DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Benzina in ulei, Cauze generale

Snoopz
post 14 Jul 2011, 00:56
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 7 July 08




Se da un motor de Dacie 1.4,cu compresie ok(maxim 20000-30000km de la schimbare set motor/segmenti 'n stuff).
Dupa schimbul de ulei(cca.400km in urma,Aral 15w40) masina a mers exceptional..presiune ok(la rece 6-mers/4-relanti , la cald 2-2.5 relanti/4-4.5in mers).
Astazi, dupa ce masina a fost oprita 5 min...cand am pornit-o din nou...presiune ioc...1.5-2 la relanti ...maxiiim....dar maxiim 4 in sarcina..se aprind becurile...motorul da sa se opreasca(la relanti...are momente).
Membrana de la pompa de benzina a fost schimbata cu una noua de scornicesti...odata cu schimbul de ulei,iar in momentul de fata nu este ciupita.
Cand i-am luat compresia...acum cateva zile..am vazut ca bujiile sunt negricioase...=>amestec bogat(e vorba si de un consum ridicat de benzina 11-12+)
Am ajuns la concluzia ca am benzina in ulei dupa ce am mirosit putin uleiul..acesta mirosind putin a benzina.
Intrebarea e...ce cauze mai sunt?
Cum am mai spus..motor in mintile lui,fara fum albastru/negru.
Maine ma duc la mecanic...si nu stiu la ce sa ma astept...luni trebuie sa plec la mare..si imi trebuie neaparat masina.
Thx

This post has been edited by Snoopz: 14 Jul 2011, 01:35


--------------------
NU NU NU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 14 Jul 2011, 13:27
Post #2


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.104
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Daca bujiile sunt negricioase de ulei, poate pierzi pe la simeringurile supapelor.
Segmenti montati cu directia fantei prea aproape una de alta, arderi incomplete...dacã amestecul e prea bogat, sãrãceste-l; n-ai zis dacã consumul ãla e urban sau extra.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 14 Jul 2011, 13:38
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Daca iti intra benzina in ulei, ar trebui sa ai si nivelul crescut. Poate te inseli si nu e cazul, iar presiunea uleiului scazuta la relanti sa fie cauzata de un reglaj imperfect sau vreun gunoi (spuneai ca motorul tinde sa se opreasca).


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Snoopz
post 14 Jul 2011, 13:46
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 7 July 08




Am rezolvat baieti...multumesc pentru sfaturi.
Problema a fost din reglajul carburatorului,acum am schimbat uleiul..totul e ok.
As vrea sa nu se inchida acest thread...deoarece nu prea mai sunt threaduri cu problema asta smile.gif

This post has been edited by Snoopz: 14 Jul 2011, 13:48


--------------------
NU NU NU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 14 Jul 2011, 23:21
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca mai ai probleme schimba direct membrana din nou


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Snoopz
post 22 Jul 2011, 21:09
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 7 July 08




Revin....dupa 500+km facuti in drum spre mare...a reaparut mirosul de benzina...presiunea e ok...dar mirosul ma darama...
Ce naiba are?
Mecanicul spune ca n-are nimic...eu zic ca are ceva ..(si mecanicul si masina)
Nu mi se pare normal sa miroase in halul asta uleiul :|
De la ce poate fi?
Excludem membrana de benzina /carburatorul dereglat/bujii nasoale .
Ceva este in motor...dar nu imi dau seama ce..
Pot fi segmentii?


--------------------
NU NU NU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 22 Jul 2011, 21:23
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




eu zic sa faci rost de la cineva de o pompa de benzina de daewoo damas (electrica ) ,nu necesita retur si nici regulator se opreste singura cand inchide cuiul poantou si vezi daca mai intra benzina , circuli mult cu socu tras?


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Snoopz
post 22 Jul 2011, 21:27
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 7 July 08




M-am gandit si eu la pompa de benzina de Damas...ba chiar am vrut s-o cumpar de noua inainte sa plec la mare...macar stiu o treaba..
Socul nici iarna nu prea il trag...toarce foarte frumos motorul si nu e nevoie de el..decat la pornire smile.gif


--------------------
NU NU NU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 23 Jul 2011, 23:13
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Daca porneste si iarna fara soc inseamna ca amestecul e prea bogat si consumul crescut,posibil si benzina in ulei,mai ales daca ancraseaza si bujiile si se rateaza aprinderi.Amestecul normal e mai sarac si de aceea e necesar socul,ca sa imbogateasca doar la motor rece.Ar trebui masurate debitele prin jiclorul de ralanti cel principal de benzina si de aer,dar atelierele nu sunt dotate pentru asa ceva.
Benzina in ulei nu are absolut nicio treaba cu segmentii.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Snoopz
post 23 Jul 2011, 23:23
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 7 July 08




Ok ...am dres-o cu asta...am ajuns la concluzia...ca sunt eu nebun smile.gif)presiunea e ok ..acum..nu mai am probleme ..am 700km...facuti si nu are nici o problema..
In schimb..ghinionul ma urmareste...si mi s-a rupt planetara pe stanga...care n-a dat semne de oboseala ..:(nu batea..nu nimic..
Intrebarea e...Ce e de facut?
Daca iau una din remat...ce trebuie sa verific la ea?
Oricat m-as stradui...momentan nu este buget pentru planetare noi..
Daca are joc..poate fi rezolvata toata treaba prin reconditionare...nu ?smile.gif


--------------------
NU NU NU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 25 Jul 2011, 11:19
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Sa n-aiba jocuri la articulatii.E buna si reconditionarea,dar la o firma verificata ca a facut treaba buna la altii.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Snoopz
post 21 Aug 2011, 13:20
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 7 July 08




Am luat planetare "noi" Ricambi -200lei/buc..
Vroiam sa mai intreb ceva in legatura cu uleiul...tot cred ca e ceva in neregula..citisem in cartea lui Mondiru ca uleiul este dat afara pe la simering-uri daca nivelul este crescut....cert e ca mie imi picura de la o vreme ulei doar cu motorul oprit ...cu el pornit m-am bagat sub masina si nu picura deloc...
E posibil sa am nivelul crescut sau sa fie doar simeringul dus?(cel dintre motor si cutie) Nivelul e la fel ca acum o luna..inainte de mirosul de benzina(nu sunt sigur ca inainte nu exista...deoarece nu prea miroseam eu motoare atunci smile.gif) ) nu consuma deloc ulei pentru ca totul e ok in el.


--------------------
NU NU NU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 26 Mar 2013, 11:48
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




o pb asemanatoare am si eu
dupa ce au intrat dracii intr-un solex, incet incet tot mai multa benzina dadea pe admisie pana intr-o zi cand nu a mai pornit
cand am dat carbul jos....galeria era inundata cu benzina blink.gif

benzina a bagat garla in ulei(se vede pe joja)
pb e ca l-a subtiat rau si a inceput sa pisHe peste tot ulei....
presiune am ca am pompa cu debit marit si sub 2, incinsa fiind, nu scade

uleiul nu are 1an si nici macar 3-4000km
intrebarea e: se va evapora benzina din el si isi va reveni la vascozitate sau se impune un schimb de ulei???


--------------------
Membru cu rugina turbata ...Dacia 1310 - TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 26 Mar 2013, 12:29
Post #14


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




Se impune un nou schimb de ulei cit mai repede daca nu vrei sa strici motorul datorita ungerii defectuoase.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 26 Mar 2013, 14:50
Post #15


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.104
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Deocamdata ai parte de o spalare a motorului smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_unu1
post 27 Mar 2013, 14:49
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 29 June 12




Benefica intr-un regim normal de mers si scurt.


--------------------
Dacia 1310 rat style '97 - bv XX cia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd June 2024 - 05:57
Forum Renault