DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia si vremea de afara

geopsi
post 1 May 2008, 19:55
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 September 07




am sesizat o problema destul de interesanta la dacia mea: cand ploua se uda bujiile. cum vine asta nu inteleg dar ma trezesc des cu ea ca merge in 3 pistoane in zilele cu ploaie. cum e posibil, ce ar fi de facut?


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rafi
post 1 May 2008, 20:10
Post #2


e doua bleu!!


Group: Members
Posts: 1.204
Joined: 27 November 07
From: ™Bucharest™




laugh.gif iti ploua in chiuloasa tongue.gif ...glumesc. Iarna nu ti-se uda bujiile ? e vb de temperatura aici.... de ex iarna cand este rece motorul si nu se face arderea cum trebuie atunci se uda mai mult sau mai putin bujiile unsure.gif


--------------------
Dacia™ 1310----CN---- --1996--
Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 1 May 2008, 20:17
Post #3


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




poate...fiind mai frig cand ploua mergi prea mult cu socul tras..?!?


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 1 May 2008, 20:31
Post #4


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Si eu ma confrunt cu aceeasi problema, singura explicatie pe care-o gasesc e ca pe vreme de ploaie, umiditatea fiind accentuata, face pe undeva condens, aerul are mai multi vapori de apa in cilindru (la mine, de obicei problemna apare cand e rece, la 40 de grade se opreste motorul pe liber daca nu sunt atent, si apoi isi revine cand se incalzeste maqi sus de 50 de grade) - probabil arderea nu se face complet din cauza vaporilor aia, oi avea eu reglajul mai sensibil...nu i-am gasit solutie, merg de 2 ani cu ea asa. M-am obisnuit.


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rafi
post 1 May 2008, 20:40
Post #5


e doua bleu!!


Group: Members
Posts: 1.204
Joined: 27 November 07
From: ™Bucharest™




ATM eu zic ca ai reglajul prost facut treaba cu umiditatea in mare parte este valabila pt masini ft performante ex F1 poate ai vazut pe la tv sau... ca masinile alea sunt reglate si para reglate in functie de locul unde concureaza.


--------------------
Dacia™ 1310----CN---- --1996--
Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani_devito
post 1 May 2008, 23:50
Post #6


Membru extradat


Group: Members
Posts: 249
Joined: 24 October 06
From: Dublin




radmasa.gif pai si noi reglam la fiecare cursa , ca defiecare data cand scoatem masina din garaj tre sa deschidem capota

.... mai curatam un jiglor
.... mai verificam uleiu ca papa de rupe
..... mai pune benzina in sticla de langa carburator


Eu ma simt oricum ca la F1..... laugh.gif


--------------------
Dacia / Fiat Berlina Li / Punto SX 2003 / 2000 - SB 87 SDI
.... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 May 2008, 00:10
Post #7


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Amestecul prost , baga mai multa benzina decat trebuie iar bobina de inductie e slaba nu face fata pentru a da o scantee foarte puternica pe fiecare bujie in parte. Prima masura reglajul carburatorului la cald , dupa aceea tragerea avansului aproape de turatia maxima de mers la relantii . Si ultima masura verificarea capsulei vacumatice la relantii daca se scoate acel furtun din capsula ar trebui sa scada putin turatia , cuplat la loc furtunul isi revine turatia .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionescu
post 2 May 2008, 05:04
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 24 January 06
From: Romania




eu cred ca e o problema de condens in capacul de delco, sau vreo fisa coclita la vreun capat. Parerea mea: desfa bujiile si fisele curata-le bine, daca se mai poate, daca nu schimba-le. Eu asa am patit acum 1 an si ceva la Sinaia. Am mers perfect pe soare, cand am ajuns acolo, 2 zile a plouat si d-abia am pornit masina. Cand am scos fisele la bujii, stupoare! Erau coclite mai toate. La fel si cu condensul din capacul de delco.


--------------------
Dacia Duster 2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP
Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergeant Pulatchewsky
post 2 May 2008, 07:57
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 23 February 08




QUOTE(geopsi @ 1 May 2008, 19:55)
am sesizat o problema destul de interesanta la dacia mea: cand ploua se uda bujiile. cum vine asta nu inteleg dar ma trezesc des cu ea ca merge in 3 pistoane in zilele cu ploaie. cum e posibil, ce ar fi de facut?
*




Cum dati seama ca motorul merge in 3 pistoane?


--------------------
Dacia Berlina 1998/1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 May 2008, 08:44
Post #10


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Fiindca nu trege iar daca scoti o fise de pe bujie observi ca nu isi schimba turatia motorul. Sau cand merge motorul in trei pistoane ai turatia proasta si e neregulata.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rafi
post 2 May 2008, 11:56
Post #11


e doua bleu!!


Group: Members
Posts: 1.204
Joined: 27 November 07
From: ™Bucharest™




QUOTE(djasu82 @ 2 May 2008, 08:44)
Fiindca nu trege iar daca scoti o fise de pe bujie observi ca nu isi schimba turatia motorul. Sau cand merge motorul in trei pistoane ai turatia proasta si e neregulata.
*


si cam tremura cand pleci de pe loc daca nu o turezi mai mult decat o turai cand functionau toate 4 pist


--------------------
Dacia™ 1310----CN---- --1996--
Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 May 2008, 12:44
Post #12


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Asta datorita faptului clapeta de accelereati nu descopera rapid primul orificiu de progresiune .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geopsi
post 3 May 2008, 07:31
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 September 07




deci sa iau alte fise, nu?de mult tot zic ca iau dar tot aman...
si ar mai fi ceva: daca schimb bujia cu pricina merge motorul... la amestec oricum daca dau de surubelul de aer nu face mare lucru....


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geopsi
post 4 May 2008, 08:59
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 September 07




altceva ce as putea face. amestecul cred ca e bine reglat mai ales ca nu scoate fum deloc


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 23:04
Forum Renault