fara presiune, dintr-o data
![]() ![]() ![]() |
fara presiune, dintr-o data
ab05mlw |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1990
- ab05mlw
|
|||
neajiji |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
NU mai deschide topic aiurea, mai era cel putin unul cu presiunea la ulei.
off topic: presupun ca i-ai dat cox la dacie sa va simtiti si voi bine. S-au aprins becurile ca nu aveai ungere suficienta, poate fi pompa de ulei, poate scapa compresie, poate nu ai ulei, mult prea multe cauze.... |
--------------------
X
Y
Z
|
|
ab05mlw |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 April 08 ![]() |
chiar cox nu i-am dat.. am accelerat si dupa 1 min.. s`or aprins becurile...sa fie din cauza ca a tras tot uleiul si s-a desamorsat ? sau s`o fii rupt ceva in ea ? in mod normal avea presiune foarte buna sub 2 nicodata nu statea.
|
--------------------
dacia
1310
1990
- ab05mlw
|
|
Minel |
![]()
Post
#4
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Muttley |
![]()
Post
#5
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Acul de presiune se ridica sub 2 si ramane acolo la punerea contactului din simplul motiv ca acolo se ridica si acolo ramanea si inainte. Acolo e "valoarea zero" pentru ceasul tau, chiar daca pan-acum n-ai sesizat treaba asta.
Iar lipsa presiunii cel mai probabil se datoreaza distrugeri canelurilor de la pinionul de pe axa cu came care antreneaza pompa de ulei. Scoate delcoul, extrage pinionul cu un surub lung M12 si studiaza canelurile, cautand urme de metal. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:10 |