Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
![]() ![]() ![]() |
Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
Lucian MC |
![]()
Post
#961
|
||
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|||
ionijhonnie |
![]()
Post
#962
|
![]() Membru Group: Members Posts: 314 Joined: 8 July 07 From: Ploiesti - Bucuresti ![]() |
este realizabila
400°C se pot culege din rampa de evacuare iar 30 Bar nu este prea complicat. Uite o pozna de pe net unde se vorbea despre injectia de abur in motor. Daca mai si ridici presiunea in acea teava ...poate iese ceva Attached thumbnail(s) Untitled.png ( Size: 8.29k ) Number of downloads: 1211 |
--------------------
Actual: Dacia
SuperNova, 2001
îmbunătățită Rapsodie-Confort-Clima, 1.4mpi
- Albastru KatYfea X Ex: R16-1964, R16-1967, D1300-1975, LoganMCV-2007
|
|
paul_p |
![]()
Post
#963
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Care e legatura intre hidrogen si injectarea de aburi?
|
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
ionijhonnie |
![]()
Post
#964
|
![]() Membru Group: Members Posts: 314 Joined: 8 July 07 From: Ploiesti - Bucuresti ![]() |
injecția de abur in camera de ardere are aproximativ acelasi efect ca si gazul brown.
mai toate experimentele empirice indica faptul ca aceasta poate conduce la economie de carburant. |
--------------------
Actual: Dacia
SuperNova, 2001
îmbunătățită Rapsodie-Confort-Clima, 1.4mpi
- Albastru KatYfea X Ex: R16-1964, R16-1967, D1300-1975, LoganMCV-2007
|
|
gotronic |
![]()
Post
#965
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Cine are posibilitatea sa verifice la Osim, prin anii '50 a fost o inventie a unui mare inginer roman la vremea aia (nu-i mai stiu numele), care injecta apa in motor si crestea puterea cu 100% sau scadea consumul cu 50%. Asta o citisem demult intr-un ziar sau revista tehnica, unde era si o poza din ziarul vremii. Acolo ideea era ca apa era injectata imediat dupa explozie, iar injectia de apa ar fi marit presiunea in motor si raci gazele arse. Mai tarziu (cred ca prin '82...'83, un "inventator" francez mergea pe strazile Parisului (a fost data la TV pe vremea aia, am vazut eu sigur) cu o masina care consuma jumatate apa_ jumatate benzina (folosind acelasi principiu). In timpul perioadei comuniste stiu foarte multi care au incercat (de auzit am auzit si mai mult) asa ceva pe Daciile berlina. Nu s-a ajuns la nimic concret (si sincer sa fiu nici nu-mi explic de ce, mai ales ca au incercat foarte multi)
![]() LE. This post has been edited by gotronic: 15 Oct 2012, 19:50 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Lucian MC |
![]()
Post
#966
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Eu momentan nu am mai facut nimic in legatura cu experimentarile din cauza facultatii....
Am un program mult prea incarcat si nu fac fata si la masina . Singurele lucruri pe care le-am mai facut au fost curatarea instalatiei de electroliza, schimbare mosfetului cu unul de putere mai mare la PWM si schimbarea alternatorului de pe masina cu unul de tico de 50 amperi care sa fie mai fiabil. Momentan celula sta relaxata intr-un dulap. Daca tot veni vorba de injectia cu apa in motor e si mai simplu ,teoretic daca ai apa+temperatura inalta= tot oxihidrogen deci tot un generator de hidrogen este deci teoretic apartine acestui topic. Attached thumbnail(s) da_041.JPG ( Size: 220.34k ) Number of downloads: 1257 |
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
paul_p |
![]()
Post
#967
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(Lucian MC @ 15 Oct 2012, 21:55) Eu momentan nu am mai facut nimic in legatura cu experimentarile din cauza facultatii.... [...] teoretic daca ai apa+temperatura inalta= tot oxihidrogen deci tot un generator de hidrogen este deci teoretic apartine acestui topic. Ce profil are facultatea pe care o urmezi? |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#968
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Profilele pe care eu unul le urmez sunt IA(ingineria autovehicolelor s-au in termeni populari autovehicole rutiere) Si mecatronica. Un profil la buget si unul la plata.... Ca universitate este universitatea Gh. Asachi iasi.
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
klaus |
![]()
Post
#969
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cand eu am zis ca numai din stilul de condus pot face economie de 2l/100 km, lumea s-a facut ca nu intelege.
E, ca sa fie pe intelesul tuturor aceasta afirmatie a mea, la schimbarea unor parametrii de injectie (din diverse cauze) si masina se conduce ALTFEL, modificarea consumului poate fi explicata absolut natural. As fi curios cum senzorul de oxigen "palpeaza" oxigenul ramas din arderea hidrogenului (ala de zicea lumea ca se combina si da apa din nou, cum palpeaza senzorul ala de O2 oxigenul din apa, interesanta ar fi o explicatie tehnica pe modul de functionare a senzorului). Ca pornind de la aceasta ideea lumea cauta sa modifice citirea senzorului, ceea ce conduce la ... injectie mai putina, deci un amestec sarac. Ori amestec sarac (=neconform) duce la ... consum mai mic. Fara nici un aport de la vreun hidrogen, uraniu sau berkeliu. As propune celor care au aceste instalatii minune 2 experimente, prin introducerea unui intrerupator pe respectiva instalatie pentru a permite pornirea si oprirea ei la dorinta: 1. sa mearga constant din pedala (nu din cruise control) cu instalatia pornita/oprita. Dupa atingerea unui plafon constant de viteza, sa intrerupa/inchida circuitul. Acest lucru, dat fiind surplusul de putere introdus de instalatie ar trebui sa duca INSTANTANEU (sau aproape) la cresterea/reducerea (dupa caz) vitezei in situatia mentinerii apasarii pedalei de acceleratie constante. Se intampla? 2. Pentru cei cu carburator, dat fiind ca aceasta instalatie e atat de eficienta, presupun ca atunci cand functioneaza instalatia relantiul e mult mai mare decat atunci cand nu functioneaza instalatia. Ca doar asta inseamna "cresterea randamentului arderii", e ca si cum ai baga mai multa benzia in cilindrii... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#970
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(gotronic @ 15 Oct 2012, 20:48) Cine are posibilitatea sa verifice la Osim, prin anii '50 a fost o inventie a unui mare inginer roman la vremea aia (nu-i mai stiu numele), care injecta apa in motor si crestea puterea cu 100% sau scadea consumul cu 50%. Asta o citisem demult intr-un ziar sau revista tehnica, unde era si o poza din ziarul vremii. Acolo ideea era ca apa era injectata imediat dupa explozie, iar injectia de apa ar fi marit presiunea in motor si raci gazele arse. Mai tarziu (cred ca prin '82...'83, un "inventator" francez mergea pe strazile Parisului (a fost data la TV pe vremea aia, am vazut eu sigur) cu o masina care consuma jumatate apa_ jumatate benzina (folosind acelasi principiu). In timpul perioadei comuniste stiu foarte multi care au incercat (de auzit am auzit si mai mult) asa ceva pe Daciile berlina. Nu s-a ajuns la nimic concret (si sincer sa fiu nici nu-mi explic de ce, mai ales ca au incercat foarte multi) ![]() LE. ala se numea justin capra un mare inventator |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#971
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Din cate am experimentat pentru moment pe carburator turatia la regimul de ralanti cu o instalatie ok care sa consume cam 20-30 amperi depinzand de ceilalti consumatori porniti turatia creste intre 100-300 turatii in functie de cat de eficienta este instalatia de electroliza. Cu "aburul" adica instalatia care incalzeste apa sperand sa obtina oxihidrogen si sa faca diferenta cand e motorul la temperatura optima creste turatia in cazul meu la regimul de ralanti cu 250 ture aproximativ.
Pe injectie am avut in teste masina tatalui meu adica un cielo fabricat in 2006 cu o chestie luata de pe net conectata la mufa obd 2 a masinii teoretic sa tina in frau acele oscilatii de oxigen. Sincer acolo nu am vazut modificari la turatie si neavand cruise control si buton separat (instalatia fiind conectata direct la contact deoarece masina are bateria de 120 amperi si nu imi faceam probleme la pornire) Teoretic senzorul de oxigen nu ar trebui sa vada alte valori dar banuiesc ca teoria cu senzorul de oxigen vine de la faptul ca masina primeste un plus de energie teoretic dar ca sa fie consumul ok scadem cantitatea de carburant injectata in camera de ardere cel putin asta consider eu . Inca nu sunt lamurit si informatiile corecte si coerente in domeniul hho is foarte putine . Multe is doar aberatii cu tehnologii super mega noi dar de fapt folosesc acelasi principii de baza... |
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
klaus |
![]()
Post
#972
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Lucian MC @ 16 Oct 2012, 11:58) Pe injectie am avut in teste masina tatalui meu adica un cielo fabricat in 2006 cu o chestie luata de pe net conectata la mufa obd 2 a masinii teoretic sa tina in frau acele oscilatii de oxigen. Oh, boy... Daca s-a ajuns ca si pe OBD-ul sa se comande valori de senzori sau instructiuni catre uce injectie in timp real, nici nu ma mira alte lucruri spuse pe acest topic. D-aia imi place pe acest topic, in fiecare zi afli o noua ineptie. Insa astept cu deosebit interes o explicatie la treaba cu oxigenul "in plus" sesizat de sonda de oxigen. Si cum eu sunt cam dement, as dori una cu explicatii clare, care e principiul de functionare a senzorului de oxigen, cine cu ce reactioneaza, cum reactioneza el cu oxigenul din apa ( ![]() As fi curios sa vad si eu daca poate cineva din sustinatorii instalatiei sa justifice aceste afirmatii care s-au facut pe aici. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#973
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Eu unul nu pot justifica ceea ce tu tocmai ai spus pentru ca nu am facut cercetari in domeniu si informatiile in punctul asta de vedere nu sunt clare .
Ceea ce am discutat eu este un Chip EFIE care teoretic dupa detaliile fabricantului face cam in felul urmator . Ce este un Chip EFIE ? Chipul EFIE este un cip, cu un microprocesor la 200 MHz, care utilizeaza portul serial de intrare / ieșire pentru a comunica direct cu ECU prin portul OBD II-A ce a fost special dezvoltat și reglat pentru vehicule neechipate cu un generator HHO. Este dinamic ceea ce înseamnă ca va lua în considerare nivelurile de oxigen în evacuare, împreună cu viteza și sarcina motorului, temperatura de admisie a aerului și volum, și multe alte variabile pentru a determina cea mai eficienta rata de consum de combustibil și timpii de până la 256 de puncte separate de incarcare. Este compatibil cu motoarele cu Turbo Compresoare / Supra Alimentate, motoare diesel, Flex-Fuel. Acesta nu este compatibil cu opțiuni motor hibrid, propan sau de gaze naturale. Cum functioneaza EFIE Chip ? În interiorul fiecare ECU există un tabel cu trei dimensioni de valori numit "hartă". Acest tabel spune injectoarelor de carburant exact cât de mult combustibil sa furnizeze pe baza temperaturii curente de aer, densitate, viteza motorului, poziția pedalei de accelerație, și alte variabile.. Din fabrica, harta este generica si proiectata pentru a oferi un stil lent, fara surprize la conducere si care se potriveste la o gama larga de conducatori auto. Acest EFIE Chip corectează această problemă prin oferirea unei hărți pre-programate și foarte performanta pentru ECU. Harta conține un set de variabile care permit o eficiența in consumului de combustibil mult mai bună. Atunci când ECU încearcă să citească setările specifice din fabrică, Chip-il suprascrie valoarea de fabrica cu valorile de performante. Aceasta tehnica se efectueaza în condiții de siguranță, permitand motorului dvs. sa foloseasca mai puțin combustibil și nu duce la pierderea garanției. Și da, este ușor pentru a restabili computerul la setările din fabrică atunci când doriti. Cum se instalează? Pur și simplu localizazi portul OBD-II, conectați Chipul EFIE la cele patru fire găsite în spatelele portului și ați terminat. Aduceți vehiculului până la temperatura normala de funcționare și apoi apăsați butonul de resetare pentru a începe sa economisiti combustibil. Ce diferenta dintre Chip-urile normale și acesta? Este mult mai rapid decât un Chip normal, ceea ce înseamnă câștiguri mai rapide si mai consistente. Suporta mai multa memorie decât un Chip obișnuit, așa că este capabil să includă mai multe coduri specifice. Principalele beneficii ale utilizarii acestui tip de chip sunt: Elimina necesitatea de alte controllere; Usor de montat - se monteaza cu conectare rapide; Nu necesita ajustamente, se seteaza singur; Nu are nevoie de afisaj - nu are nimic de citit sau de ajustat; Nu se atinge si nu modifica nici un senzor; Firele de conectare se ataseaza in spatele portului OBD2 Simplu de instalat, instructiuni usor de urmat; se conecteaza in spatele portului OBII cu cele 4 fire. |
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
klaus |
![]()
Post
#974
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Imi permit un comentariu scurt:
![]() Auzi tu "Atunci când ECU încearcă să citească setările specifice din fabrică, Chip-il suprascrie valoarea de fabrica cu valorile de performante" Ma, da-ma naibii, ce valabil e chipul ala, cum intervine el in arhitectura interna a uce injectie, la comunicatia directa intre uce si memoria lui INTERNA... Recomand cu caldura o informare asupra protocolului OBD, limitarilor lui si apoi asupra notiunii de "chip tuning", cum se face si ce presupune. Dupa care toate cretinismele alea din acel text de reclama vor fi evidente. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#975
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Ca un mic reply la ceea ce afirma o companie din ro care vinde. Personal in punctul asta de vedere sunt vinovat ca nu am facut cercetari temeinice si am luat direct fara sa gandesc inainte de a face achizitia....
" Microprocesoare EFIE.Senzorii de oxigen MICROPROCESORUL (EFIE) pentru COMANDA ECU. Senzorii de oxigen Informații generale;principiu de functionare;criterii de alegerea microprocesorului EFIE Toate masinile care sunt catalogate cu norme de poluare EURO 2,3 4,5, sunt dotate cu senzori de oxigen (situatii pe galeria de evacuare)care masoara permanent cantiatetea de oxigen rezultata in urma arderii amestecului combustibil: aer+benzina. Acesti senzori transmit rezultatul masuratorilor catre computerul masinii,mai exact catre unitatea(calculatorul) care comanda +/-benzina numita in mod general ECU. Functie de nivelul cantitatii de oxigen din evacuare,masurat de senzorul de oxigen, ECU modifica parametrii amestecului combustibil(aer + benzina sau aer+matorina) crescind/scazind cantitatea de combustibil din amestec. Raportul normal de amestec combustibil /aer este de :14,7 /1. În cazul în care senzorul masoara mai mult oxigen,ECU crede că amestecul este prea slab (insuficient combustibil) si adauga benzina,deci creste cunsumul. In cazul in care senzorul masoara mai putin oxigen,ECU crede ca amestecul este prea bogat(prea mult combustibil) si scade cantitatea de benzina,deci scade consumul. Plecind de la aceste premise ar insemna ca aportul de hidrogen de la instalatia HHO,sa produca o cantitate mai mare de oxigen iar unitatea ECU ar majora consumul de benzina,deci montarea unui generator HHO ar conduce la o crestere a consumului de benzina. Acesta este ADEVARUL. Tocmai de aceea in prima parte a blogului am aratat ca folosirea in mod singular numai a generatorului HHO nu este o solutie viabila pentru scaderea consumului de benzina,decit in situatia masinilor mai vechi,alimantate cu carburator si/sau inj.monopunct,unde reglajele amestecului de combustie se poate face manual. In situatia noastra trebuie intervenit asupra senzorului de oxigen astfel incit acesta sa indice unitatii ECU mai putin oxigen decit in realitate,exact cu aportul furnizat de generatorul HHO,astfel ca suma cantitatilor de oxigen sa ramina neschimbata. Senzorul de oxigen produce tensiuni cu ajutorul carora comunica conținutul de oxigen la calculator(ECU). În cazul în care senzorul citeste tensiuni mai mici de 0.45 volți, înseamnă că amestecul este slab iar atunci când citește tensiuni mai mari de 0.45 volți, inseamna ca amestecul este bogat. Dacă masurati cu un voltmetru semnal de la senzorul de oxigen,în timp ce motorul este pornit, veți vedea ca tensiunea oscileaza în intervalul de 0.1volti la 0.9 volți. Din aceste considerente producatorii de sisteme generatoare de HHO au fost obligati sa gaseasca solutia practica care sa rezolve aceasta problema. Astfel a aparut microprocesorul de comanda ECU denumit in literatura de specialitate EFIE. Acest microprocesor preia semnalul de la senzorul de oxigen in marsa de variatie de la 0,1 v la 0,9 v si il transforma intr-un semnal constant de 0,45 v,semnal pe care il transmite la computerul care comanda amestecul combustibil (ECU) iar in acest mod scade consumul de benzina prin mentinerea constanta a raportului de amestec de 14,7 /1. Urmatorul aspect pe care va trebui sa il lamurim in continuare consta in determinarea tipului de microprocesor (EFIE) pentru fiecare masina in parte. Tipul microprocesorului de comanda al ECU(EFIE) este determinat de tipul senzorului de oxigen cu care este echipata masina dvs. Pentru informatii complete va rog adresati email. Am sa va prezint citeva modele diferite de microprocesoare EFIE.Modalitatea de alegere a acestor microprocesoare este functie de anumite criterii si parametru functionali." |
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#976
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
klaus |
![]()
Post
#977
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Lucian MC @ 16 Oct 2012, 23:39) Plecind de la aceste premise ar insemna ca aportul de hidrogen de la instalatia HHO,sa produca o cantitate mai mare de oxigen iar unitatea ECU ar majora consumul de benzina,deci montarea unui generator HHO ar conduce la o crestere a consumului de benzina. ![]() deci bagi hidrogen in motor, il arzi alaturi de combustibil, motiv pentru care rezulta o cantitate mai mare de oxigen pe evacuare. ![]() QUOTE(Lucian MC @ 16 Oct 2012, 23:39) Acest microprocesor preia semnalul de la senzorul de oxigen in marsa de variatie de la 0,1 v la 0,9 v si il transforma intr-un semnal constant de 0,45 v,semnal pe care il transmite la computerul care comanda amestecul combustibil (ECU) iar in acest mod scade consumul de benzina prin mentinerea constanta a raportului de amestec de 14,7 /1. Din ce in ce mai bine, ce sa spun. Semnalul constant de 0,45v este semnal de AVARIE pe sonda lambda. Acolo semnalul trebuie (obligatoriu) sa varieze. La semnal constant uce injectie ignora citirea de pe sonda lambda si nu mai face corectiile de poluare (intra in "bucla deschisa"), motiv pentru care consumul CRESTE, nicidecum scade. Si spui ca esti la o scoala unde studiezi despre motoare? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
paul_p |
![]()
Post
#978
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(Lucian MC @ 16 Oct 2012, 23:39) Acest microprocesor preia semnalul de la senzorul de oxigen in marsa de variatie de la 0,1 v la 0,9 v si il transforma intr-un semnal constant de 0,45 v Aceasta functie nu este deloc usor de implementat in timp real si necesita un procesor cu o putere de calcul semnificativa. Nu cred ca ar avea loc in cutiuta aceea mica cu poza EFIE. Eu cred ca e o pacaleala. Ce zici Lucian de treaba asta? This post has been edited by paul_p: 16 Oct 2012, 23:09 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#979
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#980
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Eu unul ce sa zic sincer nu am observat variatii fara el dar l-am achizitionat deja si asta e ... .Dezinformarea si prostia se plateste din pacate:( . Recunosc lucrul asta l-am facut fara sa ma informez in prealabil pentru ca la sistemul de injectie stau mai prost(adica cunosc bazele dar nu cunosc sistemul total si nici la carburatie nu cunosc si nu am de unde la varsta mea sa le cunosc pe toate si asta o recunosc dar doresc sa invat cum am mai zis ca de aia sunt si oameni inteligenti pe forum nu numai sa stie ei sa mai ajute si pe altii sa invete). Desi recunosc ca am testat masina la drum cu hho doar cu cipul eefie care teoretic ar avea 200 Mhz dar din cate imi dau seama s-ar putea sa mio fi luat in freza dar asta e toate trec . O sa vad cum fac printre picaturi sa remontez sistemul la mine pe masina ,sa il reglez si dupa poate fac un drum la unul din voi sa discutam lucrurile mai amanuntit poate se poate face ceva sa fie totul ok s-au doar toti trebuie sa ne bazam pe gigantii petrolieri legati la ochi ca altceva nu se poate . Daca unele din afirmatiile mele sunt prea exagerate fara a fi foarte bazat in acel domeniu si sa stiu contrariul practic imi cer scuze public fata de cei care fac afirmatiile.
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#981
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#982
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
In cazul asta greseala mea . Totusi daca e imposibil de ce oare au astia atatea comentarii bune pe e-bay ..... Mor de ciuda ca nu m-am informat dar mersi bucatel ca m-ai lamurit.
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#983
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Comentariile pe e-bay(*) sunt fix-pix. Ca sa scoti un ban, investesti inainte in cateva conturi false, faci "cumparaturi" roata pe glob, ca sa para o solutie buna pentru oricine, si bagi numai review-uri ultra-entuziaste.
(*) Si nu numai. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
paul_p |
![]()
Post
#984
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 17 Oct 2012, 00:22) Si la 1 b/s facea fata la ce se lauda ca face ![]() Aberatia era alta: "Acest microprocesor preia semnalul de la senzorul de oxigen in marja de variatie de la 0,1 v la 0,9 v si il transforma intr-un semnal constant de 0,45 v" Adica super ultra mega procesorul ala nu face dacat sa scoata la iesire in mod constant 0,45V, indiferent de ce tensiune intra! Adica nu e vorba de nici un procesor, ci cel mult de un divizor rezistiv - adica 2 rezistente de 0.1 lei bucata. Dar nici macar asta nu poate face cutiuta aia pretentios numita EFIE, ca pe mufa OBD2 nu are acces la semnalul furnizat de sonda lambda pentru a-l putea ameti. Daca chiar ar ajuta cu ceva idiotenia de a inlocui semnalul furnizat de lambda cu o tensiune constanta, poti face asta extrem de banal. Scoti sonda din mufa si in loc de sonda conectezi doua rezistente ca sa obtii 0,45V din 12V. Daca n-ai ce face poti lega si un mic stabilizator cu un zener. Faza cu microprocesorul e doar pentru aiurit credulii. Insa nu trebuie uitat faptul ca ECU nu poate fi pacalit cu o tensiune constanta. Treaba e un pic mai complexa. Tensiunea furnizata de lambda nu e constanta ci variaza continuu intre cele 2 praguri. ECU interpreteaza durata si frecventa acestor variatii. Daca tensiunea e constanta sau variatiile sunt prea lente, ECU interpreteaza ca sonda lambda este defecta. In consecinta o ignora si trece in limp mode. This post has been edited by paul_p: 17 Oct 2012, 19:52 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#985
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
si mai este un amanunt: semnalul sondei lambda este dreptunghiular, o masurare a tensiuni lui se poate face doar pe osciloscop
daca se doreste un 0,45v constant de la lambda la ecu doar trebuie deconectata mufa acestuia sa intre in bucla deschisa, daca sonda functioneaza defectuos si afecteaza consumul prin marirea acestua prin aceasta metoda de deconectare se aduce functionarea in parametri mai "normali" deci si consumul va scadea, pentru o fuctionare corecta, adica consum redus si fiabilitate maxima a motorului sonda lambda trebuie sasi faca datoria ei, nici prin saracirea amestecului nu se reduce consumul decat nesemnificativ (pe hartie) pana la o anume limita (daca plimbi motorul in 1a, 2a, 3a dea moaca) de unde se incepe distrugerea motorului prin preaprinderi si supraincalzire dat fiind regimul variat la care e supus pe strada multa bafta spre "normalizarea" consumurilor si nu numai L.E. uitasem complet de poluare care creste oricum in momentul cand amestecul e prea bogat sau prea sarac (in situatie invers proportionala se gaseste fiabilitatea care scade in conditiile de mai sus) cea mai economica masina e cea pusa la punct si stilul de condus linistit This post has been edited by danciusergiu84: 18 Oct 2012, 11:48 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
paul_p |
![]()
Post
#986
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Din cauza iernii se pare ca Generatorul cu hidrogen a cam inghetat
![]() |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
manix35 |
![]()
Post
#987
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 31 October 13 ![]() |
Nu stiu daca va mai citi cineva postul meu pt ca vad ca acest topic a fost deschis in 2008 si acum sintem in 2013, totusi eu incerc.
In urma cu mai multe luni am vizionat pe youtube.com un filmulet cu incercarile unui tip din Elvetia in domeniul producerii hidrogenului: Mi s-a parut cel mai bun fimulet pe care l-am vazut pe net si am reprodus generatorul facut de el, cel cu spirala... Cel mai greu a fost sa gasesc un vas in care sa pun spirala. Consuma 10A. Am respectat toate indicatiile tipului. Tot montajul a m-a costat 150 lei noi. Dupa ce l-am terminat l-am cuplat printr-un furtun direct la filtrul de aer de la Dacia mea, printr-o supapa unic sens, cea de la servofrina, costa doar 2,5 lei si e foarte buna. Ca protectie am pus o siguranta de 15A si nimic altceva. Nu stiu ce presiune scoate pt ca nu am masurat. Pina acum nu a facut explozie si nu cred ca va face vreodata. Dupa ce pornesc motorul actionez intreupatorul care alimenteaza generatorul si urmaresc daca incep sa iasa bule de gaz, in rest nimic, doar cind opresc motorul opresc si generatorul pt altfel se descarca bateria si nu mai plec de pe loc. Poate o sa montez si un releu in circuitul de alimentare ca sa nu mai am aceasta grija. Nu am nimic la pedala de acceleratie ca sa maresca sau sa micsorez producerea de gaz. Nu sint atit de savant ca sa-mi fac tot felul de probleme care defapt nu exista. Am tot incercat, dar spre rusinea mea nu am reusit sa reproduc niciun montaj electronic sau cel putin nu am vazut nicio schimbare in functionarea generatorului. Nici vorba de reducerea consumului. Poate nu ma pricep eu indeajuns. Sigur asa e. Am incercat mai multe montaje pe care le-am gasit pe google, dar nu am avut rezultate cu niciunul, chiar si cu cel pe care il prezentati ceva mai sus nu am vazut nicio schimbare in bine. Generatorul facut de mine este destul de mare si nu am putut sa-l instalez linga motor, l-am instalat linga scaunul din dreapta soferului. E un prototip. Il folosesc de ceva vreme si pot spune ca e destul de bun. Eu circul numai prin oras, Bucuresti, rareori ies in afara, si de obicei consum 10L la 100 km. Cu acest montaj merg circa 130 – 145km cu 10L de benzina. Cred ca e destul de bine. Pt mine e foarte bine. Eu nu mi-am propus sa elimin benzina ci doar sa folosesc mai putina la 100 de km. Acum vreau sa-l miniaturizez si sa micsorez consumul pe undeva pe la 6 – 7A. In prezent cu 10A consum nu prea mai ramine nimic pt reincarcarea acumulatorului mai ales iarna cind ai multi consumatori porniti: aeroterma, degivratorul, stergatoarele, pozitiile sau noaptea cind ai si farurile aprinse. Am constatat ca se poate umbla la spiralele generatorului (forma lor, diametrul spirei si al sirmei, distanta intre spire) si la concentratia electrolitului si mai ales ce la tip de electrolit folosesti pt ca sa scazi consumul. In rest ce sa mai zic? Cine vrea sa-l vada pe viu ma poate contacta prin manix35@yahoo.com. Nu vreau sa-l brevetez, nu vreau sa-l vind, nu vreau sa scot bani de pe urma acestui prototip, dar pot detalii de constructie pe gratis oricui vrea sa-si faca un astfel de generator. Nu sint un guru in materie de generatoare de hidrogen si nici nu vreau sa fiu. Incercati si voi sa reproduceti generatorul prezentat in filmuletul al carui link l-am pus mai sus, veti reusi cu siguranta, este foarte simplu. Nu va mai luati dupa toti acei Gicacontra pe care ii gasiti din belsug pe toate siteurile, astia ori sint prosti ori se prefac. |
--------------------
Dacia 1410
injectie
2002
|
|
gotronic |
![]()
Post
#988
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Daca ai probleme la carburatie sau la sistemul de aprindere, numai asa cred eu ca te "ajuta" sistemul. In mod normal consumul de care spui se poate obtine si pe "classic" daca motorul este in parametri si ai un stil de conducere adecvat. (nu sunt un "Gica contra", dar efectiv nu cred in acest "system" din toate punctele de vedere, stiintifice si practice). Ceva nu este in regula cu masina ta si acest system "compenseaza" acele lipsuri. Daca faci drumuri scurte, este posibil sa consume energie din bacteria de accumulator pentru HHO. Verifica daca e nevoie sa o incarci la redresor mai des (sau sa faci consumul si la drumuri lungi, deoarece aici multi nu au observant mare scofala, in afara ca au ars ceva diode din alternator). !!
LE. Decat sa investesti atat in aceasta instalatie (cu pericolele inerente), dupa mine, mai bine ai vedea ce este in neregula cu masina. (carburatie, curbe de avans, sistemul de aprindere in totalitate cu bobina de inductie, Capac delco, pipa, fise, bujii, cadere de tensiune pe cheia de contact, imperfectiuni la traseele de masa, originalitatea componentelor folosite si nemodificarea lor fata de variant originala). O sa ajungi la un pret total mult mai mic.!!(cu aceleasi rezultate) This post has been edited by gotronic: 31 Oct 2013, 01:13 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#989
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
exact cum incheia manix35 mai sus - o sa vada si cei gica-pro ca nu e de joaca cu ce substante rezulta de prin reactiile alea, ca fiecare baga ce il taie capul, deci chimic vor obtine saruri, acizi, baze, toate pe gustul motorului
si daca ti-ai permis sa faci prosti si prefacuti pe unii poate aceia nu-ti vor crede consumurile si vor zice ca sunt minciuni se va crede si lucru asta despre tine plus implicit si ce crezi tu despre ei solutii minune mai sunt, numai eu cate am gasit despre filtrele de ulei motor... dar asta e, intotdeauna va fi un public pentru facatorii de minuni, e de cand pamantul... pacat ca unii trebuie sa sufere pentru poluarea care o fac altii sau alte bazaconii ce mai fac la masini... This post has been edited by danciusergiu84: 31 Oct 2013, 18:45 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
gabyyy26 |
![]()
Post
#990
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 29 September 10 From: Pitesti ![]() |
Tine-o tot asa manix35 eu unul am scris si eu prin topicul asta si m -am saturat de atatia gica contra si nu are rost sa ii convingi ca nu vei reusi. Eu unul am facut un generator dry cell care il am montat pe un golf 3 motor de 1.8 de mai bine de un an si am un consum de 6,5% in oras benzina acum am inceput productia pt. Un alt generator la 24v spre al folosi ca aparat de sudura, dar nu gasesc doua bucati de plexiglas gros de 2cm si 20X20cm pt. Cine are in plus pe acasa sa ma contacteze il cumpar.
Apropo manix35 scoate generatorul din masina si pune l in compartimentul motor ca s -ar putea sa nu mai avem cu cine discuta. Testat de mine garantez ca pune pe ganduri si cea mai sceptica persoana cand aude ce explozie poate sa produca un pet de 0,5l de hho si neaparat pune -l pe un releu de protectie dupa contact sau cum am facut eu un circuit luat de la un modul drl ce comanda un releu, adica generatorul sa porneasca dupa ce vede ca in sistemul de incarcare apare o tensiune de 13v inseriat cu plusul dupa contact. Apropo cum ai rezolvat problema incalzirii electrolitului dupa un ciclu de functioare indelungat. |
--------------------
Renault
Megane 4, Megane3
2011,2018
- AG
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Topicul de fata se refera in principal la experimente personale.
Tentativele mai mult sau mai putin ascunse de reclama/vanzare se pedepsesc cu warn/ban. Discutiile pro-contra care deviaza in flame se pedepsesc cu warn/ban. Orice problema se poate discuta si civilizat. Discutiile off-topic se pedepsesc cu warn/ban. Reguli valabile incepand de azi 27.09.2012 18:00 |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:19 |