e normal sa arate asa o bijie noua?, setul motor a fost schimbat de acum 700 de km
![]() ![]() ![]() |
e normal sa arate asa o bijie noua?, setul motor a fost schimbat de acum 700 de km
mihai888 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 December 11 From: UK ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane MK2
2005
|
|||
roland |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Pare a fi amestec prea bogat (deci carburatorul nu e reglat ca la carte) sau bujia nu corespunde (ca regim termic). Sunt montate bujiile corecte?
|
--------------------
.
.
.
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#3
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Vezi aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=187054&st=360 Poate postarea #368 iti vine in ajutor. Succes. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
mihai888 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 December 11 From: UK ![]() |
ar putea fi afumate si din cauza supapelor? repet carburatorul si aprinderea sunt reglate ca la carte din spusele mai multor ''meseriasi''
|
--------------------
Renault
Megane MK2
2005
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Subscriu la ce a scris colegul @roland. Mai conteaza si daca motorul atinge regimul termic stabil in functionare (parcurs pe distante mai mari, nu "fataiala").
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Un ritual magico-urban ce parea pierdut in negura timpului a fost inregistrat astazi in Bucuresti. Ardere bujiilor ( caci despre el e vorba ) era o practica de exorcizare purificare a spiritului masinilor ( bujiile ) in periodele reci ( iarna ) in vremuri imemoriale cam pe cand se ingana aprindera clasica ( bobina, distribuitor, platina, condensator, carburator ) pe 6 V cu cea pe 12 V. Pe vremea aceea injectia insemna o mini tortura facuta de asistente cu seringi de sticla si ace groase de indelunga folosinta. Aprinderea electronica era atunci cand casa se aprindea de la televizorul Temp cu lampi. In aceste conditii motorul se ineca adesea iarna la temperaturi scazute. Pentru rezolvarea problemei se incepea cu incantatii murmurate cu dintii stransi in fata blocului din care cu greu se intelegeau cuvinte ca: "tu-tzi", "zeii si grijania", "troaca comunista", etc Apoi se trecea la schimbarea bujiilor, moment ce presupune o alta incantatie din care samanul lasa sa se auda cateva cuvinte: "tutzzzziiiii ingramadiala mattiiiii" si "neam de betivi tampitzi!".
Inregistrarea de azi a acestui ritual auto-magico-urban ne face sa descoperim si continuarea lui. Samanul-sofer pictat in culorile razboiului ( de ce le-o zice asa nu stiu fiind vorba doar de jeg si unsoare neagra de la motor ) urca in grota lui de la etajul trei. Aici are loc o lupta ritualica cu fortele raului care se retrag de langa altarul focului sacru ( aragaz ) in intunecimea pesterii ( dormitorul matrimonial de unde vocifereaza amenintari si cuvinte in general urate ). Odata forta negativa indepartata samanul straneste focul sacru la altar ( aragaz n.r. ) si pozitioneaza bujiile cu electrodul catre flacara magica. Pentru a nu atrage fortele negative si a le dezlantui zgomotul asurzitor samanul aseaza intre altar si bujii o folie de aluminiu ( poleiala ). Din timp in timp samanul arunca priviri in spate pt a se asigura ca fortele negative sunt la locul lor si bujiile nu sunt in pericol de a zbura pe geam. La intervale mai mult sau mai putin regulate ( tot timpul samanul e regulat la cap de cineva ) spiritul masinilor ( bujiile ) sunt intoarse si repozitionate in flacara purificatoare cu incantatii scurte si strigate: "auciii!", "tutziii!" si un topait specific cu degetele arse in gura. Odata bujiile suficient arse ( purificate ) se trece la reinitierea spirituala a lor prin frecarea cu o perie de sarma. Cam atat pt azi ..... ca au aparut fortele negative ![]() ps,copiat de pe un blog |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
mihai888 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 December 11 From: UK ![]() |
poza a fost facuta dupa un drum de 40 km cel putin deci nu e vorba de fataiala,carburatorul si aprinderea am reglat-o la 3 meseriasi diferiti,schimbat jiglere,incercat si cu alt delcou si carburator,shimbat 3 randuri de buji noi tot ce pun afuma...asta de cand am schimbat setul,deci mai spun odata se poate sa fie ceva defectuos in motor sa provoace asta la supape sau nu stiu?masina scoate fumu negru cand o turez
|
--------------------
Renault
Megane MK2
2005
|
|
Tavy84 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 5 February 10 From: Bucuresti ![]() |
Din cate cunosc eu, fumul negru inseamna ardere proasta, fum alb ca papa ulei, cum asta nu are catalizator mai mult ca sigur ca "meseriasii" trebuiesc schimbati (ori poate nu stiu bine), oricum merita incercati alti meseriasi.
|
--------------------
Dacia
Solenza
Clima 2003
|
|
roland |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Nu.
Fumul negru inseamna amestec prea bogat (deci nu e reglata bine). Fum alb inseamna antigel in ulei (deci garnitura chiulasa dusa), dar doar daca e la cald (la rece e doar abur). Fum albastru inseamna ca mananca ulei. |
--------------------
.
.
.
|
|
pcostica |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
@mihai888-vezi sa nu fie returul infundat
This post has been edited by pcostica: 16 Nov 2013, 09:37 |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
mihai888 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 December 11 From: UK ![]() |
am rezolvat, am schimbat semeringurile de la supape..se pare ca domnul mecanic care mi-a pus setul a omis acest detaliu minor!
|
--------------------
Renault
Megane MK2
2005
|
|
maho |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Simeringurile supapelor nu fac parte din setul motor. Ar fi putut sa nu fie nevoie a fi schimbate; de fapt, de ce ai schimbat setul (si ce anume) ?
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
pcostica |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
|
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
N-ai rezolvat nimic. Chiulasa de 1289 cmc nu este prevazuta cu simeringuri si nu se afuma bujiile.
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
mihai888 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 December 11 From: UK ![]() |
se pare ca avea legatura deorece acum nu mai afuma bujiile si probabil din cauza asta consuma si ceva ulei!
Setul motor l-am schimbat deoarece m-i sa dus pinionul de la delcou,am mers fara presiune de ulei si am calat motorul,am pust set plus vibrochen cota R1. |
--------------------
Renault
Megane MK2
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:25 |