cutie viteteze 5 tr
cutie viteteze 5 tr
atomicool |
10 May 2008, 16:05
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 10 May 08 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Dacia
Dacia1300
1975
|
|||
baranga |
10 May 2008, 16:58
Post
#2
|
...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA |
ai maneta de 5 trepte???tija de dedesubt(nu stiu cum ii zice momentan)care uneste maneta de cutie,e de 5 trepte??si daca e vezi sa nu fie stramba!
|
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
atomicool |
10 May 2008, 17:13
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 10 May 08 From: Bucuresti |
da maneta e de 5tr..e cea de pe masina de pe care am luat tot ansamblu..motor_cutie_planetare.....patina de dedesubt e ok...ttot ok..chiar sunt derutat..ms de parere baranga....alte pareri?????
|
--------------------
Dacia
Dacia1300
1975
|
|
mircea.a |
10 May 2008, 18:24
Post
#4
|
Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 |
Treapta a cincea are inauntru un limitator cu arc. Impingi suficient de tare ca sa invingi forta arcului? Patina de dedesupt nu are legatura cu treapta a cincea.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
atomicool |
10 May 2008, 18:40
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 10 May 08 From: Bucuresti |
mircea..mi-e frica sa nu rup ceva ..asa tare imping cand sunt in mers si vreau sa ii dau a 5 -a ...nu vrea...cand e motorul oprit si bag in viteze le gasesc pe toate...
|
--------------------
Dacia
Dacia1300
1975
|
|
mremym |
12 May 2008, 00:46
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 15 December 06 |
masina mea din fabricatie intra foarte greu in treapta 5. trebuie sa imping chiar consistent spre dreapta.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BC-02-HVB
|
|
Paca |
12 May 2008, 09:09
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 |
oricum...tu cand impingi..defapt tragi....cautatorul este tras afara...trage mai cu incredere....daca zici ca iti intra doar pe loc in 5 e clar sincronul.
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
thedragon |
12 May 2008, 09:19
Post
#8
|
Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 |
Dute cu masina la o groapa, cineva sa stea in groapa si 1 in masina. Cel din masina incearca sa bage in a 5, cel de jos va aobserba ce se intampla ( de regula ar trebui sa fie un mecanic). Si eu am avut aceeasi problema, la mine atingea de podea cand bagam in a 5, asa ca am dat bratul acela jos si l-am indoit acum intra foarte bine in a 5
|
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
ceribros |
12 May 2008, 11:37
Post
#9
|
Obiectele din oglinda sunt mai apropiate decat par Group: Members Posts: 285 Joined: 8 January 08 |
Eu zic sa incerci sa pornesti motorul si sa ii dai a 5 a, daca intra incearca sa pornesti de pe loc cu ea. Te opresti scoti din viteza bagi iara si iar incerci sa vezi daca pleaca de pe loc, faci asta de 2 -3 ori iar pe urma incerci din mers, e adevarat ca a 5-a intra mai greu daca nu a fost folosita dar nu trebuie sa tragi cu 2 maini deoarece poti sa ramai cu maneta in mana si poate strici si ceva.
|
--------------------
Am avut Dacie
Berlina
1997 In asteptarea gaurii negre....eu sper totusi sa fie mulatra
|
|
baranga |
12 May 2008, 16:06
Post
#10
|
...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA |
nu e sincronul,ca daca era sincronul caraia cutia si intra pana la urma
|
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
Paca |
12 May 2008, 16:16
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 |
oare ? este sigur sincronul.am avut problema asta.
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
pcostica |
12 May 2008, 16:23
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS |
daca zici ca podul pedalier a fost schimbat s-ar putea sa fie problema de aici(montare eronata).Ca si rezolvare:o metoda mai putin 'ortodoxa' trebuie torsionata tija dintre schimbator si cutie(atentie la tamponul de cauciuc-daca ai).
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
atomicool |
12 May 2008, 17:01
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 10 May 08 From: Bucuresti |
multumesc tuturor pentru pareri...mi-ati fost de ajutor...am indoit tija si acum merge...inca o data multumesc all....
ROG MODERATORII SA INCHIDA TOPICUL.... This post has been edited by atomicool: 12 May 2008, 17:02 |
--------------------
Dacia
Dacia1300
1975
|
|
Sorin_82ro |
13 May 2008, 05:35
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 25 March 07 |
Eu mi-am montat pe 1300 din 79, o cutie viteze de R21 de 2200cc 140 CP din '89, si functioneaza super bine. bafta in continuare
|
--------------------
Dacia
1300
1979
- BR 03 GCU ;
|
|
Taxon |
13 May 2008, 16:32
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 18 March 04 From: galati/ploiesti |
cu ceva adaptari la ea?
|
--------------------
dacia
1300
1982
- ph-06-vgj ford fusion 2004 - gl-75-chr
|
|
MECCA |
15 May 2008, 19:52
Post
#16
|
VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta |
merg pinioanele vitezelor 1,2,3 si 4 de la o cutie in 4 la o cutie in 5??Dupa ce am trecut de la cutie in 4 la una in 5 mi se pare cu asta in 5 nu are demarajul la fel ca cea in 4, asta in 5 ajutandu-ma doar la drum lung.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
pcostica |
15 May 2008, 23:28
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS |
pinioanele sant aceleasi difera grupul conic...9x34 sau 8x33.
Bafta! P.S.-pinionul de atac de la grupul conic se schimba impreuna cu arborele secundar |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Lunaticul |
9 Jun 2008, 02:02
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi |
Pentru a nu deschide alt topic. Se poate scapa de acel zgomot specific de pinioane in miscare al cutiei de viteze, sau acesta este un semn de duca al cutiei ? Mentionez ca uleiul din cutie a fost schimbat, dar in cabina se aude un zgomot destul de puternic (am mers si cu alte Dacii la care cutia nu scotea nici cel mai mic zgomot).
In plus, atunci cand merg constant cu viteza mica(in tr2 cu 20 km/h sa zicem) masina merge in suturi. Se aude ca si cum cutia ar cupla si ar decupla. Cat accelerez se comporta normal. ,,Suturile" se manifesta atunci cand merg cu viteza constanta in treptele 1,2 sau 3. O a treia problema ar fi aceea ca atunci cand e pe liber, daca ridic piciorul de pe ambreiaj se aude un zgomot in dreptul cutiei sau a ambreiajului ca si cum ar freca ceva. Multumesc ! This post has been edited by Lunaticul: 9 Jun 2008, 05:24 |
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
v_razvan_c |
9 Jun 2008, 12:11
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 |
Pinioanele sunt uzate daca se aude cutia, asa a fost si la mine, am mers cu mai putin de 100gr de ulei, scotea un zgomot infernal, am crezut ca ii sar toate din ea, apoi dupa ce am pus ulei a ramas cu acel zgomot de pinioane, se auzea cel mai rau in treapta 4. Suturile nu sunt de la cutie...
9 Jun 2008, 13:12: A treia problema ar putea fi de la rulmentul de presiune... This post has been edited by v_razvan_c: 9 Jun 2008, 12:12 |
--------------------
-
-
-
|
|
kalyyyyyy |
31 Jul 2008, 10:44
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti |
Am achizitionat de curind o cutie in 5 trepte si am montat-o pe masina.Merge impecabil si nici nu are zgomotul specific de pinioane tocite.
Problema mea este:in treapta 1 imi intra greu,deobicei nu intra,daca bag intai a doua ,care si aia intra agatind,apoi intra in treapta 1;marsarierul,treapta 3 ,4 si a 5-a intra ok;si la rece si in mers face cam la fel. Intrebare:care este modalitatea de reglaj:doar pozitia patinei sau mai este si o alta? |
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
Paca |
31 Jul 2008, 10:55
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 |
pai pozitiva patinei se regleaza in functie de treapta de viteza 1 si 2.daca reglajul permite intrarea in astea 2 trepte atunci restul vor merge cum trebuie.deci parerea mea e ca patina nu e reglata.traversa cu cele doua tampoane de la cutie in ce stare e?verifica.am avut-o rupta si nu intra 1 si 2.
This post has been edited by Paca: 31 Jul 2008, 10:56 |
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
kalyyyyyy |
31 Jul 2008, 11:10
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti |
Asa ma gandeam si eu dupa cum arata lucrurile pe dedesubt,ca reglajul se face din patina.Cutia tocmai am montat-o ,tampoanele,suruburile bieleta de comanda,arcul (inlocuit cu o cordelina)etc sunt in stare buna/noua.Vroiam sa stiu pentru cultura mea generala daca mai exista si un alt reglaj al timoneriei.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
baranga |
31 Jul 2008, 21:48
Post
#23
|
...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA |
QUOTE(kalyyyyyy @ 31 Jul 2008, 10:44) Am achizitionat de curind o cutie in 5 trepte si am montat-o pe masina.Merge impecabil si nici nu are zgomotul specific de pinioane tocite. Problema mea este:in treapta 1 imi intra greu,deobicei nu intra,daca bag intai a doua ,care si aia intra agatind,apoi intra in treapta 1;marsarierul,treapta 3 ,4 si a 5-a intra ok;si la rece si in mers face cam la fel. Intrebare:care este modalitatea de reglaj:doar pozitia patinei sau mai este si o alta? aceeasi parere ca @paca;patina o reglezi stand dedesubt si cineva inauntru baga a doua;opritorul levierului trebuie sa treaca la milimetru pe langa patina fara sa o incalece si marsarierul sa o incalece complet regleaza si ambreiajul sa tina putin mai sus de jumate sa ai cursa la camasa cablului de ambreiaj de 2 mm si cursa la pedala de ambreiaj de 2 cm;pedaua de ambreiaj sa fie la acelasi nivel cu cea de frana |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
kalyyyyyy |
31 Jul 2008, 22:21
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti |
Deci din restul bieletei nu se regleaza nimic?!Ma asteptam sa fie asa
Merci mult de sfaturi! |
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
ab05mlw |
6 Aug 2008, 01:10
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 April 08 |
si eu am avut acceas problema, numai ca la mine cand bagai a 1-a trebuia sa apesi pe schimbator. schimbatorul nu e neaparat sa il schimbi. eu il am pe cel cu de la cutia cu 4 si nu este nici o problema doar trebuie sa reglezi patina de mers inapoi.
atentie: daca dai patina jos o sa iti mearga in toate vitezele dar cand bagi in a 2 sar putea sa intre in mansalier si sa faca urat. du-te la cineva sa ti`o regleze. |
--------------------
dacia
1310
1990
- ab05mlw
|
|
kalyyyyyy |
6 Aug 2008, 09:02
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti |
Am reglat patina,stiam ce e de acolo.Eu doar ma intrebam daca exista si alte reglaje ale bieletei.Nu exista.Eu am facut si o adaptare,am pus in locul acelui arc care se pierde la 5 minute dupa ce il pui o cordelina elastica,tot legata de lonjeron.In afara ca am putut sa o intind cum vreau eu si aduce maneta in dreptul vitezelor 3-4 si nu mai mult dar tine si bieleta mai apropiata de maneta(in cuplajul lor),fiind si o masura de siguranta daca sare cuiul sau siguranta ce le tin impreuna.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
nelu_1985 |
6 Aug 2008, 19:25
Post
#27
|
membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ |
Si eu mi-am schimbat cutia cu una cu 5 trepte si am avut destule probleme pana i-am dat de cap astfel: aveam maneta schimbatorului inlocuita dinainte, oricum era aproape noua, si mai trebuia sa schimb doar bieleta de comanda; jug si tampoane noi sa nu uit, si intampin urmatoarea problema nu intra in a 2-a, pe a 4-a o agata doar si sarea, iar in marsalier nu cupla absolut deloc. Mi-am dat seama imediat ca e din bieleta si sa ma conving, o iau pe cea veche, o indoi putin sa intre si incerc...surpriza intra in toate vitezele, doar ca schimbatorul era in fata de tot. Iau apoi bieleta noua de 5 tr. o tai si ii adaug un adaos de 1 cm si o pun sus; dupa modificare merge cu exceptia faptului ca in a 1-a trebuie sa trag mai tare catre mine sa incalece putin patina. Dupa nenumarate incercari de reglaj al patinei, am reusit sa rezolv problema torsionand bieleta sa atace viteza 1-a pe alt unghi fara sa mai atinga patina; bineinteles am reusit doar prin tatonari...dupa prima incercare nu a mai intrat in a 5-a si a 1-a era cam pe unde e normal a 3-a, acuma merge ca la una noua, dar am intrat sub masina de 1324,23(232) ori
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
djasu82 |
6 Aug 2008, 20:12
Post
#28
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
O sa intru si eu sambata sa vad ce probleme am la cutie nu iese din treapta a 5 , si cred ca furca e sarita din locasul unde e prinsa cu surub de maneta de viteza. Asteas cutiile ro manesti , probelma e cine umbla la ele si le strica fiindca ele ar fi bune trebuie sa tina peste 100 de mii de km.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
nelu_1985 |
6 Aug 2008, 20:18
Post
#29
|
membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ |
mai ales alea cu 4 trepte, daca le dai ce trebuie si cum trebuie tine de te 'nerveaza
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
baranga |
6 Aug 2008, 22:57
Post
#30
|
...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA |
QUOTE(ab05mlw @ 6 Aug 2008, 01:10) atentie: daca dai patina jos o sa iti mearga in toate vitezele dar cand bagi in a 2 sar putea sa intre in mansalier si sa faca urat. du-te la cineva sa ti`o regleze. Nu ai sa bagi tu marsarier in mers nici daca te rogi e facuta in asa fel incat orice i-ai face sa nu intre.Chestie testata si la Myth Busters |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2024 - 08:26 |