ATENTIE pentru Solentzele din luna septembrie, problema directie
![]() ![]() ![]() |
ATENTIE pentru Solentzele din luna septembrie, problema directie
Cib |
![]()
Post
#31
|
||
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|||
Cib |
![]()
Post
#32
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
Azi am aflat ceva nou... Se pare ca ultimul dinte de la cremaliera s-a rupt si a intrat pe la melc si a distrus tot.... Ce ziceti de calitatea casetelor acum????
|
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
bomicabomic |
![]()
Post
#33
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Cib, faptul ca s-a rupt un dinte nu poate fi pus in circa producatorului si in acelasi timp nu trebuie sa generalizam, ca asa sunt toate cremalierele.
De unde stii tu la ce solicitare a fost supusa masina la acea manevra? Fiind ultimul, rotile erau bracate la max. Ca vrem nu vrem, fierul nu rezista la orice ne trece noua prin cap. Deci intervin doua aspecte : 1. ce tine de un defect in material. 2. solicitari inca necunoscute de noi din partea celui care conducea masina. La 1) a.)experienta spune ca o bara de otel, indiferent de producator (am exemple de producatori germani) nu prezinta aceleasi caracteristici de la un cap la altul. Astfel ca la un cap sa ai o duritate iar la jumatate o alta. O cremaliera este cementata-calita. E posibil ca la acel dinte sa nu fi prins duritatea data pe desen. Nimeni in lumea asta nu verifica duritatea pe fiecare dinte. Duritatea la o piesa se face in 2-3 puncte si atit. Deci dintele ala a fost moale si a cedat. b.) poate s-aprodus o fisura in material, la tratament. Tratamentele se fac in sarje, cu o basca de piese care se controleaza prin sondaj. Asa ca aia a scapat si gata. sa nu-ti inchipui ca ia ultrasunetele si le pune pe fiecare piesa in parte. c.) daca s-a rupt un dinte, respectivul nu a ramas fara directie. Angrenarea nu se face pe un singur dinte. Fapt confirmat chiar de tine, ca acel dinte a facut vraiste restul, desi ma cam indoiesc, ca nu sunt rotatii asa mari. Ce ne facem daca se rupe un dinte la cutie? Plesneste toata. Deci respectivul sofer a auzit, un trosc, ceva pe acolo. si daca a reusit sa mai rupa ceva inseamna ca a mers ceva, dupa. La 2. nu ma bag ca nimeni in lumea asta nu va spune ce si cum a facut cind se duce la garantie. Asa ca, e rau ca s-a intimplat, dar se mai intimpla, dar nu trebuie generalizat si nu trebuie gasit vinovatul numai intr-o parte. Parerea mea. This post has been edited by bomicabomic: 6 Jan 2005, 16:31 |
--------------------
x
x
- x
|
|
Cib |
![]()
Post
#34
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(bomicabomic @ 6 Jan 2005, 17:29) Cib, faptul ca s-a rupt un dinte nu poate fi pus in circa producatorului si in acelasi timp nu trebuie sa generalizam, ca asa sunt toate cremalierele. De unde stii tu la ce solicitare a fost supusa masina la acea manevra? Fiind ultimul, rotile erau bracate la max. Ca vrem nu vrem, fierul nu rezista la orice ne trece noua prin cap. Deci intervin doua aspecte : 1. ce tine de un defect in material. 2. solicitari inca necunoscute de noi din partea celui care conducea masina. La 1) a.)experienta spune ca o bara de otel, indiferent de producator (am exemple de producatori germani) nu prezinta aceleasi caracteristici de la un cap la altul. Astfel ca la un cap sa ai o duritate iar la jumatate o alta. O cremaliera este cementata-calita. E posibil ca la acel dinte sa nu fi prins duritatea data pe desen. Nimeni in lumea asta nu verifica duritatea pe fiecare dinte. Duritatea la o piesa se face in 2-3 puncte si atit. Deci dintele ala a fost moale si a cedat. b.) poate s-aprodus o fisura in material, la tratament. Tratamentele se fac in sarje, cu o basca de piese care se controleaza prin sondaj. Asa ca aia a scapat si gata. sa nu-ti inchipui ca ia ultrasunetele si le pune pe fiecare piesa in parte. c.) daca s-a rupt un dinte, respectivul nu a ramas fara directie. Angrenarea nu se face pe un singur dinte. Fapt confirmat chiar de tine, ca acel dinte a facut vraiste restul, desi ma cam indoiesc, ca nu sunt rotatii asa mari. Ce ne facem daca se rupe un dinte la cutie? Plesneste toata. Deci respectivul sofer a auzit, un trosc, ceva pe acolo. si daca a reusit sa mai rupa ceva inseamna ca a mers ceva, dupa. La 2. nu ma bag ca nimeni in lumea asta nu va spune ce si cum a facut cind se duce la garantie. Asa ca, e rau ca s-a intimplat, dar se mai intimpla, dar nu trebuie generalizat si nu trebuie gasit vinovatul numai intr-o parte. Parerea mea. Sunt in parte de acord cu tine. Ideea e ca pana acum eu nu am mai vazut o cremaliera rupta in 3 luni sau 60.000 km. O astfel de piesa trebuie sa reziste la solicitari mai mari de cel putin 3 ori mai mari decat solicitarea maxima pe care o poate exercita servo asupra ei... Hai sa fim seriosi cu soliitarile... Oricum pana acum cam multe cu probleme la directie nu crezi??? |
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
bomicabomic |
![]()
Post
#35
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
QUOTE(Cib @ 6 Jan 2005, 16:36) Pai pina acum stim doar 3 si sunt total diferite intre ele. Cel putin 2 la cazul Virgil n-am aflat si n-o sa aflam niciodata. La Arad s-a rupt bratul portfuzeta, deci ansamblu diferit de cremaliera. La cazul tau s-a rupt un dinte. Iar Virgil cu Logan, nu se stie. Daca erau toate 3 din cremaliera sau din brat portfuzeta atunci da era ceva care sa ne puna pe ginduri. Iar la cazul prezentat de tine, ma gindesc, ca totusi nu s-a rupt tot dintele. A sarit "un span" din el si ala a fost plimbat pe cremaliera pina s-a facut joc intre dintii de la melc cu cei de la cremaliera. Am urmarit la melci, cremaliere si roti dintate la viata mea de mi s-a acrit. Si cam stiu ce vorbesc. |
--------------------
x
x
- x
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#36
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Sunt in parte de acord cu tine. Ideea e ca pana acum eu nu am mai vazut o cremaliera rupta in 3 luni sau 60.000 km. 3 luni SAU 60k km. Dar aici e vorba de 3 luni SI 60k km. Conteaza enorm de mult si cat hingheresti masina si rman la parerea ca de vina este haituiala la care a fost supusa masina. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 19:47 |