DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ATENTIE pentru Solentzele din luna septembrie, problema directie

Cib
post 30 Dec 2004, 12:21
Post #31


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




QUOTE(johnsws @ 30 Dec 2004, 12:46)
pai lita are dreptate, ca la asemenea mare kilometraj intr-un timp asa scurt n-aveai cand sa uzezi directia aia ca implicit se presupune ca se mergea f mult inafara localitatilor. e ceva putred in toata povestea asta, dar cel mai probabil e vorba de un defect de fabricatie. nu cred ca se poate extinde la un lot. sau poate totusi o fi luat cateva gropi sanatoase s-a deformat ceva la directia aia si au continuat sa mearga asa cu ea. ori daca nu repari la timp uzurile sunt mai mari.
*


acea masina a facut 5 revizii in 3 luni... daca cei de la service nu au vazut ca e ceva in neregula cu caseta atunci... sorry, dar pe foile de revizii sunt trecute ceva verificari... In plus gandeste-te ca garantia se aplica indiferent de timpul in care faci acesti 100.000 km cu rezerva de 18 luni. Sunt masini care nu au schimbat niciodata caseta de directie indiferent de km facuti sau conditii


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 6 Jan 2005, 15:31
Post #32


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




Azi am aflat ceva nou... Se pare ca ultimul dinte de la cremaliera s-a rupt si a intrat pe la melc si a distrus tot.... Ce ziceti de calitatea casetelor acum????


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 6 Jan 2005, 16:29
Post #33


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Cib, faptul ca s-a rupt un dinte nu poate fi pus in circa producatorului si in acelasi timp nu trebuie sa generalizam, ca asa sunt toate cremalierele.
De unde stii tu la ce solicitare a fost supusa masina la acea manevra? Fiind ultimul, rotile erau bracate la max. Ca vrem nu vrem, fierul nu rezista la orice ne trece noua prin cap.
Deci intervin doua aspecte :
1. ce tine de un defect in material.
2. solicitari inca necunoscute de noi din partea celui care conducea masina.

La 1)
a.)experienta spune ca o bara de otel, indiferent de producator (am exemple de producatori germani) nu prezinta aceleasi caracteristici de la un cap la altul. Astfel ca la un cap sa ai o duritate iar la jumatate o alta. O cremaliera este cementata-calita. E posibil ca la acel dinte sa nu fi prins duritatea data pe desen. Nimeni in lumea asta nu verifica duritatea pe fiecare dinte. Duritatea la o piesa se face in 2-3 puncte si atit. Deci dintele ala a fost moale si a cedat.
b.) poate s-aprodus o fisura in material, la tratament. Tratamentele se fac in sarje, cu o basca de piese care se controleaza prin sondaj. Asa ca aia a scapat si gata. sa nu-ti inchipui ca ia ultrasunetele si le pune pe fiecare piesa in parte.
c.) daca s-a rupt un dinte, respectivul nu a ramas fara directie. Angrenarea nu se face pe un singur dinte. Fapt confirmat chiar de tine, ca acel dinte a facut vraiste restul, desi ma cam indoiesc, ca nu sunt rotatii asa mari. Ce ne facem daca se rupe un dinte la cutie? Plesneste toata. Deci respectivul sofer a auzit, un trosc, ceva pe acolo. si daca a reusit sa mai rupa ceva inseamna ca a mers ceva, dupa.
La 2. nu ma bag ca nimeni in lumea asta nu va spune ce si cum a facut cind se duce la garantie.

Asa ca, e rau ca s-a intimplat, dar se mai intimpla, dar nu trebuie generalizat si nu trebuie gasit vinovatul numai intr-o parte.
Parerea mea.

This post has been edited by bomicabomic: 6 Jan 2005, 16:31


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 6 Jan 2005, 16:36
Post #34


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




QUOTE(bomicabomic @ 6 Jan 2005, 17:29)
Cib, faptul ca s-a rupt un dinte nu poate fi pus in circa producatorului si in acelasi timp nu trebuie sa generalizam, ca asa sunt toate cremalierele.
De unde stii tu la ce solicitare a fost supusa masina la acea manevra? Fiind ultimul, rotile erau bracate la max. Ca vrem nu vrem, fierul nu rezista la orice ne trece noua prin cap.
Deci intervin doua aspecte :
1. ce tine de un defect in material.
2. solicitari inca necunoscute de noi din partea celui care conducea masina.

La 1)
a.)experienta spune ca o bara de otel, indiferent de producator (am exemple de producatori germani) nu prezinta aceleasi caracteristici de la un cap la altul. Astfel ca la un cap sa ai o duritate iar la jumatate o alta. O cremaliera este cementata-calita. E posibil ca la acel dinte sa nu fi prins duritatea data pe desen. Nimeni in lumea asta nu verifica duritatea pe fiecare dinte. Duritatea la o piesa se face in 2-3 puncte si atit. Deci dintele ala a fost moale si a cedat.
b.) poate s-aprodus o fisura in material, la tratament. Tratamentele se fac in sarje, cu o basca de piese care se controleaza prin sondaj. Asa ca aia a scapat si gata. sa nu-ti inchipui ca ia ultrasunetele si le pune pe fiecare piesa in parte.
c.) daca s-a rupt un dinte, respectivul nu a ramas fara directie. Angrenarea nu se face pe un singur dinte. Fapt confirmat chiar de tine, ca acel dinte a facut vraiste restul, desi ma cam indoiesc, ca nu sunt rotatii asa mari. Ce ne facem daca se rupe un dinte la cutie? Plesneste toata. Deci respectivul sofer a auzit, un trosc, ceva pe acolo. si daca a reusit sa mai rupa ceva inseamna ca a mers ceva, dupa.
La 2. nu ma bag ca nimeni in lumea asta nu va spune ce si cum a facut cind se duce la garantie.

Asa ca, e rau ca s-a intimplat, dar se mai intimpla, dar nu trebuie generalizat si nu trebuie gasit vinovatul numai intr-o parte.
Parerea mea.
*


Sunt in parte de acord cu tine. Ideea e ca pana acum eu nu am mai vazut o cremaliera rupta in 3 luni sau 60.000 km. O astfel de piesa trebuie sa reziste la solicitari mai mari de cel putin 3 ori mai mari decat solicitarea maxima pe care o poate exercita servo asupra ei... Hai sa fim seriosi cu soliitarile... Oricum pana acum cam multe cu probleme la directie nu crezi???


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 6 Jan 2005, 16:46
Post #35


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(Cib @ 6 Jan 2005, 16:36)
Hai sa fim seriosi cu soliitarile... Oricum pana acum cam multe cu probleme la directie nu crezi???
*


Pai pina acum stim doar 3 si sunt total diferite intre ele. Cel putin 2 la cazul Virgil n-am aflat si n-o sa aflam niciodata.

La Arad s-a rupt bratul portfuzeta, deci ansamblu diferit de cremaliera. La cazul tau s-a rupt un dinte. Iar Virgil cu Logan, nu se stie.

Daca erau toate 3 din cremaliera sau din brat portfuzeta atunci da era ceva care sa ne puna pe ginduri.
Iar la cazul prezentat de tine, ma gindesc, ca totusi nu s-a rupt tot dintele. A sarit "un span" din el si ala a fost plimbat pe cremaliera pina s-a facut joc intre dintii de la melc cu cei de la cremaliera.

Am urmarit la melci, cremaliere si roti dintate la viata mea de mi s-a acrit. Si cam stiu ce vorbesc.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 7 Jan 2005, 00:22
Post #36


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




QUOTE
Sunt in parte de acord cu tine. Ideea e ca pana acum eu nu am mai vazut o cremaliera rupta in 3 luni sau 60.000 km.


3 luni SAU 60k km. Dar aici e vorba de 3 luni SI 60k km. Conteaza enorm de mult si cat hingheresti masina si rman la parerea ca de vina este haituiala la care a fost supusa masina.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 19:47
Forum Renault