se aprind becurile din bord!, :((
![]() ![]() ![]() |
se aprind becurile din bord!, :((
Ionescu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 24 January 06 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Duster
2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
|
|||
mar10may |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
nu stiu exact cata dreptate ai cu uleiul subtire.doar daca acesta este monograd,ceea ce ma cam indoiesc.acum uleiurile mai subtiri sunt multigrad,acestea ofera motorului o protectie la fel de mare ca acele mai groase,nu si cele groase ofera protectia la rece ca cele subtiri.un ulei de motor 0w40 sau 5w40 este subtire dar ofera protectia la cald ca si cele groase,poate chiar mai bine la turatie mare.
|
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#33
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
poate e offtopic, dar se numeste VILBROCHEN
daca tot faceti motoru, maid ati 8 lei pe un detrartant sa curatati instalatia de racire(cu setul vechi, cam strica garnitura de chiuloasa) sa nu mai aveti probleme. |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#34
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
unu la mana este VIBROCHEN,
si doi , cand faci setul obligatoriu schimbi garnitura de chiuloasa , poate imi explici cum refolosesti tu garnitura de chiuloasa? |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#35
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
VILBROCHÉN, vilbrochenuri, s.n. (Tehn.) Arbore al unui motor, cu unul sau cu mai multe coturi, antrenat prin una sau mai multe biele într-o mișcare de rotație pe care o transmite unui mecanism (cu pistoane); arbore cotit. [Pl. și vilbrochene] – După fr. vilebrequin.
s-a mai discutat, cum vrei sa iti demonstrez ca e vilbrochen? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#36
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
de problema aia ma-m ivit si eu.... se rezolva astfel
La apa schimba sonda de la ceas ca nu merge... La ulei schimba pompa de ulei, nu mai tine bila cum trebuie si nu ai presiunea adecvata la ulei, verifica si sonda, la mine au fost ambele defecte, dupa ce au fost inlocuite no problem |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
cryssboy |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 25 January 08 ![]() |
s-a rezolvat..acum am presiune cu motoru cald la relanti la jumate(bord scoica)cum accelerez putin se urca la maxim.tin sa precizez ca sa schimbta aproximativ tot la motoru meu,,deci arborele a fost rectificat pt prima oara.. garnituri nou peste tot, rectificatr chiuloasa...tot tot cuzinetii.., distributia....ambreiaj....in afara de axul cu came. ma jauns vreo 14 milioane:((
23 May 2008, 12:04: scuze de greseli dar e varza tst This post has been edited by cryssboy: 23 May 2008, 12:04 |
--------------------
DACIA
1310 L
1994 1,4
- BR-O1-GTA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 10:02 |