Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
![]() ![]() ![]() |
Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
Kinetix |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|||
flaviand |
![]()
Post
#272
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 25 October 04 From: Brasov ![]() |
Da, stiu de acordare, pe masura ce am experimentat mi-am cam dat eu seama pe unde gresisem. Le-am legat in paralel, iar la final, inainte sa renunt la meyers am incercat si o serie de curiozitate.
Cu transformatorul la boyce muncesc acum. De ce crezi ca vreau fir argintat cu teflon ? Toroidul si electronica de am deja, mai trebuie sa fac bobinajul si acordarea. Sper sa nimeresc frecventa de rezonanta de data asta ![]() |
--------------------
Logan
Ambiance
Arctic
- Mai 2006 Logan Laureat Rosu - Nov 2004
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#273
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Rezoneaza ce injectezi tu din generator
![]() This post has been edited by djasu82: 14 Jul 2008, 13:51 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#274
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Bravo, flaviand. Da-i inainte cu transformatorul.
Incearca si cu sarma normala de bobinaj pana gasesti "delicatesa" aia. Ce procedura ai aplicat la prepararea electrozilor (CC, impulsuri, timp, intensitate)? Daca nu ai aruncat tevile si generatorul pentru sistemul Meyer, te-as ruga sa mai incerci si varianta cu socurile bobinate. Trebuie sa folosesti miez de ferita (de la antena radio AM) pe care bobinezi cu fir dublu cam 100 spire (sarma de 0.5-1.5mm). As fi foarte curios ce efect va avea. Chiar daca nu creste productia de gaz foarte mult, cel putin scaderea intensitatii curentului absorbit (la aceeasi productie) este o performanta foarte buna. Poate facem si un calcul de eficienta. djasu, ai pus pe masina plasma ta? Cum se comporta? Eu ma tot chinui de vreo saptamana sa prepar electrozii si merge taaare greu... Cantitatea de precipitat ruginiu nu se diminueaza in timp, iar pelicula izolatoare se depune foarte incet... Toate cele bune. This post has been edited by Kinetix: 14 Jul 2008, 18:10 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#275
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Astept sa-mi vina doi tranzistori de putere pentru CDi fiindca il modific
![]() Flaviand sarma de cupru se poate inveli in celofan daca tot vrei sa-ti tina la inalta frecventa . In fine faci cum crezi , eu as bobina direct pe torul de 600W cu sarma de cupru fiindca nu ai inalta tensiune ! Doar la inalta tensiune riscul e sa se strapunga intre spire! |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#276
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Acea bujie de care spui tu ca face minuni daca nu e amorasta cu o aprindere eletronica si un generator pentru a produce plasma nu-i vad scopul . Poate ai pierdut cateva elemente , poti pune lincurile ...
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
klaus |
![]()
Post
#277
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(kenterprise @ 15 Jul 2008, 01:43) Salutare! Eu merg pe 1.5 Dci-ul meu cu un sistem de aprox. 1.5 LPM de ..o luna, cred! Nu am tinut evidenta si unii mai cautici ma vor penaliza, dupa cum vad ca merg lucrurile pe forumul asta! ![]() Pai daca esti la a 5-a sau a 6-a clona, cum dracu sa nu fie lumea caustica pe aici... Si, evident, ne expui, complet dezinteresat, tot felul de "perpetuum mobile" care, ce sa vezi, le vinde fix firma la care lucrezi. Ce sa vezi... Dezinteresat, evident... Si apoi, pui diverse "tratamente ceramice la motor si aditive de combustibil". Si nu stiu cum se face ca si pe alea le vinde firma matale. Evident, o coincidenta si asta. Legat de " ma stept sa intre in discutia inginerilor de pe acest forum" cred ca ti-ai gresit publicul de adresabilitate. Tu trebuie sa te adresezi inginerilor de la firmele de masini. Care in mod sigur vor imbratisa fabuloasele, extraordinarele, neobisnuitele, formidabilele, exceptionalele, deosebitele, remarcabilele, demne de luat in seama idei teoretice pe care le vei propune si le vor aplica imediat in practica, avand in vedere ca se dovedesc atat de productive, fiabile si cu rezultate deosebite. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
flaviand |
![]()
Post
#278
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 25 October 04 From: Brasov ![]() |
Kinetix, chiar si in cazul celor care au replicat cu succes metoda Meyer, gen Ravi, Dave sau altii, productia de gaz a ramas in cantitati mici. Intr-adevar amperajul a scazut si randamentul obtinut a fost unul supraunitar, insa tot putin gaz se producea.
Mai am tevile, dar au ramas legate in serie de la ultimul test si am renuntat sa-mi mai bat capul cu metoda respectiva. mai ales dupa rezultatele pe care le-am obtinut cu Boyce. Klaus, daca kenterprise este acelasi cu cel de pe softpedia cred ca puteai sa-i dai o sansa. Face si nitzica reclama ce-i drept, dar e nevoie si de cate un investitor in domeniu din cand in cand. Dar ma rog, eu nu stiu cum sta cu clonele si poate ne luminezi nitzel daca crezi ca se poate. Vreau sa subliniez o singura greseala pe care am mai intalnit-o si in alte parti: "Despre motorul 100% cu apa e discutabil - macar de amorul artei - dar am remarcat ca cineva a facut o observati - dupa mine corecta: un motor cu HHO nu are nevoie de admisie de aer!" Un motor cu HHO poate functiona si fara aer dar este ineficient. Gazul HHO poate fi utilizat in motor in amestecuri de 20:1 cu aerul sau chiar 80:1 in cazul hidrogenului monoatomic obtinut prin metoda rezonantei boyce. E pacat sa-l folosim neamestecat si sa ardem astfel de cateva zeci de ori mai mult gaz degeaba. |
--------------------
Logan
Ambiance
Arctic
- Mai 2006 Logan Laureat Rosu - Nov 2004
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Dupa ce am studiat cam ce s-a scris pe aici (basca trimiterile pe la diverse lincuri
![]() Astept sa fiu contrazis de practica (desi nu prea vad cum). |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#280
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Kenterprise, te salut.
Ma bucur pentru tine ca ai reusit sa faci instalatia aia si ca ai reusit acele consumuri mici. Chiar e o realizare si o veste buna in acelasi timp. Totusi!!! Daca ni te-ai alaturat doar in scopul reclamei, eu raman cu un gust amar... Dupa cum ai putut observa, daca ai citit paginile topicului, suntem aici o mana de experimentatori particulari care formam o echipa si colaboram la realizarea unei instalatii cat mai eficiente pentru pus pe masina. Fiecare dintre noi incearca sa testeze idei si sa comunice rezultatele si metoda, astfel ca fiecare sa beneficieze de pe urma reusitelor fiecaruia. Ne-ai fi de mare, MARE folos daca ne-ai impartasi din "secretele" descoperite de tine in urma experimentelor. Daca totusi te intereseaza doar vanzarile, foarte bine. Eu nu te condamn, dar mi se pare indecent (sper sa nu te superi) sa-ti recrutezi clientii din randul nostru, al celor care ne place sa "surubarim" pe la masina. Eventual ai fi putut sa ne propui un parteneriat, in sensul ca sunt destui forumisti priceputi in ale electronicii/motoarelor, care ar putea sa monteze aparatele tale pe masinile cumparatorilor, in orasele lor. Fiecare forumist priceput are o "retea" de automobilisti pe care i-a ajutat si care ar putea deveni cumparatori, daca li se face o recomandare de catre "mecanicul" lor ocazional. Cu respect. flaviand, poate e adevarat ca nu se obtin productii foarte mari cu sistemul Meyer, dar daca totusi sistemul este eficient (ne este ingaduit sa spunem supraunitar?), atunci se pot face mai multe celule pentru a suplini productia necesara motorului. Ideea era daca experimentul (sistemul) Meyer a fost replicat si de tine cu aceleasi rezultate, sau macar cu rezultate asemanatoare... Da-i inainte cu sistemul Boyce. Poate ne facem si noi electronica aia pana la urma. Da, ai dreptate cu privire la alimentarea cu HHO. De vreme ce concentratia de gaz se poate reduce asa de mult cu rezultate bune, de ce sa nu folosim si aerul, care deocamdata este...gratis? Toate cele bune. P.S: Cat despre BUJIA aia super, da, exista gata facuta, dar costa 25$ bucata... Iar dupa ce "expira", trebuie alti 25$ pentru fiecare cilindru... Asa ca e mai simplu sa ne facem noi o aprindere cu plasma, care costa cativa zeci de RONI + ceva munca, si sa folosim bujiile obisnuite, ieftine si usor schimbabile. Lucrez la incropirea unei scheme coerente pentru o astfel de aprindere si nu mi se pare complicata. Sper ca voi reusi pana la urma, cu ajutorul forumistilor electronisti, desigur. ![]() djasu, nu ai nevoie de tranzistori de mare putere. E suficient o aprindere CDI pe care o modifici, adaugandu-i traseul de descarcare cu diode direct pe bujii. O sa postez in curand o schema (functionala, sper) care arata cum se face modificarea. This post has been edited by Kinetix: 15 Jul 2008, 14:05 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#281
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Eu vreau sa merg cu totulla rece de aceea voi folosi tranzistori de 280W la CDi fiindca am deja pe CDi traful de 200W. Nu am ce sa modific doar vindirect cu aria de diode si am terminat balciul , injectez direct pe fisa centrala toata povestea.
Acuma la Meyer pe nici unu nu am vazut sa alimenteze tranzistorul irf 740 direct cu 110V sau cu 320V de aceea nu aveti productia mare de gaz din cauza ca nu e destula energie ca sa intre tuburile in rezonanta. S-a incercat cu acel traf doar ca trebuia miezul de la transformator sa fie inchis nu deschis pe acea bara de ferita stie Kinetix la ce ma refer. Poate sambata voi cumpara un motogenerator in 4 timpi si asa ma voi apuca de treaba fiindca vad pe uni ca tot o da in diverse ca nu mere proiectul ca nu obtinem randament ca nustiu mai ce .Il intreb eu pe el a incercat oare s-au s-a lasat pagubas afland de la X sau Y ca nu functioneaza... desi acei tip tine cu dinti de secret. Aaaaa poate inteleg pe unii ca nu au cunostiinte cel putin elementare despre eletronica , usor usor se invata ! |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
flaviand |
![]()
Post
#282
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 25 October 04 From: Brasov ![]() |
Ok, that's the spirit. Nu te lasa descurajat de carcotasi !
Apuca-te de treaba si hai cu rezultate ca asta asteptam sa vedem cu totii. Cat mai multe implementari practice si cat mai multa experienta ar fi in avantajul tuturor. Si apoi ii dam scanteie ![]() |
--------------------
Logan
Ambiance
Arctic
- Mai 2006 Logan Laureat Rosu - Nov 2004
|
|
free-rider |
![]()
Post
#283
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 8 July 08 ![]() |
Mayer spunea...... Buggy:Acesta va fi primul sistem complet ,fabricat la standard de pre-productie ca un kit de conversie pentru masini care pot dezvolta pina la 400hp. Mayer doreste sa-l valorifice pentru suma de 1500USD .Data nu a fost inca stabilita dar se pare ca in urmatoarele doua lunI IN OHIO.
PROBLEMA ESTE CA NU A MAI APUCAT SA DUCA LA BUN SFIRSIT PROIECTUL CA ACUM SIGUR AVEAM SI NOI PE MASINA. Toate proiectele sunt super si cred ca deja este rezolvat sistemul chiar daca nu scoate 50l pe minut tinind cont ca de ani buni se foloseste benzina amestecata cu apa in proportie de 30-50% si folosind reactorul care transforma apa in abur si arde in cilindri datorita putinului combustibil din abur care prin explozie aprinde si hidrogenul din abur si il arde Se poate inlocui benzina sau gazul din aceea apa cu HHO si daca avem si bujie cu plasma deja avem o masina sau un generator cu randament considerabil Am incercat sistemul cu plasma care produce 3 l/m si folosesti carbuni de baterie si aparat de sudura Este inspaimintator dar destul de tare ,pacat ca nu rezista carbunii la experiment pentru ca trebuie carbuni de consistenta tare sau ceva folosit la cuptoarele in care se topeste aluminiu .Daca erati mai aproape cred ca puteam rezolva multe din experimente fara sa trecem fiecare prin aceleasi greseli si dupa ce gaseam o solutie care sa merite puteam sa facem fiecare sistemul si sa facem ce vrem cu el ca pamintul este mare daca vrei sa vinzi important este ca poate fi folosit la un generator sa-ti dea curent deci nu numai de pus la masina sunt destule solutiitrebuie doar sa nu ne certam si sa ne intilnim odata toti cu tot ce are fiecare si sa facem permutari aranjamente combinari folosind toate schemele pe care le detine fiecare pe diferite modele de generatoare si atunci vedem care merge si care da randamentul cel mai mare pentru ca este greu ca unul singur sa faca toate sistemele si sa experimenteze si este si costisitor si poate nu da nici rezultate |
--------------------
logan
berlina
2007
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#284
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Eu unul m-am gandit sa-mi foloseasca la un motogenerator pentru a produce energie in casa si asa curentul creste , combustibilul la fel. O ardere puternica a amestecului de benzen +vapori de apa se poate face cu o energie mai mica dar totusi foarte puternica pentru a descompune apa. Meyer a dat coltul din cate stiu.
Kinetix daca nu-i bagi tensiune mare in acel montaj realizat de tine nu obti mare lucru la tensiune joasa ai vazut si tu. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#285
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Da, asa o fi, dar deocamdata electrozii negativi nu s-au acoperit complet de stratul izolator, asa ca randamentul este inca mic...
|
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#286
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
E interesant ce spui despre motorul in 3 timpi, dar ideea e confuza inca. Aceasta modificare presupune, pe langa ajustarea avansului, si modificarea camelor pentru schimbarea fazelor distributiei. Asta ar trebui sa detaliezi.
Altfel, cum ar putea fiecare coborare a pistonului sa produca lucru mecanic? Una din coborari este activa (detenta, cu ambele supape inchise), iar cealalta este pasiva (admisia, cu supapa de admisie deschisa)... |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#287
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
kenterprise poti pune poze filme numai asa inchizi gura unor moderatori sau altora care comenteaza aiurea. Stai linistit cred ca nici unu nu a scapat aici pe forum sa nu fie loat la misto in toate sensurile . Eu cred ca multi isi dau aere dar in rest totul se duce in jos. Multi cica stiu eletronica dar habar nu au sa cupleze un simplu tranzistor intr-o schema dar sa mai stie si cum lucreaza , cum se scurg curentii prin acel banal tranzistor... multi copiaza schemele dar nu le gandesc evident lipsa de pregatire teoretica. Poate la mecanica e mai usor si se invata mai repede dar si aici fara o baza mai derapezi. Si totusi din aceste derapaje aici nimeni nu te iarta . Noi romanii asa suntem asa vom fi !
This post has been edited by djasu82: 15 Jul 2008, 21:45 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
klaus |
![]()
Post
#288
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
1. Dpdv moderator, clona incalca prevederea art. 3b din Regulament. Si pana nu s-a banat ip-ul respectiv, numai clone au curs pe aici.
2. Tot dpdv moderator, un anumit nick incalca prevederea art. 3 lit. c din acelasi regulament. 3. QUOTE(kenterprise @ 15 Jul 2008, 22:01) Nu cred ca sunt asa de bun la vanzari sa vand castraveti la gradinar iar multi din cei ce posteza aici nu cred ca isi permit o asa achizitie. ![]() Deci pe scurt: Bai saraciilor... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#289
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Klaus kenterprise hai sa nu derapam pe alceva va rog chiar va place sa va ciondaniti in contradictoriu ? Regulile sunt facute ca sa fie incalacate fiindca daca nu existau reguli nu se incalcau si gata sa nu mai filozofez
![]() This post has been edited by djasu82: 15 Jul 2008, 23:04 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
os |
![]()
Post
#290
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Buna seara si voua!
Pariez ca pot sa v-arat ca regulile au fost facute penreu a fi respectate, iar nu incalcate? |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
kenterprise |
![]()
Post
#291
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 14 July 08 ![]() |
@djasu82
Salut! Raman pe topic.[.. text eliminat de mine (os)] @moderator Despre faptul ca m-am clonat, asta e, sa fiu banat! [...] |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 Dci
2007 Laureate
|
|
rooster |
![]()
Post
#292
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 27 December 05 From: Tulcea, oras cu strazi jalnice ![]() |
QUOTE(kenterprise @ 15 Jul 2008, 22:03) Nici eu nu stiu electronica dar m-a ferit sfantul de moderatie cum da acest domn dovada! Poze am pe ...www.picasaweb.com/moldoveanu.marius ... din ciclul "nu stiu fizica cuantica, dar iaca am montat kitul asta de bomba atomica cu hidrogen si merge sa stiti" ... Cine ne garanteaza ca in imagini nu e o benzinara in frana de motor sau cu o roata motrice suspendata in aer cu cricul ? Mai bine pui pe Youtube un film in care sa se vada motorul, cum te sui tu in masina (cu ciorap pe cap sa nu te recunoastem - ca o clona veritabila ![]() This post has been edited by rooster: 16 Jul 2008, 16:33 |
--------------------
VW
Sharan 131CP TDI
Dacia face putori de automobile, parerea mea ! EX: Nova GTI & Logan 1.4MPI Laureate Plus. Aveam sentimentul ca am cumparat de la sh dupa ce am vazut cat a economisit francezu la masina mea noua.
|
|
os |
![]()
Post
#293
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Domnu' Kenterprise,
stai linistit pe bancuta. Daca ai de povestit lucruri care nu fac reclama la ceea ce matale incerci sa vinzi la fraieri, bine. Daca nu - abtine-te. Chestiunea cu clonele (ai ai ai ce nevinovat te dai !!) e lamurita, si n-o scoatem de la ciorap ca sa nu zici ca suntem fiorosi. Fii insa constient ca nu ma va impiedica nimic sa-mi amintesc de ea. Da? In legatura cu baletul pe care-l comiti in legatura cu tot ce nu-ti convine -> vezi paragraful anterior. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#294
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Rooster bine zici cu filmuletul deci kenterprise daca ai o camera video sau un aparat digital poti trece la un mic filmulet din poze nu-ti dai seama ce e acolo. Sti cum sunt baiati pe forum ca toma necredinciosu si dupa ce afla de la tine iti sar in cap ! This post has been edited by os: 16 Jul 2008, 19:30 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
kenterprise |
![]()
Post
#295
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 14 July 08 ![]() |
[ editat de mine, os]
QUOTE Moderatori, banati-ma! Cu cea mai mare placere. S-a rezolvat. |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 Dci
2007 Laureate
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#296
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Pe yutube iti faci cont te inregistrezi si dupa aceea poti incarca rapid un film maxim 1gb de comprimat til comprima servarul de pe yutube. Nu te supara pe moderatori lasa-i sa supravietuiasca .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
free-rider |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 8 July 08 ![]() |
are cineva o schema pentru plasma la bujie folosind invertor 12-220 O schema functionala ca am facut rost de invertor 12-220 1000w si am si un motor de dacie pentru teste mai trebuie schema, ca ce am gasit pe net sunt ciudate si nu au logica
Attached thumbnail(s) clip_image001.gif ( Size: 8.15k ) Number of downloads: 1589 |
--------------------
logan
berlina
2007
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#298
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Poate asta are o logica .
24 Jul 2008, 21:43: Iar diodele sunt de genul by255 si sunt la numar in jur de 25 de diode pe partea cu convertor si 2 diode by 255 pe parte cu bobina de inductie . Nu te sfatuiesc sa folosesti un condensator mai mare de 100uF/400V sudezi eletrolzii la bujie ! Puntea e de 6A /600V. 24 Jul 2008, 21:44: E incercat de mine si am si pus primul filmulet il gasesti pe totic ori aici ori la aprinderi eletronice! 24 Jul 2008, 21:47: Vezi ca tensiunea redresata dupa punte o sa fie de ~ 320V aproximativ pericol de eletrocutare ![]() This post has been edited by djasu82: 24 Jul 2008, 20:47 Attached thumbnail(s) circuitul_simplu.JPG ( Size: 52.69k ) Number of downloads: 1743 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#299
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
inca ma gandesc cum sa inventat si testat bomba cu hidrogen
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#300
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
se ia un rezervor si se pune hidrogen sub presiune , dupa care se face rost de o bomba atomica clasica in care se introduce rezervorul cu hidrogen , si gata
![]() This post has been edited by bygy007: 24 Jul 2008, 22:23 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Topicul de fata se refera in principal la experimente personale.
Tentativele mai mult sau mai putin ascunse de reclama/vanzare se pedepsesc cu warn/ban. Discutiile pro-contra care deviaza in flame se pedepsesc cu warn/ban. Orice problema se poate discuta si civilizat. Discutiile off-topic se pedepsesc cu warn/ban. Reguli valabile incepand de azi 27.09.2012 18:00 |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 15:25 |