Probleme DACIA '97
![]() ![]() ![]() |
Probleme DACIA '97
Viyrus |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 28 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|||
Minel |
![]()
Post
#2
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
1. iti recomand cu caldura sa schimbi cilindru receptor de pe acea parte
Ai schimbat garniturile ,a tinut o luna si gata , ii clar ca cilindrul posibil si pistonasul sa prezinte uzura pronuntata si garnitura nu poate etansa pe un diametru mai mare decat era initial ,a etansat cat era noua pana s-a imprimat uzura la acea garnitura ! 2.3.4.5. Se foloseste functia Search , acestea sunt probleme arhi-discutate pe topicuri dedicate Bafta si rabdare !! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Cel mai indicat este sa apelezi la un specialist,electrician sau mecanic.Succes
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
Viyrus |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 28 January 08 ![]() |
am apelat deja si ma costa 250 ron sa imi faca ce ce am defect la instalatia electrica..e singurul electrician pe o zona de 100 km....dak ar putea cineva sa ma ajute sa fac singur totusi astept ceva concret...nu gasesc nnimic f important la serch ...ms
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
Minel |
![]()
Post
#5
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Viyrus @ 7 May 2008, 10:11) am apelat deja si ma costa 250 ron sa imi faca ce ce am defect la instalatia electrica..e singurul electrician pe o zona de 100 km....dak ar putea cineva sa ma ajute sa fac singur totusi astept ceva concret...nu gasesc nnimic f important la serch ...ms Posibil pe acest aspect se si bazeaza acel electrician de ti-a cerut atat ! ![]() Completeaza in primul rand tot profilul si cine stie ,poate sunt membrii forumisti care sunt dispusi sa te ajute nu numai cu sfaturi ! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Viyrus |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 28 January 08 ![]() |
da....o idee buna sa imi pun datele..dar nu cred ca este cineva prin zona care sa ma poata ajuta...astept in continuare sugestii pls
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
kopey |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 28 October 07 ![]() |
La problema cu frana nu ma pricep.
La problema cu indicatorul de benzina uite o varianta: sa desfaci capacul din porbagaj, si sa vezi daca plutitorul are benzina in el.Daca are, il schimbi ( sa nu fie spart). Este vorba de 1 ron si 5 minute de munca.... sigur o sa te descurci. Regleaza motorul cum trebuie: -avansul trebuie sa stea in cel mai turat loc de la stanga la dreapta, -amestecul 2 ture si jumatate din punctul in care dadea sa moara motorul -Ceasurile de apa si ulei au 2 fire la motor care sunt exact pe chiuloasa.In lateral, spre baterie sunt 2 lamele...acolo intra 2 papuci care vin e la apa si ulei. This post has been edited by kopey: 8 May 2008, 15:37 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi
OCT— 2006
- B-887-ENC
|
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#8
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
salut!
1- la frina:a scris si minel sa schimbi cilindrul la roata cu probleme(dupa ce l-ai schimbat trebuie sa cureti cu smirghel sabotii de eventuale mizerii-vaselina,lichid-dai de pirghia autoreglajului si faci proba la tambur cu rulmentul pus sa frece f.putin de saboti.dupa asta scoti sonda icp - vad ca masina e din '97 si tre'sa aiba pompa cu icp-si incepi aerisirea circuitului de frina cu roata stg spate,dr spate,dr fata,stg fata,pompa de frina .dupa asta dai citeva pedale si pui sonda.daca nu sint alte probleme de genul garnituri si pistonase blocate tre'sa ai frina ok.aerisire se face desfacind pe rind aerisitoarele,lasindu-le sa curga cca 5 min fiecare.vrf lichidul din vas in timpul asta sa nu ramiii fara! 2-cu reglatul motorului sint mai multe, dar asa repede,tragi avansul la 0(distanta la platina 0,4-0,5,lamela distribuitorului orientata spre aripa stg a masinii si urm in gaura din cutia de viteze sa se alinieze crestatura de pe placa cu semnul de pe cutie,pui contactul-sa se aprinda doar becurile in bord,dar sa nu pornesti-dai delcoul spre fata masinii,scoti fisa si o tii putin departata de alternator,acum misti usor de delcou pina face scinteie,mai dai odata inapoi si mai repeti pina face scinteie iar,iei contactul),pornesti si incalzesti motorul.acum ptr ca tu mergi cu benzina de 95 fata de 98 cit zice constructorul,mai lovesti usor cu patentul cit sa se mai miste spre dreapta putin delcoul fata de cum l-ai pus la scinteie.la carb ,daca ai simplu,te duci la surubul oblic si desurubezi sau insurubezi atit cit turatia pe turometru sa fie putin sub 800 rot/min.acum stringi pina da sa moara motorul si desfaci dupa pina se tureaza.daca depasesti o sa vezi ca o sa scada turatia.atunci insurubezi pina isi revine.daca ai dublu,la fel,dar sa nu umblii la surubul din mijloc,de progresiune sau la deschiderea clapetei tr a 2-a!numai pe stand se pot face astea-o sa consume mult daca umblii!daca nu reusesti inseamna ca e carbul murdar si trebuie curatat interior,dar asta e mai dificil si implica mai multe detalii! 3-la stergatoare schimba maneta 4-vrf sa fie papucii bagati, de la sondele de pe chiulasa-a mai scris cineva!dac nu merge asa,inseamna ca sint sondele stricate si trebuie schimbate! 5-jurnalierul zilnic se poate repara dar numai de unul care nu are ce face ptr ca implica multa migaleala,deci vezi la dezmembrari un ceas kilometraj! 6-la sonda litrometrica(benzina)s-a raspuns exact! spor la treaba! |
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 20:06 |