DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme si iar probleme :((

cat87
post 26 Apr 2008, 14:13
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 9 December 07




In primul rand, salutare tuturor si un Paste Fericit!

Am deja 60.000 km cu masina si sapt viitoare trebe sa merg cu masina sa-i schimbe toate curelele si eventual pompa de apa...

Prima chestie ar fi ca ieri m-am urcat frumos in masina, am pus cheia in contact, an dat cheie... cand colo.. nimic... nu pornea... si cand zic ca nu pornea ma refer ca nici macar electromotorul nu intra in functiune....(moarta total). Bordul mi se aprindea... nu clipea senzorul antidemaraj... toate bune. Am mai dat vreo 3, 4 chei... nimic.... Am mai miscat un pic cheia ... in cele din urma a pornit nedumerire.gif (Mentionez ca asta e prima data cand face asa ceva)

A doua problema suna cam asa: In ultima vreme, ,motorul imi mergea cam in "damburi", nu mai avea vlaga si in plus, cutia de viteze cam agata in a 3-a (cand dadeam din a 4-a in a 3-a) si intra foarte foarte greu in 1-a. Stiu ca trebuie sa intre greu in mod normal in mers, da nici chiar asa.. adica trebuia sa o fortez rau de tot....

Apoi am schimbat bujiile.... alta treaba.. motorul parea un pic mai vioi, si in plus am observat ca nu mai agatza deloc in a 3-a si intr-a 1-a intra pefect, fara nici un efort.
Acuma nu stiu exact cc treaba au bujiile cu cutia de viteze.... da in principiu disparuse problema...

Azi, iar a aparut problema.... 022.gif Din nou intra greu in 1-a, ,dar de data asta s-ar parea ca nu prea mai agata cand dau a 3-a.....

Nu stiu daca pentru treaba asta imi trebuie mecanic sau ceva genu "mama omida" care sa-mi ghiceasca in boabe ce are masina si sa faca vreo doua descantece worship.gif . Logic ar fi ca daca e de la uleiul din cutie sau de la vreun sincron busit.. problema cu 1-a si a 3-a ar fi persistat... nu ar fi disparut ca prin minune si apoi sa apara din nou.. parerea mea

Orice sfat e bine venit!


--------------------
Dacia Solenza 2003/Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 26 Apr 2008, 17:05
Post #2


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Ulei in cutie, ai destul?


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cat87
post 26 Apr 2008, 17:36
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 9 December 07




Uleiul din cutie este destul.... Chestia e k nu pot sa imi imaginez ce problema ar putea cauza ca sa agatze o vreme 1 si 3 , apoi sa se linisteasca, sa mearga super, si mai apoi sa inceapa iar sa agate......


--------------------
Dacia Solenza 2003/Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 26 Apr 2008, 17:49
Post #4


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Esti sigur ca ai schimbat vitezele exact la fel in ambele situatii? Adica ambreiajul sa fie calcat in toata cursa ...


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 27 Apr 2008, 08:00
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




La prima problema cu pornirea, incearca sa cureti, gresezi si sa strangi bornele bateriei, inclusiv sa verifici masa (firul de minus al bateriei legat la caroserie sub farul stang). Apoi, electromotorul are un papuc buclucas, care tot asa nu mai face masa..Ajungi mai greu pe sus la el, cel mai usor este pe dedesubt.
La a doua..gandeste-te ca si presul de cauciuc ajuns sub pedala, iti poate influenta cursa. Vezi ca este un topic despre reglarea ambreiajului, a carui cursa trebuie sa fie 2,9 cm. Din cate stiu eu, daca vorbim de sincroane tocite, in cazul tau ar trebui sa fie doua tocite, adica 1 si 3, fiind cate doua viteze pe sincron in linie 1 cu 2 si 3 cu 4. Parca cel mai des pica cel de treapta 1 cu 2. Mai repede zic sa suspectezi ambreiajul cu tot ce are el, placa si rulment decat sincroanele. Desigur ca depinde si cum a fost condusa masina, cunosc persoane pentru care ambreiajul este oarecum optional.


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cat87
post 27 Apr 2008, 10:50
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 9 December 07




Incerc maine sa vad ce pot rezolva cu papucul de la electromotor...

Cat despre cutie, de fiecare data cand schimb vitezele calc ambreiajul pana la podea. Covorasul nu ajunge pana sub pedala, deci nu e de aici buba. Ambreiajul este nou, am 10.000 de KM cu el, si in plus este reglat la 29mm.....

Cat despre sincroane duse sau tocite.... la asta m-am gandit si eu la inceput, da in cazul asta nu imi explic cum odata imi face probleme, ma chinui cu ea, apoi totul merge brici, dupa care iar incep chinuielele, asa dedodata... Toate astea in decurs de 2 saptamani...

Parerea mea e ca am niste dracusori prin cutie radmasa.gif ... singura solutie popa.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003/Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinc
post 27 Apr 2008, 11:24
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 16 January 04
From: Bucuresti




Un reglaj/verificare a timoneriei ar fi o solutie inainte sa suspectam cutia. Cablul de ambreiaj culiseaza corepsnzator pe camasa?


--------------------
Opel/Dacia Vectra B/Solenza - .
Opel Vectra B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cat87
post 27 Apr 2008, 11:40
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 9 December 07




Da, am verifiicat si asta. Merge bine, nu se blocheaza pe camasa. Am sa incerc si varianta cu timoneria... Tot trebe scimbate curelele.. fac si o verificare la timonerie.


--------------------
Dacia Solenza 2003/Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 27 Apr 2008, 12:03
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




Gasesti vreo corelatie intre temperatura de afara si agatat/ neagatat? Pentru ca si la mine, cand era iarna si motorul abia pornit, intra greu in a 2-a. Imediat ce s-a incalzit afara si-a revenit si ma joc cu schimbatorul.


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cat87
post 27 Apr 2008, 12:38
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 9 December 07




Am iesit azi cu masina dupa ce a stat vreo cateva ore in soare....cat am colindat prin oras s-a comportat de minune.... da nu de fiecare data cand e cald se intampla sa mearga la fel de bine...

Oricum daca e timoneria de vina, se rezolva problema marti....


--------------------
Dacia Solenza 2003/Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinc
post 4 May 2008, 23:03
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 16 January 04
From: Bucuresti




Ceva vesti noi? S-a rezolvat?


--------------------
Opel/Dacia Vectra B/Solenza - .
Opel Vectra B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cat87
post 5 May 2008, 10:27
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 9 December 07




Nu prea sad.gif Am incecrcat sa rezolv problema cu electromotorul de unul singur, da nu prea am facut cine stie ce. In ceea ce priveste Schimbarea treptelor... Am fost la un nene mecanic si i-am explicat problema... Dupa 2 minute de explicat, se uita la mine de parca as fi fost extraterestru...

Nu prea si-a dat seama de la ce e problema, dar mi-a recomandat sa fac timoneria si sa verific daca nu cumva am vreun injector infundat sau vreo bujie care nu da bine scanteie, deoarece motorul merge cam in suturi si e posibil ca sincroanele sa nu cupleze bine.

Deci, in principiu trebe sa strang niste bani sa fac un test CLIP, sa vad ce gasesc baietii, si sapt asta sau cealalta cel tarziu sa rezolv si timoneria.....alti bani alta distractie naughty.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003/Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 23:55
Forum Renault