DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> se afuma bujiile

petrysorr2006
post 10 Jun 2008, 21:03
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




totusi nu miroase uleiu a benzina...da in fine. daca a intra benzina in ulei ce trebuie sa-i fac...sa schimb uleiu? eu ma gandesc ca la mine nu a avut nici cand sa se incalzeasca uleiu daca temperatura la motorul nu sarea de 60 grade. acum cand a sarit de 70 face figuri..si asta numai cand e cald motorul. cand e rece sta si in 6.


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 11 Jun 2008, 10:26
Post #32


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




pai, daca iti baga benzina, atunci creste nivelul la ulei. a crescut?

daca da, atunci schimbi si membrana la pompa de benzina, si uleiul


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 11 Jun 2008, 10:37
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




am verificat acum joja de ulei...miroase putin a benzina, dar nush cat aveam inainte ulei...oricum nu e pus decat de 2 luni. acu dimineata cand i-am dat cheie la motor imi arata 6 pres. nu am apucat sa-l las sa se incalzeasca


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 11 Jun 2008, 11:03
Post #34


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




la cald, presiunea minima sa fie 2, sa nu se aprinda becurile. iei joja de ulei, mai departe de masina si incerci sa vezi daca uleiul de pe ea arde(atentie mare la operatiuni).

noteaza nivelul de ulei si vezi daca mai creste.


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 11 Jun 2008, 11:10
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




cand motorul se incaleste palpaie si becurile. inainte cand nu aveam termostat nu se incalzea decat pe la 60 de grade si totul era ok. incerc acuma sa-i dau foc la uleiu de pe joja;)

11 Jun 2008, 11:25:
am dat foc la joja de la ulei si nu arde. trebuia sa ne incalzeasca uleiu...? k eu am dat foc asa

This post has been edited by petrysorr2006: 11 Jun 2008, 11:25


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 11 Jun 2008, 19:40
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




ma puteti ajuta si pe mine exact cu niste sfaturi cum sa reglez nivelul din carburator......am gasit in cateva topicuri mai sus, dar tot nu am inteles........si eu cred ca imi bag benzina in ulei, pentru ca desi i-am schimbat uleiul de curand.....adica un bidon de 4 litri+filtru acuma am foarte sus presiunea si nivelul in joja i foarte mare....ma gandesc ca imi baga benzina in ulei.....cum reglez nivelul in carburator.....mentionez ca si eu le am inegrite bujiile.....


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 11 Jun 2008, 19:49
Post #37


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




1. daca ai pus 4 litri, atunci normal ca ai nivel mare. se pun 3 litri, si se schimba si filtru

2. poate uleiul nu are destula benzina cat sa ia foc, trebuie sa fii atent daca iti mai creste nivelul, dar asta nu o sa se faca pe loc, ci in timp.

3. jac00n.jpg

asa se regleaza nivelul la carburator.



11 Jun 2008, 19:51:
inca odata...
daca bujiile sunt bune, verificate pe banc si pe alta masina, motorul e reglat bine, nu papa ulei, atunci posibil sa ai probleme la supapa sau chiuloasa


This post has been edited by cristitranca: 11 Jun 2008, 19:51


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 11 Jun 2008, 20:00
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




maine am sa mai scot din ulei ca sa vad ce se intampla. mersi mult


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 11 Jun 2008, 20:10
Post #39


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




dai tot ulei jos, masori 3 litri si ii pui(2,8 asa, ca filtru e plin deja)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 11 Jun 2008, 20:11
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




pai si daca dau jos aprox. 1L are ceva?


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 11 Jun 2008, 20:44
Post #41


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cumpara aprindere cu senzor gotronic poate scapi si tu de belele.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Jun 2008, 20:47
Post #42


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




cand intelegi si tu si ceilalti care dau astfel de sfaturi ca aprinderea se pune cand iti merge bine pe clasic, pana una alta se remediaza problemele actuale.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 11 Jun 2008, 21:41
Post #43


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ii dau totala dreptate lui argon.
o comparatie, desi putin offtopic...

un sofer prost are o dacie...o da in toti copacii ca nu poate pastra directia.
isi cumpara un VW Passat 2.0 TDI...si cu ala da la fel in toti stalpii ca nici la ala nu poate pastra directia. asa si cu aprinderea. daca sistemul nu o poate controla(avans, etc), atunci degeaba pui alta.


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ANTIdacie
post 11 Jun 2008, 21:47
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 13 December 05




confirm si eu ca aprinderea o pui numai cand iti merge masina f bine pe clasic!nu face minuni daca bobina fisele delcoul sunt duse!


--------------------
Harb de dacie 1310 - DMITHEONE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 12 Jun 2008, 06:21
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Referitor la topic- cred ca nu tine cuiul poantou, sau nu e reglat corect. O alta varianta, deloc de neglijat ar fi furtunul cu duza infundat(mai sigur gaura din galerie), sau lipsa duxei, ori craparea lui la intrarea in galerie. Daca merge neregulat, mai ales dupa reglarea tachetilor, mai mult ca sigur nu au fost reglati prea bine, mai mult ca sigur au fost prea stransi, iar atunci supapele nu se inchid. ATENTIE! se regleaza cu motorul rece !!!(fara o pornire prea recenta- chiar dimineata)
Referitor la lipsa presiunii de ulei, pot fi mai multe cauze:
- pompa de ulei infundata(bila murdara)- lucru ce se intampla cand mecanicul a curatat superficial motorul si mizeria ramasa a plecat pe traseul de ungere. Se demonteaza (doar baia) si se curata.
- masina a mers neregulat(ca si cand ar fi avut clapeta de soc inchisa), nu a ars benzina si o parte a intrat in ulei, care s-a subtiat, iar la cald pierde presiunea. Rezolvarea este schimbul uleiului si filtrului, dupa ce in prealabil au fost rezolvate problemele ce au cauzat acest fenomen(posibil si pompa de benzina).
Cand ai facut motorul, ai umblat si la linie(vibrochen, cuzineti) sau doar la pompa?
Atentie la reglajul carburatorului si aprinderii. Prima data reglezi aprinderea dupa semnul volantei, nu dupa ureche(este un topic dedicat, amanuntit), apoi dupa ce ai verificat etanseitatea carburatorului, reglezi plutitorul. Eu am o metoda putin babeasca, dar functiuneaza- suflu pe teava de admisie a benzinei si ridic plutitorul in asa fel incat sa inchida in momentul in care trece o tigare printre el si capac cu garnitura(sa fie dreapta,fara burta) nu mai sus. Daca dai la pompa si apoi scoti capacul, nivelul benzinei este cam cu un mm peste jigloarele de pe fund. Carburatorul il reglezi apoi cu toate montate pe el, inclusiv filtrul de aer. Eu il reglez astfel: strang/slabesc surubul de reglaj al turatiei, in asa fel incat sa stea la 900-1000 rpm, apoi strang surubul "de aer" pana incepe sa mearga neregulat, apoi il slabesc inceeet pana merge regulat "rotund", la cea mai mare turatie, apoi scad turatia din surubul de reglaj la 800 rpm si reiau procedura, si tot asa pana ai un ralanti rotund si fix la 800-850 rpm. Toate astea se fac doar cu motorul cald (dupa un ciclu deschis inchis termostat). Daca tot nu merge...
Sper ca am fost de folos.

This post has been edited by ionutt daniel: 12 Jun 2008, 06:24


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 12 Jun 2008, 09:22
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




cand am facut motorul mecanicul mi-a schimbat cuzinetii de la biela nu si cei de pe palier...nici nu s-a uitat la ei. pompa de ulei care am avut-o inainte zicea el ca nu dadea suficienta presiune. am pus o pompa noua de asam, iar pentru rodaj mecanicul mi-a spus sa cumpar cel mai prost si ieftin ulei...asa k am cumparat o sticla de 3 l de ulei valdy 136 mii:)). eu ma gandesc si la varianta ca uleiu e varza si cand se incalzeste motorul se subtiaza rau. faza cu plutitorul l-am reglat si cu tigara si cu linia la 6 mm tot mi se afuma bujiile. m-am tot jucat cu jicloarele ptr ca am 2 seturi dar degeaba. daca pun in motor o cutie de aditiv as rezolva ceva??


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 12 Jun 2008, 12:29
Post #47


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




nu ti se afuma bujiile de la ulei. la mkine merge cu cel mai ieftin de cand e ea si nu am asemenea probleme.

verifica si furtunul cu diuza cum spuneau mai sus colegii


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Jun 2008, 14:03
Post #48


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Eu cred ca acel mecanic ti-a distrus motorul sincer nu am incredere in mecanici sad.gif. Tu mergi cu motorul turat sau subturat ai surubul orizontal deschis foarte mult la relantii ? jiclorul care sta in portjiclor ( acela care se infunda cu gunoaie ) are orificiul prea mare din varful lui ? Compresie are motorul ?


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 12 Jun 2008, 18:55
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




diuza e noua...m-am mai uitat odata la ea...si e totul ok. jicloru ala care se infunda repede...ala de relanti e strans la max si e nou. motoru are compresie..am verificat dar nush acum dc la cald nu mai am pres la ulei. mi-au spus multi sa pun un ulei mai bun in ea..sa nu ma complic cu aditivi la uleiu romanesc de 130 mii 3 l. mai scump e si ala de mancare...da daca asa mi-a spus mecanicul..


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Jun 2008, 19:52
Post #50


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Eu nu te intelg ai facut motorul si ai turnat deja aditivi ? Dai jos uleiul si totni unu bun un elf 10w40 cu siguranta altfel v-a torce motorul si fara sa mai bagi aditivi . Uleiurile mai scumpe sunt aditivate.

This post has been edited by djasu82: 12 Jun 2008, 19:52


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 12 Jun 2008, 20:28
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




ma gandeam sa pun un aditiv in uleiu asta da nu am pus...mi-au spus mai multi k nu are rost. am vazut cv in panther pe la 100 mii 1 l. o fi bun? k nu m-am uitat ce fel e


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Jun 2008, 20:34
Post #52


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Elf wink.gif e mai scump dar se merita 23 de lei litrul. Performanta calitate pret. Poti urca usor motorul la turati mari fara probleme legate de lubrefiere.

This post has been edited by djasu82: 12 Jun 2008, 20:36


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 12 Jun 2008, 20:41
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




mie imi treb un ulei cat de cat bun si mai ieftin ptr k dupa 400 km urmeaza sa-l dau jos si sa strang chiulasa ptr k sunt in rodaj. asa k mi-ar trebui un ulei cu care sa-mi fac treaba ..sa ma tina 400 km


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 12 Jun 2008, 20:47
Post #54


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ce ai pus te tine 400km. mecanicu care ti-a facut motoru e autorizat sau nu?
pune-l sa isi faca treaba calumea, spune-i ca iti afuma bujiile.

cum constati tu ca le afuma? dupa cati km?

faci un drum de 50 km, si dupaia le verifici.
nu pornesti motorul, stai 1 min, il opresti si spui ca e afumata.



--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 12 Jun 2008, 20:53
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




dupa c am facut acum ultimu reglaj la carburator nu am apucat sa fac un drum mai lung. inainte dadeam la cheie si dupa vreo 10 min incepea sa mearga in 2/3 pistoane. mecanicul care mi-a facut motorul lucreaza la un service, dar l-am facut la el aksa. uleiu care il am acum pus, de cand am facut motorul am scris mai sus e valdy, iar dupa ce motorul se incalzeste la 80/85 grade nu mai am presiune..palpaie becurile. i-am spus mecanicului si de bujii, a zis k e de la carburator, consum mare, benzina nearsa, si i-am spus si de presiunea scazuta la ulei...si zicea k poate sa fie din axa cu came sau uleiu romanesc e prea varza...se face apa dupa ce se incalzeste


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 12 Jun 2008, 20:59
Post #56


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




tu ai ales uleiul? poti sa ii pui lukoil, la mine merge sigur si nu e pompa cu debit marit.

pai..cand faci un motor se regleaza tot..cel putin asa face mecanicul meu....

asta cu bujiile.....tachetii daca sunt reglati, carburatia e reglata corect, nu trage aer aiurea, jiglerele sunt calibrate, si aprinderea e pusa la punct, nu are motiv sa le innegreasca decat din 2 motive
1. bujii proaste
2. probleme la supape.

pt a te asigura ca nu baga benzina in ulei,, poti schimba membrana de la pompa de benzina

la mine, cu termostat, la 90 de grade(89 e termostatul), cu ulei de lukoil, am 2 bari la ralanti, 6 in turatie, 8 la 3000 de turatii


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergeant Pulatchewsky
post 12 Jun 2008, 21:21
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 23 February 08




8 la 3000 de turatii? huh.gif


--------------------
Dacia Berlina 1998/1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 12 Jun 2008, 21:28
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




da sunt de acord cu tine...cand faci un motor se regleaza tot..da el mai tare mi-a stricat reglajele vechi. culbutorii i-a reglat la ochi...ca de...el e mecanic de atatia ani..i-am reglat eu cu un vecin la lera, carburatorul i-am schimbat eu singur jicloarele, acum tot m-am jucat pe la el, am schimbat jicloare, plutitor, mai mai reglat eu. uleiu el mi-a spus sa cumpar cel mai prost si totodata cel mai ieftin ulei. asa am facut si acum pauza...se aprind becurile


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 12 Jun 2008, 21:28
Post #59


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




am facut un test cu bujiile (runda 4 la teste laugh.gif ) cele cu distanta mica se afuma fata de cele cu distanta marita la electrozi, seturile folosite Brisk Super, primul set distanta standard afumate imediat, setul 2 distanta marita la 8 culoare caramizie


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 12 Jun 2008, 21:31
Post #60


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




regleaza si bujiile(la 0,7) si eventual inainte sa le cureti electrodul un pic. posibil sa fie si de acolo problema

tachetii se admit reglati si la ochi ...uneori(la mine ii relgase la ochi.....culmea, la 0,2 perfect pe toti smile.gif) )





--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th June 2025 - 12:29
Forum Renault