Apa in masina
![]() ![]() ![]() |
Apa in masina
gygy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 May 07 From: Iasi ;) ![]() |
|
||
--------------------
Mitsubishi
Colt
1.3 12v
- IS-xx-xxx
|
|||
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#2
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Ai tabla gaurita pe dedesubt.Cu ocazia asta verifica si tabla din aripa si pragurile.In functiede marimea gaurii iei decizia daca carpesti tabla sau infunzi gaurica cu antifon.Totusi verifica la sange si fa tabla CA lumea ca maine poimaine ne comunici ca a picat pasagerul afara.
This post has been edited by diaconuliviu: 2 Nov 2007, 10:05 |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
Minel |
![]()
Post
#3
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Mai fratilor pe mine ma dispera deja ,problema este in felul urmator :imi intra apa in masina numai la sofer pe la parbriz care a fost siliconat acum 3 saptamani in intregime cu silicon negru dar am pastrat penele acelea care sunt la parbriz pt canalele acelea de scurgere ,eu am bord CN si mi se prelinge pe tubul acela de la admisie aer din exterior in locasul din stanga pt sigurante si de acolo pe pres dar numai dupa o ploaie zdravana si sa dureze mai mult de o zi ,cand l-am siliconat am pus furtunul pe ea pe la toate imbinarile si nu curge pe nici unde doar pe acolo ,am ajuns la performanta sa nu am apa in portbagaj si sa am la picioarele soferului
![]() ![]() ![]() This post has been edited by Minel: 2 Nov 2007, 07:34 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
tony_oa |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 16 August 07 ![]() |
QUOTE(Minel @ 2 Nov 2007, 07:32) Mai fratilor pe mine ma dispera deja ,problema este in felul urmator :imi intra apa in masina numai la sofer pe la parbriz care a fost siliconat acum 3 saptamani in intregime cu silicon negru dar am pastrat penele acelea care sunt la parbriz pt canalele acelea de scurgere ,eu am bord CN si mi se prelinge pe tubul acela de la admisie aer din exterior in locasul din stanga pt sigurante si de acolo pe pres dar numai dupa o ploaie zdravana si sa dureze mai mult de o zi ,cand l-am siliconat am pus furtunul pe ea pe la toate imbinarile si nu curge pe nici unde doar pe acolo ,am ajuns la performanta sa nu am apa in portbagaj si sa am la picioarele soferului ![]() ![]() ![]() ...."se prelinge pe tubul acela de la admisie aer din exterior in locasul din stanga pt sigurante si de acolo pe pres " pai mai ramine apa in acea tubulatura grofata (am patit si la fel ma intrebam de unde naiba.... caci pe la parbriz NU, pe la antena NU... pe la aripi sau portiere NU.... si tot CN) , treaba este ca daca este inclinata pe stinga cind e parcata normal sa ajunga apa in priza de aer stinga..... dupa cum ai vazut cele doua scurgeri sunt undeva pe mijloc plus ca au acea "buza" de fixare de vreo 4...5 mm si asa "creste nivelul apelor pe cursul dunarii".... acum ramine de vazut unde si cum mai pot fi facute doua gauri scurge pe lateralele..... plus ca acea pisla de pe contraaripa este imbibata cu apa si la mine de exemplu pisla se prelungeste pina la 3..4 cm fata de chederul parbriz.... poate ti-e inbibata cu apa si usor in timp se "mai scurge"... ia vezi nu ai acea pisla imbibata sub bord, in spatele sigurantelor ?..... This post has been edited by tony_oa: 2 Nov 2007, 22:22 |
--------------------
DACIA
Berlina Inj.
2003
- SV08HCG
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Verifica cheder parbriz,daca este de cel vechi acolo unde se imbina,taie 2 bucati
dintr-o mina de pix si aseaza-le sub cheder pe laterale unde are o mica degajare,verifica chederul de la portiera sa fie corect fixat,vezi daca nu intra apa pe la cuzinetii de la stergatoarele de parbriz prin cele doua garnituri de cauciuc,scurgerile din compartimentul de incalzire sa nu fie obturate ,pe la aeroterma de ventilare si orice gaura suspecta in caroserie. |
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Asa mai patesc si eu in spatele soferului, si nu stiu pe unde intra apa?
Masina sta pe loc si dupa cateva ore de ploaie (3-4) sa zic ca am juma de cana in spate jos. Geamul se inchide destul de usor, poate se intre pe la usa, pe la geam, chedare? |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Mihai Simon |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Hunedorean Group: Members Posts: 144 Joined: 22 October 07 From: Petrila, judet HUNEDOARA ![]() |
Si eu patesc la fel... Gasesc putina apa sub presul din dreapta-fata, dar chestia e ca se intampla asta doar dupa ce spal masina... Usile si geamurile se inchid bine de tot, nu se vede nici o urma pe unde ar putea intra apa!!! Totusi ma gandesc sa nu intre prin locul acela de sub grilajul de la capota, pe langa ventilatorul de la incalzire(stiti voi ca exista o decupare in tabla acolo...) si sa curga pe sub bord pana sub pres... Nu stiu... Astept parerile si sfaturile voastre!!!
Va multumesc!!! ![]() |
--------------------
ex Dacia
1310 L Break
1994
- - Opel Astra F Caravan - 1995 - HD ...
Experienta este cel mai prost invatator. Ea ne da intai examenul si numai dupa aceea lectiile. |
|
Minel |
![]()
Post
#8
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Tocmai am vizualizat mai bine "problema" cand ploua afara si a observat dupa ce a scos tubul de la admisie aer si apa se prelingea pe langa stalpul dintre usa fata si parbriz in stanga sus ,dar cum poate sa ajunga acolo apa cand tot chederul este siliconat
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Kruger |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai...am avut si eu problema asta, dar apa intra din cauza stalpului gaurit de rugina. De fapt, era gaurita cupola in care sta fixat capatul superior al stalpului. Nu prea se poate verifica treaba asta...decat daca dai aripa jos. Sau, daca ai un endosop lung
![]() S-au dat si alte solutii mai sus, ce iti spun eu e cel mai rau caz. Mai incearca sa siliconezi imbinarea dintre aeroterma si tabla. |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
Minel |
![]()
Post
#10
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
@Kruger
stalpul NU este afectat de rugina ca si masina de altfel (am avut eu grija de cea fost ,niste mici tentative de rugina) Tocmai de jos de la masina vin si am siliconat tot inclusiv portiunea interioara a chederului de pe stalp si am eliminat si pana din exteriorul chederului si am bagat silicon pana a dat afara ,sa vedem daca dupa-amiaza cand o sa pun furtunul pe ea sau daca da Domnul sa ploua va mai curge in interior ,sa speram ca nu !!! ![]() This post has been edited by Minel: 5 Nov 2007, 11:50 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
aceasi problema o am si eu....la fel am siliconat parbrizul,am schimbat garniturile d la lagarele d stergatoare .....schimbarea se vede dar totusi imi intra apa la o ploaie mai zdravana p unde???nu stiu simt k inebunesc oare sa fie p la cheder ??ajutorrr plss la fel si in porbagaj acolo mai akm un pic si dau la peste
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Minel |
![]()
Post
#12
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
@Sorin_18
Ai cumva antena sau turela , eu si pe acolo am avut probleme ,mai precis pe unde iti intra apa in habitaclu ?? |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
apollo |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
stiti unde sa verificati mai bine, am vazut ca acolo e problema la majoriotatea berlinelor.
exact la picioare, unde vine oana de la roata fata cu stalpul masinii.unde tii piciorul cand mergi la drum intins si nu folosesti ambreiajul. acolo arunca roata si daca mai ai surpriza sa mai vezi si mâl, e clara treaba. antena sa fie stransa bine. chederul daca e din acela despartit, verificati imbinatura. face-ti acele scurgeri de sub cheder, in coltul parbrizului. verificati sa aveti gurile de scurgere desfundate din acel grilaj de aerisire. verificati gurile de scurgere din portiere.va intrebati de ce acum, nu? pe la chederul geamului de la portiera intra apa si e posibil sa se prelinga pe capitonaj si sa se scurga in masina sau daca acele scurgeri is infundate patiti ca si mine, creste nivelul apei pana da afara, dar in masina si portiera e plina cu apa. si eu ma dadeam cu capul de pereti ca nu stiam care e problema , dar s-a rezolvat. bafta |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
ageana |
![]()
Post
#14
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Vedeti ca mai e un loc prin care poate intra apa: sub grila de aer sunt niste gauri pe care trebuie sa fie prinse niste furtue ovale. Daca acestea nu mai sunt, apa se scurge pe peretele anti-foc si de acolo pe cablaje / cabluri direct in interior. Eu am patit-o dupa reparatia la tinichigerie, cand meseriasul le-a dat jos.
Dupa ce am siliconat chederul, am pus distantiere in partea de jos a chederului, tot imi intra apa pe deasupra pedalelor. ![]() Nu mai stiu ce sa mai fac. |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
Kruger |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, am observat ca tinichigii au o pasiune sa nu mai puna nimic la loc. Ca zugravii, iti repara peretii si iti strica mobila. Probabil ca pentru ei, o masina se reduce la tabla buna si atat. Mie nu imi merge nici caldura mai nou de cand am scos-o. La calorifer in fata nu au mai refacut nici un fel de izolatii.
This post has been edited by Kruger: 27 Nov 2007, 11:09 |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
ms pt ajutor ....o sa verific si antena...la asta nu mam gandit
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
tony_oa |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 16 August 07 ![]() |
Pentru cei ce au avut probleme la chedere....... nu stiu cum se numeste dar se gaseste ca rezerva prin DEDEMAN si alte centre comerciale pentru izolarea geamurilor termopan dupa lipirea acestora inainte de a fi puse in rama se dau pe margine cu acest cauciuc, este un fel de cauciuc siliconic cu un foarte mare grad de aderenta la metal, sticla si cauciuc. Eu am primit un astfel de "salam" de la un amic, era plesnit pe margine si nu mai putea fi folosit in pistol. Se poate pune sub cheder foarte usor cu o seringa si surplusul care iese afara sa nu il intindeti cu vreo cirpa, lasai acel snur surplus ce iese de sub cheder 48 de ore dupa care cu un cater taiati surplusul exact pe linga cheder dupa care il curatati. Eu nu am fost inspirat sa folosesc hirtie autoadeziva pentru corectii asa ca aceasta curatire mi-a luat cam 10 minute pentru o latura cheder. Cred ca daca lipeam pe parbriz pe linga cheder hirtie autoadeziva il curatam mai usor dupa ce-l taiam cu caterul.
Bafta - Tony. Sper ca info sa va fie utila |
--------------------
DACIA
Berlina Inj.
2003
- SV08HCG
|
|
Hacker |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Sa va spun ceva si mai anormal. Ieri am venit pe autostrada Soarelui ( A 2 ) . Ploua torential si a inceput sa ploua in masina.
Faza e urmatoare. Ploua in dreapta ( pasagerul din dreapta exact pe picioarele lui ) si ploua serios. Ploua pe undeva sub bord pe mijlocul masini cum ar veni, in zona schimbatorului, dar sub bord. Ploua in stanga, la sofer. Am apa pe presuri nu multa, foarte multa. Acum intrebarea mea, pe unde ploua ? Pe la cheder? pe la aeroterma? Cam pe unde? Eu m-am uitat si am observat ca intre imbinarea dintre bord si tabla picura. 4 May 2008, 19:49: Cum verific chederul de la parbriz? Ce ii fac? Simp0lu de spus dar ma uit " curca in lemne " 4 May 2008, 16:50: Nu ma ajuta si pe mine cu problema asta? Ploua rau de tot. Nici Cd-playerul nu il mai tin in masina. 4 May 2008, 19:50: Am postat si aici, poate ma ajuta cineva, sunt disperat... This post has been edited by Hacker: 4 May 2008, 21:50 |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
SebyAvrig |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 351 Joined: 28 October 07 ![]() |
si la mine a plouat in masina dar acum am rezolvat.
poti sa verifici si sa pui silicon negru pe interiorul chederului de la parbriz,toata partea de jos.vezi pe la aeroterma unde iasa cablul de jos.si te utiti daca poti sub bord la imbinarea stalpului in fata cu caroseria sa nu fie gaura de rugina.eu asa am avut si am astupat-o cu spuma de termopane.acum nu mai am probleme mari cu apa... cred ca mai poate sa intre si pe la garniturile stergatoarelor de parbriz daca nu ma insel... |
--------------------
VW
Golf
1993 GT 1.8 Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 01:55 |