schimbul de ulei
![]() ![]() ![]() |
schimbul de ulei
george_scala_2004 |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
...
...
...
|
|||
uragan |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru Dacia Club ! Group: Members Posts: 327 Joined: 9 July 09 ![]() |
Sper sa nu mai pateasca nimeni , asta a fost pe la inceputul lui 2009 , momentan fac schimburile de ulei singur
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2005 E4 , Clima
- AG ** DYN Be the one , Not Anyone !
|
|
ionutiulia |
![]()
Post
#93
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
radeti voi dar nu este de ras.am avut si eu la serviciu 2 cazuri.unul la o solenza si celalalt la un tico.cel cu solenza ,sincer sa fiu chiar nu avea treaba cu mecanica,a vazut la mine cum am facut si a zis sa incerce si el ,dar a gresit busoanele.in concluzie a facut schimbul si la cutie si la motor.la 20 000km.iar cel cu tico este unul cu pretentii ca a mai avut masini la viata lui.dar si-a bagat
![]() |
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#94
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE(ionutiulia @ 23 Aug 2010, 12:36) radeti voi dar nu este de ras.am avut si eu la serviciu 2 cazuri.unul la o solenza si celalalt la un tico.cel cu solenza ,sincer sa fiu chiar nu avea treaba cu mecanica,a vazut la mine cum am facut si a zis sa incerce si el ,dar a gresit busoanele.in concluzie a facut schimbul si la cutie si la motor.la 20 000km.iar cel cu tico este unul cu pretentii ca a mai avut masini la viata lui.dar si-a bagat ![]() adica...apus ulei de cv in motor si ulei de motor in cv ? ![]() ![]() |
--------------------
...
...
...
|
|
josalieri |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 3 January 10 ![]() |
salutare tuturor, vin si eu cu o problema legata de schimbul de ulei. mai precis ieri dupa ce am schimbat uleiul si filtrele am auzit motorul mult mai zgomotos, mi se pare ca bat culbutorii foarte tare. precizez k uleiul este Castrol Magnatec de 10w 40 si filtrul de ulei este de origine, ce mi se pare ciudat este k si inainte tot acelas tip de ulei aveam si tot acelas tip de filtru de ulei si nu se auzeau culbutorii batand. are cineva idee de la ce ar putea fi? multumesc anticipat.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Clima
- B87ANP
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
josalieri ia pune mana si verifica fiecare bujie in parte, mai exact cu motorul pornit pune mana pe rand pe fiecare fisa in parte sa vezi daca se simte o bataie in ea, daca da opresti motorul si strangi bujia respectiva. Mie mi se desfacuse prima bujie de la distributie si zgomotul era exact acelasi de culbutori si batea in fisa, se simte la mana bum-bum-bum. Plus cand porneam motorul se scutura bine masina. Dupa strangere merge ceas. Daca bujiile sunt stranse atunci culbutorii sunt cu probleme.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#97
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Sau e posibil sa fi fost rece motorul si in functie de acustica din camera unde era masina (in service/garaj) sa fi observat tu zgomotul de tacanit.
Daca accelerezi de 2-3 ori dispare zgomotul? Ca daca da, atunci asa face ea. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
ramsen |
![]()
Post
#98
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
corect...afara s-a facut frig...azi la mine a fost 0 grade si am riciit parbrizul pe anul asta...uleiul in baia de ulei nu mai este ca vara ...acum fiind mai rece timpul ai o tacaneala in rampa de culbutori ca urca mai greu ulei...si la mine cind o pornesc vreo 10 secunde tacane rampa...deci nu este o problema grava asta
This post has been edited by ramsen: 22 Oct 2010, 12:32 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#99
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Bine,daca au scazut temperaturile,evident,motorul se incalzeste mai greu.Josalieri nu a precizat daca face zgomot cu motorul rece sau si dupa ce s-a incalzit.Cand se incalzeste la normal si uleiul isi face treaba bine,nu?
![]() |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
ionutiulia |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
nu george scala,cel cu tico,in loc sa desfaca busonul la motor,l-a desfacut pe cel de la cutie.nu a pus ulei in motor ca i-am zis eu ca a gresit busonul.dar a trebuit sa cumpere si ulei de cutie ca sa puna,ca il pierduse aproape tot.
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
josalieri |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 3 January 10 ![]() |
alutare, am fost plecat tot weekendul si nu am mai putut sa postez, revin cu detalii la problema, tacanitul enervant se aude si dupa ce se incalzeste motorul, nu dor cand este rece, si se aude si in aler liber nu numai in incaperi "service" singurul lucreu neverificat este, cum a spus canea_dragos, bujiile. o sa incerc maine si traba asta si o sa va tin la curent cu ce se intampla. multumesc pt sfaturi
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Clima
- B87ANP
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
La mine tacanea in continuu chiar daca era cald motorul. Dupa 80 km inca tacanea la fel de tare si cand am pus mana pe fisa de acolo se auzea si pocnea in ea. Cum am strans bujia care era desfacuta cam o tura s-au linistit toate.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
josalieri |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 3 January 10 ![]() |
gata sa rezolvat si la mn, bujiile 2 si 3 erau destul de slabe, sincer chiar nu m-am gandit ca asta ar putea fi o cauza, cert e ca sa rezolvat, multumesc pt sfaturi tuturor.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Clima
- B87ANP
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ramsen @ 22 Oct 2010, 12:29) uleiul in baia de ulei nu mai este ca vara ...acum fiind mai rece timpul ai o tacaneala in rampa de culbutori ca urca mai greu ulei...si la mine cind o pornesc vreo 10 secunde tacane rampa...deci nu este o problema grava asta Rampa aia nu tacane ! Nu este o problema grava , dar se poate rezolva prin aditivarea corespunzatoare a uleiului sau folosirea unui tratament . Un ulei vascos poate ca tacane putin la pornire , dar nu e din cauza ca este uleiul vascos , ci din cauza ca nu ramane si nu formeaza o pelicula pe toate suprafetele in miscare , dar acel ulei vascos nu tacane atunci cand motorul este cald , iar respectivul coleg spune clar ca motorul fusese pornit de ceva timp cand s-a dus sa verifice bujiile care de fapt ii faceau acel zgomot . Un ulei cu un grad de vascozitate mai mare este bun vara , cand nu se manifesta problemele de pornire si asigura presiune buna si cand motorul este incins in temperaturile exterioare de 40' . Iarna este bun un ulei cu un grad de vascozitate mai mic . Ideal ar fi un ulei sintetic , aditivat , cu un grad de vascozitate mediu , dar care si-l pastreaza si vara si iarna . Aici era un topic de ULEI si schimb , NU de bujii ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#105
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Va rog ramaneti on-topic.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:57 |