3 probleme in 24 ore
![]() ![]() ![]() |
3 probleme in 24 ore
andi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 26 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Liviu |
![]()
Post
#2
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Am sa incerc sa iti raspund punctual:
1. incearca sa schimbi pompa ... si mie mi s-a intamplat de cateva ori figura asta dar numai la anumite pompe la benzinarii diferite. 2. celmai probabil un contact imperfect sau releul de stergatoare nu mai face contact. Releul care comanda stergatoarele se afla sub bord, prins de tabla, un partea de sus a bordului, impreuna cu releul FLASH.Ca sa ai acces la el va trebui sa dai jos masca din plastic de sub bord (cea care contine si capacul de la sigurante. 3. Problema frecvent intalnita de mine la DSN-urile mai vechi de 2 ani. Solutia (aparent) sta in curatarea contactelor de la sigurantele/releele care se afla in compartimentul motor. La mine de exemplu era o problema cu contactul sigurantei care comanda releul de actionare al aprinderii electronice. Bafta multa si neaparat sa ne soui ce ai rezolvat! |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
klaus |
![]()
Post
#3
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
As vrea sa mai punctez si eu cateva lucruri:
la pct 2. - Pe viteza mare, stergatoarele sunt alimentate direct, fara a mai trece prin vreun releu/rezistenta ceva. Deci problema este de la releul stergatoarelor. Poate (sanse mult mai mici) de la comutatorul de la volan. Eu as mai verifica si prezenta apei in zona releului de stergatoare (ce pozitie infecta...) si o eventuala siliconare a parbrizului (intre cheder si caroserie). la pct. 3 - as recomanda si o schimbare de relee din compartimentul motor, mai ales cel care alimenteaza injectoarele (mai predispus la probleme) Ar fi prins bine si o o descriere a comportamentului martorului antidemaraj (ledul pe bord) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
andi |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 26 January 04 From: Bucuresti ![]() |
ledul antidemaraj se comporta normal.. 3 secunde aprins cum pun contactul dupa
care se stinge. Diseara o sa decuplez bateria si o sa curat contactele la sigurantele/releele din compartimentul motor. Multumesc Liviu & Klaus. Ca intotdeauna, cu sfaturi de profesionisti. |
-------------------- |
|
BBC |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
Eram in service si a venit o DSN care nu a mai pornit. Mecanicul a scos furtunul de tur si nu venea benzina. Problema: pompa de benzina blocata. Solutia: a inversat firele care alimenteaza pompa (pompa se invartea in sens invers). Dupa ce a recuplat firele in pozitia normala motorul a pornit.
|
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
- Bogdan
|
|
RIon |
![]()
Post
#6
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Probabil ca o resetare provocata de deconectarea bateriei va da rezultate, am un vecin cu o SN, de fiecare data cand are probleme de gen - stergatoare etc., scoate plusul cateva minute si curata mufele, eu zic ca ajuta.
Revin: daca se dovedeste a fi o problema de soft, probabil ca rescrierea acestuia ar fi o solutie - si OS-urile, si softurile de tel. mobile se mai rescriu / reinstaleaza din cand in cand, apare o noua versiune etc. This post has been edited by RIon: 21 Dec 2004, 20:18 |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
dudy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 21 November 04 From: Pitesti ![]() |
1. pune contactul si asculta daca merge pompa de benzina(tre sa fie liniste)se aude doar 2-3 secunde de la punerea contactului.daca merge ok,pasul urmator:
2. la compartimentul motor (vazut din fata)pe oala amortizorului dreapta ai un buton rosu apasa pe el si vezi daca se aude ceva(un clic ca si la intrerupatorul de acasa aproximativ) este contactul general care din cauza socurilor (functie:decupleaza alimentarea electyrica a benzinei pt a nu lua foc in caz de impact) dar mai se intampla si la gropi bafta si tine-ne la curent |
--------------------
cp...urmeaza
super nova
- AG 99 DUD dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
|
|
andi |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 26 January 04 From: Bucuresti ![]() |
am ajuns acasa am decuplat minusul de la baterie si in timpul asta am curat cu spray de contacte tot ce insemna contacte in cutia de relee/sigurante din compartimentul motor. Dupa care am pus la loc minusul la baterie, la prima cheie hrrr, hrrr, dar la a doua a pornit victorios spre bucuria enorma a celui care va scrie.
Dandu-mi seama ca problema devine controlabila am scos senzorul de turatie si l-am curatat temeinic si inca o data am curatat contactul lui, apoi am dat jos filtrul de aer si am curatat contactele de la motorasului pas cu pas. Am dat la cheie de vreo 10 ori dupa aceea si de fiecare data a pornit normal. Releul de stergatoare vad ca fuctioneaza bine acum. Cu prima ocazie o sa ii fac o revizie si sa ii aplic o protectie. Multumesc inca o data pt sfaturi si sa nu aveti probleme cu masinile voastre, mai ales ca se anunta ca vin zapezile ![]() |
-------------------- |
|
klaus |
![]()
Post
#9
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
@Rion: Si daca se poate sa puna un Fedora, un Slackware, un Debian, un Redhat, un Suse sau chiar un BSD, ca am auzit ca-s mai stabile... Eu zic sa fim seriosi la sfaturi de-astea...
@dudy: butonul rosu de intrerupere a circuitului (electric) de alimentare a pompei de benzina in caz de acident se defecteaza rar. Este de fapt o bila metalica care inchide circuitul si in momentul aplicarii unei forte asupra ei "pleaca" din locas si astfel deschide circuitul si nu se mai alimenteaza electric pompa. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
andi |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 26 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Revin cu noutati:
la problema 2 cu stergatoarele: problema a reaparut si am scos releul temporizator si am curatat contactele. Dar buba nu era de acolo. Problema era de la mufa care alimenteaza motorasul stergatoarelor. Am curatat papucii de la acea mufa si vad ca merge OK de atunci la problema 3 cu pornitul: a fost criminal. Am crezut ca am rezolvat-o prin curatarea contactelor si senzorilor. Dar, incepuse sa ma lase cand imi era mai drag, adica dupa ce parcam pe undeva si mi se atragea atentia nu pot sa las masina acolo si cand sa repornesc.. hrrr, hrrrr, hrrrr.. nimic. Enervat, am desfacut tooate contactele pe care le vedeam si de aplicam spray de contacte. Nimic spectaculos. Am inlocuit si releele din compartimentul motor si tot asa.. cand pornea, cand nu. Dupa ce am dat jos conectorii negrii in care intra releele din compartimentul motor am vazut ce un papuc de la releul de injectoare nu mai are siguranta care il face sa stea fix in soclu.. si practic, cand bagam releul in soclu el culisa in jos si facea un contact superficial cu picriorusl releului. Dupa ce l-am fixat cum trebuie, de cateva zile nu m-a mai suparat la problema 1 cea cu alimentatul cu benzina extrem de greu (da benzina afara pe langa furtunul de la pompa) tot nu s-a rezolvat. am incercat la alte 3 pompe si la fel. Gura de umplere a fost luata de la magazin Dacia si e pt benzina fara plumb (are orificiu mic). M-am uitat la cea veche crapata si nu se pot inversa cele 2 furtunuri care intra in ea (unul e de retur cred, unul de la valva de purjare). Exista vreo explicatie pt acest fenemen ciudat? O sa incerc sa lipesc cotul vechi si sa il pun la loc sa vad daca problema dispare. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 18:31 |