DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

34 Pages « < 20 21 22 23 24 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate

ghitza
post 16 Nov 2010, 18:36
Post #631


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




mss frumos PAUL de schema o sa o pun in aplicare
SPECIAL k:sunt facute de tine?felicitarile mele


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
special k
post 24 Nov 2010, 13:00
Post #632


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 12 November 10




salut! nu ghitza, nu sunt facute de mine, am incercat sa gasesc o schema ceva pe net de la ele, dupa numerele pe care le au inscriptionate dar nu am gasit nimic, sunt italienesti. mai am in schimb 2 dispozitive de la niste instalatii gpl si mi se pare ca unu dintre ele e pentru sonda lambda. stiu ca poate parea ciudat dar exista o sonda si pe traseul de gaz pe care scrie lambda control system si are la randul ei o electrovalva ca cea care deschide circuitul de gaz, iar aceasta sonda era conectata la masina mea la modul pe care scrie electronic lambda control, eu am deconectat acea sonda si merge foarte bine si fara ea. la sonda lambda a masinii nu am umblat pentru ca ea nu mai functioneaza in timp ce merg pe gaz pentru ca e "inlocuita" tot de modulul acela pe care scrie bigas. pun acum pozele cu cele doua dispozitive pe care le am in casa de la alte inst. gpl. stiu ca nu ajuta prea mult daca le postez fara schema, dar nu am gasit nici schema lor.

Attached thumbnail(s)
picanom_picture_01_2010_11_24.jpg ( Size: 98.3k ) Number of downloads: 1597
picanom_picture_02_2010_11_24.jpg ( Size: 85.24k ) Number of downloads: 1670
picanom_picture_03_2010_11_24.jpg ( Size: 104.46k ) Number of downloads: 1698
picanom_picture_04_2010_11_24.jpg ( Size: 98.75k ) Number of downloads: 1724


--------------------
bmw sedan e32 / 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Nov 2010, 08:47
Post #633


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




deci totusi la problema mea daca pun in aplicare schema de mai in urma pusa de PAUL:este o rezolvare ?adica la trecerea de pe benzina pe GPL sa nu mai am probleme


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 27 Nov 2010, 11:05
Post #634


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Citisem undeva ca unu si-a facut asa ceva si nu a mai avut probleme.Explicatia consta in urmatoarele:in momentul in care ECU vede sonda deconectata (tu mergi pe gaz) incarca o valoare default de aprox 0,45 V care ajuta la deplasarea masinii intr-o situatie reala cand se merge pe benzina.In aceasta situatie consumul va creste.Daca se va conecta iar sonda ECU va adapta injectia la ultimele valori ale sondei cand functiona si era conectata.Cand mergi pe benzen se va conecta iar sonda si ECU va rula exact cu valorile cu care mergea cand sonda era conectata adica cand masina mergea pe benzina si deci nu ar trebui sa apara diferente in functionare.
Alta varianta 100% functionala,tot citita pe undeva ar fi resetarea memoriei ECU pe timpul functionarii pe gaz.Practic se intrerupe alimentarea memoriei ECU la functionerea pe gaz,tot cu un releu.
Succes.

This post has been edited by Paulorossi: 27 Nov 2010, 11:06


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Nov 2010, 13:42
Post #635


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




k mss de sfaturi deci merge treaba cu suntarea sondei lambda,acuma ramane sa o fac sa mearga pe GPL ca de 2 zile nu mai vrea sad.gif


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Nov 2010, 13:51
Post #636


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




ba sa nu suntezi sonda lambda , ea scoate tot timpul valori in functi de temperatura si oxigenul pe care il citeste de la 0la 1V o suntezi nu se stie ce se poate intampla cu bimentalu ala.
Mai bine o lasi in aer sau faci un montaj cu lm3914 prin care se introduce semnalul de la sonda iar in locul ledurilor de la montajul cu lm3914 se pune un interupator cu 9 poziti parca cat are ledurile si se regleaza valoarea de iesire la 1V maxim atunci cand mergi in combinatie gaz , benzina .
Oricum treaba trebuie urmarita cu un calculator si un soft care citeste in timp real parametri de la ecu si de la sonda lambda.
Cu asa ceva eu am redus consumul la sn.

This post has been edited by djasu82: 27 Nov 2010, 13:55

Attached thumbnail(s)
controller.gif ( Size: 8.27k ) Number of downloads: 1788


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Nov 2010, 14:06
Post #637


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




da mss dar iti dai seama ca nu ma pricep la executat cablaje,mss oricum

27 Nov 2010, 17:43:
bun am reusit sa o fac sa mearga pe GPL,am umblat la plaman,acuma urmeaza sa aplic schema cu releu de suntare a sondei lambda recomandata de PAUL,si sper sa scap da problema,va tin la curent,mss inca odata la toti

This post has been edited by ghitza: 27 Nov 2010, 16:43


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 27 Nov 2010, 16:52
Post #638


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(djasu82 @ 27 Nov 2010, 13:51)
ba sa nu suntezi sonda lambda , ea scoate tot timpul valori in functi de temperatura si oxigenul pe care il citeste de la 0la 1V o suntezi nu se stie ce se poate intampla cu bimentalu ala.
Mai bine o lasi in aer sau faci un montaj cu lm3914 prin care se introduce semnalul de la sonda iar in locul ledurilor de la montajul cu lm3914 se pune un interupator cu 9 poziti parca cat are ledurile si se regleaza valoarea de iesire la 1V maxim atunci cand mergi in combinatie gaz , benzina .
Oricum treaba trebuie urmarita cu un calculator si un soft care citeste in timp real parametri de la ecu si de la sonda lambda.
Cu asa ceva eu am redus consumul la sn.
*


Nu se intampla nimic,te asigur.Practic doar se deconecteaza cand se merge pe gaz,exact cum ai scoate mufa afara.Indiferent cum ai vrea sa faci un montaj electronic niciodata nu poti simula o valoare reala a sondei,ECU fiind adaptiv tot vei avea probleme cand treci pe benzen.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Nov 2010, 17:29
Post #639


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




da mss PAUL inca odata maine cumpar releu si pun pe ea caci cat am umblat pe benzina zilele astea nu a facut nici cea mai mica problema(nu imi mergea pe GPL)acuma seara am facut si gpl-ul sa mearga si deja la pornirea pe benzina are ceva urmari cuma a mai facut.Nu cunosti vr-ei site de unde sa iau kit pentu vaporizator?releul pentru sonda lambda e bun cel ce se pune si la instalatia de proiectoare sau pe faruri,am aks si cu 4 pini desi nu cred ca e bun


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Nov 2010, 18:15
Post #640


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




si tu bagi hho sau gpl ca nu se mai intelege biggrin.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Nov 2010, 19:12
Post #641


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




daca citesti cu atentie ai sa intelegi ca e vba de GPL nicidecum de HHO sau alte chestii

This post has been edited by ghitza: 27 Nov 2010, 19:12


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 28 Nov 2010, 06:19
Post #642


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




ghitza e bun releul cu 4 picioruse cu contact NO doar daca ai semnal de la comutatorul gaz/benzina ca e trecuta masina pe benzina.Asa se va releul inchide contactu si se cupleaza sonda lambda cand esti pe benzina.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 28 Nov 2010, 11:11
Post #643


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




am asa aks unu e cu 5 picioruse altu cu 4

This post has been edited by ghitza: 28 Nov 2010, 11:13

Attached thumbnail(s)
SDC12848.JPG ( Size: 463.54k ) Number of downloads: 575
283078releu_protectie.jpg ( Size: 10.27k ) Number of downloads: 299


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 28 Nov 2010, 11:36
Post #644


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




cel cu 5 picioruse e perfect are atat contact NO(30-87) cat si contact NC(30-87a) deci poti lua ce semnal vrei de la comutatorul gaz/benzen.
Succes.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 28 Nov 2010, 12:34
Post #645


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




mss frumos ,pun in aplicare schema ta


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Dec 2010, 20:26
Post #646


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(ghitza @ 27 Nov 2010, 20:12)
daca citesti cu atentie ai sa intelegi ca e vba de GPL nicidecum de HHO sau alte chestii
*


Da dar nu se pupa cu topicul eu cred ca sunteti of topic de mult pe acest topic !
Vreti sa continuati refaceti un topic cereti la un moderator sa mute toata vorbaria in acel topic fiindca vor dori si alti colegi sa se informeze si nu o sa stie unde sa se uite.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 1 Dec 2010, 20:31
Post #647


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




sigur ai dreptate si imi cer scuze,rog sa fie mutata convorbirea


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 5 Jan 2011, 00:56
Post #648


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




Alt generator de hho, cica testat de cel de la BMW


Generator Cornish Hydrogen


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 5 Jan 2011, 17:08
Post #649


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




daaa, atata a fost de de testat de BMW de le-a venit rau...

aia mor de foame, la cat de saraca e pagina realizata

au acolo jos ceva cu "donate" un fel de cerseala online

cred ca niste studenti chiulangii nu mai au bani de alcoale prin camine

This post has been edited by danciusergiu84: 5 Jan 2011, 17:09


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mefisto966
post 6 Jan 2011, 16:16
Post #650


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 10 December 10
From: Lumea care o cunoastem




@kinetix: am adunat o gramada de informatii despre generatorul de hidrogen, am de gand sa montez in Amèlie a mea, dar numai dupa ce am obtinut statutul de vehicol istoric, pentru ca pana atunci n-am voie sa atasez nimic, ce n-a fost contemporan cu masina. Am gasit comentare de la lithuani, care au instalat generatorul in Volga si Lada, ei vorbesc de consum in jur de 6l la Volga si 4 la Lada1200/2107, credem ori nu, este de facut experienta. Instalatia gata costa pentru un motor 4cilindri, cilindree sub 2000cm³ in jur de 299USD, sau 230EUR, dar cate drumuri trebuie sa mai batem, pana se amortizeaza investitia? Ma rog, cu preturile galopante de la statiunile de combustibil, parca sunt tentat sa cred in amortizare... unsure.gif valuri.gif


--------------------
Renault 12 1973 - 3BV780
Mare-i gradina lui Dumnezeu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 10 Jan 2011, 21:50
Post #651


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




Navigind pe diferite site-uri trag concluzia ca utilizarea hho in speta a hidrogenului ca gaz combustibil produce o degradare importanta a partilor metalice cu care intra in contact ori nu stiu daca economia realizata prin utilizarea partiala de hidrogen justifica reparatiile ulterioare la motor.


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 10 Jan 2011, 21:56
Post #652


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Pai prin arderea HHO se obtine din nou apa. Dar sub forma de aburi supraincalziti, si nu cred ca e asa de sanatos pentru motor. Stiu ca sunt foarte corozivi, asta de pe vremea cand era la moda motorul cu 50 % apa injectata in camera de ardere. Stiu tipi care au facut si tocmai asta au reclamat "terminarea motorului" foarte repede.


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 11 Jan 2011, 09:45
Post #653


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Totusi si din benzina rezulta o gramada de apa(si care e totusi responsabila in combinatie cu oxizii de azot si sulf de uzura mai mare a partii superioare a cilindrilor)Poate ca la injectia de apa problema era ca intra apa ca atare destul de rece in motor.Iar apa in contact cu otel incins duce la oxidari puternice.Si nu numai cu otelul.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mefisto966
post 11 Jan 2011, 10:33
Post #654


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 10 December 10
From: Lumea care o cunoastem




@TudorBadescu: din aceasta cauza nu am "ars" banii la asa o instalatie. Cei car vand instalatiile, cd-rom, au o serie de afirmatii de la "user", dar nu este posibil sa dai de un forum serios cu rezultate de crezut, informatii adevarate si serioase. Sa distrugi un motor nu pare sa fie greu, dar sa-l refaci...


--------------------
Renault 12 1973 - 3BV780
Mare-i gradina lui Dumnezeu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 11 Jan 2011, 10:36
Post #655


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




poate sa mai explice cineva cum se pacaleste energia? Energia se conserva, ca sa rupi legatura puternica dintre hidrogen si oxigen este nevoie de o cantitate mare, oare nu aceiasi energie se baga in motor? Acesta avand un randament destul de scazut nu vad castigul. Eu inteleg ca defapt se consuma din baterie pt a consuma mai putina benzina , dar cine incarca bateria, nu motorul? Doar ca se mai incarca bateria in casa astfel aducandu-se energie din afara sistemului. Inteleg ca se bazeaza pe ruperea legaturilor cu ajutorul rezonantei, dar a tras cineva linia sa vada eficienta totala? Nu in scop comercial , ca de reclame e plin


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mefisto966
post 11 Jan 2011, 10:59
Post #656


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 10 December 10
From: Lumea care o cunoastem




@krapcarasu: scopul comercial exclude de obicei astfel de intrebari. Paguba are cel ce crede afirmatiile reclamelor.

This post has been edited by Mefisto966: 11 Jan 2011, 11:05


--------------------
Renault 12 1973 - 3BV780
Mare-i gradina lui Dumnezeu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian MC
post 12 Jan 2011, 18:38
Post #657


Mandru Posesor De Dacie Sport


Group: Members
Posts: 628
Joined: 17 May 09
From: Iasi




Prin rezonanta merge,Un electronist mia facut dupa schema postata la inceput aici generatorul de impuls cu cateva mici modificari,nu a folosit buz350 ci a folosit un echivalent ,nu a folosit diodele din schema ,lea schimbat cu diode rapide,pus pe o pila de test mia produs la fel de mult hidrogen la 4 amperi/12v cat mia produs fara generator undeva la 20 amperi(19.7 pe aparatul de masura) Acuma ma chinui sa fac rost de bani pentru tevi de inox ca sa fac 21 pile electrice, consumul pe pila trebuie sa fie de 200MhA deci destul de mic. Electronistul mia calculat consumul total undeva la 12 amperi deci nu foarte mult ca sa generez 50 litri hidrogen pe minut,pila originala pe care am facut teste generan 8 litri hidrogen ...... Dar fiind tabla groasa consumul era mai mare.Toti sunt pe aici mesteri dar putini se pricep,o sa postez poze dupa ce termin pila complet si o sa pun si video sa nu va umflati in pene


--------------------
Dacia Un sport si un break 1989 1410 si 1995 1410 - IS-60-GVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 12 Jan 2011, 23:48
Post #658


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




QUOTE(Lucian MC @ 12 Jan 2011, 18:38)
Prin rezonanta merge,Un electronist mia facut dupa schema postata la inceput aici generatorul de impuls cu cateva mici modificari,nu a folosit buz350 ci a folosit un echivalent ,nu a folosit diodele din schema ,lea schimbat cu diode rapide,pus pe o pila de test mia produs la fel de mult hidrogen la 4 amperi/12v cat mia produs fara generator undeva la 20 amperi(19.7 pe aparatul de masura) Acuma ma chinui sa fac rost de bani pentru tevi de inox ca sa fac 21 pile electrice, consumul pe pila trebuie sa fie de 200MhA deci destul de mic. Electronistul mia calculat consumul total undeva la 12 amperi deci nu foarte mult ca sa generez 50 litri hidrogen pe minut,pila originala pe care am facut teste generan 8 litri hidrogen ...... Dar fiind tabla groasa consumul era mai mare.Toti sunt pe aici mesteri dar putini se pricep,o sa postez poze dupa ce termin pila complet si o sa pun si video sa nu va umflati in pene
*



Pentru a obtine aceste gaze acasa si pentru a le folosi in gospodarie pentru a incalzi cafeaua....te sustin, chiar iti pot arata ceva proiecte de folosire a elementelor rezultate din electroliza -biogaz....

Tot nu am inteles cum rezolvi problema reactiei chimice dintre oxigen hidrogen, sulf, carbon si metalul cu care aceste substante intra in contact \(camasa , segementii, pistonul.. sad.gif , sper ca nu ai de gind sa smaltuiesti sau sa "ceramizezi" componentele din camera de ardere )

Cea mai interesanta combinatie este aceea in care un generator pe motorina dezvolta curent electric pentru a alimenta un motor electric al unei macarale sau al unui buldozer.....



This post has been edited by 1055: 13 Jan 2011, 00:19


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian MC
post 14 Jan 2011, 07:51
Post #659


Mandru Posesor De Dacie Sport


Group: Members
Posts: 628
Joined: 17 May 09
From: Iasi




Ca idee nu doresc trecerea definitiva pe hoh doresc benzina+hoh, Ideea este ca la 3lpm multi sustin ca reduc consumul cu 30% deci teoretic vorbind ar trebui sa am destul sa imbunatatesc amestecul sa il reduc pana la60-70% la cum evolueaza preturile in ziua de azi ma gandesc tot mai mult la lucrul asta,Avand in vedere ca va fi benzina+hoh nu vor fi probleme prea mari.


--------------------
Dacia Un sport si un break 1989 1410 si 1995 1410 - IS-60-GVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 14 Jan 2011, 19:14
Post #660


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




lasa in loc de hho mai bine mergi pe bicicleta si nici pe gpl nu se reduce , in primul rand instalatia costa 20 de milioane sau 15 milioane doi la mana pe gpl se consuma dublu la acelasi nr de km parcursi pe benzina si deci ajungi la acelasi drac plus o gaura in buget de 15 milioane.
Solutia cu hho exista numai ca trebuie instalatie facuta pentru asa ceva . Se va ajunge in scurt timp la asa ceva in tara .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Topicul de fata se refera in principal la experimente personale.

Tentativele mai mult sau mai putin ascunse de reclama/vanzare se pedepsesc cu warn/ban.

Discutiile pro-contra care deviaza in flame se pedepsesc cu warn/ban. Orice problema se poate discuta si civilizat.

Discutiile off-topic se pedepsesc cu warn/ban.

Reguli valabile incepand de azi 27.09.2012 18:00


--------------------
Go to the top of the page
34 Pages « < 20 21 22 23 24 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 02:41
Forum Renault