Da in nas
![]() ![]() ![]() |
Da in nas
Nerro |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 8 January 08 From: Piatra Neamt ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1995 Berlina 1397 cc
- NT 06 LTF
|
|||
ArtVandelay |
![]()
Post
#2
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
vezi daca pompa de sprit arunca benzina la accelerare..daca arunca,problema mai poate fi si din aprindere(avans incorect,scanteie slaba,progresiune infundata etc.)
This post has been edited by ArtVandelay: 8 May 2008, 22:42 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Nerro |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 8 January 08 From: Piatra Neamt ![]() |
Ce am facut pana acum: am schimbat pompa de sprit...am verificat arunca bine jetul...fise noi Tesla ,Bujii Sinterom ,capac delcou si lulea Bosh
|
--------------------
Dacia
1310 L
1995 Berlina 1397 cc
- NT 06 LTF
|
|
Minel |
![]()
Post
#4
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
"Intreruperea motorului la actionarea pompei de reprize"
1) amestec prea bogat (ai grija ce fel de plutitor ai; daca e de alama, atunci e mai greu si nu prea se mai potriveste reglajul cu 6-7mm, la mine e de 9.5mm cu astfel de plutitor!; verifica si functionarea cuiului poantou si libertatea miscarii plutitorului pe ax si cand pui capacul carbului sa nu atinga de peretii laterali ai CNC; ce culoare are ciocul izolatorului bujiilor?) 2) pompa de reprize defecta (jetul sa fie orientat spre "buza" clapetei) 3) filtrul de aer colmatat (scoate-l si verifica-l) 4) unghiul de inchidere al camei delcou dereglat (regleaza platina la 0.35-0.4) 5) avans initial dereglat (s-a mai discutat pe forum; dupa ce aduci volanta la semn si inainte de a roti delcoul, scoate-i capacul si roteste de "pipa" in sens antiorar ca sa elimini eventualul joc) 6) avansul centrifugal si vacuumatic dereglate (verifica integritatea membranei capsulei si jocul normal al parghiei tragand aerul prin tubul de plastic si tinand astupat orificiul de sub stutul de la capsula, daca are, apoi verifica jocul normal al mecanismului centrifugal, daca nu a sarit vreun arc, siguranta, etc) 7) bujii defecte (pune contactul, scoate cate o bujie si pune-o la fisa centrala, apoi deschide platina repetat si observa daca scanteia apare normal intre electrozii ei sau se "scurge" pe la izolator) 8) carburator dereglat sau jicloare decalibrate (pune 135 cu 170 pt 1300 si 145 cu 145 pt 1400, lasa combinatiile; verifica executia jicloarelor, si corespondenta intre diametrul gaurii jicloarelor si valoarea poansonata introducand o sobitoare de bambus si rotind-o in gaura apoi masurand cu subler sau micrometru diametrul amprentei pe scobitoare) |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Smailey |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 24 October 07 ![]() |
Cam aceiasi problema o am si eu ma duc azi la service sa vad ce ii fac eu am incercat mai multe variante pt. a descoperi problema dar .... nimick poate sa fie de la bobina ?
|
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
- B-14-XSL
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#6
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
1. Pompa de repriza intra mai tarziu datorita uzurii dintre parghiile de actionare sau distanta mare intre parghia de actionare si tija membranei pompei de repriza.
2. In primii kilometri poate sa fie si datorita motorului rece. Foloseste socul mai mult. Verifica termostatul sa nu fie blocat pe deschis. |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
baranga |
![]()
Post
#7
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
am rezolvat aceasta problema zilile trecute la mine prin reglarea surubului de amestec(impropriu spus jiclor de aer),la rece face la fel,trebuie sa merg putin cu socul tras la jumate,in schimb la cald manaca asfaltu
![]() ![]() P.S. nu i-am dat avans ca nebunu,avansul e reglat stock This post has been edited by baranga: 9 May 2008, 12:01 |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
gino73 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 18 September 07 From: Galati ![]() |
aveam si eu aceeasi problema la un moment dat si amconstatat ca de vina era jigleorul cu bila din carburator. I-am impins putin parghia , lasand jocul bilei mai mic si nu mai imi da suturi...
|
--------------------
Dacia
1410
1989
- GL 29 ADI [SIZE=7][FONT=Courier][COLOR=red][FONT=Geneva]Tinta: 0 accidente
|
|
cristi74 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 15 July 05 ![]() |
O curatare de carburator nu strica (dat jos, lasat in decarbusolv si apoi suflat cu aer comprimat).
This post has been edited by cristi74: 10 May 2008, 20:06 |
--------------------
Dacia
Logan 1.2 16v
2009
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#10
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Sau ciorba de carburator .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
neajiji |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
Si eu am patit la fel dar dupa ce am strans suruburile de la pompa de sprit a mers impecabil. La 3000km recomand schimbarea membranei pompei de sprit daca e facuta de srl, daca e de calitate la 5000.
PS: e "normal" sa dea in nas daca e motorul rece si nu tragi mai mult socul. |
--------------------
X
Y
Z
|
|
msanyix |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
Obisnuitiva, daca-l faceti dupa 1 saptamana iarasi reapare fenomenul.
![]() Eu am schimbat deja jigloarele, membrana de sprit, am modificat avansul dar tot aceeasi chestie, dispare o zi doua si dupa iarasi reapare. Ceeace este interesant daca trag socul sa steie turometrul undeva la 1200 rpm (ce la rece trebuie sa-l trag neaparat) accelereaza brici dar fara soc imi da un sut si la cald (din aceea ca crezi ca i-ti decoleaza motorul) |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
Hacker |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Am avut si eu problema asta. Am schimbat tot la partea de arpindere, am curatat carburatorul si gata, merge brici.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 02:01 |