Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
![]() ![]() ![]() |
Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
ghitza |
![]()
Post
#631
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|||
special k |
![]()
Post
#632
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 12 November 10 ![]() |
salut! nu ghitza, nu sunt facute de mine, am incercat sa gasesc o schema ceva pe net de la ele, dupa numerele pe care le au inscriptionate dar nu am gasit nimic, sunt italienesti. mai am in schimb 2 dispozitive de la niste instalatii gpl si mi se pare ca unu dintre ele e pentru sonda lambda. stiu ca poate parea ciudat dar exista o sonda si pe traseul de gaz pe care scrie lambda control system si are la randul ei o electrovalva ca cea care deschide circuitul de gaz, iar aceasta sonda era conectata la masina mea la modul pe care scrie electronic lambda control, eu am deconectat acea sonda si merge foarte bine si fara ea. la sonda lambda a masinii nu am umblat pentru ca ea nu mai functioneaza in timp ce merg pe gaz pentru ca e "inlocuita" tot de modulul acela pe care scrie bigas. pun acum pozele cu cele doua dispozitive pe care le am in casa de la alte inst. gpl. stiu ca nu ajuta prea mult daca le postez fara schema, dar nu am gasit nici schema lor.
Attached thumbnail(s) picanom_picture_01_2010_11_24.jpg ( Size: 98.3k ) Number of downloads: 1597 picanom_picture_02_2010_11_24.jpg ( Size: 85.24k ) Number of downloads: 1670 picanom_picture_03_2010_11_24.jpg ( Size: 104.46k ) Number of downloads: 1698 picanom_picture_04_2010_11_24.jpg ( Size: 98.75k ) Number of downloads: 1724 |
--------------------
bmw
sedan
e32 / 1988
|
|
ghitza |
![]()
Post
#633
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
deci totusi la problema mea daca pun in aplicare schema de mai in urma pusa de PAUL:este o rezolvare ?adica la trecerea de pe benzina pe GPL sa nu mai am probleme
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#634
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Citisem undeva ca unu si-a facut asa ceva si nu a mai avut probleme.Explicatia consta in urmatoarele:in momentul in care ECU vede sonda deconectata (tu mergi pe gaz) incarca o valoare default de aprox 0,45 V care ajuta la deplasarea masinii intr-o situatie reala cand se merge pe benzina.In aceasta situatie consumul va creste.Daca se va conecta iar sonda ECU va adapta injectia la ultimele valori ale sondei cand functiona si era conectata.Cand mergi pe benzen se va conecta iar sonda si ECU va rula exact cu valorile cu care mergea cand sonda era conectata adica cand masina mergea pe benzina si deci nu ar trebui sa apara diferente in functionare.
Alta varianta 100% functionala,tot citita pe undeva ar fi resetarea memoriei ECU pe timpul functionarii pe gaz.Practic se intrerupe alimentarea memoriei ECU la functionerea pe gaz,tot cu un releu. Succes. This post has been edited by Paulorossi: 27 Nov 2010, 11:06 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
![]()
Post
#635
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
k mss de sfaturi deci merge treaba cu suntarea sondei lambda,acuma ramane sa o fac sa mearga pe GPL ca de 2 zile nu mai vrea
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#636
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
ba sa nu suntezi sonda lambda , ea scoate tot timpul valori in functi de temperatura si oxigenul pe care il citeste de la 0la 1V o suntezi nu se stie ce se poate intampla cu bimentalu ala.
Mai bine o lasi in aer sau faci un montaj cu lm3914 prin care se introduce semnalul de la sonda iar in locul ledurilor de la montajul cu lm3914 se pune un interupator cu 9 poziti parca cat are ledurile si se regleaza valoarea de iesire la 1V maxim atunci cand mergi in combinatie gaz , benzina . Oricum treaba trebuie urmarita cu un calculator si un soft care citeste in timp real parametri de la ecu si de la sonda lambda. Cu asa ceva eu am redus consumul la sn. This post has been edited by djasu82: 27 Nov 2010, 13:55 Attached thumbnail(s) controller.gif ( Size: 8.27k ) Number of downloads: 1788 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ghitza |
![]()
Post
#637
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
da mss dar iti dai seama ca nu ma pricep la executat cablaje,mss oricum
27 Nov 2010, 17:43: bun am reusit sa o fac sa mearga pe GPL,am umblat la plaman,acuma urmeaza sa aplic schema cu releu de suntare a sondei lambda recomandata de PAUL,si sper sa scap da problema,va tin la curent,mss inca odata la toti This post has been edited by ghitza: 27 Nov 2010, 16:43 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#638
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 27 Nov 2010, 13:51) ba sa nu suntezi sonda lambda , ea scoate tot timpul valori in functi de temperatura si oxigenul pe care il citeste de la 0la 1V o suntezi nu se stie ce se poate intampla cu bimentalu ala. Mai bine o lasi in aer sau faci un montaj cu lm3914 prin care se introduce semnalul de la sonda iar in locul ledurilor de la montajul cu lm3914 se pune un interupator cu 9 poziti parca cat are ledurile si se regleaza valoarea de iesire la 1V maxim atunci cand mergi in combinatie gaz , benzina . Oricum treaba trebuie urmarita cu un calculator si un soft care citeste in timp real parametri de la ecu si de la sonda lambda. Cu asa ceva eu am redus consumul la sn. Nu se intampla nimic,te asigur.Practic doar se deconecteaza cand se merge pe gaz,exact cum ai scoate mufa afara.Indiferent cum ai vrea sa faci un montaj electronic niciodata nu poti simula o valoare reala a sondei,ECU fiind adaptiv tot vei avea probleme cand treci pe benzen. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
![]()
Post
#639
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
da mss PAUL inca odata maine cumpar releu si pun pe ea caci cat am umblat pe benzina zilele astea nu a facut nici cea mai mica problema(nu imi mergea pe GPL)acuma seara am facut si gpl-ul sa mearga si deja la pornirea pe benzina are ceva urmari cuma a mai facut.Nu cunosti vr-ei site de unde sa iau kit pentu vaporizator?releul pentru sonda lambda e bun cel ce se pune si la instalatia de proiectoare sau pe faruri,am aks si cu 4 pini desi nu cred ca e bun
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#640
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
si tu bagi hho sau gpl ca nu se mai intelege
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ghitza |
![]()
Post
#641
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
daca citesti cu atentie ai sa intelegi ca e vba de GPL nicidecum de HHO sau alte chestii
This post has been edited by ghitza: 27 Nov 2010, 19:12 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#642
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
ghitza e bun releul cu 4 picioruse cu contact NO doar daca ai semnal de la comutatorul gaz/benzina ca e trecuta masina pe benzina.Asa se va releul inchide contactu si se cupleaza sonda lambda cand esti pe benzina.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
![]()
Post
#643
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
am asa aks unu e cu 5 picioruse altu cu 4
This post has been edited by ghitza: 28 Nov 2010, 11:13 Attached thumbnail(s) SDC12848.JPG ( Size: 463.54k ) Number of downloads: 575 283078releu_protectie.jpg ( Size: 10.27k ) Number of downloads: 299 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#644
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
cel cu 5 picioruse e perfect are atat contact NO(30-87) cat si contact NC(30-87a) deci poti lua ce semnal vrei de la comutatorul gaz/benzen.
Succes. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
![]()
Post
#645
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
mss frumos ,pun in aplicare schema ta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#646
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(ghitza @ 27 Nov 2010, 20:12) Da dar nu se pupa cu topicul eu cred ca sunteti of topic de mult pe acest topic ! Vreti sa continuati refaceti un topic cereti la un moderator sa mute toata vorbaria in acel topic fiindca vor dori si alti colegi sa se informeze si nu o sa stie unde sa se uite. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ghitza |
![]()
Post
#647
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
sigur ai dreptate si imi cer scuze,rog sa fie mutata convorbirea
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
1055 |
![]()
Post
#648
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#649
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
daaa, atata a fost de de testat de BMW de le-a venit rau...
aia mor de foame, la cat de saraca e pagina realizata au acolo jos ceva cu "donate" un fel de cerseala online cred ca niste studenti chiulangii nu mai au bani de alcoale prin camine This post has been edited by danciusergiu84: 5 Jan 2011, 17:09 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Mefisto966 |
![]() ![]()
Post
#650
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 10 December 10 From: Lumea care o cunoastem ![]() |
@kinetix: am adunat o gramada de informatii despre generatorul de hidrogen, am de gand sa montez in Amèlie a mea, dar numai dupa ce am obtinut statutul de vehicol istoric, pentru ca pana atunci n-am voie sa atasez nimic, ce n-a fost contemporan cu masina. Am gasit comentare de la lithuani, care au instalat generatorul in Volga si Lada, ei vorbesc de consum in jur de 6l la Volga si 4 la Lada1200/2107, credem ori nu, este de facut experienta. Instalatia gata costa pentru un motor 4cilindri, cilindree sub 2000cm³ in jur de 299USD, sau 230EUR, dar cate drumuri trebuie sa mai batem, pana se amortizeaza investitia? Ma rog, cu preturile galopante de la statiunile de combustibil, parca sunt tentat sa cred in amortizare...
![]() ![]() |
--------------------
Renault
12
1973
- 3BV780 Mare-i gradina lui Dumnezeu...
|
|
1055 |
![]()
Post
#651
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
Navigind pe diferite site-uri trag concluzia ca utilizarea hho in speta a hidrogenului ca gaz combustibil produce o degradare importanta a partilor metalice cu care intra in contact ori nu stiu daca economia realizata prin utilizarea partiala de hidrogen justifica reparatiile ulterioare la motor.
|
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
gotronic |
![]()
Post
#652
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Pai prin arderea HHO se obtine din nou apa. Dar sub forma de aburi supraincalziti, si nu cred ca e asa de sanatos pentru motor. Stiu ca sunt foarte corozivi, asta de pe vremea cand era la moda motorul cu 50 % apa injectata in camera de ardere. Stiu tipi care au facut si tocmai asta au reclamat "terminarea motorului" foarte repede.
|
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#653
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Totusi si din benzina rezulta o gramada de apa(si care e totusi responsabila in combinatie cu oxizii de azot si sulf de uzura mai mare a partii superioare a cilindrilor)Poate ca la injectia de apa problema era ca intra apa ca atare destul de rece in motor.Iar apa in contact cu otel incins duce la oxidari puternice.Si nu numai cu otelul.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Mefisto966 |
![]()
Post
#654
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 10 December 10 From: Lumea care o cunoastem ![]() |
@TudorBadescu: din aceasta cauza nu am "ars" banii la asa o instalatie. Cei car vand instalatiile, cd-rom, au o serie de afirmatii de la "user", dar nu este posibil sa dai de un forum serios cu rezultate de crezut, informatii adevarate si serioase. Sa distrugi un motor nu pare sa fie greu, dar sa-l refaci...
|
--------------------
Renault
12
1973
- 3BV780 Mare-i gradina lui Dumnezeu...
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#655
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
poate sa mai explice cineva cum se pacaleste energia? Energia se conserva, ca sa rupi legatura puternica dintre hidrogen si oxigen este nevoie de o cantitate mare, oare nu aceiasi energie se baga in motor? Acesta avand un randament destul de scazut nu vad castigul. Eu inteleg ca defapt se consuma din baterie pt a consuma mai putina benzina , dar cine incarca bateria, nu motorul? Doar ca se mai incarca bateria in casa astfel aducandu-se energie din afara sistemului. Inteleg ca se bazeaza pe ruperea legaturilor cu ajutorul rezonantei, dar a tras cineva linia sa vada eficienta totala? Nu in scop comercial , ca de reclame e plin
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Mefisto966 |
![]()
Post
#656
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 10 December 10 From: Lumea care o cunoastem ![]() |
@krapcarasu: scopul comercial exclude de obicei astfel de intrebari. Paguba are cel ce crede afirmatiile reclamelor.
This post has been edited by Mefisto966: 11 Jan 2011, 11:05 |
--------------------
Renault
12
1973
- 3BV780 Mare-i gradina lui Dumnezeu...
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#657
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Prin rezonanta merge,Un electronist mia facut dupa schema postata la inceput aici generatorul de impuls cu cateva mici modificari,nu a folosit buz350 ci a folosit un echivalent ,nu a folosit diodele din schema ,lea schimbat cu diode rapide,pus pe o pila de test mia produs la fel de mult hidrogen la 4 amperi/12v cat mia produs fara generator undeva la 20 amperi(19.7 pe aparatul de masura) Acuma ma chinui sa fac rost de bani pentru tevi de inox ca sa fac 21 pile electrice, consumul pe pila trebuie sa fie de 200MhA deci destul de mic. Electronistul mia calculat consumul total undeva la 12 amperi deci nu foarte mult ca sa generez 50 litri hidrogen pe minut,pila originala pe care am facut teste generan 8 litri hidrogen ...... Dar fiind tabla groasa consumul era mai mare.Toti sunt pe aici mesteri dar putini se pricep,o sa postez poze dupa ce termin pila complet si o sa pun si video sa nu va umflati in pene
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
1055 |
![]()
Post
#658
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
QUOTE(Lucian MC @ 12 Jan 2011, 18:38) Prin rezonanta merge,Un electronist mia facut dupa schema postata la inceput aici generatorul de impuls cu cateva mici modificari,nu a folosit buz350 ci a folosit un echivalent ,nu a folosit diodele din schema ,lea schimbat cu diode rapide,pus pe o pila de test mia produs la fel de mult hidrogen la 4 amperi/12v cat mia produs fara generator undeva la 20 amperi(19.7 pe aparatul de masura) Acuma ma chinui sa fac rost de bani pentru tevi de inox ca sa fac 21 pile electrice, consumul pe pila trebuie sa fie de 200MhA deci destul de mic. Electronistul mia calculat consumul total undeva la 12 amperi deci nu foarte mult ca sa generez 50 litri hidrogen pe minut,pila originala pe care am facut teste generan 8 litri hidrogen ...... Dar fiind tabla groasa consumul era mai mare.Toti sunt pe aici mesteri dar putini se pricep,o sa postez poze dupa ce termin pila complet si o sa pun si video sa nu va umflati in pene Pentru a obtine aceste gaze acasa si pentru a le folosi in gospodarie pentru a incalzi cafeaua....te sustin, chiar iti pot arata ceva proiecte de folosire a elementelor rezultate din electroliza -biogaz.... Tot nu am inteles cum rezolvi problema reactiei chimice dintre oxigen hidrogen, sulf, carbon si metalul cu care aceste substante intra in contact \(camasa , segementii, pistonul.. ![]() Cea mai interesanta combinatie este aceea in care un generator pe motorina dezvolta curent electric pentru a alimenta un motor electric al unei macarale sau al unui buldozer..... This post has been edited by 1055: 13 Jan 2011, 00:19 |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#659
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Ca idee nu doresc trecerea definitiva pe hoh doresc benzina+hoh, Ideea este ca la 3lpm multi sustin ca reduc consumul cu 30% deci teoretic vorbind ar trebui sa am destul sa imbunatatesc amestecul sa il reduc pana la60-70% la cum evolueaza preturile in ziua de azi ma gandesc tot mai mult la lucrul asta,Avand in vedere ca va fi benzina+hoh nu vor fi probleme prea mari.
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#660
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
lasa in loc de hho mai bine mergi pe bicicleta si nici pe gpl nu se reduce , in primul rand instalatia costa 20 de milioane sau 15 milioane doi la mana pe gpl se consuma dublu la acelasi nr de km parcursi pe benzina si deci ajungi la acelasi drac plus o gaura in buget de 15 milioane.
Solutia cu hho exista numai ca trebuie instalatie facuta pentru asa ceva . Se va ajunge in scurt timp la asa ceva in tara . |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Topicul de fata se refera in principal la experimente personale.
Tentativele mai mult sau mai putin ascunse de reclama/vanzare se pedepsesc cu warn/ban. Discutiile pro-contra care deviaza in flame se pedepsesc cu warn/ban. Orice problema se poate discuta si civilizat. Discutiile off-topic se pedepsesc cu warn/ban. Reguli valabile incepand de azi 27.09.2012 18:00 |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 02:41 |