DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> uzura segmenti, se pot uza datorita pornirii direct pe GPL?

ionut16031987
post 7 May 2008, 17:34
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 29 May 06




Vreau sa stiu daca uzura segmentilor poate fi datorata pornirii motorului direct pe gpl. M-am contrazis cu cineva care sustine ca s-au uzat datorita pornirii motorului direct pe gaz. Este vorba de un motor pe carburator.

VA MULTUMESC

7 May 2008, 22:14:
se pare ca nimeni nu mai doreste sa-si expuna parerea

This post has been edited by ionut16031987: 7 May 2008, 22:14


--------------------
dacia preference/ dacia 1310 tlx 2005 1.4 mpi,/ 1989 - IF 01 ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 7 May 2008, 22:56
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




N-are treaba.
Motorul e uns cu ulei, nu cu benzina.
Ia pune-l pe coleg sa frece o piesa cu benzina, sa vada cat de lubrifiata o sa fie piesa.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceribros
post 8 May 2008, 08:35
Post #3


Obiectele din oglinda sunt mai apropiate decat par


Group: Members
Posts: 285
Joined: 8 January 08




Stai calm am avut masina pe GPL timp de 5 ani si vara numai pe gaz o porneam si nu s-a uzat nimic.


--------------------
Am avut Dacie Berlina 1997
In asteptarea gaurii negre....eu sper totusi sa fie mulatra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 May 2008, 08:48
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




si atunci de ce se recomanda trecerea la GPL dupa incalzirea motorului?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 8 May 2008, 09:28
Post #5


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.471
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pentru ca atunci ai si lichid de racire cald care sa vaporizeze gpl-ul. Daca pornesti direct pe GPL, s-ar putea sa inghete vaporizatorul daca o alergi saue frig afara (debit mare de gaz cerut de motor si nu-l poate asigura). Pornirea direct pe GPL dauneaza in schimb membranei vaporizatorului (numit prin garaje plaman).

This post has been edited by einstein1984: 8 May 2008, 09:28


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceribros
post 8 May 2008, 09:33
Post #6


Obiectele din oglinda sunt mai apropiate decat par


Group: Members
Posts: 285
Joined: 8 January 08




QUOTE(argon @ 8 May 2008, 08:48)
si atunci de ce se recomanda trecerea la GPL dupa incalzirea motorului?
*


radmasa.gif Daca esti fumator stii bine ca iarna nu reusesti sa aprinzi bricheta decat daca o freci intre palme, lucru asta nu il poti face si cu butelia de gaz tongue.gif, gazul nu se aprinde asa usor pe vreme rece precum benzina, de aceea iarna sau cand este frig se aprinde pe benzina iar dupa se da pe gaz. Eu sunt patit cu masina cand am uitat-o pe gaz iarna si dupa aia astepram dupamiaza sa dea putin soare ca sa o pot porni sau sa gasec pe cineva care sa ma ajute la impins (nu mai aveam la pompa de benzila limba aia la care dai sa fina combustibilul) icon_mrgreen.gif .


--------------------
Am avut Dacie Berlina 1997
In asteptarea gaurii negre....eu sper totusi sa fie mulatra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 8 May 2008, 09:38
Post #7


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 8 May 2008, 08:48)
si atunci de ce se recomanda trecerea la GPL dupa incalzirea motorului?
*



Asta este o recomandare pentru a proteja instalatia. Dupa cum se stie in plamanul acela intra niste furtune de apa calda ce il incalzesc fie iarna fie vara. Pai daca apa aia de ar trebui sa il incalzeasca pentru a pulveriza este rece bocna cum vrei sa pulverizeze optim? Nu are nici o sansa.
Daca se strica ceva la motor, este chiuloasa (supape) ma rog parerile sunt impartite. Demonteaza un motor care a mers pe gaz 100 de mii de km si demonteaza unul care a mers pe benzina. Nu sunt mari diferente de uzura a pieselor in afara de chiuloasa.

This post has been edited by ionutctn: 8 May 2008, 09:39


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 May 2008, 09:41
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ok..si atunci.. segmentii nu au nimic, dar nu ne pasa de instalatie? sau cum vine treaba? wacko.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 8 May 2008, 09:44
Post #9


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.471
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




O membrana de vaporizator e mai ieftina decat un set de segmenti.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 8 May 2008, 09:46
Post #10


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 8 May 2008, 09:41)
ok..si atunci.. segmentii nu au nimic, dar nu ne pasa de instalatie? sau cum vine treaba? wacko.gif
*



Pai da omul intreba daca se uzeaza segmentii. Cu mine ce-ti veni? Eu unul iarna o pornesc pe benzina. Nu de alta dar mi-e frica sa nu se fisureze plamanul ala si e o adevarata placere pe frig sa pui mana pe chei si fiare, sa demontezi plamanul de pe masina, sa te duci cu el sa iti inlocuiasca cineva membrana aia si tot asa. Asta de obicei o fac aia zgarciti fara suparare ca sa nu mai bage benzina deloc. Vara e de inteles ca e cald afara dar iarna risti mult sa se fisureze. Am auzit pe multi care au patit-o. E adevarat nu din prima dar nici nu te asteapta mult.

This post has been edited by ionutctn: 8 May 2008, 09:47


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 May 2008, 09:56
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nu-mi veni nimic biggrin.gif ideea in sine a stii ca nu faci ceva bine, dar o faci in continuare mi se parea ciudata.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 8 May 2008, 16:11
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Luati in considerare ca vaporizarea gazului inghite energie ("energia latenta" a lichidului). Energia asta trabuie sa vina de undeva, si daca instalatia de incalzire nu da caldura, membrana ajunge la temperaturi f. joase (propanul fierbe la -70C), si se distruge.
Vara, chiar si neincalzit lichidul de racire din radiator tot are 25-30 grade, si poate furniza suficienta caldura pana se incalzeste motorul.


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut16031987
post 8 May 2008, 19:55
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 29 May 06




in fine si eu spuneam la fel ca nu are de a face uzura segmentilor cu pornirea pe gaz, dar vroiam sa fiu sigur. Si ma rog cat costa o membrana pentru plamanul instalatiei?

This post has been edited by ionut16031987: 8 May 2008, 19:55


--------------------
dacia preference/ dacia 1310 tlx 2005 1.4 mpi,/ 1989 - IF 01 ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 18:00
Forum Renault