Ce fac daca ..., un topic despre probleme si remedierea lor
![]() ![]() ![]() |
Ce fac daca ..., un topic despre probleme si remedierea lor
tzepesch |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) pilit_platou.jpg ( Size: 38.17k ) Number of downloads: 148 |
||
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|||
v_razvan_c |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
WOW, merci frumos, dar nu vroiam sa-mi prind urechile, ci doar sa stiu cum pozitionez dintii aia...
|
--------------------
-
-
-
|
|
OAP |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ionut.tanase @ 5 May 2008, 15:44) 1) Dupa ce schimbam placutele de frana observam ca pistonasul nu vrea sub nici o forma sa se retraga pentru a permite introducerea etrierului la locul lui ... ei bine, pentru retragerea pistonasului, asta in cazul in care sunteti prea grabiti si nu mai aveti chef sa-l curatati, va recomand sa puneti o coada de ciocan intre pistonas si lonjeron iar prin lasarea in jos a cricului pistonasul va fi impins de coada de la ciocan fiind nevoit sa se retraga. ![]() |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
Rafi |
![]() ![]()
Post
#34
|
![]() e doua bleu!! Group: Members Posts: 1.204 Joined: 27 November 07 From: ™Bucharest™ ![]() |
13. numai imi functioneaza ceasu care indica temperatura apei
![]() ![]() This post has been edited by Rafi: 7 May 2008, 14:13 |
--------------------
Dacia™
1310----CN----
--1996-- Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
|
|
OAP |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Conexiunea cablului la sonda. daca nu-i aia sonda si apoi ceasul
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
Rafi |
![]() ![]()
Post
#36
|
![]() e doua bleu!! Group: Members Posts: 1.204 Joined: 27 November 07 From: ™Bucharest™ ![]() |
13.gata sa rezolvat era rupt un fir chiar in izotatia de la papuc
![]() ![]() |
--------------------
Dacia™
1310----CN----
--1996-- Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#37
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
pistonasul etrier, trebuie sa intre usor cu mana?
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
SSilent |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
12) chei folosite cel mai des:
fixe si inelare: -de 10 -de 13 -de 8 -de 15 -de 17 -de 19 (in caz ca se rupe cheia de la cric) -nu strica si o cheie plata cu mai multe marimi (cheie de bicicleta) si neaparat o surubelnita in stea si una linie; si sa nu uitati sa mai luati cu voi niste fire, si mai groase si mai subtiri, niste smirghel, becuri neaparat (mai ales cele care se folosesc la semnalizari), si daca spatiul permite si drumul este mai lung luati 2 roti de rezerva (o sa va para bine in caz de ghinion) This post has been edited by SSilent: 7 May 2008, 23:17 |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
tzepesch |
![]()
Post
#39
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
sau o camera. daca sunteti indemanatici la scosul cauciucului
This post has been edited by tzepesch: 8 May 2008, 00:04 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Ionescu |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 24 January 06 From: Romania ![]() |
Mereu sa aveti la voi, o bucata de lemn pe care puteti sa sprijiniti sau sa bateti ceva si, evident, cartoane sau o paturica sa va puteti baga sub ea la nevoie de ceva
![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#41
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
extrem de util, pe langa cricul clasic, unul mic hidraulic. eu tin doua pt ca ala clasic merge f greu, desi nu e de dacie iar cel hidraulic pierde presiune. ridic cu hidraulicul sprijin pe clasic
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
BeciAcustic |
![]()
Post
#42
|
![]() BlackLine Group: Members Posts: 1.574 Joined: 29 March 08 From: Constanta ![]() |
Pe timp de noapte este buna si o lanterna la voi .... sa vezi sa schimbi o roata sau cine stie ce sa umbli pe sub capota.... nu vezi bajbai ca chioru.... deci ... o lanterna buna!
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V
- CT - numere rosii Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#43
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
sau, lampa d0ia de la petrom, e vreo 13 lei. musai relipit firul la contactu de bricheta. preferabil lungit, sa ajunga si-n spate. eu i-am pus si crocodili si o folosesc ca lampa de control la orice. de la avans pana la cel mai nesemnificativ fir.
This post has been edited by tzepesch: 8 May 2008, 21:52 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
BeciAcustic |
![]()
Post
#44
|
![]() BlackLine Group: Members Posts: 1.574 Joined: 29 March 08 From: Constanta ![]() |
Lampa cu conectare la bricheta? si cati W are? lumineaza bine? cum se numeste mai exact ca sunt interesat....
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V
- CT - numere rosii Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
|
|
D.J. B.K.LY |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 29 March 08 ![]() |
Marfa topicul si util. Dar am pierdut numaratoarea. Cred ca a ramas la 14...Am un manual de macanica auto care se axeaza mai mult pe dacia si avand in vedere ca m-am apucat de reconditionat o dacia 1300 am invatat o multime de lucruri din carte. Am vazut ca tot se discuta probleme de frane pe forum si m-am gandit ca ar fi util sa vorbim despre modul de aerisire a franelor. Dupa cum spune cartea se incepe mai intai cu aerisirea pompei de frana apoi cu roata cea mai indepartata. Pentru o aerisire mai buna si pentru a nu irosi lichidul de frana se ia un furtun transparent ce se pune pe capul aerisitorului etans. Celalalt capat al furtunului se pune intr-un borcan pe jumatate plin cu lichid de frana. Cu ajutorul vecinului de la 5 ce va face pedale(daca exista servofrana se va face cu motorul oprit) se va desface surubul aerisitor urmarind ca pedala sa coboare la podea apoi se strange la loc. Se urmareste dispritia bulelor de aer atat de pe furtun cat si din borcan. Este important ca in borcan sa fie deja lichid deoarece asa se pot observa bulele de aer ce ies de pe furtun. Se continua cu urmatoarea roata indepartata pana se ajunge la cea mai apropiata. Lichidul ramas in borcan nu se foloseste imediat si nu se adauga inapoi in vasul de compensare deoarece contine multe bule de aer si apoi va trebui sa o luati de la capat. Va trebui sa il lasati ceva timp sa se linisteasca. Cartea este foarte buna si contine multe explicatii amanuntite. Daca aveti si alte intrebari va pot ajuta cu cea mai mare placere.
This post has been edited by D.J. B.K.LY: 9 May 2008, 20:26 |
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1979
- b-58-xxx
|
|
pavel_daniel |
![]() ![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
POATE N-AR STRICA SA AVETI LA VOI SI UN SET MOTOR SI O CUTIE DE VITEZE.DACE LE AVETI SI PE ASTEA CU VOI,PUTETI PLECA LINISTITI LA UN DRUM MAI LUNG.NU CRED CA AR MAI FI CEVA DE LUAT.DRUM BUN.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
gino73 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 18 September 07 From: Galati ![]() |
o lampa foarte buna care se alimenteaza de la bricheta , sre cablu destul de lung care se infasoara in interiorul lampii, pe spate are magnet ca sa o poti pozitiona cat mai bine, am gasit intr-un magazin gen 38 000
|
--------------------
Dacia
1410
1989
- GL 29 ADI [SIZE=7][FONT=Courier][COLOR=red][FONT=Geneva]Tinta: 0 accidente
|
|
Ionescu |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 24 January 06 From: Romania ![]() |
QUOTE(pavel_daniel @ 10 May 2008, 06:43) POATE N-AR STRICA SA AVETI LA VOI SI UN SET MOTOR SI O CUTIE DE VITEZE.DACE LE AVETI SI PE ASTEA CU VOI,PUTETI PLECA LINISTITI LA UN DRUM MAI LUNG.NU CRED CA AR MAI FI CEVA DE LUAT.DRUM BUN. Pavel Daniel, asta daca masina pe care o ai e o gioarsa. Faina chestia aia din manual. Si am aflat cu servo. Prietenul meu mecanic o face (pe ea de aerisire) cu motorul oprit (am servo) si aproape ca in carte, doar ca nu facem cu borcanu, caci lichidul de frina nu e asa de scump. Apropos, daca nu am zis: lichid de frina e bine sa ai la tine. Ar mai fi util, o presa facuta dintr-o placuta uzata ca sa impingem pistoanele inapoi pe la etriere. Ma rog, asta e optionala. Carpe... carpe sa avem la noi sa ne tinem curati ![]() ![]() This post has been edited by Ionescu: 10 May 2008, 07:54 |
--------------------
Dacia
Duster
2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#49
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
marge de minune metoda cu bagatul pistonului in etrier, cu coada de ciocan, si spijinind etrierul sub lonjeron sau prag si lasandu-se usor cricul.
am testat, f bine merge. preferabil daca ati avea cric hidrauluic. CARPE, KILU! si spray de geamuri Mr. Musculo ca spala f bine. Si un recipient cu vaselina. This post has been edited by tzepesch: 10 May 2008, 09:00 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
tzepesch |
![]()
Post
#50
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
cum sa faceti din 2 filtre de benzina, unul: din pahar decantor si filtru hartie...
se poate folosi cu succes hartie de filtru de aer romcarbon. se decupeaza un petic mic, cat sa poata fi infasurata in tubul de sita din decantor... cam 3x3cm se demonteaza decantorul, de scoate filtrul de sita, se desface capacul acestuia, si inauntru se baga infasurata bucata de carton decupat din filtru de aer. un singur cilindru din astfel de carton e suficient. astfel particulele care pana acum treceau de sita vor fi retinute de hartia filtranta. am testat si cu rezultat f bun. filtrul de la carburator a ramas impecabil, la o verificare dupa 300-400km. iar in CNC nu mai este mizerie fina. eu am folosit hartia de la filtru care mi-a ramas cand am micsorat filtrul de aer nou. succes |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Hacker |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Neaparat o lera, un bec cu fire ( pentru reglaj avans delcou ).
Lera pentru reglaje bujii, platina. Asta cand iti sare platina ( pentru cei care nu au aprindere electronica ) 14 May 2008, 07:56: Mai e buna si ceva sarma, coliere, becuri, piulite, saibe, suruburi. This post has been edited by Hacker: 14 May 2008, 09:56 |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
tzepesch |
![]()
Post
#52
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
smirghel f fin de platini! f bun si pt bujii. curata fara sa lase rizuri in electrozi.
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
baranga |
![]()
Post
#53
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
trebuie sa se inteleaga ca daca te lasa motorul sau cutia n-ai cum sa-l faci in drum
![]() Sfat util:ce faci daca de exemplu pierzi cheile si esti departe de casa??cum pleci cu masina cu pagube minime??iti trebuie doar o bucata de fir,o surubelnita si putini muschi: deschizi usa(daca va intereseaza cum pun un post ulterior),cu firul de care am zis mai devreme il legati de la + de la baterie la plusul la bobina si o sa aveti "contactul pus".masina sa fie pe liber si apasati in spatele electromotorului,are un surubel mic ,pe el apesi cu putere cu o surubelnita pana invarte electromotorul sau unesti bornele electromotorului(sub galerie).masina va porni.mai ramane o problema la care va trebuie muschi:sa deblocati volanul sau sa nu se blocheze,asta o faceti prin invartire brusc de volan si cu putere spre partea opusa in care s-au blocat rotile.astfel ajungeti cu masina acasa. ![]() This post has been edited by baranga: 14 May 2008, 15:46 |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
Hacker |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Mai simplu e sa desfaci contactul, care nu e greu de desfacut, se observa trei fire : electromotor, + permanent si firul de la bobina si celelalte electrice ale motorului. Se leaga bobina cu firul de la bord si se atinge scurt firul de la electromotor. Cand motorul a pornit, izolezi firul electromotor, si celelalte 2 fire imbinate si Drum Bun.
In modul asta am venit de la Constanta pana la Bucuresti, si nu risti sa ti se blocheze volanul si nici sa faca vreun scurt. Succes ... 14 May 2008, 13:51: Mai simplu e sa desfaci contactul, care nu e greu de desfacut, se observa trei fire : electromotor, + permanent si firul de la bobina si celelalte electrice ale motorului. Se leaga bobina cu firul de la bord si se atinge scurt firul de la electromotor. Cand motorul a pornit, izolezi firul electromotor, si celelalte 2 fire imbinate si Drum Bun. In modul asta am venit de la Constanta pana la Bucuresti, si nu risti sa ti se blocheze volanul si nici sa faca vreun scurt. Succes ... This post has been edited by Hacker: 14 May 2008, 15:51 |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
tzepesch |
![]()
Post
#55
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
recomand sa aveti tot timpul un set de bucse de electromotor dupa voi. mai ales aia dinspre cutia de viteze... la mine ceda subit, se sparse si am ramas cu degetu in gura. mare lucru, 2 lei setu si nici nu se simt la greutatea masinii
![]() |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Minel |
![]()
Post
#56
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 16 May 2008, 08:12) recomand sa aveti tot timpul un set de bucse de electromotor dupa voi. mai ales aia dinspre cutia de viteze... la mine ceda subit, se sparse si am ramas cu degetu in gura. mare lucru, 2 lei setu si nici nu se simt la greutatea masinii ![]() Nu neaparat , masina se poate porni si fara electromotor , cu conditia sa fie cel putin 2 persoane in masina ,( sa aiba cine sa impinga ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Hacker |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
daca ai aprindere electronica, e bine sa lasi firul care duce de la bobina la delcou ( - , - ) legat cu bandizolier de fisa centrala. in cazul asta o sa iti fie mai usor sa pui aprinderea clasica.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#58
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Daca se rupe cablul de acceleratie se poate improviza cu un cablu de curent electric de sectiune mica, usor deformabil sau ata/sfoara mai rezistenta care se va lega de locul unde se prinde in mod normal cablul de acceleratie iar celalalt capat va fi actionat cu mana.
Traseul noului cablu de acceleratie va fi directionat pe geamul din stanga fata si va fi actionat cu mana. Este o solutie provizorie pana cand ajungeti intr-un loc de unde puteti cumpara un cablu de acceleratie nou. |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#59
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
hahha, bestiala, asta no stiam.
se poate merge si la relanti, tho, daca motoru e bine pus la punct si nu se opreste |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
bygy007 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sau se poate inlocui cu cel de soc (eu asa am procedat)
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st May 2025 - 03:45 |