trecerea de Pietoni, cand opresti??
![]() ![]() ![]() |
trecerea de Pietoni, cand opresti??
adip |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
|
||
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|||
ArtVandelay |
![]()
Post
#32
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
incetinitul pana la limita evitarii oricarui pericol s-a transformat in aia 30 kmh in localitate si 50 in afara
cine nu stie despre ce vorbesc sa citeasca codul rutier..in varainta "noua" This post has been edited by ArtVandelay: 2 Jun 2008, 02:30 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
os |
![]()
Post
#33
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Asa-i, dar vitezele pomenite pot fi uneori exagerat de mici iar alteori mult prea mari. Crede-ma ca 30km/h pot fi uneori mult prea repede - spre exemplu considera urmatoarea situatie aparent benigna: zi de vara, soare din plin, strada cu multi arbori in zona rezidentiala (asadar nu prea larga), trecere printre siruri de masini parcate. Exista desigur si situatia inversa: strada (foarte) libera, trecere de pietoni semnalizata dar nesemaforizata, vizibilitate larga, lipsa cladiri - de exemplu in fata parcarii unui centru de cumparaturi inchis (zi de sarbatoare etc). Aici 30 km/h ar fi exagerat de incet,
Nu exista o viteza "sigura" fixa; multitudinea de situatii posibile in trafic face ca, oentru mine, formularea veche sa fie mai adecvata. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
balanel |
![]()
Post
#34
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
QUOTE(adip @ 1 Jun 2008, 16:52) presupuneri periculoase si extrem de nocive, si anume ca toti care se angajeaza in traversare au discernamantul tau . Gandeste-te ca pieton nu este doar adultul cu permis care sta sa judece orice la limita legii. Corect, dar instincnctul de conservare macar, unde este? QUOTE(Cocojambo @ 1 Jun 2008, 17:37) chiar daca este trecere de pieteni, pietonul are obligatia de a se asigura inainte de trece strada. Chiar daca merg cu 40 km/h nu stiu daca am timp sa opresc in 5 m daca ala se arunca pe trecere, masina poate s-o opri dar timpul de reactie al soferului? De ce sa se asigure cand stie ca indiferent ce se intampla el nu poate fi de vina? Cum se poate dovedi ca nu s-a asigurat? E problema, asa cum am spus si initial, cu timpul de reactie a celor din spate. Eu am avut un accident destul de nasol, cu 3 masini implicate, din cauza asta. Pietonul nici nu a trecut pana la urma, intuind situatia de pericol. Poate era mai bine daca se asigura inainte si nu mai provoca accidentul. QUOTE(adip @ 2 Jun 2008, 01:54) Pe vremuri era in decret o formulare, ceva de genul "sa incetinesti pana la limita evitarii oricarui pericol", care aparent a disparut din noul cod rutier, spre marea bucurie a romanasilor cu 1 tona de fier sub ei, mari vanatori de discutii in contradictoriu cu politia si de carne macra pe trecerea de pietoni. QUOTE(os @ 2 Jun 2008, 07:11) Nu exista o viteza "sigura" fixa; multitudinea de situatii posibile in trafic face ca, oentru mine, formularea veche sa fie mai adecvata. Este? Daca mergeai linistit, sa zicem pe un drum, si la un moment dat iesea cineva dintr-o masina parcata, fara sa se asigure in oglinda, tu ii rupeai usa, poate il loveai si pe el. Cine era de vina? Cel care nu a redus viteza pana la limita evitarii oricarui pericol... |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
WNS |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 1 May 08 ![]() |
QUOTE(balanel @ 2 Jun 2008, 17:06) Este? Daca mergeai linistit, sa zicem pe un drum, si la un moment dat iesea cineva dintr-o masina parcata, fara sa se asigure in oglinda, tu ii rupeai usa, poate il loveai si pe el. Cine era de vina? Cel care nu a redus viteza pana la limita evitarii oricarui pericol... Pt astfel de situatii stiu ca exista in lege o prevedere expresa in care este stipulata obligatia de a nu deschide portiera pana nu te-ai asigurat ca nu pui in pericol deplasarea oricui trece pe langa masina stationata. Deci dupa parerea mea cel care a deschis portiera fara sa se asigure poarta intreaga vina pt producerea accidentului. Am sa caut aceasta prevedere expresa in lege. |
--------------------
Audi
A4 B7
2.0 TDI-2007-Multitronic Poți folosi orice limbaj dorești, niciodată nu poți spune altceva ... decât ceea ce ești.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#36
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
in legea din 2003-2006 era o porcarie....cu sa se reduca viteza pana la limita evitarii oricariui pericol, atunci cand se prevede un pericol?
ce-s eu , nostradamus? mai bine asta cu 30 si 50, si cazurile clare. nu ies soferii vinovati din cauza pensionarilor idioti care trec cand si pe unde ii taie capul 2 Jun 2008, 21:00: p.s. zona rezidentiala e viteza de 20km/h si pietonul face ce vrea, daca el vrea sa traga un pui de somn in fata masinii, acolo incremenesti..... pt zona pietonala, limita e de 5km/h This post has been edited by cristitranca: 2 Jun 2008, 21:00 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
balanel |
![]()
Post
#37
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
|
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
xcristina |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 18 April 07 From: Ploiești/Tîrgu Mureș ![]() |
QUOTE(WNS @ 2 Jun 2008, 20:22) Pt astfel de situatii stiu ca exista in lege o prevedere expresa in care este stipulata obligatia de a nu deschide portiera pana nu te-ai asigurat ca nu pui in pericol deplasarea oricui trece pe langa masina stationata. Deci dupa parerea mea cel care a deschis portiera fara sa se asigure poarta intreaga vina pt producerea accidentului. Am sa caut aceasta prevedere expresa in lege. ART. 145 din Regulamentul de aplicare a Codului rutier Se interzice conducătorului de autovehicul și pasagerilor ca în timpul opririi sau staționării să deschidă ori să lase deschise ușile acestuia sau să coboare fără să se asigure că nu creează un pericol pentru circulație. This post has been edited by xcristina: 3 Jun 2008, 13:07 |
--------------------
Renault
Clio III
1.2 2006 Dynamique
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
|
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
WNS |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 1 May 08 ![]() |
QUOTE(xcristina @ 3 Jun 2008, 12:50) ART. 145 din Regulamentul de aplicare a Codului rutier Se interzice conducătorului de autovehicul și pasagerilor ca în timpul opririi sau staționării să deschidă ori să lase deschise ușile acestuia sau să coboare fără să se asigure că nu creează un pericol pentru circulație. Multumesc pt completare. ![]() Intradevar despre acest articol vb mai sus. |
--------------------
Audi
A4 B7
2.0 TDI-2007-Multitronic Poți folosi orice limbaj dorești, niciodată nu poți spune altceva ... decât ceea ce ești.
|
|
adip |
![]()
Post
#41
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 3 Jun 2008, 04:56) in legea din 2003-2006 era o porcarie....cu sa se reduca viteza pana la limita evitarii oricariui pericol, atunci cand se prevede un pericol? Aici inteleg ca vorbesti din experienta ta mai mare de 1000km, right? ce-s eu , nostradamus? mai bine asta cu 30 si 50, si cazurile clare. nu ies soferii vinovati din cauza pensionarilor idioti care trec cand si pe unde ii taie capul |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
os |
![]()
Post
#42
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
O sa postez aici oarecum (dar numai oarecum) off-topic:
Pe vremea cind am invatat eu asa-numitul "decret", formularea "reducerea vitezei pina la limita evitarii oricaruipericol" se referea explict la "locuri periculoase", de exemplu "piete". Desi uneori e siciitoare, prevederea nu era chiar rea din motivele umatoare: 1. nu exista o viteza sigura standard. Am asistat (si luat parte) la urmatoarea incercare: intr-o parcare mare, dintre 2 masini anume (stiai de unde) iesea actionat de cablu un manechin (nu stiai exact cind, dar stiai ca o sa iasa). Tema era: vino cu masina ta- cu viteza asa cum poti sa circuli prin parcare- si nu lovi manechinul. Mai era instalat si un radar, ca sa vezi viteza. Practic se ajungea la circa 20 km/h, uneori ceva mai mult si alteori ceva mai putin. Sansele sa eviti manechinul erau foarte mici, aproape nimeni nu reusea (eu n-am reusit). Repet: stiind CA apare, stiind DE UNDE apare. Dar in trafic? 2. Nu exista examen de pieton, dar exista examen de conducere. De la conducatorul auto (care e cel putin teoretic testat medical, e major etc) se pot cere mai multe decit de la pietonul copil, batrin, beat etc. 3. Raportul de forte este net in favoarea conducatorului auto. Acesta e protejat de masina, e mai rapid, e mai puternic, sta mai comod. O eventuala coliziune se termina prost pentru pieton, si nu pentru detinatorul "armei". Din toate aceste motive, e unul sunt de acord cu o protectie cit mai buna pentru pietoni, chiar daca ea se face pe timpul si pe benzina conducatorilor auto. Aceasta protectie nu trebuie confundata cu nesimtirea (din pacate prezenta si ea); dar spuneti cu mina pe inima: daca lovesti un pieton (hai sa spinem un copil), ce o sa gindesti? O sa-ti spui "da-l in ma-sa, eu aveam dreptate ca mergeam cu 50 adica legal", sau o sa-ti para rau? |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
adip |
![]()
Post
#43
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
os, iti racesti gura de pomana pentru o cauza pierduta. Cata vreme omul prefera sa functioneze la limita legii nu poti face nimic. Poti doar sa astepti ca racerul frustrat ca trebuie sa incetineasca in zonele considerate periculoase sa loveasca intr-o buna zi pe trecerea de pietoni pe cineva drag lui si sa-l schilodeasca pe viata asa incat imaginea aia sa-l urmareasca intr-una. Din pacate nu stim sa invatam decat din greselile noastre si sa dam pe gura inainte de a rumega mai bine.
Aici si militia (impropriu si abuziv numita politie) are o mare vina prin faptul ca: - da permise pe spaga, in cardasie cu scolile de soferi. - nu face campanii publicitare cu subiecte sensibile (viteza excesiva, alcoolul la volan, depasirile periculoase, road rage) - nu aplica legea si lasa prea usor nesanctionate o gramada de fapte. Nu mai pomenesc nimic de obligatia instructorilor auto de a-i invata pe cursanti sa conduca preventiv, asa ceva nu exista in romanica. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
os |
![]()
Post
#44
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
@adip:
Eu, in naivitatea mea, inca mai sper ca prin informare poti sa atingi rezultate. Cu alte cuvinte: daca persoanei de la volan i se atrage atentia asupra unor factori la care poate nu s-a gindit (respectiv: de care nu s-a lovit) - atinci aceasta persoana va fi mia putin scandalizata si va intelege de ce in acest caz trebuie sa reduca viteza... Mi-e teama insa ca tu ai dreptate, si nu eu. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
balanel |
![]()
Post
#45
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
QUOTE(os @ 4 Jun 2008, 11:57) 1. nu exista o viteza sigura standard. 2. Nu exista examen de pieton, dar exista examen de conducere. 3. Raportul de forte este net in favoarea conducatorului auto. Acesta e protejat de masina, e mai rapid, e mai puternic, sta mai comod. O eventuala coliziune se termina prost pentru pieton, si nu pentru detinatorul "armei". Din toate aceste motive, e unul sunt de acord cu o protectie cit mai buna pentru pietoni, chiar daca ea se face pe timpul si pe benzina conducatorilor auto. Aceasta protectie nu trebuie confundata cu nesimtirea (din pacate prezenta si ea); dar spuneti cu mina pe inima: daca lovesti un pieton (hai sa spinem un copil), ce o sa gindesti? O sa-ti spui "da-l in ma-sa, eu aveam dreptate ca mergeam cu 50 adica legal", sau o sa-ti para rau? Sunt intru totul de acord. Poate nu m-am facut foarte bine inteles. Eu incerc sa-i protejez cat mai mult pe pietoni. Insa incerc la fel de mult sa-mi protejaz masina de un accident. Problema este, dupa parerea mea, in cazurile pe care le-am expus initial, anume situatii neprevazute si/ sau cu lipsa de vizibilitate si comportament gresit al pietonilor. De multe ori sunt indivizi care stau pe trecere, eu opresc, iar ei nu trec - asteapta pe cineva sau nu stiu ![]() Altfel spus, nu imi plac sotuatiile incerte. Este clar ca pietonii nu au scoala, la fel ca soferii, si nu pot gandi o situatie in trafic la fel ca acestia. Tocmai de aceea, trebuie gasita o solutie pentru a impiedica aceste accidente sa se produca. Solutii au fost gasite de ceva timp in alte tari. De exemplu, trecerile de pietoni la alt nivel decat soseaua (pasarele sau pasaje), trecerile de pietoni semaforizate, cu buton de cerere pentru culoarea verde la pietoni. Daca toate trecerile de pietoni ar fi astfel amenajate, cred ca numarul accidentelor ar tinde spre zero. In tara noastra, daca se considera ca ar fi o investitie prea mare cate un semafor pentru fiecare trecere, macar sa se marcheze cum trebuie trecerea, sa se taie frunzele care obtureaza semnul respectiv, sa se ridice masinile parcate la o distanta de minim 50 m de trecerile de pietoni. Iar pietonii, sa fie mai atenti: ![]() Cu un singur lucru nu sunt de acord (punctul 3), anume ca avand o viteza mai mare, soferul ar fi avantajat - din contra, el poate opri si schimba directia de mers mult mai greu decat o poate face un pieton. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
adip |
![]()
Post
#46
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(balanel @ 4 Jun 2008, 23:54) sa se ridice masinile parcate la o distanta de minim 50 m de trecerile de pietoni. Asta e cam imposibil. Nu numai in Ro, dar nicaieri nu poti pune in aplicare asa ceva. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
os |
![]()
Post
#47
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Balanel - cred ca m-am exprimat gresit. La punctul 3 nu e vorba de manevrabilitate, ci de consecintele unui acrosaj.
|
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
Mrija |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Veteran Group: Members Posts: 671 Joined: 4 June 07 From: Baia Mare ![]() |
Stilul meu de condus implica urmatoarele fapte.
Strada plina cu masini pe partea mea, ma duc incet. Daca strada are 2 sau mai multe benzi si pietonu trece de pe stanga pe dreapta, nu-i dau prioritate pana nu e la mijloc Daca strada e larga, libera, 2 sau mai multe benzi, pastrez viteza rgulamentara si daca vita trece de pe stanga pe dreapta si nu a ajuns la mijloc, nu-i dau prioritate In ambele cazuri, daca vita trece de pe dreapta pe stanga, ii dau prioritate. PS: era vorba aia " am fost amendat pentru neacordare de prioritate..... La cine n-ai dat prioritate? Masinii de politie ![]() |
--------------------
Suzuki
Gsx 750 R
110 cai la 200kg
|
|
WNS |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 1 May 08 ![]() |
Parerea mea este ca gresesti daca ii consideri ca pe niste "adversari" pietonii. Poate ar fi bine daca ai incerca sa-ti modifici un pic stilul in care conduci.
Printre acele "vite" poate fi copilul, parintele, frate, sora, etc de-ai tai. Dar asta e doar parerea mea, nu vreau sa intru intr-o polemica inutila. Numai bine. |
--------------------
Audi
A4 B7
2.0 TDI-2007-Multitronic Poți folosi orice limbaj dorești, niciodată nu poți spune altceva ... decât ceea ce ești.
|
|
Mrija |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru Veteran Group: Members Posts: 671 Joined: 4 June 07 From: Baia Mare ![]() |
Am zis ca daca vine din dreapta ii dau prioritate. Doar daca vine din stanga pe 2 benzsi sau mai multe nu-i dau
![]() |
--------------------
Suzuki
Gsx 750 R
110 cai la 200kg
|
|
razvan_3asy |
![]()
Post
#51
|
![]() membru cu permis :D Group: Members Posts: 569 Joined: 3 August 06 ![]() |
Eu de multe ori am preferat sa nu opresc de frica celui din spatele meu care sta lipit si daca pun frana se infige in mine
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate 1.4 benzina :X B-50-HCR
|
|
hash |
![]()
Post
#52
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
Te plateste de bun, stai linistit. Si daca ala din spate n-are dacie, opreste mai repede decat o poti face tu.
This post has been edited by hash: 13 Jun 2008, 23:08 |
--------------------
-
-
-
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#53
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(adip @ 4 Jun 2008, 10:40) da. de unde stii ca de langa niste masini parcate regulamentar poate sa sara un copil mic? eu am patit-o......noroc ca redusesem viteza ca sa pot observa un loc de parcare...altfel....mare belea era acum sau de ex pensionarii astia batuti in cap, car enu inteleg ca nu au voie sa treaca pe oriunde..... QUOTE(adip @ 4 Jun 2008, 16:22) se interzice oprirea stationarea, intoarcerea si mersul inapoi inainte si inapoia trecerii de pietoni la 25m, si pe ea. ce aveti cu 50m? nu va ajung 25 sa opriti? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
adi_ar |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Remarca ontopic si meditatie off
1. Nu ma pot abtine sa nu fac urmatoarea remarca: In postul lui balanel politia recomanda respectarea legislatiei rutiere de catre pietoni. Ar fi bine sa-i oblige, ca si pe soferi de-altfel ! 2. Se vorbea despre "pensionarii batuti in cap ..." si gandul mi-a alunecat la cativa dintre vecinii pe care-i cunosc "de-o viata" si care abia se mai misca, uita drumul spre casa, se enerveaza din te miri ce si sar de la una la alta lasandu-te perplex cu intrebari din cele mai impertinente puse cu o seninatate senila. Asta-i batranetea si veti ajunge cu totii acolo ! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#55
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
mai trebuiesc amendati si pietonii, intr-adevar
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
bmwh548 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Intrebare...tatal meu a avut o mica problema acum ~1 luna. Nu a acordat prioritate pietonului aflat pe sensul celalalt de mers (erau 2 benzi pe sens)...L-a oprit politistul, a facut proces verbal (aveau si martor "la indemana"). Pentru ca tatal meu era singur in masina a renuntat la contestatie. Din cate stiu eu (si din ce s-a mai postat pe aici) se suspenda permisul pe o perioada de 30 de zile corect? Asa i-a spus si politistul...a primit dovada cu care a mai circulat cele 15 zile si apoi a luat o pauza. Ieri a primit acasa "scrisoare" prin care este instiintat ca are permisul suspendat 60 de zile. As dori sa stiu care este procedura de urmat...
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
yanyu |
![]()
Post
#57
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 29 April 08 From: Galati ![]() |
daca era pe celalalt sens,pietonul. la amendat degeaba!
|
--------------------
renault
megane 2
2007 1.6-16v
- xx.xx.xxx Invata de la toate ca totu-i trecator.
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Asta stiu si eu...dar fara martori nu poate dovedi asta (era singur in masina) si politistii aveau martor de meserie la indemana. Problema nu e daca a fost amendat pe nedrept (a renuntat sa mai faca acea contestatie), problema e ca pe hartia care a venit acasa scrie ca are permisul suspendat 60 de zile in loc de 30 cat ar fi fost normal.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
balanel |
![]()
Post
#59
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Da' nu avea vreo 2-3 prieteni in masina din spate, care au vazut toata scena? Chiar daca a trecut timpul contestatiei, macar o plangere penala pentru jigodia de politist nu ar strica!
|
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
eXtenSion |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Intrebare: Daca tu vii cu 30-ca vezi pietoni langa trecere-, iar cand esti in apropiere se arunca unul in fata si nu mai poti opri, ca erai prea aproape, si il lovesti, el e de vina, nu?
Oricum, la drumurile cu o banda nu isi are rostul intrebarea. Ca si-asa ii ia cam 4 secunde sa traverseze banda pentru circulatie in sens opus, cam cat iti ia si tie sa ajungi pana acolo etc. Iar daca deja esti mai aproape si-asa nu mai poti opri fara sa te loveasca cel din spate. This post has been edited by eXtenSion: 28 Jul 2008, 10:45 |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 18:38 |