Probleme si iar probleme :((
![]() ![]() ![]() |
Probleme si iar probleme :((
cat87 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 9 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Scala
|
|||
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Ulei in cutie, ai destul?
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
cat87 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 9 December 07 ![]() |
Uleiul din cutie este destul.... Chestia e k nu pot sa imi imaginez ce problema ar putea cauza ca sa agatze o vreme 1 si 3 , apoi sa se linisteasca, sa mearga super, si mai apoi sa inceapa iar sa agate......
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Scala
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#4
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Esti sigur ca ai schimbat vitezele exact la fel in ambele situatii? Adica ambreiajul sa fie calcat in toata cursa ...
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
La prima problema cu pornirea, incearca sa cureti, gresezi si sa strangi bornele bateriei, inclusiv sa verifici masa (firul de minus al bateriei legat la caroserie sub farul stang). Apoi, electromotorul are un papuc buclucas, care tot asa nu mai face masa..Ajungi mai greu pe sus la el, cel mai usor este pe dedesubt.
La a doua..gandeste-te ca si presul de cauciuc ajuns sub pedala, iti poate influenta cursa. Vezi ca este un topic despre reglarea ambreiajului, a carui cursa trebuie sa fie 2,9 cm. Din cate stiu eu, daca vorbim de sincroane tocite, in cazul tau ar trebui sa fie doua tocite, adica 1 si 3, fiind cate doua viteze pe sincron in linie 1 cu 2 si 3 cu 4. Parca cel mai des pica cel de treapta 1 cu 2. Mai repede zic sa suspectezi ambreiajul cu tot ce are el, placa si rulment decat sincroanele. Desigur ca depinde si cum a fost condusa masina, cunosc persoane pentru care ambreiajul este oarecum optional. |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
cat87 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 9 December 07 ![]() |
Incerc maine sa vad ce pot rezolva cu papucul de la electromotor...
Cat despre cutie, de fiecare data cand schimb vitezele calc ambreiajul pana la podea. Covorasul nu ajunge pana sub pedala, deci nu e de aici buba. Ambreiajul este nou, am 10.000 de KM cu el, si in plus este reglat la 29mm..... Cat despre sincroane duse sau tocite.... la asta m-am gandit si eu la inceput, da in cazul asta nu imi explic cum odata imi face probleme, ma chinui cu ea, apoi totul merge brici, dupa care iar incep chinuielele, asa dedodata... Toate astea in decurs de 2 saptamani... Parerea mea e ca am niste dracusori prin cutie ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Scala
|
|
florinc |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Un reglaj/verificare a timoneriei ar fi o solutie inainte sa suspectam cutia. Cablul de ambreiaj culiseaza corepsnzator pe camasa?
|
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
cat87 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 9 December 07 ![]() |
Da, am verifiicat si asta. Merge bine, nu se blocheaza pe camasa. Am sa incerc si varianta cu timoneria... Tot trebe scimbate curelele.. fac si o verificare la timonerie.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Scala
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Gasesti vreo corelatie intre temperatura de afara si agatat/ neagatat? Pentru ca si la mine, cand era iarna si motorul abia pornit, intra greu in a 2-a. Imediat ce s-a incalzit afara si-a revenit si ma joc cu schimbatorul.
|
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
cat87 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 9 December 07 ![]() |
Am iesit azi cu masina dupa ce a stat vreo cateva ore in soare....cat am colindat prin oras s-a comportat de minune.... da nu de fiecare data cand e cald se intampla sa mearga la fel de bine...
Oricum daca e timoneria de vina, se rezolva problema marti.... |
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Scala
|
|
florinc |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Ceva vesti noi? S-a rezolvat?
|
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
cat87 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 9 December 07 ![]() |
Nu prea
![]() Nu prea si-a dat seama de la ce e problema, dar mi-a recomandat sa fac timoneria si sa verific daca nu cumva am vreun injector infundat sau vreo bujie care nu da bine scanteie, deoarece motorul merge cam in suturi si e posibil ca sincroanele sa nu cupleze bine. Deci, in principiu trebe sa strang niste bani sa fac un test CLIP, sa vad ce gasesc baietii, si sapt asta sau cealalta cel tarziu sa rezolv si timoneria.....alti bani alta distractie ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Scala
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 23:55 |