probleme relanti dacia cu carb weber
![]() ![]() ![]() |
probleme relanti dacia cu carb weber
tao13 |
![]()
Post
#1
|
||
tao Group: Members Posts: 213 Joined: 13 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1997
- b 13 tao
|
|||
romulus |
![]()
Post
#2
|
![]() membru fost posesor de Dacie Group: Members Posts: 460 Joined: 11 January 05 From: Targu Mures ![]() |
Nu cumva ingheata jiglorul de relanti? daca opresti motorul, dupa 2-3 minute merge normal macar o vreme? Daca nu e asta si ai frana servo verifica daca nu cumva e spart furtunul de vacuum
|
--------------------
Daewoo
Cielo
1997
- MS 06 BCL pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
|
|
romulus |
![]()
Post
#3
|
![]() membru fost posesor de Dacie Group: Members Posts: 460 Joined: 11 January 05 From: Targu Mures ![]() |
Nu stiu sigur daca la carburatorul Weber se foloseste furtunul cu duza care vine de la galerie...poate e infundat sau spart... verifica si daca nu e spart furtunul de la avansul vacumatic...
|
--------------------
Daewoo
Cielo
1997
- MS 06 BCL pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
|
|
tao13 |
![]()
Post
#4
|
tao Group: Members Posts: 213 Joined: 13 October 04 From: Bucuresti ![]() |
jigelrul de relanti nu are cum sa inghete si nici cel de sprit pt ca nu sunt pozitionate ca la dacie
si apropo pe cel weber am 2 jiglere de relanti le-am curatat asa ca exclud treaba asta fuirtunul de la ervo vine in galerie si nu este spart asa ca exclud si situatia asta. deci?????????????? |
--------------------
dacia
1310
1997
- b 13 tao
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tao13 @ 19 Jan 2005, 09:11) jigelrul de relanti nu are cum sa inghete si nici cel de sprit pt ca nu sunt pozitionate ca la dacie si apropo pe cel weber am 2 jiglere de relanti le-am curatat asa ca exclud treaba asta fuirtunul de la ervo vine in galerie si nu este spart asa ca exclud si situatia asta. deci?????????????? doar mizerie .... si daca ai curatat jiglerele asa cum zici sunt 2 posibilitati : 1- canalul de sub jigler (din continuarea lui ...care ajunge in derptul clapetei de acceleratie e infundat ...fie si partial .... ) sau 2- clapeta de acceleratie obtureaza respectivul canalut (pot fi ami multe ...) a i nu mai poate "suge mototrul din ea ....asta inseamna deja ca exista un joc in axul clapetei ..... trebe remediat .....sau daca acest lucru nu se poate .... se da o gaurica in clapeta ...sau se teseste marginea ei la zona respectiva .... dar asta trebuie sa o faca cineva care stie bine ce este de facut acolo .... totusi mizez mai mult pe impuritatile din benzina ...curata inca odata carbul ...sufla bine cu presiune .... peste tot .... in orificii .... pune si un filtru suplimentar inaintea admisiei de benzina in carb .....si vezi ... |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
RIon |
![]()
Post
#6
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Am impresia ca daca ti-au fost desfacute bujiile (si eu am patit recent) ai benzina in ulei, scoate joja si miroase-o. Daca ai, si cred asta, trebuie schimbat uleiul rapid, sa nu ti se duca motorul.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 10:19 |