DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> care este problema?care este solutia?, tremura toata masina cand accelerez.

renault_18
post 25 May 2008, 02:31
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 10 February 08




va salut.ma gandeam la un topic unde sa scriem anumite simptome,problema si solutia.eu nu am prea multa expeienta in raspunsuri,in schimb am multe intrebari biggrin.gif .printre problemele mele,ultima a fost cu carburatorul.am mai scris in unele topicuri,si nu am sa reiau de la inceput.dupa ce am reusit cu greu sa obtin un relanti in urmatoarele conditii,clapeta acceleratiei crapata,iar delcoul mult spre dreapta.am o turatie mare.am incercat s-o mai scad rotind delcoul spre stanga,dar incepe imediat sa tremure si da sa se opreasca.am incercat sa mai slabesc surubul ce controleaza clapeta de acceleratie,sa mai inchid putin clapeta,tremura si incearca sa se opreasca.surubul de aer(de amestec) nu are absolut nici un efect asupra turatiei,indiferent daca IL STRANG DE TOT,INCHIS COMPLET,sau daca il desfac la maxim.nici o schimbare.doar cand il scot moare motorul.in mers,tremura masina si se aude motorul asemanator unui trabant.(respect pt posesori).asta cand ating acceleratia,indiferent de viteza pe care o am.am observat ca nu trepideaza si nu se aude asa rau in viteza a 3-a cand am in jur de 50km/h.in rest.....am de gand sa schimb carburatorul dar nu am cand sa ajung sa iau altul.am un prgram incarcat,si rar scap devreme cand pot gasi deschis.am un 32IRMA de 1300.am totul pus nou in el,e spalat si suflat.e posibil sa traga aer fals pe undeva.astea ar fi unele din simptome?
cu ce probleme v-ati mai confruntat si care au fost simptomele?si rezolvarea?

25 May 2008, 03:33:
P.S. - merg cu surubul de amestec,desfacut mult.

This post has been edited by renault_18: 25 May 2008, 02:33


--------------------
renault 18 1979 - B O3 JCK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 25 May 2008, 10:02
Post #2


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




De obicei aceste simtome (ma refer la surubul de amestec) apar cand ai canalele din carburator infundate sau trage pe undeva aer fals. Verifica diuza, furtunele sa nu fie crapate (inclusiv supapa de la servofrana), garniturile de la talpa carburatorului si de la axul clapetei.


Pune-ti intai la punct avansul static si apoi treci la reglarea carburatorului.

This post has been edited by vi_escu: 25 May 2008, 10:18


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault_18
post 25 May 2008, 19:50
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 10 February 08




avansul static??????????? huh.gif


--------------------
renault 18 1979 - B O3 JCK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 25 May 2008, 20:00
Post #4


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




A uitat sa specifice aduci volanta ( discul care bendixul pune motorul in functiune si pe acel disc dintat se afla o mica tesitura adancita ) la semnul de pe cutia de viteza la ferestruica pe partea cu carburatorul inspre bord.Dupa aceea tragi de delco stanga maxim legi un bec intre borna de la delco si masa si pui contact de la chei fara a actiona demarorul. Si becul se v-a aprinde dai de delco spre dreapta pana cand becul se stinge aici doar daca ai platina . Daca ai aprindere eletronica gen gotronic cu senzor si ai led pe aprindere faci la fel dar fara bec dai spre stanga delcoulsi dupa aceea usor spre dreapta pana cand ledul se stinge. Avansul initial il vei avea 0 grade.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault_18
post 26 May 2008, 22:43
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 10 February 08




o.k. pana aici e clar.cred...borna de la delcou,te referi la cea principala,din mijloc?scot borna din capac si leg??????nu prea are logica asa.incerc sa bag firul intre borna si capac?borna sa fie conectata de capac iar firul conectat la ele?explica-mi mai clar pasii,te rog.dupa aceea,cu clapeta de acceleratie inchisa,si cu surubul de aer inchis sau deschis?????pornesc motorul si ar trebui sa am un relanti stabil?????dupa aceea rotesc delcoul spre stanga (turatia scade),iar surubul de aer il deschid sau inchid,pt a creste turatia?????si iar aceeasi operatie pana ce turatia va fi minima din delcou si maxima din surubul de aer,care o pot obtine???????adica pana in punctul in care nu mai o pot face sa creasca din surub de aer si nu o mai pot micsora din delcou??????? si abia acum mai crap fff putin clapeta??????si nu mai umblu la surub si delcou??????cu cate rotatii de surub crap clapeta suficient??????
daca nu porneste motorul cu av ansul zero?????cresc avansul de la delcou pana porneste si apoi trec la reglare in modul de mai sus??????multumesc

26 May 2008, 23:46:
am platina,iar furtunul de la servofrana,intra direct in galerie.

This post has been edited by renault_18: 26 May 2008, 22:46


--------------------
renault 18 1979 - B O3 JCK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 09:00
Forum Renault