DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme DACIA '97

Viyrus
post 7 May 2008, 09:19
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 28 January 08




salutare.sunt cam nou pe aici...am si yo niste probleme,mai mici sau mai mare.O sa le incep in oarecare ordine...,nu sunt specialist dar stiu cam despre ce e vb..asa ca pls help me ....

1. lema cu frana pe spate roata din dreapta.am schmbat ferodourile,garnituri,tot ce se putea schimba.A mers bine cam 1 luna de zile apoi am sesizat ca pierd lichid de frana dintr-o data.adik seara am pus plin butoiasul cu lichid si a doua zi dimineatza nu mai era un strop.am desfacut roata..am dat jos tamburul si am observat ca curgea pe undeva pe la garnituri.am desfacut garniturile...le-am sters l-eam pus inapoi ,am reglat cat am putut de bine sabotii... dar tot picura lichid.acum am blocat cu un capat de cui canalul care vine la acea roata...ca ma costa mai mult lichidul decat benzina sad.gif,desi e nasol ca ma trage intr-o parte cand merg pe strada si pun frana.cumas putea sa fac ,eventual cum as putea sa reglez mai bine frana pe aceea roata......sa tina si ea calumea.

2. a doua problema e cu acul la benzina.Aveam dezlegate firele din spate de la portbagaj,le-am legat dar acul imi sta mereu (chiar dak am plinul sau nu am deloc benzina) ,cam pe la 1/3 din plin.cam ce ar avea sau ce as putea sa fac?

3.cand stau la semafor cu 1000 de rot trepideaza f tare masina.mentionez ca relantiul e strans la maxim,dar nu stiu cum sa reglez totul ca sa mearga perfect.dak imi poate cineva sa-mi explice si mie va rog cum as putea sa reglez sa nu mai trepideze in halul acesta.

4.cum as putea schimba in bord kilometrajul acela care il poti reseta.cred ca e cam sters sau ceva ca se tot blocheaza.

5.cum as putea sa fac acele sa meara la apa si la uleii.nu stiu care fire si cum sa le leg sub capota sa imi indice.

cam astea sunt cele mai importane dintre probleme.va rog mult sa ma ajutati.va multumesc

7 May 2008, 09:26:
a inca ceva.la stergatoare am doar o singura viteza.deci cand dau in sus e oprit,la mijloc merge destul de bine..nu ar trebui sa mearga si jos cu o viteza mai mare sau ceva??pls..dati-mi o schema dak stie cineva

This post has been edited by Viyrus: 7 May 2008, 09:26


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 7 May 2008, 09:27
Post #2


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




1. iti recomand cu caldura sa schimbi cilindru receptor de pe acea parte
Ai schimbat garniturile ,a tinut o luna si gata , ii clar ca cilindrul posibil si pistonasul sa prezinte uzura pronuntata si garnitura nu poate etansa pe un diametru mai mare decat era initial ,a etansat cat era noua pana s-a imprimat uzura la acea garnitura !
2.3.4.5. Se foloseste functia Search , acestea sunt probleme arhi-discutate pe topicuri dedicate

Bafta si rabdare !!


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel_daniel
post 7 May 2008, 10:08
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 16 January 08




Cel mai indicat este sa apelezi la un specialist,electrician sau mecanic.Succes


--------------------
trabant 601 1970 - sj-02 jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Viyrus
post 7 May 2008, 10:11
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 28 January 08




am apelat deja si ma costa 250 ron sa imi faca ce ce am defect la instalatia electrica..e singurul electrician pe o zona de 100 km....dak ar putea cineva sa ma ajute sa fac singur totusi astept ceva concret...nu gasesc nnimic f important la serch ...ms


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 7 May 2008, 10:19
Post #5


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Viyrus @ 7 May 2008, 10:11)
am apelat  deja si ma costa 250 ron sa imi faca ce ce am defect la instalatia electrica..e singurul electrician pe o zona de 100 km....dak ar putea cineva sa ma ajute sa fac singur totusi astept ceva concret...nu gasesc nnimic f important la serch ...ms
*



Posibil pe acest aspect se si bazeaza acel electrician de ti-a cerut atat ! dry.gif
Completeaza in primul rand tot profilul si cine stie ,poate sunt membrii forumisti care sunt dispusi sa te ajute nu numai cu sfaturi !


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Viyrus
post 7 May 2008, 11:30
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 28 January 08




da....o idee buna sa imi pun datele..dar nu cred ca este cineva prin zona care sa ma poata ajuta...astept in continuare sugestii pls


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kopey
post 8 May 2008, 15:35
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 28 October 07




La problema cu frana nu ma pricep.
La problema cu indicatorul de benzina uite o varianta: sa desfaci capacul din porbagaj, si sa vezi daca plutitorul are benzina in el.Daca are, il schimbi ( sa nu fie spart). Este vorba de 1 ron si 5 minute de munca.... sigur o sa te descurci.
Regleaza motorul cum trebuie:
-avansul trebuie sa stea in cel mai turat loc de la stanga la dreapta,
-amestecul 2 ture si jumatate din punctul in care dadea sa moara motorul
-Ceasurile de apa si ulei au 2 fire la motor care sunt exact pe chiuloasa.In lateral, spre baterie sunt 2 lamele...acolo intra 2 papuci care vin e la apa si ulei.

This post has been edited by kopey: 8 May 2008, 15:37


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi OCT— 2006 - B-887-ENC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct_71_ccl
post 8 May 2008, 19:59
Post #8


ct_71_ccl


Group: Members
Posts: 195
Joined: 3 February 07
From: constanta




salut!
1- la frina:a scris si minel sa schimbi cilindrul la roata cu probleme(dupa ce l-ai schimbat trebuie sa cureti cu smirghel sabotii de eventuale mizerii-vaselina,lichid-dai de pirghia autoreglajului si faci proba la tambur cu rulmentul pus sa frece f.putin de saboti.dupa asta scoti sonda icp - vad ca masina e din '97 si tre'sa aiba pompa cu icp-si incepi aerisirea circuitului de frina cu roata stg spate,dr spate,dr fata,stg fata,pompa de frina .dupa asta dai citeva pedale si pui sonda.daca nu sint alte probleme de genul garnituri si pistonase blocate tre'sa ai frina ok.aerisire se face desfacind pe rind aerisitoarele,lasindu-le sa curga cca 5 min fiecare.vrf lichidul din vas in timpul asta sa nu ramiii fara!
2-cu reglatul motorului sint mai multe, dar asa repede,tragi avansul la 0(distanta la platina 0,4-0,5,lamela distribuitorului orientata spre aripa stg a masinii si urm in gaura din cutia de viteze sa se alinieze crestatura de pe placa cu semnul de pe cutie,pui contactul-sa se aprinda doar becurile in bord,dar sa nu pornesti-dai delcoul spre fata masinii,scoti fisa si o tii putin departata de alternator,acum misti usor de delcou pina face scinteie,mai dai odata inapoi si mai repeti pina face scinteie iar,iei contactul),pornesti si incalzesti motorul.acum ptr ca tu mergi cu benzina de 95 fata de 98 cit zice constructorul,mai lovesti usor cu patentul cit sa se mai miste spre dreapta putin delcoul fata de cum l-ai pus la scinteie.la carb ,daca ai simplu,te duci la surubul oblic si desurubezi sau insurubezi atit cit turatia pe turometru sa fie putin sub 800 rot/min.acum stringi pina da sa moara motorul si desfaci dupa pina se tureaza.daca depasesti o sa vezi ca o sa scada turatia.atunci insurubezi pina isi revine.daca ai dublu,la fel,dar sa nu umblii la surubul din mijloc,de progresiune sau la deschiderea clapetei tr a 2-a!numai pe stand se pot face astea-o sa consume mult daca umblii!daca nu reusesti inseamna ca e carbul murdar si trebuie curatat interior,dar asta e mai dificil si implica mai multe detalii!
3-la stergatoare schimba maneta
4-vrf sa fie papucii bagati, de la sondele de pe chiulasa-a mai scris cineva!dac nu merge asa,inseamna ca sint sondele stricate si trebuie schimbate!
5-jurnalierul zilnic se poate repara dar numai de unul care nu are ce face ptr ca implica multa migaleala,deci vezi la dezmembrari un ceas kilometraj!
6-la sonda litrometrica(benzina)s-a raspuns exact!
spor la treaba!


--------------------
dacia,renault logan,clio 1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009 - ct 72 ccl,ct 71 ccl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 20:06
Forum Renault