DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> parere de la forumisti

argon
post 29 May 2008, 12:58
Post #31


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




matizul ia 10 in oras, chiar 11 cu AC.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 29 May 2008, 13:03
Post #32


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Da, dar are design Pininfarina wink.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 29 May 2008, 13:29
Post #33


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




Off topic Matizul ia maxim-maximorum 7% in oras cu Ac pornit etc.
Am avut 2 in particuler , iar la firma si acum avem 2 . Nu mai vorbiti aiurea.


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 29 May 2008, 13:46
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




7% cu o singura persoana si probabil in Ploiesti. In B cu ac ia cat meganul meu...daca mai pui vro 2 baxuri de apa chiar mai mult icon_mrgreen.gif

PS
Nu lua matiz. Masina este un dezastru (vorbesc de matizul oltenesc care se vinde acum). Loganul SH este o optiune mult mai buna.

This post has been edited by ncristi: 29 May 2008, 13:52


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mauru007
post 29 May 2008, 14:19
Post #35


sir


Group: Members
Posts: 437
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti




Matizul nu e masina de famile de 3 persoane. Banuiesc ca una dintre ele e un copil mic si mai ai de carat si ceva bagaj. In Buc. matizul consuma 10% fara probleme si fara aer.
Ford focus din 2001 pina in 2003 gasesti inmatriculat pe la 6000 - 6500 euro(cam 100.000 km la bord). Dotari ac manual sau automat, minim geamuri electrice fata, servo, abs, scaune si volan reglabile, bancheta spate rabatabila fractionat. Varianta 1.6 benzina o sa consume 12 %in bucuresti maxim 7 afara daca nu te dai la ea. Intretinerea masinii nu e o povara, ai posibilitatea de a cumpara piese orginale la preturi cumsecade (nu de la reprezentanta) si sa faci revizii intr-un service in care ai incredere.
De Solenta si Logan nu vorbesc ca e forumul plin de pareri, probleme, puncte bune si puncte mai putin bune poti sa iti faci singur o parere. Loganul sh e o optiune mai buna ca alte masini straine pentru ca la aceeasi bani e mai nou cu km mai putini si dotari comparabile. Cel mai bine e sa iti faci tu singur calculele cati km faci intr-un an unde mergi preponderent in urban/interurban, ce bagaje cari dupa tine etc. Dupa ce ai ajuns singur la o concluzie poti sa ceri o parere vizavi de modelul ales.
Clio symbol era la oferta pe la vreo 8000 nou e mult 6000 sh cand nu sti cum s-a mers cu ea.
Daca vrei sa moara toata lumea de inima (vecinii) si sa risti un faliment cand platesti impozitul sau faci plinul iti cumperi un A8 motor 4.2 benzina 350 cp, am vazut unul vechi de 11 ani la 7000 euro. Glumesc evident.


--------------------
Ford Focus 2002/Ghia - vl
Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 May 2008, 19:32
Post #36


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(body @ 29 May 2008, 14:29)
Off topic Matizul ia maxim-maximorum 7% in oras cu Ac pornit etc.
*




noaptea sau duminica...da. Momentan am vreo 2 colegi si o cunostinta care se plang de 8-9 % in Deva, deci oras mic, 20 minute de la un capat la altul la ora de varf...in rest sunt multumiti. Consumul e datorat subdimensionarii motorului de 800 cc la o masina de peste o tona cu 2-3 persoane la bord.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 29 May 2008, 19:48
Post #37


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




OFF: Matizul are 805-832 kg (mda, peste o tona daca incluzi si persoanele!) si un motor de 48 CP (vezi aici). Nu mi se pare chiar un dezastru. O Fabia cu motor de 1.2 are 55 CP si peste o tona la gol.

ON: O Corsa din prima generatie de C-uri mi se pare o optiune buna la 5000-6000 EUR, dar nu cu motorul ala de 1.2.

This post has been edited by BlaueCorsa: 29 May 2008, 19:49


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 May 2008, 20:01
Post #38


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(BlaueCorsa @ 29 May 2008, 20:48)
Nu mi se pare chiar un dezastru.
*




nu a zis nimeni ca ar fi dezastru.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 30 May 2008, 09:04
Post #39


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Matizul are o groaza de inconveniente, dar sa nu vorbim de consum totusi.
Nu are cum sa consume 10-11 in oras, atat consuma un Logan de 1.4.
Greutatea Matizului variaza intre 800 si 850 de kg. Modelul nou euro4 are 48 de cai si ei se lauda cu un consum mai mic decat modelul anterior euro 3 de 51 de cai.

Ca experiente personale cu Matiz - am condus doua, nu foarte mult. In oras e foarte comod de incadrat pe benzi si in spatii inguste, usor de parcat. Cel mai neplacut e cum se comporta cutia de viteze.

Despre consum - am venit cu un prieten cu un Matiz de la Valcea la Craiova. Drum intins cu 4 opriri. A mers cu ~90 in afara, dar si cateva reprize de 120. Consumul facut pe 120KM plin la plin a fost de 3.96%. Din cate zicea el in oras ii lua 7.
Matizul nu consuma mult in oras. Va zic eu cand consuma mult - cand esti in afara si vrei sa mergi cu el tare la 120-130. Atunci consuma foarte mult, mult mai mult decat o masina cu motor mai mare.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 30 May 2008, 09:22
Post #40


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Daca pui 2 persoane sa faca un consum la matiz vor fi 2 rezultate diferite, iar consumurile astea cu 2 cifre dupa virgula mi se pare copilarii.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 30 May 2008, 09:26
Post #41


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(tribunul @ 30 May 2008, 09:22)
... consumurile astea cu 2 cifre dupa virgula mi se pare copilarii.
*


Care este. radmasa.gif


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 30 May 2008, 09:30
Post #42


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




Consum Ploiesti -Constanta ( acum vre-o 4 ani cand aveam si Matiz) AC aproape tot drumul , doua persoane in masina si bagajele aferente , mers 110-120 , consumul in jur de 4,8 %.
Parerea mea este sa nu vorbiti din auzite - asta indiferent de modelul de masina !


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 May 2008, 09:33
Post #43


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




hai ca nu vorbesc din auzite, ci din patite, cum naiba ai reusit sa mergi cu 120 cu AC-ul pornit? ca am mai fost si eu cu cate un matiz, si pedala in blana cu vant din spate si abia ajunge la 120, si consumul e pe masura pedalei la fund, exclus 4,8 wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 30 May 2008, 09:36
Post #44


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Depinde de ce masura porti la pantof.
Eu am vazut matiz mergand la 140 (pe ceas), cam chinuit, dar mergea.
Bucuresti - Sibiu & retur, consum de 7.8, metoda plinului.
Fara AC, normal.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 May 2008, 09:37
Post #45


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




eu vorbeam cu AC pornit, fara merge si cu 140, nu am negat.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
phobos
post 30 May 2008, 09:41
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 1 April 08




In calitate de posesor de Matiz m-asi feri sa ti-l recomand daca ai de facut deplasari dese in afara orasului.Pentru oras este masina perfecta : ieftina , mica si agila , usor de parcat , consum decent ( 7,5 ).Dar la drum lung incepe sa isi arate inconvenientele.
Motorul in 3 cilindri este un motor de turatie adica nu vei beneficia de tot cuplul decat de la turatii destul de mari ceea ce il face zgomotos si iti da impresia ca masina se chinuie desi nu e asa.
Senzatia pe care o ai de la 130 km/h in sus este de asemenea destul de neplacuta - parca rotile din fata deabia mai fac contact cu asfaltul si masina nu te mai face sa te simti in siguranta.Un alt inconvenient pe care asi vrea sa il subliniez este capacitatea extrem de redusa a portbagajului care ajunge sa enerveze.

Eu personal ti-asi recomanda Logan desi unul dintre antevorbitorii mei a pomenit si despre Ford Focus care este de asemenea o optiune viabila.Oricum orice masina sh ai lua , din tara sau din strainatate sa ai mare grija - majoritatea celor aduse acum sunt aduse pocnite si reparate pe bani putini , fara airbaguri etc. Deci mare atentie .Bafta


--------------------
Daewoo Matiz E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 30 May 2008, 09:43
Post #47


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 30 May 2008, 09:33)
hai ca nu vorbesc din auzite, ci din patite, cum naiba ai reusit sa mergi cu 120 cu AC-ul pornit?  ca am mai fost si eu cu cate un matiz, si pedala in blana cu vant din spate si abia ajunge la 120, si consumul e pe masura pedalei la fund, exclus 4,8 wink.gif
*




recomanda pastile ptr stimularea capacitatii de perceptie si poate dioptrii

Tico meu merge cu 130 Km/h cu AC pornit

bineinteles ca are parte de asemenea tratamen pe autostrada

a ... acum m-am prins .... matale nu prea ai avut ocazia sa circului pe astfel de descoperiri "rutiere" (ma refer la autostrada) si atunci e de inteles


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 May 2008, 09:44
Post #48


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




in schimb eu recomand o carte tehnica si putina logica in gandire . tico-ul tau e non euro, si are 630 kg. (noneuro=nu e gatuit motorul)

Tico nu este egal Matiz, deci nu este una si acelasi lucru, clar acum? asa sunt eu mai de la tara, va trebui sa ma scuzi.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 30 May 2008, 09:47
Post #49


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Vezi ca are si un Aro naughty1.gif


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 May 2008, 09:48
Post #50


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cu remorca chiar, masina de orasean get beget. Din pacate la ce zici tu descoperire rutiera(autostrada) nu e tocmai autostrada. Mai iesti in lume, si ai sa vezi cum arata o autostrada adevarata.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 30 May 2008, 09:48
Post #51


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Merge Matizul cu 140-150. Am vazut cu ochii mei viteza asta pe bordul lui. Nu mai spun de ce senzatii ai in masina la viteza aia, iar de consum... cred ca e vizibil cu scade nivelul la benzina din micutul rezervor de 35 de litri.
Consumul de 4.8 cu viteze de 110-120 cu AC pornit cred ca a rezultat dintr-o eroare de masurare.

Oricum, haideti sa nu dezbatem problema Matizului, am vazut pareri si pareri. In topic de vorba despre altceva. Poate alte recomandari ? smile.gif

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 30 May 2008, 11:19
Post #52


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




Matizul "poate" 140 - sau cel putin modelul pe care l-am condus eu (din ala vechi, Euro 3). Nu stiu cum se comporta cu AC pornit pentru ca masinuta testata (pe traseul Roman-Iasi, 80 km pe E583) nu avea asa ceva.

Parerea mea e ca merita un Matiz nou daca faci drumuri in principal prin oras. E mica, agila, intretinerea din cate stiu e ieftina.

La partea cu siguranta, nu te lua dupa ce auzi. Matiz nu e Tico, am vazut cu ochii mei un Matiz care s-a rasturnat (la regim de mers 80-90 as zice, eram pe DN) si din care au iesit pasagerii nevatamati.

This post has been edited by BlaueCorsa: 30 May 2008, 11:20


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 May 2008, 11:21
Post #53


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Matizul cica are 3 stele, Tico-ul e conserva, iesi carne de mici Doamne fereste dintr-un accident...am vazut cateva d'ealungul vremii in dezmembrari, si pasagerii nu prea au avut sanse...o Dacie 1300 fara rugina e mai sigura decat un Tico, fara nici o gluma.

This post has been edited by argon: 30 May 2008, 11:23


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 30 May 2008, 11:23
Post #54


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




Matizul are 3 stele, dar ala facut in Polonia. Tico, intr-adevar, e o cutie de conserve pe roti.

EDIT: acum, ce-i drept, Corsa C si Focus 1 au 4 stele fiecare.

This post has been edited by BlaueCorsa: 30 May 2008, 11:25


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 30 May 2008, 11:26
Post #55


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 30 May 2008, 09:44)
in schimb eu recomand o carte tehnica si putina logica in gandire . tico-ul tau e non euro, si are 630 kg.  (noneuro=nu e gatuit motorul)

Tico nu este egal Matiz, deci nu este una si acelasi lucru, clar acum? asa sunt eu mai de la tara, va trebui sa ma scuzi.
*




radmasa.gif

probabil te crezi tare inteligent

recomand sa intrebi un elev de clasa a VII-a ca sigur stie mai bine

la masinile MAS la ce turatie ajung la cuplu maxim (la gatuire)? .... si-o sa fii tare uimit ca la turatii cu mult peste cele la care masina merge cu viteaza in discutie
faptul ca Tico e non euro (apropo nu toate sunt asa) si are masa mai mica il ajuta sa ajunga mai repede la aceea viteaza dar asta nu inseamna ca si o va depasii

de altfel .... per ansamblu cred ca un matiz va putea fi condus la viteze mai mari decat un Tico taman din cauza ca e mai greu .... si ai control asupra lui mai bine la viteze mai ridicate.
mai adaugam si faptul ca matizul are roti R13 in loc de R12 ....
si etc ... etc


QUOTE(argon @ 30 May 2008, 09:48)
Cu remorca chiar, masina de orasean get beget. Din pacate la ce zici tu descoperire rutiera(autostrada) nu e tocmai autostrada. Mai iesti in lume, si ai sa vezi cum arata o autostrada adevarata.
*



am avut ocazia sa vad cum stau cu autostrazile austrieci si italieni ....
dpdv stric al benzii de rulare mari diferente nu sunt (vorbesc de A2 nu de Buc - Pitesti), a .... daca vorbim de "dotari" e cu totul si cu totul altceva


QUOTE(argon @ 30 May 2008, 11:21)
Matizul cica are 3 stele, Tico-ul e conserva, iesi carne de mici Doamne fereste dintr-un accident...am vazut cateva d'ealungul vremii in dezmembrari, si pasagerii nu prea au avut sanse...o Dacie 1300 fara rugina e mai sigura decat un Tico, fara nici o gluma.
*



depinde de la caz la caz .... stiu oameni care au facut 3 tumbe cu Tico de la 80 Km/h .... si nu au avut nimic, ba mai mult ..... masina inca mai functiona

This post has been edited by tarzy: 30 May 2008, 11:30


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 May 2008, 11:27
Post #56


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu conteaza unde e facut, are 3 stele daca are dublu airbag, ca ala s-a testat.

@tarzy, aici vorbeam despre Matiz, si te trezesti tu sa faci pe desteptul ca de obicei ca Tico-ul tau e mai cu mot. Apropos, gatuirea aia de care vorbeam e data de catalizator...la aceeasi masina daca ii scoti catalizatorul trage mai bine.

This post has been edited by argon: 30 May 2008, 11:31


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 30 May 2008, 11:27
Post #57


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




Pai da, dar alea facute la noi nu au decat un airbag.


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 May 2008, 11:33
Post #58


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




deci are 3 stele doar daca esti singur in masina biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 30 May 2008, 11:34
Post #59


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 30 May 2008, 11:27)
Nu conteaza unde e facut, are 3 stele daca are dublu airbag, ca ala s-a testat.

@tarzy, aici vorbeam despre Matiz, si te trezesti tu sa faci pe desteptul ca de obicei ca Tico-ul tau e mai cu mot. Apropos, gatuirea aia de care vorbeam  e data de catalizator...la aceeasi masina daca ii scoti catalizatorul trage mai bine.
*




serios .... pai poate ar trebui sa detaliezi matale cum face catalizatorul ala de limiteaza viteza? .... am spus viteza nu demarajul

si nu stiu cate "obiceiuri"cunosti tu la mine .... dar nu-mi aduc aminte sa te fi avut coleg nici de scoala, nici de armata, nici de caramida la cutremur .... asa ca poate o lasi un pic mai usor cu "supozitiile" ca apoi o sa ma vad nevoit sa te intreb daca ai sters sau nu lingurita


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 May 2008, 11:38
Post #60


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




catalizatorul mai ales daca nu e nou, si tehnicile de reducere a poluarii, limiteaza puterea motorului in general, prin urmare si viteza, iar de cunoscut iti cunosc stilul, nu mai fa pe nevinovatul ca-ti stii mai bine istoria tulbure pe acest forum. Nici nu stiu de ce mai i-au in seama comentariile tale spirituale.

nu asa se contribuie la un dialog civilizat si amical pe un forum, fara a fi provocat in prealabil, dar nu e cazul tau, oricum, stau linistit. Eu asta numesc "a face pe desteptul".

QUOTE(tarzy @ 30 May 2008, 10:43)
recomanda pastile ptr stimularea capacitatii de perceptie si poate dioptrii
...
a ... acum m-am prins .... matale nu prea ai avut ocazia sa circului pe astfel de descoperiri "rutiere" (ma refer la autostrada) si atunci e de inteles
*



This post has been edited by argon: 30 May 2008, 11:44


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 14:32
Forum Renault