se afuma bujiile
![]() ![]() ![]() |
se afuma bujiile
petrysorr2006 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|||
brigada_diverse |
![]()
Post
#32
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
pai, daca iti baga benzina, atunci creste nivelul la ulei. a crescut?
daca da, atunci schimbi si membrana la pompa de benzina, si uleiul |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
am verificat acum joja de ulei...miroase putin a benzina, dar nush cat aveam inainte ulei...oricum nu e pus decat de 2 luni. acu dimineata cand i-am dat cheie la motor imi arata 6 pres. nu am apucat sa-l las sa se incalzeasca
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#34
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
la cald, presiunea minima sa fie 2, sa nu se aprinda becurile. iei joja de ulei, mai departe de masina si incerci sa vezi daca uleiul de pe ea arde(atentie mare la operatiuni).
noteaza nivelul de ulei si vezi daca mai creste. |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#35
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
cand motorul se incaleste palpaie si becurile. inainte cand nu aveam termostat nu se incalzea decat pe la 60 de grade si totul era ok. incerc acuma sa-i dau foc la uleiu de pe joja;)
11 Jun 2008, 11:25: am dat foc la joja de la ulei si nu arde. trebuia sa ne incalzeasca uleiu...? k eu am dat foc asa This post has been edited by petrysorr2006: 11 Jun 2008, 11:25 |
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
soulraven |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
ma puteti ajuta si pe mine exact cu niste sfaturi cum sa reglez nivelul din carburator......am gasit in cateva topicuri mai sus, dar tot nu am inteles........si eu cred ca imi bag benzina in ulei, pentru ca desi i-am schimbat uleiul de curand.....adica un bidon de 4 litri+filtru acuma am foarte sus presiunea si nivelul in joja i foarte mare....ma gandesc ca imi baga benzina in ulei.....cum reglez nivelul in carburator.....mentionez ca si eu le am inegrite bujiile.....
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#37
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
1. daca ai pus 4 litri, atunci normal ca ai nivel mare. se pun 3 litri, si se schimba si filtru
2. poate uleiul nu are destula benzina cat sa ia foc, trebuie sa fii atent daca iti mai creste nivelul, dar asta nu o sa se faca pe loc, ci in timp. 3. jac00n.jpg asa se regleaza nivelul la carburator. 11 Jun 2008, 19:51: inca odata... daca bujiile sunt bune, verificate pe banc si pe alta masina, motorul e reglat bine, nu papa ulei, atunci posibil sa ai probleme la supapa sau chiuloasa This post has been edited by cristitranca: 11 Jun 2008, 19:51 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
soulraven |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
maine am sa mai scot din ulei ca sa vad ce se intampla. mersi mult
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#39
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
dai tot ulei jos, masori 3 litri si ii pui(2,8 asa, ca filtru e plin deja)
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
soulraven |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
pai si daca dau jos aprox. 1L are ceva?
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#41
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Cumpara aprindere cu senzor gotronic poate scapi si tu de belele.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
argon |
![]()
Post
#42
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cand intelegi si tu si ceilalti care dau astfel de sfaturi ca aprinderea se pune cand iti merge bine pe clasic, pana una alta se remediaza problemele actuale.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#43
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
ii dau totala dreptate lui argon.
o comparatie, desi putin offtopic... un sofer prost are o dacie...o da in toti copacii ca nu poate pastra directia. isi cumpara un VW Passat 2.0 TDI...si cu ala da la fel in toti stalpii ca nici la ala nu poate pastra directia. asa si cu aprinderea. daca sistemul nu o poate controla(avans, etc), atunci degeaba pui alta. |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ANTIdacie |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 13 December 05 ![]() |
confirm si eu ca aprinderea o pui numai cand iti merge masina f bine pe clasic!nu face minuni daca bobina fisele delcoul sunt duse!
|
--------------------
Harb de dacie
1310
- DMITHEONE
|
|
ionutt daniel |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.139 Joined: 22 August 06 From: Giurgiu ![]() |
Referitor la topic- cred ca nu tine cuiul poantou, sau nu e reglat corect. O alta varianta, deloc de neglijat ar fi furtunul cu duza infundat(mai sigur gaura din galerie), sau lipsa duxei, ori craparea lui la intrarea in galerie. Daca merge neregulat, mai ales dupa reglarea tachetilor, mai mult ca sigur nu au fost reglati prea bine, mai mult ca sigur au fost prea stransi, iar atunci supapele nu se inchid. ATENTIE! se regleaza cu motorul rece !!!(fara o pornire prea recenta- chiar dimineata)
Referitor la lipsa presiunii de ulei, pot fi mai multe cauze: - pompa de ulei infundata(bila murdara)- lucru ce se intampla cand mecanicul a curatat superficial motorul si mizeria ramasa a plecat pe traseul de ungere. Se demonteaza (doar baia) si se curata. - masina a mers neregulat(ca si cand ar fi avut clapeta de soc inchisa), nu a ars benzina si o parte a intrat in ulei, care s-a subtiat, iar la cald pierde presiunea. Rezolvarea este schimbul uleiului si filtrului, dupa ce in prealabil au fost rezolvate problemele ce au cauzat acest fenomen(posibil si pompa de benzina). Cand ai facut motorul, ai umblat si la linie(vibrochen, cuzineti) sau doar la pompa? Atentie la reglajul carburatorului si aprinderii. Prima data reglezi aprinderea dupa semnul volantei, nu dupa ureche(este un topic dedicat, amanuntit), apoi dupa ce ai verificat etanseitatea carburatorului, reglezi plutitorul. Eu am o metoda putin babeasca, dar functiuneaza- suflu pe teava de admisie a benzinei si ridic plutitorul in asa fel incat sa inchida in momentul in care trece o tigare printre el si capac cu garnitura(sa fie dreapta,fara burta) nu mai sus. Daca dai la pompa si apoi scoti capacul, nivelul benzinei este cam cu un mm peste jigloarele de pe fund. Carburatorul il reglezi apoi cu toate montate pe el, inclusiv filtrul de aer. Eu il reglez astfel: strang/slabesc surubul de reglaj al turatiei, in asa fel incat sa stea la 900-1000 rpm, apoi strang surubul "de aer" pana incepe sa mearga neregulat, apoi il slabesc inceeet pana merge regulat "rotund", la cea mai mare turatie, apoi scad turatia din surubul de reglaj la 800 rpm si reiau procedura, si tot asa pana ai un ralanti rotund si fix la 800-850 rpm. Toate astea se fac doar cu motorul cald (dupa un ciclu deschis inchis termostat). Daca tot nu merge... Sper ca am fost de folos. This post has been edited by ionutt daniel: 12 Jun 2008, 06:24 |
--------------------
renault
espace
2.2
- bulgariax4
|
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#46
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
cand am facut motorul mecanicul mi-a schimbat cuzinetii de la biela nu si cei de pe palier...nici nu s-a uitat la ei. pompa de ulei care am avut-o inainte zicea el ca nu dadea suficienta presiune. am pus o pompa noua de asam, iar pentru rodaj mecanicul mi-a spus sa cumpar cel mai prost si ieftin ulei...asa k am cumparat o sticla de 3 l de ulei valdy 136 mii:)). eu ma gandesc si la varianta ca uleiu e varza si cand se incalzeste motorul se subtiaza rau. faza cu plutitorul l-am reglat si cu tigara si cu linia la 6 mm tot mi se afuma bujiile. m-am tot jucat cu jicloarele ptr ca am 2 seturi dar degeaba. daca pun in motor o cutie de aditiv as rezolva ceva??
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#47
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
nu ti se afuma bujiile de la ulei. la mkine merge cu cel mai ieftin de cand e ea si nu am asemenea probleme.
verifica si furtunul cu diuza cum spuneau mai sus colegii |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#48
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Eu cred ca acel mecanic ti-a distrus motorul sincer nu am incredere in mecanici
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#49
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
diuza e noua...m-am mai uitat odata la ea...si e totul ok. jicloru ala care se infunda repede...ala de relanti e strans la max si e nou. motoru are compresie..am verificat dar nush acum dc la cald nu mai am pres la ulei. mi-au spus multi sa pun un ulei mai bun in ea..sa nu ma complic cu aditivi la uleiu romanesc de 130 mii 3 l. mai scump e si ala de mancare...da daca asa mi-a spus mecanicul..
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#50
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Eu nu te intelg ai facut motorul si ai turnat deja aditivi ? Dai jos uleiul si totni unu bun un elf 10w40 cu siguranta altfel v-a torce motorul si fara sa mai bagi aditivi . Uleiurile mai scumpe sunt aditivate.
This post has been edited by djasu82: 12 Jun 2008, 19:52 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#51
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
ma gandeam sa pun un aditiv in uleiu asta da nu am pus...mi-au spus mai multi k nu are rost. am vazut cv in panther pe la 100 mii 1 l. o fi bun? k nu m-am uitat ce fel e
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#52
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Elf
![]() This post has been edited by djasu82: 12 Jun 2008, 20:36 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#53
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
mie imi treb un ulei cat de cat bun si mai ieftin ptr k dupa 400 km urmeaza sa-l dau jos si sa strang chiulasa ptr k sunt in rodaj. asa k mi-ar trebui un ulei cu care sa-mi fac treaba ..sa ma tina 400 km
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#54
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
ce ai pus te tine 400km. mecanicu care ti-a facut motoru e autorizat sau nu?
pune-l sa isi faca treaba calumea, spune-i ca iti afuma bujiile. cum constati tu ca le afuma? dupa cati km? faci un drum de 50 km, si dupaia le verifici. nu pornesti motorul, stai 1 min, il opresti si spui ca e afumata. |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#55
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
dupa c am facut acum ultimu reglaj la carburator nu am apucat sa fac un drum mai lung. inainte dadeam la cheie si dupa vreo 10 min incepea sa mearga in 2/3 pistoane. mecanicul care mi-a facut motorul lucreaza la un service, dar l-am facut la el aksa. uleiu care il am acum pus, de cand am facut motorul am scris mai sus e valdy, iar dupa ce motorul se incalzeste la 80/85 grade nu mai am presiune..palpaie becurile. i-am spus mecanicului si de bujii, a zis k e de la carburator, consum mare, benzina nearsa, si i-am spus si de presiunea scazuta la ulei...si zicea k poate sa fie din axa cu came sau uleiu romanesc e prea varza...se face apa dupa ce se incalzeste
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#56
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
tu ai ales uleiul? poti sa ii pui lukoil, la mine merge sigur si nu e pompa cu debit marit.
pai..cand faci un motor se regleaza tot..cel putin asa face mecanicul meu.... asta cu bujiile.....tachetii daca sunt reglati, carburatia e reglata corect, nu trage aer aiurea, jiglerele sunt calibrate, si aprinderea e pusa la punct, nu are motiv sa le innegreasca decat din 2 motive 1. bujii proaste 2. probleme la supape. pt a te asigura ca nu baga benzina in ulei,, poti schimba membrana de la pompa de benzina la mine, cu termostat, la 90 de grade(89 e termostatul), cu ulei de lukoil, am 2 bari la ralanti, 6 in turatie, 8 la 3000 de turatii |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Sergeant Pulatchewsky |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 February 08 ![]() |
8 la 3000 de turatii?
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1998/1310
|
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#58
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
da sunt de acord cu tine...cand faci un motor se regleaza tot..da el mai tare mi-a stricat reglajele vechi. culbutorii i-a reglat la ochi...ca de...el e mecanic de atatia ani..i-am reglat eu cu un vecin la lera, carburatorul i-am schimbat eu singur jicloarele, acum tot m-am jucat pe la el, am schimbat jicloare, plutitor, mai mai reglat eu. uleiu el mi-a spus sa cumpar cel mai prost si totodata cel mai ieftin ulei. asa am facut si acum pauza...se aprind becurile
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#59
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
am facut un test cu bujiile (runda 4 la teste
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#60
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
regleaza si bujiile(la 0,7) si eventual inainte sa le cureti electrodul un pic. posibil sa fie si de acolo problema
tachetii se admit reglati si la ochi ...uneori(la mine ii relgase la ochi.....culmea, la 0,2 perfect pe toti ![]() |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th June 2025 - 12:29 |