DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Inflenta ceasuri......

soulraven
post 12 Jun 2008, 14:19
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




salut, continui seria de topicuri deschise pentru daciuta mea.....se influenteaza in vre-un fel ceasurile de ala si de ulei daca mai conectez inca o serie de ceasuri......adica......ceasurile din bord(care nu prea sunt exact si nici nu prea imi dau seama de valori) si peste ele sa mai pun inca 2 ceasuri normale de apa si ulei....dalea rotunde......Se influenteaza intre ele?(resistenta interna, rezistente in paralel?)


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 12 Jun 2008, 14:25
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Normal ca va influenta. Va reduce la jumatatea valorile indicate. Mai bine renunta la unele dintre ele. Asa a avut un prieten si mai avea umpic si se apuca de motor ( zicea ca nu mai are presiune ) .


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 12 Jun 2008, 16:20
Post #3


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Hacker @ 12 Jun 2008, 14:25)
Normal ca va influenta. Va reduce la jumatatea valorile indicate. Mai bine renunta la unele dintre ele. Asa a avut un prieten si mai avea umpic si se apuca de motor ( zicea ca nu mai are presiune ) .
*



Si eu am fost in aceiasi situatie laugh.gif ,pana nu m-am prins
Semnalul emis de sonda se va injumatati ,iar ceasurile iti vor indica jumate din cat trebuie .
Fiecare ceas indicator cu sonda lui !!! excl.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel_daniel
post 12 Jun 2008, 16:36
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 16 January 08




Nu cred ca valorile se injumatatesc daca legi aparatele in paralel.Doar daca le inseriezi se intimpla injumatatirea.


--------------------
trabant 601 1970 - sj-02 jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 12 Jun 2008, 17:49
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




pai si daca le leg in paralel nu are efectul rezistentelor in paralel?a+b/a*b?

si daca este asa......cum se citesc cele dupa bord?


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 12 Jun 2008, 20:38
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ca sa va lanuriti pun o schema , raspunsul este DA VA INDICA LA JUMATATE , adica va indica eronat va las pe voi sa vedeti de ce , FIZICA bat-o vina I=U/R icon_mrgreen.gif

Attached thumbnail(s)
ceasuri.JPG ( Size: 95.33k ) Number of downloads: 93


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 12 Jun 2008, 21:42
Post #7


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(pavel_daniel @ 12 Jun 2008, 16:36)
Nu cred ca valorile se injumatatesc daca legi aparatele in paralel.Doar daca le inseriezi se intimpla injumatatirea.
*



Iti spun sigur ca semnalul va fi injumatatit , am simtit pe nervii si banii mei tongue.gif

QUOTE(bygy007 @ 12 Jun 2008, 20:38)
ca sa va lanuriti pun o schema , raspunsul este DA VA INDICA LA JUMATATE , adica va indica eronat va las pe voi sa vedeti de ce ,  FIZICA bat-o vina I=U/R icon_mrgreen.gif
*



Lasa-i sa incerce si apoi o sa se convinga singuri ... dry.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 12 Jun 2008, 21:43
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




ca tot eu am inceput topicul, ma puteti invatat cum se citesc cele din bord?pana acuma am avut un 1300 si aveam ceasuri dalea mari rotunde....pe astea sunt pe afara.....cand stiu ce temperatura si presiune am?


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BeciAcustic
post 13 Jun 2008, 20:47
Post #9


BlackLine


Group: Members
Posts: 1.574
Joined: 29 March 08
From: Constanta




Pentru cei care nu se conving ca se injumatateste indicatia incercati un experiment....alimentare a doua becuri la 220V puse in serie cu un comutator pe fiecare..... cand aprinzi un singur bec lumineaza perfect .....daca aprinzi si ce-l de-al doilea bec v-a scadea intensitatea la ambele becuri..... Incercati si veti intelege problema....numai bine smile.gif Si apropo ...se merita ceasurile acelea rotunde cu indicatii numerice....sunt mai bune.....asa am eu din fabrica si sunt ok....smile.gif


--------------------
DACIA LOGAN 2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V - CT - numere rosii
Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 14 Jun 2008, 09:59
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




pai daca le alimentezi becurile in serie ,e normal sa arda mai slab dar daca le legi in paralel atunci ard normal amandoua. asa ma gandesc ca e si cu ceasurile. daca is puse in paralel atunci ar trebui sa indice ambele la fel. zic eu. dar daca altii zic ca or legat in paralel ceasurile si nu or indicat bine, inseamna ca asa-i. io n-am incercat.


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BeciAcustic
post 14 Jun 2008, 16:37
Post #11


BlackLine


Group: Members
Posts: 1.574
Joined: 29 March 08
From: Constanta




mai bine renunti la alea din bord si iti pui unele dalea rotunde smile.gif daca tot vrei ....


--------------------
DACIA LOGAN 2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V - CT - numere rosii
Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Jun 2008, 17:27
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(bygy007 @ 12 Jun 2008, 20:38)
[...] I=U/R icon_mrgreen.gif

Precum si I=I1+I2 (cazul paralel, Kirchoff 1)


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 17 Jun 2008, 12:41
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Cum verific si eu baieti daca acul presiunii pentru ulei de la bord functioneaza OK, pun firul la masa? Imi sta mereu la jumate si presupun ca sonda este stricata.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 17 Jun 2008, 12:47
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




daca atingi plusul de minus ar trebui sa se duca acul sus de tot
daca nu se duce e dus ceasul.


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 17 Jun 2008, 12:48
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




smile.gif Merci Hacker!


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 17 Jun 2008, 15:13
Post #16


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




mai corect era chiar cum ai zis tu, adica sa pui firul care pleaca de la sonda, la masa. cu plus-ul la minus se poate intelege altceva icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 17 Jun 2008, 18:06
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




biggrin.gif Asa... da Ov, m-am prins, e OK.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel_daniel
post 17 Jun 2008, 18:08
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 16 January 08




Mai HACKER.Eu stiu ca daca dai plusul la masa faci scurt-circuit,nu ajungi la concluzia ca e dus aparatul.Dar poate ca sti mai bine ca esti SUPER MESERIAS.Mai gandeste-te,chiar asa o fi????????


--------------------
trabant 601 1970 - sj-02 jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 17 Jun 2008, 20:13
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




Daca tot e deschis acest topic ,adresez si eu o intrebare cunoscatorilor sau poate celor care au mai incercat. Nu am Dacia dar daca as vrea sa pun pe masina niste ceasuri din acelea rotunde de ulei si apa.Am incercat deocamdata doar cu sonda de temperatura apa si nu prea coincide cu ce imi arata cea din bord.Sondele sunt calibrate cumva pe anumite ceasuri sau standarde? Ca in bord ceasul imi arata apa la o temperatura si care cred ca e cea reala ,iar cand pun ceasul romanesc arata dublul temperaturii.


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 18 Jun 2008, 06:29
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Cu sonda specific romaneasca? Sau cu sonda masinii tale? Fiecare producator foloseste o pereche ceas-sonda, asa cum si l-a gindit el sau cum i l-au gindit altii. Sonda ta are rezistenta mai mica decit sonda RO la aceeasi temperatura, adica alta caracteristica R(t).


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 18 Jun 2008, 15:18
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




sonda e de ford (un fiesta mk1) si ceas romanesc ,acum am inteles.Deci nu se potrivesc.Multumesc


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 18 Jun 2008, 17:10
Post #22


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




intreb daca mai e cineva in situatia mea:bord cn,indicatoare takosan;apa imi sta la jumate(merge foarte bine,de la 0 salta treptat odata cu incalzirea motorului) dar cand aprind farurile salta putin acul la apa cam 2-3 mm,iar cand sting farurile scade cu 2-3mm aproape instant.e normal sau nu...??? blush.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Jun 2008, 18:28
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ai cadere de tensiune pe contact se intimpla , nu este o problema majora

18 Jun 2008, 19:29:
ai cadere de tensiune pe contact se intimpla , nu este o problema majora

This post has been edited by bygy007: 18 Jun 2008, 18:29


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 18 Jun 2008, 23:45
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Eu am pus la +-ul de pe contact un releu care sa preia sarcina nenorocitului ala de contact.

O intrebare: E scump comutatorul ala din contact? Ca nu am chef sa dau 1milion sau cat o fi cu tot cu corpul ala de cheie.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 19 Jun 2008, 11:12
Post #25


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ai pus un releu care mai consuma si el 100 mA aiurea .... Se pune contact de logan si gata. Mr_Devil83 ai tupeu mare dar ..... habar nu ai de multe si punct.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Jun 2008, 11:18
Post #26


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




la contactul vechi de UAMT aveam o cadere de 0,25 V , cu altul, tot romanesc, si nou o cadere de 0,3 V , la contactul actual, care este Valeo, de Logan caderea este 0,06V, oricum 0 curat e imposibil cu orice contact...

Si nu e un milion un contact de Dacie, e 40 ron in magazin, cu cheie dublu dintata, cu cheie simpla nu cred ca se mai gasesc.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 19 Jun 2008, 11:38
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Mr_Devil83 @ 18 Jun 2008, 23:45)
[...]
O intrebare: E scump comutatorul ala din contact? Ca nu am chef sa dau 1milion sau cat o fi cu tot cu corpul ala de cheie.
[...]

Poti schimba numai partea electrica a contactului, e sub 10 ron.
Dar, cel mai bine, releu de incarcare cu fir, asta pt tensiunea de incarcare, cum spune maestro-argon, de caderea pe contact nu scapi in totalitate.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 19 Jun 2008, 12:05
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




merg contactele de logan?cu chei cu tot?


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Jun 2008, 12:10
Post #29


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




cum ar putea merge fara chei? nedumerire.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 19 Jun 2008, 12:11
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




si cam cat i contact de genu ala?i mai rezistent?chiar nu ma asteptam sa existe compatibilitatea asta intre ele.....exista vre-un avantaj?


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 00:08
Forum Renault