DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> se aprind becurile din bord!, :((

Ionescu
post 21 May 2008, 07:28
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 24 January 06
From: Romania




QUOTE(Paca @ 19 May 2008, 21:52)
iti faci motoru si pui ulei la 5 lei litru ? nu te inteleg...de ce l-ai mai facut ? chiar si pt rodaj poti opta pentru un ulei bun..nu cel mai scump dar sa fie macar mediu.
*



@paca, asa se face cand e motorul nou nout, ca sa poata sa isi faca oleaca de eroziune. Se merge cu un ulei foarte subtire vreo 500km, apoi la stringerea chiulasei se da jos uleiul subtire si se pune uleiul definitiv. Deci crysboy, mecanicul tau a facut bine.
@crysboy: asculta sfatul lui cristitranca, dar pana acolo mai uite-te la un lucru: ti se incinge motorul? Adica fierbe? Daca nu, e ok, pentru ca mai trebuie sa se lase nitel. Daca nu fierbe motorul, atunci sonda de apa e proasta daca indica temp la rosu. Daca si sonda indica bine, la temperatura totul e de la ulei. Si eu cred ca este pompa de ulei, pentru ca si eu am patit cam la fel. Inca o intrebare: vibrochenul este nou, rectificat? Cuzinetii i-ai pus pe cei care trebuie? Unul din motive ar putea si vibrochenul. Eu l-am avut foarte tocit si nu aveam presiune la ulei deloc buna. Cu vibrochenul schimbat nou la cota 0 si cuzineti corespunzatori, totul e foarte ok. Succes!


--------------------
Dacia Duster 2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP
Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 21 May 2008, 20:26
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




nu stiu exact cata dreptate ai cu uleiul subtire.doar daca acesta este monograd,ceea ce ma cam indoiesc.acum uleiurile mai subtiri sunt multigrad,acestea ofera motorului o protectie la fel de mare ca acele mai groase,nu si cele groase ofera protectia la rece ca cele subtiri.un ulei de motor 0w40 sau 5w40 este subtire dar ofera protectia la cald ca si cele groase,poate chiar mai bine la turatie mare.


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 21 May 2008, 20:58
Post #33


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




poate e offtopic, dar se numeste VILBROCHEN

daca tot faceti motoru, maid ati 8 lei pe un detrartant sa curatati instalatia de racire(cu setul vechi, cam strica garnitura de chiuloasa) sa nu mai aveti probleme.



--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 21 May 2008, 21:10
Post #34


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




unu la mana este VIBROCHEN,

si doi , cand faci setul obligatoriu schimbi garnitura de chiuloasa , poate imi explici cum refolosesti tu garnitura de chiuloasa?


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 21 May 2008, 22:01
Post #35


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




VILBROCHÉN, vilbrochenuri, s.n. (Tehn.) Arbore al unui motor, cu unul sau cu mai multe coturi, antrenat prin una sau mai multe biele într-o mișcare de rotație pe care o transmite unui mecanism (cu pistoane); arbore cotit. [Pl. și vilbrochene] – După fr. vilebrequin.

s-a mai discutat, cum vrei sa iti demonstrez ca e vilbrochen?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 21 May 2008, 22:34
Post #36


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




de problema aia ma-m ivit si eu.... se rezolva astfel

La apa schimba sonda de la ceas ca nu merge...

La ulei schimba pompa de ulei, nu mai tine bila cum trebuie si nu ai presiunea adecvata la ulei, verifica si sonda, la mine au fost ambele defecte, dupa ce au fost inlocuite no problem


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cryssboy
post 23 May 2008, 12:03
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 January 08




s-a rezolvat..acum am presiune cu motoru cald la relanti la jumate(bord scoica)cum accelerez putin se urca la maxim.tin sa precizez ca sa schimbta aproximativ tot la motoru meu,,deci arborele a fost rectificat pt prima oara.. garnituri nou peste tot, rectificatr chiuloasa...tot tot cuzinetii.., distributia....ambreiaj....in afara de axul cu came. ma jauns vreo 14 milioane:((

23 May 2008, 12:04:
scuze de greseli dar e varza tst

This post has been edited by cryssboy: 23 May 2008, 12:04


--------------------
DACIA 1310 L 1994 1,4 - BR-O1-GTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 10:02
Forum Renault