DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> a scazut nivelul la antigel foarte mult !

radu32
post 28 Oct 2010, 18:00
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 14 February 10




Buna ziua !

am avut masina in servis dupa o avarie stanga fata, in urma unui accident !

dincolo de cele trei saptamani de asteptare,si de nervii cu omaniasigul vinovatului,toate bune si frumoase...masina arata aproximativ ca noua, si fiinda ieri nu am mai avut nervi si timp sa ies cu ea,am iesit azi pana in centru vreo 10 km.
Multumit de motor pana acum,numai ca ,atunci CAND AM AJUNS ACASA deschizand capota am observat ca vasul ala cu lichidul ala galben, antigel,parca era golit aproape de tot ,sa mai fi ramas doar chiar nivelul minim,desi la servis era plin !

E normal,sa scada,si trebuie sa-l completez eu,sau nu e ?
As fi recunoscator daca mi-ar explica fenomenul cineva priceput in mecanica de masini !


--------------------
dacia logan 2007 presitge - 10-ytg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 28 Oct 2010, 18:06
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




La mine s-o completat traseul de apa dupa 3 saptamani dupa ce am schimbat distributia(cu pompa de apa) .In fiecare weekend am pus cate un borcan, pana nu o mai scazut. Daca o fost umblat la traseu(o fost golita apa) e normal. Stai linistit, si eu m-am speriat.


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu32
post 28 Oct 2010, 18:12
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 14 February 10




deci, trebuie sa-l tot completez,si sa ma uit din cand in cand la el ?
si pana la urma se umple ?


--------------------
dacia logan 2007 presitge - 10-ytg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 28 Oct 2010, 20:48
Post #4


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Ai grija cand completezi sa nu faci o boacana.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 28 Oct 2010, 21:52
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




O data la cateva zile se goleste. La mine so nimerit spre sfarsitul verii, si cand mergeam la iarba verde in weekend si mai deschideam capota, vedeam si mai bagam jumatate de litru de apa. Daca bagi mai mult de 5 litri de amestec(la mine or intrat 3 de antigel si 1,5apa) atunci poate ai ceva. Dar pana nu iti calculezi, si nu ai trecut de pragul acesta nu ai de ce sa te necajesti.
Toate cele bune


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emilescu
post 29 Oct 2010, 07:33
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 June 05
From: Deva-HD




In principiu ce s-a intimplat s-a datorat faptului ca instalatia de racire nu a fost aerisita cum trebuie si au ramas dopuri de aer pe circuit.In timpul mersului pompa a tras lichidul de racire si aerul a fost inlocuit de lichid ,ca urmare a scazut nivelul in vas!


--------------------
dacia logan logan 1.4mpi-laureate 2005 - HD-12-
Somnul previne imbatrinirea...Mai ales cel la volan!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 29 Oct 2010, 09:06
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




exact , de la aerisire a aparut "problema" . Completeaza cu antigel nu cu apa ca si asa s-ar putea sa nu fie foarte concentrat pentru iarna de bate la usa . Si cu motorul cald dar oprit!!!


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ioonell
post 29 Oct 2010, 19:29
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 15 February 09
From: bucuresti




din cate stiu eu nu e bine sa completezi cu motorul cald si oprit ,cel mai bine e sa completezi cu motorul rece oprit.


--------------------
dacia logan 2007 preferance
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 29 Oct 2010, 20:56
Post #9


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Si eu tot asa stiam.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 29 Oct 2010, 21:16
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.627
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Eu zic sa se uite si pe la furtune sau daca n-are idee sa se duca inapoi la service sa vada daca au pus aia toate colierele la loc...


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu32
post 11 Dec 2010, 17:40
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 14 February 10




problema sd-a rezolvat,in sensul ca am completat treptat cantitatea liosa, pana nu a mai fost nevoie !

trebuie sa spun si ceva bun de dacia, cluj-feleac care au reparat masina perfect,si nu am nici o problema cu ea !
mana francezilor se vede totusi, am vazut ce sefi au, care pun biciu pe roman !
romanu nu face nimica bine daca nu il croiesti cu biciu de la spate !


--------------------
dacia logan 2007 presitge - 10-ytg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 11 Dec 2010, 18:27
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




Trebuie completat cu motorul oprit si ,,rece" din cauza ca va sare dopul cu presiune si antigelul pe fata daca scoateti busonul cand motorul abia a fost oprit. Amestecul antigel se dilata se contracta trebuie sa punem si in functie de aceasta.

Referitor la ,,bici" la Dacia Logan nu se munceste cu forta si in sila.


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 11 Dec 2010, 20:57
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Eu am completat cu motorul cald si nu mi-o sarit nimic pe/in fata. La fal ca la colegul radu 32, s-a rezolvat 2 sapt mai tarziu prin completarea treptata. Ca sa fiu sigur ca nu am probleme cu mici fisuri am bagat si un lichid care inchidea porii mici, pe care l-am turnat cu motorul cald, si mergand la relanti.
Acum fiecare cu filosofiile lui.
Numai bine


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fnp
post 11 Dec 2010, 22:44
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 446
Joined: 5 November 03
From: Bucuresti




Referitor la zeama aia de astupat porii f. multi s-au plans de ea ca mai mult rau face (infundat canale plin blocul mtor ...etc.).

Iar pentru completarea cu motorul cald: este diferenta de temperatura de lucru intre benzina si diesel. Asa ca la diesel doar in rare cazuri (forje) ajunge sa faca presiune mare in circuit pe cand la benzina e ceva normal ca sa zic asa.

De asta este recomandat sa se completeze cu motorul rece.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI 70CP 2007 Laureate + ABS - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 15 Dec 2010, 02:37
Post #15


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




cu motorul la rece sau in mers fara a fi turat,ca si in cazul cand iti fierbe motorul...nu pui niciodata apa cu motorul oprit si cald,risti sa pui mai mult antigel si o chiuloasa noua cu tot setul.


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest nu-mi place sa ma las calcat in picioare - toti gresim
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 12:43
Forum Renault