DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> inghet in masina, need help, am incercat de toate dar tot nu merge

RDR
post 2 May 2008, 08:51
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 27 March 08




Salutari tuturor
Problema este in felul urmator
Inainte de tinichigerie masina incalzea bine in interior. Dupa, mai deloc si m-am ales si cu un suierat ca de uragan la viteze mari (>60 km/h).
Am schimbat radiatorul ( am pus din acela metalic, lung) si izolat perfect sus-jos astfel incat aerul sa treaca numai prin lamele acestuia, schimbat robinet, am demontat aeroterma si apoi am montat-o si izolat-o perfect cu mastic. Rezultatul e nul adica caldura ioc (sau foarte slaba). Am incercat si sa izolez acele fante care lasa aerul sa treaca la viteze mari. La fel.
Mentionez ca furtunele care intra si ies din radiator sunt calde (nu frig totusi), am GPL marini deci exista un traseu auxiliar de apa ( ma gandesc daca nu cumva aceste furtune au fost racordate gresit) si am pe grila afara 2 chestii din acelea de plastic pentru captarea aerului.
Parghiile care regleaza aerul sus-jos nu mai merg prea bine de cand cu tinichigeria insa atunci cand am scos radiatorul am vazut ca se misca iar aer in masina intra numai ca este rece.
Am si termostat bineinteles.
Credeti-ma am citit o gramada pe forum si nu postam daca nu eram disperat. Nu stiu ce sa-i mai fac.
O sa revin si cu niste poze diseara daca ajuta.

Va multumesc anticipat


--------------------
Dacia 1310 berlina 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 2 May 2008, 09:57
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




frate da esti la polu nord ?cum sa ingheti...


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RDR
post 2 May 2008, 10:11
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 27 March 08




Eu zic ca se intelege ca nu am caldura in masina. Si cu un curent de aer rece in fata toata iarna se poate spune ca inghet. Nici acum dimineata nu e prea grozav.
Eu am postat dupa ce am facut tot posibilul sa imi rezolv singur problema (cu costurile si pierderea de timp aferenta).
Daca cineva imi poate da sfaturi sau idei in acest sens apreciez. Alte posturi nu ma ajuta.


--------------------
Dacia 1310 berlina 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 2 May 2008, 13:12
Post #4


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Esti sigur ca robinetul de caldura e pe deschis?Verifica furtunele de tur-retur care intra la calorifer,sa fie calde.Incearca sa rezolvi parghiile,cel putin pe cea de jos o inchizi si o deschizi maxim pe cea de sus.Ar trebui sa aiba efect.
Off:de apreciat ca ai incercat sa le rezolvi singur,si nu deschizi topic(uri) de cate ori te mananca urechea,cum fac majoritatea.


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani_devito
post 2 May 2008, 13:54
Post #5


Membru extradat


Group: Members
Posts: 249
Joined: 24 October 06
From: Dublin




noh bine mah minoritarule.... pai de aceea e forum sa mai scriem ...... daca nu era ziar .... scira unu si restu citeau ..... vai vai ........ dar vad ca si tu ai deschis topicuri ...

Cu caldura vezi la furtunu care intra in radiator daca e cald si daca mai e cald cand iasa..... daca nu e asa inseaman ca ai legat ceva invers....... sau cum zice Andrei nu ai deschis robinetu .....


--------------------
Dacia / Fiat Berlina Li / Punto SX 2003 / 2000 - SB 87 SDI
.... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 2 May 2008, 16:52
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




incearca sa aerisesti instalatia. ar trebui sa-ti fie fierbinte apa si pe furtunul care iese.


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RDR
post 2 May 2008, 17:32
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 27 March 08




Dupa cum se vede in imagini sunt calde furtunele care intra si ies din calorifer.
Cel suplimentar pentru GPL parca este spre fierbinte. Ma gandesc ca apa alege sa curga prin acest traseu pentru GPL in loc sa urce in calorifer care este mai sus. Cine stie sa-mi spuna daca sunt racordate bine furtunele de GPL de incalzire.
Caloriferul e nou nu e infundat. Robinetul e nou, merge. Deschis e cu tija pe mijloc intre furtune, stiu asta. In poza e pe inchis. Nu am mai ridicat si grila ca ploua afara.
De aerisit am desfacut surubelul de pe furtunul de iesire din calorifer pana a iesit apa. Am facut asta de mai multe ori.
Parghia de reglaj pentru aer la picioare merge, am vazut cand am scos caloriferul cum se misca. Cealalta cu sageata in sus e blocata, insa vine aer (rece) pe la parbriz.
Ma tot gandesc ca gresesc ceva dar nu stiu ce. Inteleg cum vine traseul aerului dar nu-mi dau seama de ce nu merge.
Alte sfaturi sunt binevenite.

This post has been edited by RDR: 2 May 2008, 17:36

Attached thumbnail(s)
img008.jpg ( Size: 104.52k ) Number of downloads: 164
img009.jpg ( Size: 162.33k ) Number of downloads: 197


--------------------
Dacia 1310 berlina 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 3 May 2008, 10:10
Post #8


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




incearca si altceva ...dupa un drum mai lung... dupa ce opresti da jos grila din fata la parbriz, si atinge usor caloriferul si vezi daca e incins...desi cred ca e din moment ce furtunele sunt calde....

This post has been edited by SSilent: 3 May 2008, 10:10


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 3 May 2008, 11:23
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




Partea cu uraganul la viteza, si partea cu inghetul, sunt doua lucruri cu care si eu m-am confruntat dupa tinichigerie. Spune mai exact ce lucrari ai facut la ea. Ai umblat la podea, stalpi fata, intarituri, semiaripi ?


--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 3 May 2008, 23:25
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




explica-ne unde merge furtunul cu galben si unde merge celalalt furtun ce iese din vaporizatoru de gaz. dupa cum vad eu cred ca ceva nu e bine acolo. nu-s sigur din poza fiindca nu vad unde merg furtunele. da putea cineva sa-ti inverseze furtunele? o lucrat cineva acolo la ele sa le desfaca?

4 May 2008, 00:39:
din cate vad eu furtunul cu galben ar trebui sa fie in partea dreapta a pompei de apa iar celalalt racordat la un alt furtun ce se afla in partea stanga a pompei de apa( adica pe partea cu alternatorul)

This post has been edited by ceaki: 3 May 2008, 23:39


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tux
post 9 May 2008, 16:20
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 12 November 06




@ RDR
Salut,
Din pozele puse de tine se observa ca returul de la vaporizator impreuna cu returul de la calorifer (furtunul galben) sunt legate in turul de incalzire (inainte de robinetul de la calorifer - sub pompa de frana)...
Ai o bucla acolo... Practic apa din calorifer si vaporizator nu se duce nicaieri, pentru ca prin ambele sensuri (robinet calorifer si vaporizator) vine apa - din pompa de apa.

Cred ca furtunul de retur trebuia legat undeva in fata la iesirea din radiator... Parerea mea biggrin.gif

Cat de cald e furtunul care duce in radiator? banuiesc ca e mult mai cald decat cel galben, nu?!


--------------------
Dacia 1300 1982 - B##TUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s3v3r
post 9 May 2008, 17:41
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 22 March 06




Poti sa faci o poza mai de ansamblu cu toate furtunele sa vedem unde este si cel galben legat??

Circuitul de caldura + gpl atrebui sa fie simplu ; caloriferul si vaporizatorul sa fie legate in paralel; sa aiba acelasi tur(cel cu teu inainte de robinetul de la calorifer care vine de la jonctiunea pe unde pleaca si catre radiator furtunul acela gros cu cot pe care e termostatusul) si returul cel la care ai spus tu ca ai facut aerisirea sa ajunga in pompa de apa din cate imi amintesc (cel cu galben dupa teul de la vaporizator trebuia sa se indrepte prin dreapta motorului la pompa de apa)

sper sa iti fie de folos si daca am gresit sa fiu corectat

<span class='edit'>9 May 2008, 17:46:</span>
m-am lamurit din poze ; furtunul cu galben il legi in locul celi negru la pompa de apa si cel negru il legi la jonctiunea dinainte de calorifer;
caloriferul nu o sa se incalzeasca in veci cum trebuie la cum e legat; la mine sunt legate invers fata de cum le ai tu; sper sa iti fie de folos; presiunea e mai mare pe furtunul galben decat pe cel care iese din calorifer de asta apa nu prea circula prin calorifer sa dea caldura.
astept reply cu ce ai rezolvat;



cum ai tu furtunul galben pus e ca si cum ai "scurcircuita" caloriferul;

This post has been edited by s3v3r: 9 May 2008, 17:47


--------------------
dacia /Fiat 1310 lx break/G.Punto 1991/ 2008 1,4 77cp - br-11-nyc/ ct 43 BUB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axy89
post 11 May 2008, 09:10
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 15 April 05




Verifica daca la vopsitul masinii nu au fost vopsite si supapele din vinilin dintre cele 2 compartimente ale sistemului de incalzire.Vopseaua de pe ele nu le permite sa mai etanseze,si aerul nu mai este fortat sa treaca prin calorifer.Inlocuieste bucatile de vinilin cu altele noi si va fi ok.


--------------------
dacia1310 model 1994 - cs89axy
Cine intreaba este prost pentru cinci minute, dar cine nu intreaba ramine prost o viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminus
post 11 May 2008, 19:42
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 18 September 07




Furtunul galben il schimbi cu furtunul de la vaporizator de jos si invers. Asa trebuie sa mearga. Circuitele de la calorifer si de la vaporizator trebuie sa fie in paralel, iar robinetul trebuie sa fie doar pe circuitul de la calorifer


--------------------
Dacia Berlina 2004i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 01:02
Forum Renault