nu porneste la cald..., dupa ce sta oprita cel putin 10 minute
![]() ![]() ![]() |
nu porneste la cald..., dupa ce sta oprita cel putin 10 minute
nelu_1985 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|||
Minel |
![]()
Post
#32
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(nelu_1985 @ 23 Dec 2008, 00:19) Platina e reglata la 0,4 cu lera, toate regajele sunt ca la carte, bobina am inlocuito in seara asta, aveam una acasa, arata ca noua, dar nu stiu daca a fost sau nu folosita, maine o sa vad cum se comporta, daca nici maine nu merge o sa verific cu o bobina a unui prieten care stiu sigur ca merge... Stai linistit ,si a mea sufera de aceiasi problema din vara chiar daca componentele sunt de calitate si verificate de n-spe mii de ori (aprindere At 011+senzor , am incercat zeci de bobine si m-am rezumat la una de Oltcit cu rezistenta , bujii NGK, capac Doduco , fise Tesla , practic aprinderea ii ca si noua ) carburatorul ii bec si luna merge foarte bine si la consum mai mult decat multumitor dar porneste mai greu dupa vreo 10-15 minute de la oprirea motorului (cand ii cald ,) si mai nou ma bantuie si un fenomen de jivraj ...... ![]() Ia incearca dupa ce ai oprit motorul ,astepti 10-15 minute si desfa gatul de lebada de la carburator si vezi daca ii umeda clapeta de acceleratie ??? Sau imediat dupa oprirea motorului scoate gatul de lebada , il lasi asa si dupa 10-15 minute incearca sa o pornesti ..... Era o explicatie data undeva de Liviu la pornirile mai grele care au ca si cauza carburatorului ,dar nu mai stiu link-ul ... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#33
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
eu bag mana in foc ca e carburatorul, daca era aprinderea trebuia sa se manifeste altfel, dar ea porneste la sfert si cand ii "inghetat" motorul, dimineata fara nici un sprit trag socul la jumate, apas pedala si o ia urgent, problema ii cand e cald motorul, si da am scos gatul de la filtrul de aer si se umezeste clapeta....initial am schimbat vreo 3 jicloare cu bila, dar nici ultimul nu e satisfacatior, acum am desfacut capacul carbului dupa 10 minute de la oprire sa vad ce se intampla, nivelul e constant (cum ma asteptam), deatfel daca o las mai mult de juma de ora porneste mult mai bine, si sa nu uit fum alb dupa ce opresc motorul iese din carburator, deci clar scapa benzina undeva, asta face de cand i-am schimbat corpul de carburator, cu celalalt nu facea decat daca era prost reglata sau nivelul era aiurea. Nu stiu ce sa-i mai schimb, si ma gandesc sa nu aiba vreo fisura corpul carburatorului, oricum maine daca am timp recurg la ultima metoda inlocuirea carburatorului, o sa imi fac timp sa-l spal pe cel ce il aveam inainte.
Ultimul indiciu...dupa ce porneste trebuie sa o tin din sprituri marunte, porneste subturata rau si oarecum innecata, in 5 secunde isi revine dupa tratamentul cu spriturile. |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Minel |
![]()
Post
#34
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(nelu_1985 @ 23 Dec 2008, 08:57) eu bag mana in foc ca e carburatorul, daca era aprinderea trebuia sa se manifeste altfel, dar ea porneste la sfert Ultimul indiciu...dupa ce porneste trebuie sa o tin din sprituri marunte, porneste subturata rau si oarecum innecata, in 5 secunde isi revine dupa tratamentul cu spriturile. Ai dreptate , ii carburatorul ala il suspectez si la mine , in legatura cu aprinderea aia sustineam si eu (ca o am noua toata si nu are cum sa fie de la ea daca la rece si la -10 grade o ia la sfert ) Eu am jicloarele originale si nu am de gand sa le schimb ,consum okey, trage de rupe , etc Incerca sa o pornesti asa ... apasa treptat si usor pedala de acceleratie la fund si dai cheie , cand o ia lasi picioru de pe acceleratie si ii dai sprituri mici asa cum zici tu , sa vezi ca porneste mai repede !!! ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(nelu_1985 @ 23 Dec 2008, 00:04) [...] nu imi porneste la sfert cu motorul cald dupa 10 minute de la oprirea motorului, la rece porneste fara nici o problema, am bujii noi champion (excelente), platina, capac delco, fise bune, carburator luna, si e reglata pe tester; Mentionez ca daca sta mai mult de 1 ora porneste usor, [...] Ai cala din textolit dintre carburator si flansa calda montata? Ai SIGUR nivel corect si poanto eficace? Cind opresti motorul, se vede curgind in galerie din carburator? Pornire greoaie la cald dupa o perioada de sedere scurta relativ arata amestec bogat, "abur" de benzina in carburator, necesitatea deschiderii incete si "la fund" a clapetei. In timp benzina se evapora, dupa o ora masina porneste OK, ma refer la perioada mai rece, nu vara cind el se amplifica. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#36
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(nelu_1985 @ 23 Dec 2008, 08:57) Ultimul indiciu...dupa ce porneste trebuie sa o tin din sprituri marunte, porneste subturata rau si oarecum innecata, in 5 secunde isi revine dupa tratamentul cu spriturile. Camera de nivel constant are legatura (pentru egalizarea presiunilor) nu cu atmosfera direct, si cu intrarea in carburator (deasupra obturatorului). Benzina evaporata din cauza incalzirii carburatorului umple spatiul de acolo (cagula) cu vapori, amestecul fiind foarte bogat. A, apasind pedala la fund, cit mai lent ca pompa de sprit sa lucreze cit mai putin daca supapa ei din CNC este prevazuta cu acel orificiu de descarcare, vei aduce un mic surplus de benzina prin pompa de sprit, dar, deschiderea fiind maxima, amestecul va saraci relativ repede, lucru care nu se va produce in cazul clapetei inchise. |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#37
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
de pornit oricum numai asa porneste cu pedala la fund, cala o am intre carburator si pata calda, nivelul e la baza planului inclinat, cuiul ponton inchide...verificat; intr-adevar se vede cum se umezeste clapeta dupa ce opresc motorul, apare abur de benzina in carburator la oprire. Reglajul e facut pe tester si aprindere si carburatie, am relantiul la 950 ture, daca incerc sa il dac mai jos nu se poate ca clapeta e inchisa de tot, iar surubul de amestec e destul de strans (3 - 4 ture desfacut), o sa incerc sa maresc putin relantiul apoi sa revin asupra surubului de reglaj sa il desfac o tura sau sa il strang. Daca incerc sa o pornesc doar la 5 minute dupa oprire la fel nu porneste fara pedala, dar porneste mai repede si subturat...
This post has been edited by nelu_1985: 24 Dec 2008, 13:07 |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#38
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
eu zic sa mai deschizi surubul de amestec cel orizontal . Asa a patit azi un coleg de-al meu i-am dat jos carbul fiindca nu mai sta la relantii si a venit saracul om cu socul tras. Am desfacut bucatele carburatorul l-am suflat cu spray 2+2 peste tot , am descoperit ca progresiunea era infundata adica toate cele 3 orifici infundate , le-am desfundat cu o lita otelita subtire dupa aceea din nou cu spray si a fost ok. In final am verificat plutitorul distanta 7mm intre granitura carbului si plutitor evident carbul in pozitie verticala si distanta de 12,8mm cand lutitorul se lasa in jos perfect. Am reglat eu calpeta de acceleratie si jiclorul de amestec cel orizontal...
Am pus pe masina am dat la cama incarcat carbul si verificat dand la acceleratie sa sprituiasca pompa zic ok , am montat si bujia colortun pe primul cilindru ok . Zic sa verific si capsula vacumatic surpriza era sparta ![]() ![]() Am redus turatia la 950 de ture motorul torcea frumos flama in cilindru nr 1 devenise albastruie glabuie mai inchid o jumatate de tura devine albstra flama ( amestecul din cilindru nr.1) accelerez perfect relantii stabil urca frumos in ture. Colegul a rams masca cica bai adi de 8 luni nu mi-a mers asa de frumos motorul zic bre te-am rugat si nu ai venit sa ti-l reglez cand era cald. Cica mai bate ceva zic la vara reglam culbutorii. In fine per total a dat o tura sa vada daca mai are probleme si nu mai are de loc a revenit sa ne strangem mina si sa ne uram la multi ani. A fara azi a fost frig 1-2 grade si de dimineata sub 0 grade . Motorul pornea usor dupa aceea chiar si dupa ce s-a incalzit avand at01 aprinderea eletronica. Eu va spun ca voi avti alte belele sincer nu cred sa se formeze asa ceva mai mult cred ca e apa in benzina ... si cel mai bine ar fi un filtru decantor inainte de pompa de benzina daca e apa se vede prin el. Eu am dat dacia la nou propietar si e multumit omul de ea zic vzi ca a fost ingrijita zi de zi si imi spune ce i-aifacut ca pleacamereu la sfer zic pai daca e reglat cum trebuie carburatorul cica multi amici imi spuneau ca o sa am probleme cu o dacie pe carburator daca o cumpar eu ai spun s-au inselat . Daca culbutorii, distributia e ok si restul legate de motor sunt ok nu are de ce sa nu functioneze corect e musai. This post has been edited by djasu82: 24 Dec 2008, 16:36 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#39
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
si filtru decantor inainte de pompa am....culbutori reglati, merge frumos, urca bine in ture, porneste la sfert oricat de frig ar fi, doar la cald are probleme dupa 10 minute, daca trece 1 ora porneste bine, in rest nu da in nas, nu rateuri, urmeaza sa mai desfac 1-2 ture surubul de amestec si apoi sa corectez relantiul;
Mai ciudat e ca un prieten are una la fel ca a mea, amandoi am fost la acelasi tester cu ea in aceeasi zi, a lui porneste si pornea la sfert oricand desi avea si menbrana avansului vacumatic sparta, iar a mea nu porneste, benzina bagam din acelasi loc de la aceeasi pompa chiar, a mea a inceput sa faca figuri deastea de multa vreme, a lui insa niciodata circulam cu ea pe calduri mai mari de 40 de grade cate 200-300 km fara oprire, si nu facea nici cea mai mica figura, doar trebuia atins contactul si pornea, nu avea fluctuatii de turatie nu nimic, a mea cu toate piesele noi si de calitate zici ca e nebuna cand e cald motorul |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#40
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Poate ai avansul mare fiindca atunci cand porneste se mareste avansul din pricina avansului vacumatic la amicul tau daca avea capsula sparta avansul ramanea acela nu se modifica. eu zic sa mai dau usor spre stanga putin . Vedeti ca aprinderea at011 are aceleasi simtome si asta datorita senzorului. Daca ai stroboscop cu indicare de variatie poti regla avansul static dinamic cu si fara capsula vacumatica. Reglajul la capsula vacumatica se face cu un vacumetru. Cred ca aici are bube si Minel.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Minel |
![]()
Post
#41
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Ma iau de mana cu Nelu si tragem o fuga pana la tine ,dar faci tu rost de un vaccumetru si numai bine ne reglezi pe amandoi
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#42
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 24 Dec 2008, 19:37) Poate ai avansul mare fiindca atunci cand porneste se mareste avansul din pricina avansului vacumatic la amicul tau daca avea capsula sparta avansul ramanea acela nu se modifica. eu zic sa mai dau usor spre stanga putin . Vedeti ca aprinderea at011 are aceleasi simtome si asta datorita senzorului. Daca ai stroboscop cu indicare de variatie poti regla avansul static dinamic cu si fara capsula vacumatica. Reglajul la capsula vacumatica se face cu un vacumetru. Cred ca aici are bube si Minel. Ma frate da io am reglat avansu cu stroboscop, masurat tot ce se putea si am aprindere clasica 100%, intr-adevar rozeta aia de la av. vacumatic e data aproape de maxim ca lucra foarte slab, in plus am bujiile curate luna, caramizii, daca nu lucra vacumul erau afumate bujiile... |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
,,Dau delcoul spre stanga scot fisa centrala o pun la distanta de 1cm de masa"
De unde se scoate fisa centrala, de la bobina, sau de la capacul delco? Si mai am o intrebare: dupa cativa km nu-mi mai merge o bujie, mai mult ca sigur de la culbutori cred ca este; dar referitor la bujie, nu are nicio depunere, este doar de culoare negru, vopsita ca din fabrica ![]() 25 Dec 2008, 03:58: Si cum se regleaza avansul asa? Hai ca abia acum intep sa inteleg... Semnul pe volanta si luleaua sa fie in dreptul fisei 1? ![]() This post has been edited by v_razvan_c: 25 Dec 2008, 02:58 |
--------------------
-
-
-
|
|
Sergeant Pulatchewsky |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 February 08 ![]() |
"Semnul pe volanta si luleaua sa fie in dreptul fisei 1?
![]() Ai baut? ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1998/1310
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#45
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
semnu de pe volanta in dreptul semnului de pe cutie deci sa fie paralele semnele dupa aceeea dai delcoul spre stanga maxim scoti fisa cenrala de la capacul delcoului si o aduci spre caroserie la 1 cm distanta. Pui contact pe M ti s-a aprins bordul si furig frumos la delcou si dai usor spre dreapta pana cand face poc si mai misti 1 mm te uiti cum pintenul de la platina urca cocoasa de la cama( axul central al delcoului care e patratos).
Nelu schimba capsula vacumatica de obicei reglajul standard la arc sunt 3 dinti de la stanga la dreapta. Eu am pus un arc mult mai slab silucra perfect la 3200 de ture avansul se decupla sau la reprize la fel ... totul s-a vizualizat printr-un capac de delco vizibil. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Sergeant Pulatchewsky |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 February 08 ![]() |
Nu te curenteaza cand se produce scanteia, la reglarea delcoului? Pe mine ma curenta rau, cand verificam daca lucreaza fiecare bujie si scoteam fisele pe rand. Cum sa fac sa nu ma curenteze?
|
--------------------
Dacia
Berlina
1998/1310
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#47
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
pai da ce ca nu esti nebun sa timina pe fise o prinzi si tu cu ceva si o lasi in aer liber si capul fise sa fie la o distanta mica fatade caroserie maxim 1 cm sau 0,5 cm la ochi
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#48
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
treaba ii sa nu atingi caroseria cu mana aialalta, ca de regula cu stanga te sprijini de caroserie, si cand ai pus mana pe fisa te gadile....:
![]() |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
'Sergeant Pulatchewsky', era tarziu, dupa ceva vin si numai eu stiu ce am vrut sa zic, dar s-a inteles
![]() Merci asu Craciun fericit! ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
Sergeant Pulatchewsky |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 February 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Berlina
1998/1310
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#51
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(nelu_1985 @ 25 Dec 2008, 15:06) treaba ii sa nu atingi caroseria cu mana aialalta, ca de regula cu stanga te sprijini de caroserie, si cand ai pus mana pe fisa te gadile....: ![]() tine tu destele pe capul din fise si nu te atinge de caroserie sa vezi ce simti ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#52
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
deci esti la curent...
![]() |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 20:23 |