DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> HURUIT in motor!

djasu82
post 9 May 2008, 20:57
Post #31


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




E vezi ca se poate sti ce am discutat mai acum cateva zile totusi nu erai nedumerit Vlad. Eu in vara voi da jos capacul de la distributie si mie cred ca imi face probleme doar intinzatorul voi vedea. Flicitari ma bucur pentru tine ca ai rezolvat problema.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 9 May 2008, 21:26
Post #32


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




intinzatorul vad ca e in regula... e putin locita patina, dar mai tine 3-4 ani.

in rest pinioanele erau f in regula, fu amuzant pana o pusei la punct. dar de nimerit o nimerii.

acu sa vad, ca imi da de furca rau pusu capacului la loc, ca mi-e asa o scarba sa slabesc baia ca tre sa dau scutu jos.
si n-am nici un chef sincer....


poate reusesc fortat cumva sa o pun...



culbutorii ii fac dupa metoda ambelor supape inchise, luleaua la fisa cilindrului in cauza. 015 si 025


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 9 May 2008, 22:22
Post #33


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




n-ai cum sa montezi capacul la distributie fara sa slabesti baia....sa nu-l fi indoit daca l-ai scos asa fortat, si apropo scurteaza putin arcul simeringului daca vrei sa fie totul bine....fara hemoragii... wink.gif


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 9 May 2008, 22:58
Post #34


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




mai, de iesit, iesi f usor. am trass doar putin de capac. nu puse probleme.

pana la urma o sa desfac doar partea din fata a scutului, si desfac cateva suruburi la baie. ar trebui sa se rezolve problema, fara sa fiu nevoit s-o dau jos.

n-a fost nevoie sa ublu la semering, e in stare f buna.

mai am unu nou de schimb daca e, dar nu cred ca se pune problema.

de indoit n-am indoit capacul, a iesit usor.



sa vad maine daca am timp. oricum sunt f multumit de rezultat. ar trebui sa se simta ceva in mersu motorului.

a, sa dau cu vaselina pe lant, intinzator, etc, sa fie totul lubrefiat?


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 10 May 2008, 09:18
Post #35


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




e bine sa dai jos baia de ulei,cu ocazia asta schimbi si garniturile de pluta si cele de cauciuc.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 10 May 2008, 11:50
Post #36


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




baia abia am reetansat-o de 2 luni...

asta e, o s-o slabesc putin.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 11 May 2008, 23:04
Post #37


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




asa

am revenit.

am slabit baia pana la ultimele 2 suruburi de pe ambele parti si i-am bagat 2 pene in fata ca sa obtin un luft de 2-3mm. astfel capacul distributiei s-a montat f usor.

am reetansat tot. am montat tot.



ATENTIE, cand se face operatiunea de demontare a capacului, scoateti surubul de la fulia de jos, de l arbore dar lasati fulia pusa. rotiti pana santul de pana de pe ax sa fie in sus. altfel riscati sa va pice pana de la pinionul mic in baie. se simte cu mana.



totu bine si frumos pana am pornit-o si haraia iar. am dar alternatoul jos si ala era... erau terminati rulmentii. mai avand unu sus am facut din 2 unu...

voi vedea maine.
cu ocazia asta am facut iar o baie scurta carbului, curatat galeria, curatat delcou, reetansat capac culbutori, curata sistem de racire, desfundat radiator, d-astea. a si most important: schimbat bucse bara stabilizare... chiar, tirantii aia verticali laterali pe care se prinde bara, pe capete se numesc bielete de stabilizare???


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 12 May 2008, 08:14
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Vrei sa spui ca ai umblat la distributie din cauza la alternator? Doamne esti culmea.
Aia se numeste bieleta antiroliu.


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 May 2008, 08:32
Post #39


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




lasa ca numai asa invata mecanica din desfacut si reparat. Vlad sa facem rost de acea bujie si am pus carburatorul la punc inclusiv aprinderea.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 12 May 2008, 08:33
Post #40


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




poti sa spui si asa, dar am facut bine pt ca era zob lantul... atarna rau, avea o curba f mare, daca nu-l schimbam acum sigur eram fortat de imprejurari pana la urmatorul schimb de ulei. mai bine asa, plus ca am mai invatat cate ceva...

so, nu e deloc o pierdere

<span class='edit'>12 May 2008, 11:28:</span>
i say again, Parfum... o sa pun un filmulet cu sunetul actual.

<span class='edit'>12 May 2008, 19:02:</span>
a, observatie:

cu volanta pe semn avansul iese acum, dupa schimb distr., mai mic, pozitia delcoului e mult mai invartit spre dreapta.

si culmea, ca sa porneasca, mai trebuie micsorat putin. altfel invarte f greu motorul, ca si cum ar fi dat la maxim avansul, sau peste...

oricum, o ia la sfert si merge onorabil...

iata si un filmulet,. scuzati pacaniturile, sunt de la sensibilitatea microfonului...

12 May 2008, 19:26:
sau aici daca se aude mai bine

12 May 2008, 19:56:
plus ca, un motor pus la punct perfect NU ARE VOIE sa traga rateuri. mi-e nu-mi da deloc!!! nici cu avans 0 sau mai mic. si n-am umblat inca la culbutori

This post has been edited by tzepesch: 12 May 2008, 19:56

Attached File(s)
Attached File  MOV04179.avi ( 6.65mb ) Number of downloads: 133
Attached File  MOV04180.avi ( 5.96mb ) Number of downloads: 93


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 14 May 2008, 23:12
Post #41


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




daca se intampla sa caraie cand o pornesc, acel carait de ax- electromotor pe volanta, inseamna ca nu se duce complet pe volanta si incepe sa invarta inainte si se freaca rotita dintata pe volanta?

ps: asta=i noua. radmasa.gif


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 15 May 2008, 15:23
Post #42


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




imi cer scuze initiatorului dar nu mai vreau alt topic, si la mine se aude un huruit dar numai atunci cand o ambalez in 4000 de ture si dau drumu la acceleratie... adica in decelerare brusca... sa fie si la mine lantul? se aude mai ales atunci cand am ulei mai putin...


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 15 May 2008, 21:39
Post #43


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(SSilent @ 15 May 2008, 15:23)
se aude mai ales atunci cand am ulei mai putin...
*



Pai incearca sa fi tot timpul la limita maxima a jojei (completezi putin cate putin ,asta daca papa ulei ) si vezi daca mai face !


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 15 May 2008, 22:20
Post #44


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




bai, n0o calca cand n-ai ulei ca-i termini segmentii. si camasi...
baga ulei si apoi da-i... lantul se aude ca un lovit cadentat, mai ales la relanti.


am vazut ce se duse la electromotor. mrin vereastra de la volanta sari juma de bucsa de bronz. si freca statoru pe rotor. ce fum iesea, ca la mici.

maine bag bucse noi.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 15 May 2008, 23:17
Post #45


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




la ralanti nu se aude nimic


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 16 May 2008, 06:49
Post #46


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




mai , de bele la set nu stiu ca n-o patii pana acu.

ia ulei si completeaza... baga si filtru nou eventual

16 May 2008, 08:07:
am rezolvat, operatiune de 5 minute.

la capatul dinspte cutia de viteze nu mai era bucsa deloc. acu porneste la sfert...

This post has been edited by tzepesch: 16 May 2008, 08:07


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia A
post 16 May 2008, 11:11
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 16 May 08
From: Resita




"NU LUATI IN SEAMA PACANITUL. era f sensibil microfonul camerei... probabil ca d-aia. huruitul de pe fundal, separat de zgomotul motorului"
Asta scria Tzepesh in 9 mai 2008.

Acelasi lucru mi s-a intamplat azi mie. De dimineata am pornit masina, dar uruia groaznic.... Abia am ajuns la o parcare unde stateau si taximetre. Am oprit pt ca mirosea in masina a ceva ars. Mi-a fost teama sa nu fie ceva f.f. grav. Un sofer de la taxi m-a ajutat: se pare ca electromotorul ramanea cuplat si merge mereu cu motorul. Ce ar trebui sa fac? Sa schimb Em sau numai bobina? Eu nu ma pricep, dar as vrea ca daca dau un ban sa merite ( nu prea multi totusi), sa nu tot repar dupa acea. Recunosc sunetul , e identic ca cel facut de masina mea azi. Pana acum a mers f. bine.
Cert e ca ieri am incercat sa pornesc ventilatia in masina, nu ma pricep. Oi fi facut ceva?
Poate ma ajutati cu ceva informatii.... Mersi sad.gif


--------------------
dacia 1310 berlina 1986 - CS02XCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 16 May 2008, 11:17
Post #48


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(dacia A @ 16 May 2008, 11:11)
se pare ca electromotorul ramanea cuplat si merge mereu cu motorul. Ce ar trebui sa fac? Sa schimb Em sau numai bobina? Eu nu ma pricep, dar as vrea ca daca dau un ban sa merite ( nu prea multi totusi), sa nu tot repar dupa acea.
*



In primul rand trebuie demontat ,desfacut si vazut ce ii uzat ,ce trebuie schimbat si apoi cumparat ce este necesar .
Putem presupune dar nimic nu poate fi 100 % exact pana nu se determina sursa problemei si remedierea aceteia.
Sfatul meu este ,daca nu te pricepi ,mergi la un electrician care se ocupa de asa ceva si te rezolva !

Bafta !!!


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 16 May 2008, 23:57
Post #49


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




dai electromotorul jos astfel:

dai filtru jjos, scutul acela termic de deasupra electromotorului, scoti + de pe baterie apoi desurubezi piulita firului gros de la electromotor. (daca nu faci asta cand o sa desurubezi aia o sa faci niste scurturi ca de 4 iulie.)

deconectezi firul subtire de contact,

bagi o carpa in fereastra volantei (vezi sa n-o uiti acolo la sf. operatiunilor.)

desfaci cele 2 suruburi de 13 de sus, unu mai spre motor si unu care tine firul de - baterie. daca-l ai si pe al treilea jos il dai si p-ala , logic.

tragi EM spre fata cat iti permite locul de sub galerie. apoi trebuie rotit in asa fel incat sa poti scoate capul celalalt din carcasa cutiei volantei apoi acelasi capat il tragi inspre tine si in sus.

DACA ESTI INCEPATOR SI N_AI MAI FACUT ASTA NU FACE FIGURA CU MOTORUL CALD. GALERIA ESTE FFF> INCINSA! si-ti lasi pielea p-acolo

(la cate belele am avut cu EM m-am invatat sa-l dau jos f usor si imediat dupa ce opresc masina, pt mine nu mai e o problema galeria incinsa.)

apoi, iei frumos matale un set de bucse noi, vreo 2-3 lei setul (sunt 2, una mai lunga una mai scurta. cela lunga la captul cunde intra in cutia volantei, cea scurta la capacul celalt-disc.)

vezi ca la captul cu carcasa lui, selenoid parca se numea undeva la parte mai ingusta, la gat, e un ax fixat cu o agrafa. il scoti prin bataie usoara.

desfaci de la EM, starterul de sus, in cele 2 piulite care in tine pe selenoid.

apoi, ca capatul celalalt sunt 2 piulite de 11 sau 12 daca nu ma insel. le desfaci. dai jos palarioara, capacelul.

api ai sa vezi ca exista aici sub capacel un ansamblu cu arc. surubul de 10 parca, il desfaci, scoti saiba aia cu ghidaj si arcul.

apoi, tragi usor de capacul care tine axul, se vede, usor, pt ca pe el pe interior sunt fixati carbunii, iar unul din el e lipit de stator inauntrul EM-lui. cu o surubelnita subtire ii ridici clema, o dai intr-o parte si scoti carbunele din locasul lui. apoi tragi capacul afara.

scoti intregul ansamblu din carcasa aia, selenoidul, care tine starterul si EM in sine. are 2 tije lungi care trec prin stator.

scoti rotorul, al din mijloc, cu axul.

ii inspectezi parte centrala, il slefuiesti cu smirghel f fin, d-ala de platini ca sa nu aiba asperitati.

ii cureti ff bine tot cu spirghel d-asta capatul cu lalele de cupru pe care calca carbunii pana capa un aspect lucios. cu un ac sau lama de kutter cureti f bine rosturile dintre lamele. f important!

la sfarsit cureti cu alcool izoprpilic, sau cu d-ala de scos apa din benzina, (tot izopropil e) rotorul, carbunii, statorul pe interior (carcasa mare neagra), carcasa din capat (selenoidul) cam tot pe scurt.

BUCSELE, se schimba astfel!

la capacul ala mic, discul, se pune bucsa noua (bucasa scurta ) gresata cu vasel. pe capat, se pune un lemnisor moale peste (brad de ex.) se sprijina capacul pe 2 chestii si se bate usor . bucsa noua o va impinge pe cea veche afara si va ramane fixata acolo.
la selnoid se face exact la fel

de obicei asta de la selenoid se duce si pe langa ca se face scurt in EM ca se freaca rotorul de stator (de aici si fumul de obicei) mai da si curent la caroserie.

asa,

starterul, te asiguri ca impingand pe surubul lui axul cu furca are cursa comleta si revine...

cand montezi totul la loc dai cu vaselina si pe furca starterului si pe locasul in care se aseaza pe axul rotorului. mai dai cu vaselina si pe canelurile alea spiralate din fata bendixului

carbunii, sa nu fie tociti si asigura-te ca sunt ferm lipiti si ca, clemele-arcurile lor ii apasa cum trebuie.

re-montarea: bagi rotorul in stator, iar strterul de deasupra se monteaza impreuna cu ansamblul pe selnoid. vezi sa bagi furca cum trebuie si sa-i fixezi axul ala mic. pui cu grija si tabla aia indoita cu garniturile de carton intre starter si selenoid. ii pui piulitele cele mici care fixeaza starterul.

capacul cu carbuni:

inainte de a-l pune, vezi ca pe axul rotorului exista o saiba de plastic, teflon. nu o uita. bagi capacul usor, fortand putin carbunele care e fixat pe elin sus ca sa se aseze bine pe rotor, pe clemele alea de Cu. apou bagi si carbunele celalat in soclul lui si=i pui clema. incerca sa fii delicat sa nu-i smulgi litele sau manunchiul cu totul din carbune.
imbingi capacul de tot, vezi ca are un ghidaj. api pui ansamblul ala cu arc la loc, pui surubelul, pui capacelul palariuta si prinzi piulitele alea mari.

cand e totul montat, apesi cu degetul pe surubul central al starterului si te asiguri ca axul cu bendix lucreaza iante si inapoi si cursa e usora fara blocari.


montarea pe masina: bagi EM cu botu inaite sub galerie, vezi cum in sucesti si-l fixezi la cutia volantei. sa nu scpi piulita prin fereastra CV. d-0aia ti-am zis sa bagi o carpa acolo cat faci operatia asta.

legi firele toate unde trebuie si dai cheie. ar ptrebui sa o ia imediat.

spor, si sper ca n-am omis nimic.





--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 17 May 2008, 16:57
Post #50


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Doar o mica chestie ai omis de preferat ar trebui firele de conexiune din cupru sa fie cositorite in prealabil nu se mai pierde cantitati mari de curent . Eu asa am procedat si ca rezultat intr-o secunda a si invartit volanta. Eu am eletromotor cu statorul din magneti 8 la numar si 4 carbuni. Arcurile la carbuni sa fie smirgheluiti cu smirghel fin si unsi cu vaselina grafitata de preferabil pentru mecanisme supuse la temperaturi mari si rotati . E foarte important fiindca impiedica griparea mecanismelor .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virusssp
post 14 Sep 2008, 15:06
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 31 October 07




Am observat ca dupa un drum mai lung ~ 50 KM cand o las la relanti, motorul scoate un sunet ciudat, parca bate ceva constant si turatia la relanti e marita, undeva la 1100rpm (in mod normal e setata la 1000).
S-ar putea sa bata avasul, care e marit, sau sa fie de la distributie?


--------------------
DACIA 1310L 1997
TO LIVE IS TO DIE!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 14 Sep 2008, 18:28
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




culbutorii ii fac dupa metoda ambelor supape inchise, luleaua la fisa cilindrului in cauza. 015 si 025 !!!!!!!!! 15 - 20 la rece
la cald 18 26. .. citat din carte ;;) fa`le cum zici tu si merge ca un tractor biggrin.gif


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 14 Sep 2008, 20:24
Post #53


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




eu le am la 010 si 025 si merg perfect.

acu ca s-or pastra,,, asta dilema a doua.

mie cu val, astea chiar s-a redus mult zgomotul motorului


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 14 Sep 2008, 22:01
Post #54


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Parerea mea este sa dati jos rampa culbutorilor , o curatati ,spalati ( mirare ce o sa iasa de acolo wacko.gif ) cel putin in cazul meu apoi rectificati culbutorii cu smirghel ,atentie ei trebuie sa aiba o suprafata curbata , apoi montati tot la loc , refaceti jocurile 0,15 A 0,2 E la rece si o sa aveti un motor muult mai silentios si reglajul va fi mai precis smile.gif



--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 15 Sep 2008, 08:40
Post #55


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




iti dai seama ca eu am rectificat-o.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 27 Nov 2008, 20:54
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Multumesc participantilor la aceste discutii!

Chiar daca am Nova (GTi), motorul fiind tot Sierra (ca ala de pe berline, doar ca are 1557 cmc), aici se gasesc (mult) mai multe informatii despre chestiune.
Si eu am sesizat un huruit "dinspre motor"; cobor si ridic capota: in primul moment, mi s-a parut ca e lantul care freaca in capac. Scarbos defect, motorul transversal cred ca ar fi trebuit demontat de pe masina....
Fara prea multe sperante, am coborat totusi (dupa intoarcerea acasa de la slujba, cam intuneric, brr) si i-am slabit cureaua (adica fixarea alternatorului) Disparitia huruitului si reaparitia lui la tensionarea curelei m-au umplut de bucurie!
Tot va trebui sa demontez alternatorul si sa-i schimb rulmentul "din fata", dar operatia e mult mai usoara si rapida....

Toate cele bune!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 27 Nov 2008, 20:59
Post #57


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




ai nevoie maxima de presa. nu te chinui altfel ca spargi rulmentul su ramane partial pe ax, sau bontesti axul.

PRESA, musai.

si daca tot l-ai dat jos, n-ai si o fulie mica sa-i pui sa ii mai dai ceva viata la incarcare?


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raul93
post 3 Jan 2009, 17:53
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 2 January 09




am si eu o probleme ciudata cu dacia 1300 pe care o am(scz daca sa mai discutat dar nu am gasit nimic il legatura cu asta): intre60km/h si75km/h uruie de am insurzeste, cand trec de 80 km/h merge destul de silentios. astept si eu indicati


--------------------
dacia berlina 99 - DJ 04 KPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 4 Jan 2009, 13:43
Post #59


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




uruie unde?

in fata, sub masina, la roti? RULMENTII

daca uruie tot timpul e f posibil sa fi patit ca si mine. fie rulmentii din alternator fie lantul de distributie.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raul93
post 4 Jan 2009, 16:33
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 2 January 09




rulmentii de la roti iam verificat luna trecuta si nu aveau nimic.
rulmentii de la alternator se schimba greu?



--------------------
dacia berlina 99 - DJ 04 KPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 13:51
Forum Renault