DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ajutor cum vopsec, help

mitza02JDS
post 10 May 2008, 01:59
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 30 April 08




aseara cand am scos masina din curte a batut un vant tare si a trantit poarta in usa din dreapta spate si a indoit fata de usa .Am un amic care se pricepe la tinichigerie si imi schimba fata de usa maine.Dar mai ramane o problema vopsitu.Cine poate sami spuna si mie ce materiale imi trb ma refer la smilgher de care grupa si ce fel de chit si cum se finiseaza si cum sa dau cu pistolu acela de vpst si cam pe la ce distanta .va rog sami spuneti si mie


--------------------
dacia 1300 dacia 1300 1984 - MH 02 JDS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gygy
post 10 May 2008, 07:39
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 13 May 07
From: Iasi ;)




Sa inteleg ca portiera e lovita nu fata de usa laugh.gif . Dupa ce iti indreapta tabla , dai cu disc P 80 sa faci o leaca de masa si sa mai finisezi putin tabla.Apoi, cu P150 dai iar peste tabla dar pierzi si marginile unde se intalneste tabla cu vopseaua.Dupa asta, cauti frumos solutie si degresezi bine zona, dupa care pregatesti chitul.( se face cam asa : 97% chit si 3% intaritor ).Mesteci bine chitul cu intaritor, pana nu se mai vede diferenta de culoare.Dupa asta, cauti frumos 2 tiple. cu care sa ei chit si il dai pe masina.Ca sa dai chit pe masina, ei pe mijlocul tiplei putin chit si tragi frumos de sus in jos ca sa astupi toata "buba", da sa ai grija sa stergi bine marginile ca sa iti fie cat mai usor la frecat.Dupa 15-20 min , se intareste chitul ( depinde cat intaritor pui . ca sa verifici zgarii cu unghia si daca nu se ia e uscat) si te pregatesti de frecat.Pentru frecat chit ai nevoie de un tampon .Intai il ei din gros cu P80 pana ti se pare tie ca e drept , fara denivelari.Verifici din cand in cand cu palma daca a iesit.Dupa ce ai dat cu p80 dai cu P150 pana cand iese fin ( ai grija sa nu freci prea mult .Daca se ajunge la tabla inseamna ca zona respectiva e prea inalta si poti sa bati putin cu un ciocanel.Daca se intampla asa o sa ai nevoie de inca un chit.).Dupa P150 ,dai cu P240 ca sa pierzi toate zgarieturile care au ramas din urma frecarii la tampon.(dai si pe tabla in jurul chitului pentru ca sigur o sa ajungi si pe acolo cand freci).Urmatoarea operatie este grunduirea.In mod normal sa da la pistol si trebuie facut din fuller , intaritor si activator, dar sa gaseste la spray deja facut.Trebuie sa dai mai multe maini , ca sa se astupe bine.Prima mana dai gazat , adica dai numai putin .Dupa asta,il lasi 15 min sa se usuce putin ,dupa care dai o mana plina ,dar sa misti tot timpul spray-ul ca sa nu dai prea mult intr-un loc ,pt ca se scurge.Dupa ce il lasi tot asa sa se usuce putin, dai si a treia mana.Dupa asta, il lasi 10 ore sa se usuce bine , bine dupa care trebuie sa il matuiesti.(grundul se da intotdeauna pe o suprafata mai mare decat chitul.Intotdeauna sa matuiesti inainte de a da grund.)Pentru matuit ei la tampon cu P 240 zona unde a fost chitul ( cu grija sa nu strapungi) , iar restul zonei ei cu P400 (daca gasesti un compresor si o masina de matuit se poate inlocui tamponul) pana iese fin (dai cu mana inainte de matuire si dupa ca sa vezi diferenta.Urmeaza vopsirea nu inainte de a degresa bine.Pt asta cauti un vopsitor sa iti faca vopseaua si sa o aplica(cel mai bine).
Scuzele mele daca nu m-am facut "prea inteles", dar dupa o noapte de betie ...


--------------------
Mitsubishi Colt 1.3 12v - IS-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionescu
post 10 May 2008, 07:45
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 24 January 06
From: Romania




Cel mai bine e sa te duci la vopsitor. Nu te costa mult pentru o usa. Tinichigiul nu iti poate recomanda pe cineva? Se pare ca nu ai ustensilele, iar ca sa vopsesti o masina nu inveti intr-o noapte si pe o hartie biggrin.gif


--------------------
Dacia Duster 2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP
Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi74
post 10 May 2008, 13:18
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 15 July 05




Daca pentru unii 250 RON pentru vopsit o portiera nu e mult atunci luati-va fratilor masini bune nu dacii din 1976.
Daca ai noroc dai si peste un vopsitor meserias de iti apare rugina peste 2 saptamani sau iti pocneste chitul intr-o luna. Chiar si vopsita in service meserias cu, cuptor tot a sarit vopseaua dupa 2 luni, atentie pe aripa nou nouta. Asa ca decat sa dai aiurea banii eu zic ca nu ai aproape nimic de pierdut (un chit 9 lei si un spray vopsea 10 lei, 5 lei smirghel) si sa incerci. Daca nu-ti iese te duci apoi la "meserias" si decartezi 1/4 din salariul tau.

This post has been edited by cristi74: 10 May 2008, 13:28


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 10 May 2008, 19:26
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08






--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 10 May 2008, 19:28
Post #6


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




cum spunea domnul miagy "up and down daniel san, up and down"


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 11:55
Forum Renault