Diametru interior 1600
![]() ![]() ![]() |
Diametru interior 1600
freeman30 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|||
draku |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
in cartea de reparatii pt dacia nova, model 1995, motor 106-20 de 1557 cmc zice asa:
alezaj: 77 mm cursa: 83,6 mm rap de compr: 9,25:1 putere max: 72 CP DIN la 5250 rpm cuplu max: 12,5 m.daN la 2500 rpm restul datelor sunt identice ca la motorul 102-35 de 1397 cmc succes |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
multam frumos,pt ajutor.
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
SYL |
![]()
Post
#4
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE(draku @ 27 Dec 2004, 22:32) putere max: 72 CP DIN la 5250 rpm Off-Topic: sigur 5250 rpm?? La motorul de 1.6 puterea maxima se obtine la 5000rpm; la cel de 1.3 puterea maxima e la 5250rpm. |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
draku |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
m-am mai uitat odata in carte: asa este, la 5250 rpm
iar la motorul 102-35 de 1397 cmc zice: 62 CP DIN la 5000 rpm This post has been edited by draku: 28 Dec 2004, 00:38 |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
cristidb |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu la ce te ajuta dimensiunile alea. Pentru a vedea daca merita segmentat doar trebuie oricum sa dai jos pistoanele, sa examinezi atent uzura. O sa observi in partea de sus un prag pe camasa, pana unde au lucrat segmentii. Acolo se vede uzura camasilor.
Camasile trebuie sa aiba uzura uniforma, fara zgarieturi. Daca sunt zgarieturi pe camasi (de la segmenti rupti, bolt iesit care a frecat pe camasa sau alte motive) nu are sens sa faci doar segmentare. Trebuie vazut daca segmentii noi au joc axial in santurile de pe pistoane. Daca santurile s-au largit pe acolo va patrunde ulei in camera de ardere. Cu aceeasi ocazie se verifica daca intre piston si bolt sunt jocuri. Daca toate astea sunt in regula merita facuta o segmentare. Oricum rezultatul nu este garantat pentru ca segmentii noi e posibil sa nu se aseze perfect pe camasa uzata. Mai trebuie verificati cuzinetii, eventual schimbati cu unii la aceeasi cota cu cei existenti. Inca un lucru de verificat ar fi jocul axial ar motorului. Daca are joc axial trebuie inlocuite semilunile (sunt la palierul dintre cilindrul 2 si 3). Eu am facut o segmentare la 85000 km, am inlocuit semilunile pentru ca avea joc axial cu unele cota 0, am inlocuit si camasile pentru ca una avea o mica bucata sparta din fusta. In rest nu am schimbat nimic, cuzinetii erau perfecti. Am facut 30000km de atunci si motorul merge foarte bine. Totusi mai consuma cam 200g de ulei la 1000km. S-ar putea sa fie de la simeringurile de la supape totusi. Le-am inlocuitdar nu cred ca au fost de calitate. Recomandarea mea este totusi sa bagi un set nou. E 3,5 mil. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
la mine problema e calamina,am dat chiulasa jos ca nu mai mergea deloc,am avut inpresia ca s-au dus supapele.Dar nu....aveau calamina pe dedesupt.Tragea aer fals pe undeva, nu stiu momentan e un mister. Camasile zic eu ca mai merg,inca nu am masurat,dar se vede doar o foarte mica denivelare.Oricum multumesc pt ajutor.
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
SYL |
![]()
Post
#8
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE(draku @ 28 Dec 2004, 02:38) m-am mai uitat odata in carte: asa este, la 5250 rpm iar la motorul 102-35 de 1397 cmc zice: 62 CP DIN la 5000 rpm Daca nu sunt indiscret despre ce carte este vorba ? Nu de alta dar eu stiam ca la 1.4 62cp la 5500rpm si la 1.6 (cel putin la Nova, nu stiu sigur la motorul de pe papuc sau cel de pe berlina/break, ca de fapt sunt 3 motoare diferite de 1.6, adica difera codul lor) putrea maxima e la 5000rpm. |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
draku |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
daca te uiti atent in primul meu post (al doilea din topic-ul asta) am scris "cartea de reparatii pt dacia nova"
mai exact, este o carte de service acum, daca aia au scris prostii acolo, pe alea ti le spun si eu daca ma uit insa in cartea lui mondiru pt dacia 1300, la motorul de 1397 cmc (cod 102.00, 102.03 si 102.08) scrie 65 CP la 5500 rpm |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
SYL |
![]()
Post
#10
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Valorile pe care le-am zis le-am vazut in Autocatalog, si in Auto Motor si Sport.
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 17:20 |