DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> reparatie usa Logan, ex "demontare masca plastic usa", mutat de la LGN

Asi
post 22 May 2008, 00:06
Post #31


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




nitelus e imposibil, pentru ca oricat de dobitoci ar fi aia din uzina pitesti, matritele de ambutisare sunt verificate si rasverificate, iar ambutisarea si sudarea celor cateva parti ale usii (parca 3: fata exterioara, interioara, si rama geamului) se face automat de roboti.
ce nu se face automat este tocmai alinierea.
daca nu ai caroseria stramba, iar usa nu este una afterbarket sub licenta, sau stocata impropriu incat s-a deformat stand in raft, atunci garantez ca nu e nici o problema in alinierea usii, si anume ca un om calificat care stie sa monteze o usa (si s-o si alinieze) nu va trebui sa recurga la metode brutale de aliniere.

La slz am schimbat usa soferului si usa stanga spate, si pragul si stalpul erau minor afectate.. s-a indreptat tot dupa cote, si apoi s-au pus 2 portiere, care vin perfect.. la slz nici macar nu ai reglaj, balamaua e sudata si pe portiera si pe stalp.

Experienta de care vorbesti poate a fost capatata numai pe la serviceuri mai de cartier unde des intalnesti habarnisti, si desigur in cazul schimbarii unei portieri (in urma unui accident mai mic sau mai mare), stalpii, pragul, balamale, sau alte elemente din astea fine trebuiesc aduse la cotele lor din fabrica (cu tot felul de mijloace si dispozitive de masurare, dispozitive date de fabricant).
Daca la service autorizat unde au absolut toate sculele si dispozitivele aferente necsare si nu le folosesc, este vina omului de acolo. Procedura este absolut ok daca se face treaba asa cum e specificat, dar noi fiind o fosta republica bananiera, ne-am invatat sa dam vina pe scule si nu pe oameni.
Mai spun odata, usile de logan se potrivesc 100% perfect de fiecare data pe o caroserie neafectata, sau reparata conform specificatiilor. Lucrul asta se datoreaza automatizarii in punctele esentiale, si in primul rand au fost proiectate tolerantele incat orice usa cuprinsa in tolerantele admisibile sa se potriveasca perfect (cu niste abateri insesizabile) pe orice caroserie (care si ea este conform tolerantelor)

This post has been edited by Asi: 22 May 2008, 00:08


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI - B 79 ASI/Bxxx
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 22 May 2008, 00:16
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




ia cauta matale pe la topicul despre logan dci, unde e o poza din care poti sa iti dai seama cam ce masina am(si pentru care am luat gramada de minusuri la reputatie), si care nu a vazut decat reprezentante in viata ei, reprezentante unde am stat numai langa ea secunda de secunda!



si dupa aia discutam care in ce service uri de cartier a fost!pana atunci sa lasam presupunerile alea deoparte!

da probabil ca daca usile de logan le fac robotii, este normal sa existe 0% sanse de imperfectiune.
cred ca pe alea de renault, toyota, volkswagen le fabrica in cartier, si de aia astea se potrivesc mai greu, pentru ca altminteri nu vad de ce in mai multe asemenea cazuri, vazute de mine la diverse masini, usile erau aliniate 100& corect si la 100 km la ora la una fasaia aerul, iar la alta intra apa si tot asa!

sa nu uit: toate erau usi originale, ca sa nu se mai comenteze aiurea!

si inca ceva: patroni si lucratori de serive uri cu pretentii cu care am discutat: toti sunt de acord, la unison si sincer, ca masina lovita se indreapta, se repara, dar mai niciodata nu iese perfecta, ca noua!ceea ce se desprinde din spusele tale e fix contrariul...si poti sa sustii ce doresti, da nu trebuie sa fim de acord!

suna simplist ca aloniezi un parg, o usa...etc etc....da am mai scris pe undeva ca prin unele fabrici, nu stiu daca dacia, reprele astea se aliniaza si cu laser....or fi aia nebuni daca de fapt e asa simplu si usor!

This post has been edited by horsewhisperer27: 22 May 2008, 00:19


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 22 May 2008, 08:37
Post #33


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(horsewhisperer27 @ 22 May 2008, 01:16)
suna simplist ca aloniezi un parg, o usa...etc etc....da am mai scris pe undeva ca prin unele fabrici, nu stiu daca dacia, reprele astea se aliniaza si cu laser....or fi aia nebuni daca de fapt e asa simplu si usor!
*


Si cum zici ca se aliniaza pragul cu laser?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 25 May 2008, 18:52
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




eh, la graba nu m-am exprimat bine...eram cu gandul la chestii cu balamale tongue.gif !de unde deduc ca pentru usi, de exemplu esti de acord! smile.gif


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 07:18
Forum Renault