu motorul rece cum o sa fie relantiul....
La multi ani! |
--------------------
Dacia
1310
1999/L
|
|
dragosvoda_is |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 16 December 08 From: IASI ![]() |
tot asa face....dar am vazut pe forum niste poze cu motorasul...
era scoasa tija care e mobila... eu nu am scos acea tija am curatat varful...am invartit stanga dreapta dar su s-a intamplat nimic,trebuia sa scot acea tija?si sa o curat? am vazut ca are un filet...cu se scoate? This post has been edited by dragosvoda_is: 31 Dec 2008, 10:34 |
--------------------
Dacia
1310
1999/L
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#16
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
se desurueaza
![]() Attached thumbnail(s) DSC00745.JPG ( Size: 350.97k ) Number of downloads: 874 DSC00744.JPG ( Size: 276.79k ) Number of downloads: 942 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
franco_iasi |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 February 08 From: Iasi ![]() |
Ce aveti ,mai, cu arsul bujiilor ? Ele sunt facute sa reziste la regimuri de presiune, temperatura, curenti, mari. Daca esti in cimp si ai luat benzina proasta, sau ai probleme si trebuie sa le arzi, le arzi, asta e. Cind ai bani de altele iti iei altele. Berlina sau Mertz tot una.
Daca cineva are argumente contra, fundamentate, sa iasa la raport, daca nu sa taca pe vecie, pina atunci eu ma duc sa mai ard una la aragaz. ** ![]() This post has been edited by franco_iasi: 31 Dec 2008, 20:10 |
--------------------
Dacia
SupeR Nova
2003
- IS 41 LIE
|
|
razvan solenza |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 6 April 08 ![]() |
nu este cumva spart furtunul care merge la canistra de carbon am patit-o mi-a frecat fulia de la compresoru de ac pe furtunul care merge la canistra de carbon si motorul functiona intre turatia de 70si 1500 rpm uitate si la ala
|
--------------------
ARO dacia
10,4 solenza 1,4 mpi scala
2004
- bh o4 frb
|
|
franco_iasi |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 February 08 From: Iasi ![]() |
Mentiune: la insurubat la loc tija motorasului, trebuie reglata pe pozitia originala.
![]() |
--------------------
Dacia
SupeR Nova
2003
- IS 41 LIE
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#20
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(franco_iasi @ 31 Dec 2008, 21:09) Ce aveti ,mai, cu arsul bujiilor ? Ele sunt facute sa reziste la regimuri de presiune, temperatura, curenti, mari. Daca esti in cimp si ai luat benzina proasta, sau ai probleme si trebuie sa le arzi, le arzi, asta e. Cind ai bani de altele iti iei altele. Berlina sau Mertz tot una. Daca cineva are argumente contra, fundamentate, sa iasa la raport, daca nu sa taca pe vecie, pina atunci eu ma duc sa mai ard una la aragaz. ** ![]() le arzi si le dai cu peria de sarma ![]() Pentru caratare se ruleaza in treapta 3-4 la 3500 de ture ... Daca nu se autocurata bujiile sunt alte probleme legate de ce am mentionat eu mai sus sau bujiile nu sunt recomandate pentru acel motor difera temperatura de autocuratare. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
dragosvoda_is |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 16 December 08 From: IASI ![]() |
Am schimbat bujii,curata fise,curatat motor pas cu pas(i-am desfacut axul...sa nu faceti asta ca are un reglaj din fabrica,l-am reglat manual dupa alt motoras,aveam relanti sport de 4000 RPM),am curatat senzorul de turatie care avea pilitura,problema s-a mai ameliorat,dar are momente cand relantiul o ia pe camp,chiar cand motorul e cald...
Sonda lambda...unde este si ce face? trebuie curatata? cred ca ar trebui schimbat motorasul pas cu pas...el pare VINOVATUL ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1999/L
|
|
curentat |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 10 December 08 ![]() |
problema asta am avuto si eu cu relantiul osciland de la 750-1200 ...am dat jos motoras pas cu pas si lam desfacut inclusiv axul acela cu tot cu arc ...am luat un spray de frana discuri lam curatat bine inclusiv corp clapeta am insurubat la loc totul lam pus pe corp clapeta si am reglat axul motorasului pas cu pas (asta dupa ce il pui pe corp) cu un varf de surubelnita impingand capul axului in pozitia inchis ....am dat o cheie si merge brici si pana in ziua de azi ...mentionez ca mi sa intamplat in septembrie de vreo cateva ori ....bafta
|
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
|
|
fekete1974 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 1 March 08 From: Timisoara ![]() |
Eu am schimbat motorasul pas cu pas curatat senzorul de turatie clapeta si de cand a venit frigul si mai aiurea merge motorul.......mai ales cand mai bag si cativa consumatori in plus faruri, ventilator merge numai in valuri......
Am citit in manual ca la testul CLIP iti face si o corectie de relantiu dar asta doar cu Laptop ca altfel nu merge rotund daca ai mai multi consumatori.......... Are cineva in TM de facut test CLIP in afara de service ca poate facem o intalnire.........? An nou 2009 plin de impliniri si de bani!!! |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- TM-14-HZC
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Mare lucru ai spus fekete!
Si eu am schimbat motorasul pas cu pas, dar in service. Acolo nici nu au pornit motorul pana nu au conectat laptopul si au reglat ceva pe tester. Cand a pornit apoi relantiul era bun din prima. PS: Apropo de relantiul instabil de care se mai plang unii. E normal ca atunci cand motorul e rece sa porneasca turat, chiar si peste 2000 ture, si apoi sa scada usor catre normal. Motorasul e de vina doar daca si dupa ce s-a incalzit incepe sa varieze aiurea relantiul, cand sus, cand jos. Daca mai si da sa se opreasca, acolo e clar de inlocuit MPP. This post has been edited by andri1940: 6 Jan 2009, 18:40 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
klaus |
![]()
Post
#25
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Axul motorasului pas cu pas are o vaselina pe el, care cu trecerea vremii se mai intareste, in special la rece.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Am si eu o problema(stiu, toti avem!): la intervale de cateva secunde, aleatoriu, nu intodeauna in acelasi punct, are o intrerupere scurta si se zguduie putin motorul, IAR IN TOBA REZONEAZA UN RATEU DE INTENSITATE MICA.
- turatia sta in rest cum trebuie, - pornirea este ok, - bujiile schimbate cu unele tot de origine, - senzorul de turatie curatat, mpp-ul curatat, filtrul de aer schimbat, toate cu max 5000 de km in urma, - mufa bobinei este curatata, toate bujiile primesc curent iar la drum intins merge bine, urca in ture normal, - bobina si fisele inlocuite cu unele ale altei solenze; face la fel, - benzina schimbata Am mai observat ceva si e posibil sa aiba aceeasi cauza: cand sunt in urcare intr-o treapta de viteza superioara, mersul este foarte usor subturat si accelerez in loc sa retrogradez, imi da in nas o singura data, se zguduie din cauza intreruperii si apoi intra in sarcina, mergand normal. Mai ziceti si voi ce credeti ca ar putea fi, un injector nitel infundat sau culbutorii dereglati?. Am 65.000km si nu au fost reglati niciodata nefiind foarte zgomotosi. This post has been edited by CIPTUNING: 4 Jul 2009, 09:35 |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
gabyu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
cip si mie imi facea asa...am curatat senzoru de turatii si acu vad ca e ok adik apropae nici nu se mai simte acea "saritura"
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
freelancevoyager |
![]()
Post
#28
|
![]() Diesel specialist Group: Members Posts: 46 Joined: 13 November 09 From: Ploiesti ![]() |
Incercait sa va ganditi ca si injectoarele pe benzina se infunda si turate nu prea le cureti. Omori motorul cat a imerge mii de km.
Exista posibilitatea de curatare cu ultrasunete a injecotarelor pe benzina, inlocuirea micro-filtrelor din ele.Nu doar aprinderea si motorasul steppereul) de idle speed e vinovat de mers neregulat. |
--------------------
Opel
Astra H
2005 0745.767.363
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 18:47 |