retur benzina
![]() ![]() ![]() |
retur benzina
bebe_cj |
![]()
Post
#1
|
||
membru Group: Members Posts: 38 Joined: 12 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1998 , 1.6
- Cj .... ARS
|
|||
pavel_daniel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
E normal sa mearga putin mai greu tzinand cont de lungimea conductei si de diametrul mic al ei.Putea fi si infundat ,dar sufland ai trimis mizeria inapoi in rezervor.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
Minel |
![]()
Post
#3
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(bebe_cj @ 29 May 2008, 16:28) Salut . in ultima vreme am observat la dacia mea consuma cam mare cu tot ca e de 1.6 .Azi am verificat returu la benzina am suflat pe furtunu de retur , si am mers foarte greu, am suflat de tot eram rosu (aproape ca imi iera un plamaman) si aia a scapat umpic de sa auzit un mic buluc in rezervor .E normal sa mearga asa greu ? sau e infundat sau gatuit undeva conducta ? am sa incerc cu o pompa sa bag aier pe conducta . Foloseste si tu o pompa nu te chinui punandu-ti plamanii la lucru ,aia au alta treaba ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Oricum pompa de benzina are pe stutul de retur un orificiu foarte mic, deci debitul nu este forte mare. El trebuie sa mearga bine pana la capat, daca ai auzit bolboroace, zic ca-i bine
![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
SSilent |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
porneste masina... scoate furtunu la retur din pompa de benzina si vezi daca iti scuipa esenta miscarii pe stutul acela... ca se mai gaseste si ala sa se infunde
![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
bebe_cj |
![]()
Post
#6
|
membru Group: Members Posts: 38 Joined: 12 January 08 ![]() |
am verificat conductanu, pompa scoate retur. ce ma mai verific si sa fac sa scada consumul ca e cam mare ...
This post has been edited by bebe_cj: 30 May 2008, 18:10 |
--------------------
Dacia
1310 L
1998 , 1.6
- Cj .... ARS
|
|
Hacker |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
PAi la animalul ala de motor e normal sa consume mult. Ala e motor de papuc ( deci putere ) sau Nova. Umbla la nivelul in CNC sa nu fie prea mare, verifica jiglerele, sa nu scuipe benzina aiurea si inutila, verifica clopotul de la carburator sa nu iti arunci benzina, verifica pompa de sprit sa nu curga pe langa ea, verifica mirosul uleiului ( sa nu iti arunce pompa de benzina , benzina in ulei ) verifica daca ai scurgeri sub masina. In rest nu prea ai ce sa ii faci. Eventual o instalatie de gaz, si go go.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Se pare ca pe stutul de retur de la pompa, se duce multa benzina in rezervor, am ajuns in situatia de nu mai tragea benzina din rezervor si am fost nevoit sa pun in fata o canistra si-un furtun transparent la retur.
Se duce multa benzina pe retur la oricat de mica este acea gaurica ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
bebe_cj |
![]()
Post
#9
|
membru Group: Members Posts: 38 Joined: 12 January 08 ![]() |
Hacker ,nivelul in CNC, adica sa fie regrat plutitoru din carurator ? cum tree regrat si la ce dimensiuni sau cum ? clopotul de la carburator e capacul de de carurator ?(parca acolo e ceva urma mica de benzina ) nersi
|
--------------------
Dacia
1310 L
1998 , 1.6
- Cj .... ARS
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#10
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Reglajul sportiv daca se doreste modificant nivelul in CNC ( camera de nivel constant) se face cu doua spirale unul de 8mm si altul de 12,5mm. Daca doresti reglajul clasic se face rost de doua spirale cu cotele 7mm si 13mm . Vezi nivelcncqz3.th.jpg
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
bebe_cj |
![]()
Post
#11
|
membru Group: Members Posts: 38 Joined: 12 January 08 ![]() |
nu e a buna se prelinge pe undeva benzina...
![]() This post has been edited by bebe_cj: 30 May 2008, 19:28 Attached thumbnail(s) Picture_001.jpg ( Size: 201.25k ) Number of downloads: 96 Picture_002.jpg ( Size: 222.74k ) Number of downloads: 106 |
--------------------
Dacia
1310 L
1998 , 1.6
- Cj .... ARS
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#12
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Scrie si tumai citet si pentru inceput dai jos carburatorul si umbli la CNC fiindca ai nivelul mult prea mare si da peste ... priveste in poza respectiva atasata de mine. Vezi ca ai doua reglaje ( lingurite ) asa se numesc si cu spiralul introdus intre garnitura si plutitor reglezi cota A =7mm din ligurita 1 dupa aceea introduci unspiral de 12-13mm intre garnitura si plutitor si reglezi cota B din lingurita 2. Daca iti curge benzina aiurea pe la garnitura o poti schimba cu una noua costa cam 8 lei. E simplu curaj...
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
bebe_cj |
![]()
Post
#13
|
membru Group: Members Posts: 38 Joined: 12 January 08 ![]() |
si ca am nivelu prea mare la plutitor sa curga (prelinga) pe jos ????
|
--------------------
Dacia
1310 L
1998 , 1.6
- Cj .... ARS
|
|
Hacker |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Rezolva cat mai repede problema pe care o ai, din cate am observat nu ai tablita specifica de a proteja scurgerile de benzina . Poti lua foc . Benzina iti pica direct pe galerie, si nu e prea bine.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
djasu82 |
![]()
Post
#15
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
cred ca ai distanta mai mica de 7 mm la plutitor... cota A
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Puneti acea tablita care exista la toate daciile sub carburator (e cam 11 lei), si vezi exact pe unde iese acea benzina din el.
Poate sa iasa pe la pompa de sprit, daca nu sunt stranse bine cele 4 suruburi, sau daca este mancata mult. Eu la un carburator am avut o problema la acel surub galben care tine sita, era strans ca la tara si nu mai etansa bine, asa deci, verifica si acolo. Pozele de la mai distanta sa intelegem si noi ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 03:16 |