Se infraneaza rotile (parca) cand brachez la max, Probleme SLZ
![]() ![]() ![]() |
Se infraneaza rotile (parca) cand brachez la max, Probleme SLZ
Ducu1 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
Fer de calcat
- Numere de tabla Renault Megane II Bicorp
|
|||
Dragos |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 17 August 04 From: Galati ![]() |
Aha!
Vezi ca am facut si eu aceasta obs. (o surasarcina la motor care duce la oprirea lui, daca pornesti de pe loc). Na, ca nu mai stiu topicu' ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI Clima
- ... Posesor de Solenza...
|
|
Ducu1 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu e vb de o suprasarcina, ci pur si simplu de ex cand intorc intr-un scuar si brachez la max se simte cum se opreste singura masina.Daca plec de pe loc si incep sa indrept de volan nu se mai simte nimic, deci in nici un caz nu mi se infraneaza atat cat sa mi se opreasca motorul.
|
--------------------
Renault
Megane II
Fer de calcat
- Numere de tabla Renault Megane II Bicorp
|
|
Marius |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Acelasi comportament si la mine. Si nu-i nevoie sa iau maximum de volan ca atunci incepe sa faca pompa urat. Sa zic la 95% din cat as putea vira stanga/dreapta si se opreste masina singura daca viteza este mica.
![]() |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
Ducu1 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc deci sa inteleg ca nu sunt singur.
![]() Oricum daca stau sa ma gandesc nu este ceva normal, nu? Dar ce e normal la Pitesti? |
--------------------
Renault
Megane II
Fer de calcat
- Numere de tabla Renault Megane II Bicorp
|
|
CristianH |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 10 August 04 From: Sighisoara ![]() |
Nu ai spus daca ai directie asistata sau nu.
Daca ai directia asistata vezi ca in cartea tehnica este o avertizare referitor la bracajul rotilor la maximum. Daca nu o respecti poti sa strici distribuitorul. |
--------------------
Ex DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4 mpi
/ Skoda Octavia Tour 1.9 tdi
|
|
Ducu1 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu, am directie normala.
|
--------------------
Renault
Megane II
Fer de calcat
- Numere de tabla Renault Megane II Bicorp
|
|
Marius |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca e normal sau nu, nu stiu. De aceea m-am bagat si eu in seama p-aici, poate isi mai dau si altii cu parerea si aflam daca "asa fac toate".
![]() |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
Dragos |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 17 August 04 From: Galati ![]() |
Deci nu e vorba de cum au proiectat dir. asistata, ci de... mecanica.
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI Clima
- ... Posesor de Solenza...
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
De ce n-o ridici pe cric cu rotile bracate si verifici daca este infranata?
@CristianH: despre ce distribuitor vorbesti? Eu stiam ca la bracaj maxim se afecteaza pompa de servo... |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
Marty |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Baieti, recunosc faptul ca la viata mea am urit fizica din toti rarunchii, da' tot imi dau seama de normalitatea comportamentului descris de voi mai sus!
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
@Marty: Ai dreptate, tocmai din acest motiv i-am recomandat s-o ridice pe cric si sa se convinga.
|
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
Marius |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Marty, n-a zis nimeni ca e normal. Eu incerc sa-mi dau seama daca asa e la toate sau numai la unele. Sa nu intelegi ca infraneaza de se incing rotile. Nu. Este doar o franare usoara ce apare cand incerc sa intorc "in scurt".
Exemplu: iau viraj aproape total si dau sa plec usor de pe loc. Nu dau drumul la volan astfel incat sa-si revina rotile din bracaj, dar nici nu pun frana. Acu' intervine franarea asta usoara de care vorbesc. Se opreste masina singura. Nu cred ca are vreo legatura cu dimensiunile anvelopelor. |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
tache |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 22 November 04 ![]() |
rezistenta la inaintare este mai mare in momentul in care ai rotile bracate la maxim
![]() |
--------------------
dacia
|
|
Ducu1 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Marius exact ce ai descris mai sus se intampla si la mine. Deci faza cu rezistenta... e valabila dar nu in acest caz. Incercati la masinile voastre si o sa vedeti.La berlina mea de la munca nu se infraneaza pic.
|
--------------------
Renault
Megane II
Fer de calcat
- Numere de tabla Renault Megane II Bicorp
|
|
tache |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 22 November 04 ![]() |
probabil ca la berlina unghiul de bracare maxim e mai mic
![]() |
--------------------
dacia
|
|
Marty |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(GolfIII @ 23 Nov 2004, 10:45) Si cum ai vrea sa-si dea seama daca se infrineaza sau nu, tinind cont de faptul ca mai trebuie sa invirta si planetara ? ![]() Domnilor, sa va explice mai pe indelete cineva care se pricepe la fizica. Dupa cum va spuneam, n-am putut suferii niciodata materia asta si am tratat-o in consecinta. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Cib |
![]()
Post
#18
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
rezistenta de care vorbiti este normala pentru ca atunci cand brachezi rotile apar frecari noi, o tendinta subviratorie sau supraviratorie (vorbesc la modul general) care genereaza frecari suplimentare, planetarele au frecari mai mari deoarece transmit miscarea in unghi, se activeaza satelitii si rezulta o frecare in plus, samd
diferenta dintre o berlina si o solenza este ca la berlina capetele de planetare sunt putin mai lungi, asa ca forta necesara ca invinga rezistenta este mai mica. o posibila problema ar fi ca sa iti atinga cauciucul de ceva la caroserie atuni cand virezi, dar daca nu iti atinge nu ai de ce sa iti faci probleme virarea la maxim este permisa chiar si pentru cei cu servodirectie, iar recomandarea din carte spune ca nu este recomandat sa tii directia bracata la maximum o perioada mai mare de x minute cu motorul turat la mai mult de 2500 de rot/min. Cam greu sa indeplinesti cele trei conditii intr-un regim de exploatare normal, in plus posibilitatea de a crapa pompa de la servo este destul de redusa si nu poate fi dovedita, deci se poate schimba pe garantie... |
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
crocky |
![]()
Post
#19
|
![]() daciot/renaultist Group: Members Posts: 214 Joined: 4 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Cib @ 23 Nov 2004, 12:58) virarea la maxim este permisa chiar si pentru cei cu servodirectie, iar recomandarea din carte spune ca nu este recomandat sa tii directia bracata la maximum o perioada mai mare de x minute cu motorul turat la mai mult de 2500 de rot/min. Cam greu sa indeplinesti cele trei conditii intr-un regim de exploatare normal, in plus posibilitatea de a crapa pompa de la servo este destul de redusa si nu poate fi dovedita, deci se poate schimba pe garantie... Mai precis 45 secunde... Si la mine pacane in momentul ala. ![]() |
--------------------
Dacia/Renault
Sandero Stepway II/Laguna II
0.9TCe/1.9dCi
|
|
Marius |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
M-am "linistit"
![]() Roata stanga/fata, "incinge". Intelegeti voi, pistonas gripat + placute ce freaca, etc. Deci, in cazul meu, exista un motiv in plus pentru ceea ce am constatat in ultimul timp si nu cand masina avea mai putini km parcursi. |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
coca |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 10 August 04 ![]() |
QUOTE(Ducu1 @ 22 Nov 2004, 11:21) Salutare. Nu stiu de ce am impresia ca in momentul cand brachez la maxim si intorc mi se infraneaza rotile. Ori mi se pare mie ori asa face toate. In fine faza e ca normal mergand masina nu e infranata si nici daca iau curba nu se infraneaza, e vb decat cand rotile sunt bracate la maxim. Niste pareri nu mi-ar strica.Multumesc! Ducu1, fenomenul e simplu:una din roti descrie un arc de cerc mai mare decit cealalta ,deci vitezele unghiulare ale rotilor nu sunt aceleasi.Diferentialul nu poate prelua aceasta diferenta (la bracaj maxim) si de aici rezulta ca o roata merge "fortat". |
-------------------- |
|
Dragos |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 17 August 04 From: Galati ![]() |
For the record: acum, dupa 1500Km, masina mea nu pleaca de nici o culoare daca am volanul tras la stanga (numai la stanga!) la maxim. In mers insa nu'i bai.
Ma cam scoate din sarite chestia asta, zau asa! ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI Clima
- ... Posesor de Solenza...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 05:06 |