[Intrebare]
![]() ![]() ![]() |
[Intrebare]
AG-05-VYT |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 13 March 08 From: Colibasi/Mioveni-Arges ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Berlina
Berlina
2001
- AG-05-VYT
|
|||
22CMM |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 21 September 07 ![]() |
sal
presupun ca tu ai pereche piston biela. daca e asa poti sa schimbi doar pistonul uzat impreuna cu biela lui. in genereal e bine sa schimbi piesele componente in pereche datorita jocurilor dintre ele. astept totusi detalii pt a intelege defapt ce vrei. This post has been edited by 22CMM: 11 May 2008, 15:36 |
--------------------
Dacia
Super Nova
2003
- PH22CMM Zboara puiule, zboara...!
|
|
AG-05-VYT |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 13 March 08 From: Colibasi/Mioveni-Arges ![]() |
motorul l-am luat de la cineva am observat ca are bataie am descoperit de unde vine bataia e de la pistonul 2 am descoperit prin scoaterea fisei de la bujie cand o trag nu mai are bataie si eu am zis sa schimb pistonul respectiv care bate ,am un set complet de pistoane adica cap piston segmenti +biela si cuzineti dar nu am camasi doar pistoane .ce ar fi mai bn sa schimb toate pistoanele 1234 sa le inlocuiesc cu cele ale mele sau sa il schimb doar pe al 2 lea care bate. mentionez ca nu am camsi daca le bag in aceleasi camasi de pe motor imi e frica sa nu faca bataie toate .?ce e mai bn de facut?
|
--------------------
Dacia Berlina
Berlina
2001
- AG-05-VYT
|
|
mitza02JDS |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 30 April 08 ![]() |
eu ma intalnesc in fiecare zii cu chestii de astea .PAREREA mea este cea mai buna si nu vei mai avea treaba cu motorul.Nu desfaci in fiecare zii motoru,eu as zice sa schimbi toate pistoanele daca zici ca le ai pereche cu biele si secmenti cu tot.Mult timp de acu inainte nu vei mai avea prob cu motoru.Cat despre camasi nare rost atata timp cat nu sunt uzate nu are nici un rost sa le schimbi.Da este putin mai mult de munca dar vei fii sooper multumit la final iti zic eu.Numai cu conditia sa te pricepi sau daca nu ia pe cineva care a mai facut chestia asta .Nu este greu dar treb sa ai in vedere unele secrete si un reglaj fin si frumos al motorului la final.bafta
![]() |
--------------------
dacia 1300
dacia 1300
1984
- MH 02 JDS
|
|
22CMM |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 21 September 07 ![]() |
nu stiu ce sa zic dar eu nu as merge pe varianta de a inlocui toate pistoanele, fiecare piston "s-a uzat" in camasa lui cu segmentii de rigoare, acum sa umbli la niste pistoane care merg nu vad rostul. daca e sa faci o treaba buna ar trebui sa masori uzura segmentilor de pe masina si daca esti aproape de valoarea minima sau sub atunci da altfel vei avea pistoane si segmenti noi in camasi vechi deci va trebui sa faci un rodaj motorului problema e ca sar putea camasa sa fie uzata intr-un mod anormal si sa descoperi ca segmentii noi mai rau fac. Pe scurt ca te zapacesc de cap sunt pt schimbarea la pistonul defect restul trebuie masuratori (chiar sa masori ovalitatea camasii pistoanelor).
Dar s-ar putea sa ai bataia de la bolt. mai vb pe pm. This post has been edited by 22CMM: 12 May 2008, 13:59 |
--------------------
Dacia
Super Nova
2003
- PH22CMM Zboara puiule, zboara...!
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#6
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
am reeditat
This post has been edited by cristitranca: 12 May 2008, 17:20 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
msanyix |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
AG-05-VYT - recomandat este sa schimbi deodata totul din cauza diferentelor la uzura dar si asa poti avea necazuri daca nu schimbi si camasile. Fiindca nu se uzeaza uniform si s-ar putea sa ai surpriza sa-ti manance ulei si sa ai diferenta de compresie. Ce am zis acum este fapt patit la un WV la care s-a rupt cureaua de distributie si au desfacut motorul nu stiu cum au amestecat camasile, manca 1 l de ulei la 600-700 km cu motor in 40.000 km.
|
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
AG-05-VYT |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 13 March 08 From: Colibasi/Mioveni-Arges ![]() |
multumesc m-am cam lamurit un pic oricum sambata ma apuc de treaba sa vad ce o iesi schimb toate pistoanele sa o vad si pe asta sper sa am noroc daca nu iau un set nou si termin cu toate!toate cele bune si condus fara probleme!!
|
--------------------
Dacia Berlina
Berlina
2001
- AG-05-VYT
|
|
Minel |
![]()
Post
#9
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(AG-05-VYT @ 12 May 2008, 18:43) multumesc m-am cam lamurit un pic oricum sambata ma apuc de treaba sa vad ce o iesi schimb toate pistoanele sa o vad si pe asta sper sa am noroc daca nu iau un set nou si termin cu toate!toate cele bune si condus fara probleme!! Ne bucuram ca ai ajuns la o concluzie buna atat pt. "sufletul " masinii tale cat si pt. tine , ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
AG-05-VYT |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 13 March 08 From: Colibasi/Mioveni-Arges ![]() |
ok se poate inchide!multumesc tuturor!!
![]() |
--------------------
Dacia Berlina
Berlina
2001
- AG-05-VYT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 01:52 |