montare alarma pilot
![]() ![]() ![]() |
montare alarma pilot
kata1in_13 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 14 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2005
- B 13 EIY
|
|||
b_gabi |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
De pe schemă trebuie să identifici care este firul care trebuie legat la contactul de la portieră. Acum trigger-area (pornirea alarmei în caz de deschidere a ușilor/portbagaj/capotă ) se poate face pe (-) sau pe (+) depinzând de modelul alarmei. Trebuie văzut (din manual) dacă aceasta poate fi setată din alarmă printr-un switch sau jumper. Acum dacă trigger-area este pe (-) la mașină și ai nevoie de (+) pt alarmă poți folosi un releu care să le inverseze.
Părerea mea ![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2001 Privilege 1,8 I 16V
- AG 70 BUB
|
|
kata1in_13 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 14 March 08 ![]() |
Firul portocaliu (adica (-) ) lam legat la butonul de la usa si tzi-am zis k se aude un ticait continu din alarma si luminile se aprind k si cum alarma ar suna.Dar cu toate astea am pus alarma si dak deschid usha alarma incepe sa sune. Iar firul albastru (adica (+) ) nu am incercat sal leg la buton pt k multi miau zis ca butoanele de contact sunt pe minus si imi era frica sa nu fac vreun scurt si sa ard alarma. Crezi k sar arde alarma dak incerc si firul albatru(+) ???
|
--------------------
dacia
solenza
2005
- B 13 EIY
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Majoritatea alarmelor sunt setate ca atunci când deschizi oricare ușă (care are contact) să pornească luminile (semnalizare sau poziție - depinde cum le-ai legat) și să clipocească timp de max 10 secunde. Pentru a avea o idee cât de cât mai apropiată de realitate pune o imagine cu diagrama conexiunilor și vorbim la concret.
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 Privilege 1,8 I 16V
- AG 70 BUB
|
|
adrianne |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca masina are bec pe plafoniera, si el e legat la plus, cand usa e inchisa nu se duce un curent rezidual (mic) prin bec, de la plus, catre alarma? Trebuie montate diode care sa lase doar minusul sa treaca spre alarma. Curentii circula cum vor ei, nu cum vrem noi, dar putem face sa fie ca noi. O dioda (sau 2-4) rezolva problema instantaneu.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
kata1in_13 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 14 March 08 ![]() |
Asta ar fii schema de montare. Poate totusi ar trebui si firul de plus legat undeva.
|
--------------------
dacia
solenza
2005
- B 13 EIY
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Din imagine reiese că alarma poate fi declanșată atât de (-) prin firul 7 portocaliu cât și de (+) prin 4 albastru. Părerea mea este că oricare din ele poate fi folosit asta depinzând de posibilitățile mașinii (dacă ai (+) la uși îl folosești pe acesta și (-) la capotă).
Referitor la ce spunea @adrianne problema este în felul următor: orice intrare dacă este trigger-ată de (-) va avea o rezistență de pull-up (de câțiva kohmi) care pune intrarea la (+) adică la o valoare certă a tensiunii ( 5V sau 12V) care să poată fi interpretată corect iar în situația când se închide circuituil către (-) valoarea tensiunii va scădea aproape de 0 V deci altă valoare certă. Analog se procedează si cu intrările pe (+) la care sunt legate rezistențe de pull-down. Părerea mea ![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2001 Privilege 1,8 I 16V
- AG 70 BUB
|
|
didosdoru |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 ![]() |
Un prieten de-al meu si-a luat acelasi tip de alarma, si i se armeaza in mers, apoi se apuca de urlat.Am pus diode peste tot si tot face, ne-a exasperat.
Please Help! |
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
adrianne |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
armarea in mers poate proveni de la jumperul de 30 sec pt autoarmare de la inchiderea usii sau de la nelegarea plusului de motor, pls detalii
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
didosdoru |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 ![]() |
Plusul de contact este legat.Nu am reusit sa dezactivam functia de armare automata,nu raspunde asa cum scrie in manual. Apesi pe butoanele 1+2 simultan cand este contactul pus si nu se intampla nimic (ar trebuie sa sune sirena de 1 sau 2 ori).
|
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
adrianne |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
are jumper pe cutie, vezi manual
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
marco32 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 5 May 07 ![]() |
Salutare. Am si eu alarma pilot si dupa ce am montat si am cuplat la baterie suna goarna ca nebuna si nu reactioneaza deloc telecomanda. nu raspunde deloc la telecomanda. ce trebuie facut cu firul care scrie "-" iesire canal 2 si 3. firul care vine la contact "+" unde trebuie legat? la firul care vine in contact cu + sau la unul care are tensiune in momentul cind rasucesti cheia in contact? va rog ajutati-ma. multumesc.
|
--------------------
DACIA
BREAK
1310 CL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:07 |