Relanti - probleme
![]() ![]() ![]() |
Relanti - probleme
oprea-st |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 6 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#2
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
In primul rad cand pui mana pe fise , sa nu atingi si caroseria
![]() scaderea de turatie asa cum o expui imi pare a nivel minc in CNC , ai vreificat ? |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
oprea-st |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 6 March 08 ![]() |
Se vede si noaptea. Din cand in cand mai da din fisa cate o scanteie pe delcou. Asta la fisele de langa delcou. Sper sa nu spun vreo prostie.
Poti sa-mi explici si mie ce inseamna CNC? Este cumva nivelul benzinei in carburator? Acolo unde sunt plutitoarele? Nu stiu cum ii zice. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
CNC - Camera de Nivel Constant. Da, CNC contine plutitoarele.
Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
oprea-st |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 6 March 08 ![]() |
o sa il verific dar l-am mai verificat acum o luna si era parca 8 mm. asa gasisem pe aici pe forum ca trebuie sa fie.
Chestia aia rotunda de care am zis nu influenteaza cu nimic mersul motorului? Este doar un tampon? mai jos pun si o schema sa vedeti despre ce chestie rotunda e vorba ![]() Cred ca se numeste dash-pot din cate vad eu pe schema. Daca puteti sa-mi explicati ce face acel dispozitiv si daca este imperios necesar sa iau altul nou sa-l pun pentru ca s-a desurubat singur. mi s-a mai intamplat si cu supapa electromagnetica si nu mai pornea deloc atunci. Attached thumbnail(s) C51.jpg ( Size: 104.04k ) Number of downloads: 256 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu care este diferenta intre carburatorul, prezentat de tine dar pe nova este montat , modelul 20/30DCI , tu ai CIC ?
acel dispozitiv din cate stiu eu parca aeriseste camera de nivel ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
oprea-st |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 6 March 08 ![]() |
poza era doar ca sa vedeti la ce chestie rotunda ma refer, in poza fiind dispozitivul dash pot care mie imi lipseste. eu am carburatorul normal dublu corp care ai zis si tu. nu imi iau un carb de 1400 pt ca nu vreau sa ma complic sa stau sa-l schimb la itp, in calarasi de unde sunt eu sunt si cei de la control in trafic care iti testeaza si noxele si tot la masina si daca ma opresc si vad ca am alt carb nu stiu ce se intampla si in plus consuma bine din punctul meu de vedere adica 7% in afara si 10-11 in oras. avand in vedere ca nu conduc prea usor. Oricum parerile sut impartite la carb.
Deci daca lipseste dash pot s-ar putea sa imi scada relantiul dupa o acceleratie mai puternica. Ok. o sa caut pe undeva sa vad daca pot sa gasesc doar ala sa-l pun. Scuze ca este lung postul. |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
oprea-st |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 6 March 08 ![]() |
Am rezolvat probleme cu fisele. Am luat unele siliconice si nu mai da in nas, relantiul sta fara nici o problema dar inca nu am gasit dispozitivul dash pot sa il pun la loc pe carb.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#9
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
foarte bine ca ai rezolvat problema , si ai scapat si ieftin doar cu fise schimbate
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
apollo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
acel dispozitiv, din cate stiu se mai numeste si "atenuator ralanti".mai am vreo 3.de vrei unu, zi-mi pe privat.
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
oprea-st |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 6 March 08 ![]() |
in poza, cel cu sageata imi lipseste mie. Gata! Am clarificat.
![]() Attached thumbnail(s) 54652128dj8.jpg ( Size: 70.27k ) Number of downloads: 223 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
apollo |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
dap..ala e mecanismul.am fost pana la casa si am mai gasit unul
![]() This post has been edited by apollo: 4 May 2008, 18:57 Attached thumbnail(s) 040508_1950_00.jpg ( Size: 258.27k ) Number of downloads: 159 040508_1951_00.jpg ( Size: 228.78k ) Number of downloads: 139 040508_1951_01.jpg ( Size: 241.29k ) Number of downloads: 131 040508_1952_00.jpg ( Size: 242.35k ) Number of downloads: 75 |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
codrin_ando |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 March 07 From: Sv ![]() |
Salut!
Ca sa nu mai deschid un nou topic, vin si eu cu o problema recenta si foarte dubioasa, cu relantiul! Mergeam linistit ziele astea de Paste cu masina si ca orice Dacie, brusc, incepe sa se comporte neconventional. Asta dupa ce timp de vro cateva luni si aproape 3000km am avut sansa sa nu intervin mai deloc pe la motor..doar cu cateva reglaje ce-i drept. Ce se intampla? Constat cu stupoare ca in baia de ulei incepe sa miroase ca in rezervorul de benzina..si asta la nici 6000km de la o segmentare completa(acum exact 1 an). Relantiul oscileaza cu f putin (nici 100 de ture), si atunci apar rateuri in esapament. In rest masina are un demaraj extrem de puternic, dar se mai poticneste cand apas brusc pedala. Daca merg cu a2a sau cu a1a, la 1200-1500 ture masina merge cam aiurea in sensul ca, nu stiu cum sa ma exprim ![]() Cand e rece merge bine cand apa ajunge la jumate incepe sa faca figuri..si mai scoate fum negru uneori, bujiile find afumate(intuiesc un nivel mare in CNC?)...si mai si miroasa tare a benzina pe langa masina uneori Ce am facut eu: 1.am facut schimbul de ulei...atunci am observat mirosul...si ca uleiul scos nu imi mai incapea in cele 3 bidoane de 1l..mai ramanea 100 200g in plus. Pus ulei Mobil 10w-50. 2.curatat+reglat carburatorul, la fel cum procedam cand mai facea figuri...dar atunci mergea perfect dupa 3. schimbat platini si verificat aprindere. Acum tare as vrea sa stiu daca este posibil sa se fi spart un segmet de baga benzina sau e posibil sa nu lucreze supapele sau bujiile, care dupa ce le-am schimbat cu sinteroame de care scria pe forum am constatat ca tot vechile BOSCH cu 4 electrozi mergeau perfect, prb fiind atunci din alta parte. Care e nivelul normal din CNC? Vizual... cam cata benzina ar trebui sa exista acolo? am vazut aici scris 18mm apoi 8mm (or e o gresala de tipar:D)...e posibil ca fiind prea multa benzina in CNC sa o bage in baie??!!! CE POT SA MAI REGLEZ? (in afara de: aer, platini, avans, si sa desfac motorul, deocamdata).Am incercat tot ce faceam, si isi revenea inainte...dar simt ca parca nu mai are cale de intoarcere acum... ![]() This post has been edited by codrin_ando: 9 May 2008, 23:16 |
--------------------
DACIA
NOVA
1999 GT, 1,6l
- SV 04 PMU <<CODRIN_A>>
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Pt dublucorp reglajul plutitoarelor e la 18mm de la centrul lor la garnitura carburatorului(poti sa lasi distanta la 19mm max 20 insa sa nu fie mai mica de 18 ca o sa miroase rau a benzina si e posibil sa si consume un pic mai mult).
Am avut si eu o data probleme de genul asta in sensul ca incepea motorul sa mearga din ce in ce mai prost,asta la cald,pana cand la un moment dat murea de tot.Problema a fost din condensator.Daca isi revine cand e rece atunci sigur nu e din carburator ci din aprindere.Benzina in baie poate sa ajunga pe la membrana pompei de benzina s-au din cauza arderii incomplete....verifica si clapeta de soc daca se deschide complet. |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
codrin_ando |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 March 07 From: Sv ![]() |
...Condensatorul e anulat de mult, ca am trecut pe aprindere tranzistorizata de aia rosie de se pune pe bobina.Dar am incercat sa il pun la loc si degeaba.
Pompa de benzina e noua si din bucati ![]() E posibil sa intre pe langa membrana?? pt ca e intacta si e si noua (2 sapt)..dar am sa mai verific Azi am verificat si nivelul e exact la 18 mm. Totusi constat o imbunatatire.Rateurile sunt din ce in ce mai mici dar mai persista atat cat sa nu mearga rotund. Mai ramane sa schimb si bujiile pt ca am obs ca sunt afumate cam tare, mai ales cele2 de langa volanta. |
--------------------
DACIA
NOVA
1999 GT, 1,6l
- SV 04 PMU <<CODRIN_A>>
|
|
cristi 57 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 October 07 ![]() |
Rateurile din toba se produc si atunci cand in unul din cilindri nu are loc arderea amestecului. Cauzele pot fii diverse: aprindere, aer fals etc. Verifica compresia si vezi daca nu trage aer fals pe la futunul de la servo, si pe mine m-a chinuit mai demult o crapatura in acest furtun. Daca poti identifica care este cilindrul care-ti creaza rateurile si mai vorbim.
Inca ceva: verifica si daca este cazul regleaza jocul termic inainte de a lua compresia. Succes! This post has been edited by cristi 57: 10 May 2008, 20:44 |
--------------------
nova gti
dnepr m11, yamaha xv-535
2ooo
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#17
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Verifica culbutori daca o supapa la un cilindu sta deschisa si nu se inchide se afuma vezi care din buji e afumata si acolo verifica culbutorii admisie si evacuare . Cu siguranta sunt dereglati , dupa aceea revi la carburator avans ... o etansare perfecta intre carburator si galerie se face planand suprafata carburatorului.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
oprea-st |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 6 March 08 ![]() |
eu am avut o problema cam ca a ta dar era de la fise. Adica daca mergeam linistit cu ea fara sa depasesc 2500 ture mergea bine dar daca accelaeram brus sau putin mai agresiv pierdea din putere. Dadea sa moara si apoi mergea in suturi pana luam piciorul de pe acceleratie. Atunci am descoperit ca fisa din stanga delcoului dadea scanteia pe delcou. Am bandajat-o si a mers dupa aceea cat a tinut bandajul.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
codrin_ando |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 March 07 From: Sv ![]() |
Mersi de sfatul cu pompa de benzina..nici nu ma gandeam ca membrana noua putea face asa ceva..chiar daca am bibilit-o la pus!!!
Mda..se pare ca o combinatie de platini reglate aiurea, corp inferior\membrana proasta de intra benzina in baie si\sau bobina defecta au stat la baza unui relantiu prost si mers neregulat. Acuma as vrea sa stiu daca a intrat ceva benzina in baie tocmai ce am pus uleiul nou(Mobil semisintetic 10w-40), e vro posibilitate sa strice ceva?? Nu e multa doar ce am pornit-o... inainte sa imi dau seama ca pompa e de vina...si a mers cam 10 min la relaniti..nereusind sa reglez ceva pana nu am schimbat ce am zis mai sus. E doar un miros slabut pe joja a benzina, uleiul fiind nou si acul la presiune undeva intre mijloc si prima linie pe cadran...la cald. ![]() |
--------------------
DACIA
NOVA
1999 GT, 1,6l
- SV 04 PMU <<CODRIN_A>>
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 21:00 |