inghet in masina, need help, am incercat de toate dar tot nu merge
![]() ![]() ![]() |
inghet in masina, need help, am incercat de toate dar tot nu merge
RDR |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 27 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310
berlina
1987
|
|||
Paca |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
frate da esti la polu nord ?cum sa ingheti...
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
RDR |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 27 March 08 ![]() |
Eu zic ca se intelege ca nu am caldura in masina. Si cu un curent de aer rece in fata toata iarna se poate spune ca inghet. Nici acum dimineata nu e prea grozav.
Eu am postat dupa ce am facut tot posibilul sa imi rezolv singur problema (cu costurile si pierderea de timp aferenta). Daca cineva imi poate da sfaturi sau idei in acest sens apreciez. Alte posturi nu ma ajuta. |
--------------------
Dacia 1310
berlina
1987
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#4
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Esti sigur ca robinetul de caldura e pe deschis?Verifica furtunele de tur-retur care intra la calorifer,sa fie calde.Incearca sa rezolvi parghiile,cel putin pe cea de jos o inchizi si o deschizi maxim pe cea de sus.Ar trebui sa aiba efect.
Off:de apreciat ca ai incercat sa le rezolvi singur,si nu deschizi topic(uri) de cate ori te mananca urechea,cum fac majoritatea. |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
dani_devito |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru extradat Group: Members Posts: 249 Joined: 24 October 06 From: Dublin ![]() |
noh bine mah minoritarule.... pai de aceea e forum sa mai scriem ...... daca nu era ziar .... scira unu si restu citeau ..... vai vai ........ dar vad ca si tu ai deschis topicuri ...
Cu caldura vezi la furtunu care intra in radiator daca e cald si daca mai e cald cand iasa..... daca nu e asa inseaman ca ai legat ceva invers....... sau cum zice Andrei nu ai deschis robinetu ..... |
--------------------
Dacia / Fiat
Berlina Li / Punto SX
2003 / 2000
- SB 87 SDI .... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
|
|
ceaki |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
incearca sa aerisesti instalatia. ar trebui sa-ti fie fierbinte apa si pe furtunul care iese.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
RDR |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 27 March 08 ![]() |
Dupa cum se vede in imagini sunt calde furtunele care intra si ies din calorifer.
Cel suplimentar pentru GPL parca este spre fierbinte. Ma gandesc ca apa alege sa curga prin acest traseu pentru GPL in loc sa urce in calorifer care este mai sus. Cine stie sa-mi spuna daca sunt racordate bine furtunele de GPL de incalzire. Caloriferul e nou nu e infundat. Robinetul e nou, merge. Deschis e cu tija pe mijloc intre furtune, stiu asta. In poza e pe inchis. Nu am mai ridicat si grila ca ploua afara. De aerisit am desfacut surubelul de pe furtunul de iesire din calorifer pana a iesit apa. Am facut asta de mai multe ori. Parghia de reglaj pentru aer la picioare merge, am vazut cand am scos caloriferul cum se misca. Cealalta cu sageata in sus e blocata, insa vine aer (rece) pe la parbriz. Ma tot gandesc ca gresesc ceva dar nu stiu ce. Inteleg cum vine traseul aerului dar nu-mi dau seama de ce nu merge. Alte sfaturi sunt binevenite. This post has been edited by RDR: 2 May 2008, 17:36 Attached thumbnail(s) img008.jpg ( Size: 104.52k ) Number of downloads: 164 img009.jpg ( Size: 162.33k ) Number of downloads: 197 |
--------------------
Dacia 1310
berlina
1987
|
|
SSilent |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
incearca si altceva ...dupa un drum mai lung... dupa ce opresti da jos grila din fata la parbriz, si atinge usor caloriferul si vezi daca e incins...desi cred ca e din moment ce furtunele sunt calde....
This post has been edited by SSilent: 3 May 2008, 10:10 |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
Kruger |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Partea cu uraganul la viteza, si partea cu inghetul, sunt doua lucruri cu care si eu m-am confruntat dupa tinichigerie. Spune mai exact ce lucrari ai facut la ea. Ai umblat la podea, stalpi fata, intarituri, semiaripi ?
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
ceaki |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
explica-ne unde merge furtunul cu galben si unde merge celalalt furtun ce iese din vaporizatoru de gaz. dupa cum vad eu cred ca ceva nu e bine acolo. nu-s sigur din poza fiindca nu vad unde merg furtunele. da putea cineva sa-ti inverseze furtunele? o lucrat cineva acolo la ele sa le desfaca?
4 May 2008, 00:39: din cate vad eu furtunul cu galben ar trebui sa fie in partea dreapta a pompei de apa iar celalalt racordat la un alt furtun ce se afla in partea stanga a pompei de apa( adica pe partea cu alternatorul) This post has been edited by ceaki: 3 May 2008, 23:39 |
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
Tux |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 12 November 06 ![]() |
@ RDR
Salut, Din pozele puse de tine se observa ca returul de la vaporizator impreuna cu returul de la calorifer (furtunul galben) sunt legate in turul de incalzire (inainte de robinetul de la calorifer - sub pompa de frana)... Ai o bucla acolo... Practic apa din calorifer si vaporizator nu se duce nicaieri, pentru ca prin ambele sensuri (robinet calorifer si vaporizator) vine apa - din pompa de apa. Cred ca furtunul de retur trebuia legat undeva in fata la iesirea din radiator... Parerea mea ![]() Cat de cald e furtunul care duce in radiator? banuiesc ca e mult mai cald decat cel galben, nu?! |
--------------------
Dacia
1300
1982
- B##TUX
|
|
s3v3r |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 22 March 06 ![]() |
Poti sa faci o poza mai de ansamblu cu toate furtunele sa vedem unde este si cel galben legat??
Circuitul de caldura + gpl atrebui sa fie simplu ; caloriferul si vaporizatorul sa fie legate in paralel; sa aiba acelasi tur(cel cu teu inainte de robinetul de la calorifer care vine de la jonctiunea pe unde pleaca si catre radiator furtunul acela gros cu cot pe care e termostatusul) si returul cel la care ai spus tu ca ai facut aerisirea sa ajunga in pompa de apa din cate imi amintesc (cel cu galben dupa teul de la vaporizator trebuia sa se indrepte prin dreapta motorului la pompa de apa) sper sa iti fie de folos si daca am gresit sa fiu corectat <span class='edit'>9 May 2008, 17:46:</span> m-am lamurit din poze ; furtunul cu galben il legi in locul celi negru la pompa de apa si cel negru il legi la jonctiunea dinainte de calorifer; caloriferul nu o sa se incalzeasca in veci cum trebuie la cum e legat; la mine sunt legate invers fata de cum le ai tu; sper sa iti fie de folos; presiunea e mai mare pe furtunul galben decat pe cel care iese din calorifer de asta apa nu prea circula prin calorifer sa dea caldura. astept reply cu ce ai rezolvat; cum ai tu furtunul galben pus e ca si cum ai "scurcircuita" caloriferul; This post has been edited by s3v3r: 9 May 2008, 17:47 |
--------------------
dacia /Fiat
1310 lx break/G.Punto
1991/ 2008 1,4 77cp
- br-11-nyc/ ct 43 BUB
|
|
axy89 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 15 April 05 ![]() |
Verifica daca la vopsitul masinii nu au fost vopsite si supapele din vinilin dintre cele 2 compartimente ale sistemului de incalzire.Vopseaua de pe ele nu le permite sa mai etanseze,si aerul nu mai este fortat sa treaca prin calorifer.Inlocuieste bucatile de vinilin cu altele noi si va fi ok.
|
--------------------
dacia1310
model 1994
- cs89axy Cine intreaba este prost pentru cinci minute, dar cine nu intreaba ramine prost o viata.
|
|
cosminus |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 September 07 ![]() |
Furtunul galben il schimbi cu furtunul de la vaporizator de jos si invers. Asa trebuie sa mearga. Circuitele de la calorifer si de la vaporizator trebuie sa fie in paralel, iar robinetul trebuie sa fie doar pe circuitul de la calorifer
|
--------------------
Dacia
Berlina
2004i
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 01:02 |