DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> schimbul de ulei

george_scala_2004
post 23 Aug 2010, 10:50
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




QUOTE(uragan @ 23 Aug 2010, 11:21)
Dupa cum am mai explicat intr-un topic cu "meseriasu" care mi-a schimbat mie uleiul dupa ce am cumparat masina si mi-a scos uleiul din cutie si mi-a pus cei 3 L de ulei in motor peste ceilalti 3 L , am mers o zi cu masina cu 6 L de ulei in motor si din fericire nu s-a stricat eu zic ca nu pateste nimic daca are cu 100 de grame in plus smile.gif .
*



blink.gif radmasa.gif 'ai de noi daca ajungem pe mina lui... sad.gif


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uragan
post 23 Aug 2010, 11:29
Post #92


Membru Dacia Club !


Group: Members
Posts: 327
Joined: 9 July 09




Sper sa nu mai pateasca nimeni , asta a fost pe la inceputul lui 2009 , momentan fac schimburile de ulei singur smile.gif


--------------------
Dacia Solenza 2005 E4 , Clima - AG ** DYN
Be the one , Not Anyone !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutiulia
post 23 Aug 2010, 11:36
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 19 August 09




radeti voi dar nu este de ras.am avut si eu la serviciu 2 cazuri.unul la o solenza si celalalt la un tico.cel cu solenza ,sincer sa fiu chiar nu avea treaba cu mecanica,a vazut la mine cum am facut si a zis sa incerce si el ,dar a gresit busoanele.in concluzie a facut schimbul si la cutie si la motor.la 20 000km.iar cel cu tico este unul cu pretentii ca a mai avut masini la viata lui.dar si-a bagat icon_evil.gif coada.


--------------------
solenza europa 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 23 Aug 2010, 11:49
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




QUOTE(ionutiulia @ 23 Aug 2010, 12:36)
radeti voi dar nu este de ras.am avut si eu la serviciu 2 cazuri.unul la o solenza si celalalt la un tico.cel cu solenza ,sincer sa fiu chiar nu avea treaba cu mecanica,a vazut la mine cum am facut si a zis sa incerce si el ,dar a gresit busoanele.in concluzie a facut schimbul si la cutie si la motor.la 20 000km.iar cel cu tico este unul cu pretentii ca a mai avut masini la viata lui.dar si-a bagat  icon_evil.gif coada.
*



adica...apus ulei de cv in motor si ulei de motor in cv ? blink.gif wacko.gif


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
josalieri
post 22 Oct 2010, 07:34
Post #95


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 3 January 10




salutare tuturor, vin si eu cu o problema legata de schimbul de ulei. mai precis ieri dupa ce am schimbat uleiul si filtrele am auzit motorul mult mai zgomotos, mi se pare ca bat culbutorii foarte tare. precizez k uleiul este Castrol Magnatec de 10w 40 si filtrul de ulei este de origine, ce mi se pare ciudat este k si inainte tot acelas tip de ulei aveam si tot acelas tip de filtru de ulei si nu se auzeau culbutorii batand. are cineva idee de la ce ar putea fi? multumesc anticipat.


--------------------
Dacia Solenza 2003 Clima - B87ANP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 22 Oct 2010, 09:22
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 660
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




josalieri ia pune mana si verifica fiecare bujie in parte, mai exact cu motorul pornit pune mana pe rand pe fiecare fisa in parte sa vezi daca se simte o bataie in ea, daca da opresti motorul si strangi bujia respectiva. Mie mi se desfacuse prima bujie de la distributie si zgomotul era exact acelasi de culbutori si batea in fisa, se simte la mana bum-bum-bum. Plus cand porneam motorul se scutura bine masina. Dupa strangere merge ceas. Daca bujiile sunt stranse atunci culbutorii sunt cu probleme.


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 22 Oct 2010, 11:59
Post #97


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Sau e posibil sa fi fost rece motorul si in functie de acustica din camera unde era masina (in service/garaj) sa fi observat tu zgomotul de tacanit.
Daca accelerezi de 2-3 ori dispare zgomotul? Ca daca da, atunci asa face ea.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 22 Oct 2010, 12:29
Post #98


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




corect...afara s-a facut frig...azi la mine a fost 0 grade si am riciit parbrizul pe anul asta...uleiul in baia de ulei nu mai este ca vara ...acum fiind mai rece timpul ai o tacaneala in rampa de culbutori ca urca mai greu ulei...si la mine cind o pornesc vreo 10 secunde tacane rampa...deci nu este o problema grava asta

This post has been edited by ramsen: 22 Oct 2010, 12:32


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 22 Oct 2010, 18:33
Post #99


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 4 November 09
From: reghin




Bine,daca au scazut temperaturile,evident,motorul se incalzeste mai greu.Josalieri nu a precizat daca face zgomot cu motorul rece sau si dupa ce s-a incalzit.Cand se incalzeste la normal si uleiul isi face treaba bine,nu? smile.gif


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutiulia
post 22 Oct 2010, 19:06
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 19 August 09




nu george scala,cel cu tico,in loc sa desfaca busonul la motor,l-a desfacut pe cel de la cutie.nu a pus ulei in motor ca i-am zis eu ca a gresit busonul.dar a trebuit sa cumpere si ulei de cutie ca sa puna,ca il pierduse aproape tot.


--------------------
solenza europa 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
josalieri
post 24 Oct 2010, 20:41
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 3 January 10




alutare, am fost plecat tot weekendul si nu am mai putut sa postez, revin cu detalii la problema, tacanitul enervant se aude si dupa ce se incalzeste motorul, nu dor cand este rece, si se aude si in aler liber nu numai in incaperi "service" singurul lucreu neverificat este, cum a spus canea_dragos, bujiile. o sa incerc maine si traba asta si o sa va tin la curent cu ce se intampla. multumesc pt sfaturi


--------------------
Dacia Solenza 2003 Clima - B87ANP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 25 Oct 2010, 18:40
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 660
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




La mine tacanea in continuu chiar daca era cald motorul. Dupa 80 km inca tacanea la fel de tare si cand am pus mana pe fisa de acolo se auzea si pocnea in ea. Cum am strans bujia care era desfacuta cam o tura s-au linistit toate.


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
josalieri
post 27 Oct 2010, 09:56
Post #103


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 3 January 10




gata sa rezolvat si la mn, bujiile 2 si 3 erau destul de slabe, sincer chiar nu m-am gandit ca asta ar putea fi o cauza, cert e ca sa rezolvat, multumesc pt sfaturi tuturor.


--------------------
Dacia Solenza 2003 Clima - B87ANP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 3 Nov 2010, 00:42
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(ramsen @ 22 Oct 2010, 12:29)
uleiul in baia de ulei nu mai este ca vara ...acum fiind mai rece timpul ai o tacaneala in rampa de culbutori ca urca mai greu ulei...si la mine cind o pornesc vreo 10 secunde tacane rampa...deci nu este o problema grava asta
*



Rampa aia nu tacane ! Nu este o problema grava , dar se poate rezolva prin aditivarea corespunzatoare a uleiului sau folosirea unui tratament .
Un ulei vascos poate ca tacane putin la pornire , dar nu e din cauza ca este uleiul vascos , ci din cauza ca nu ramane si nu formeaza o pelicula pe toate suprafetele in miscare , dar acel ulei vascos nu tacane atunci cand motorul este cald , iar respectivul coleg spune clar ca motorul fusese pornit de ceva timp cand s-a dus sa verifice bujiile care de fapt ii faceau acel zgomot .
Un ulei cu un grad de vascozitate mai mare este bun vara , cand nu se manifesta problemele de pornire si asigura presiune buna si cand motorul este incins in temperaturile exterioare de 40' . Iarna este bun un ulei cu un grad de vascozitate mai mic .
Ideal ar fi un ulei sintetic , aditivat , cu un grad de vascozitate mediu , dar care si-l pastreaza si vara si iarna .

Aici era un topic de ULEI si schimb , NU de bujii !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 3 Nov 2010, 13:26
Post #105


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Va rog ramaneti on-topic.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 11:57
Forum Renault