DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> frana prastie, nu vrea sa tina frate

ghost_dogg
post 28 Dec 2004, 16:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 28 December 04
From: galati




imi cer scuze ptr neintelegerea creata
deci am o berlina din 95 cu circuit dublu de franare
am umblat pe la service-uri si am schimbat mai multe pompe printre care si cu circuit simplu
daca anulez puntea din spate amandoua rotile din fata tin perfect si pedala e tare ca o piatra
am schimbat si repartitorul de frnare ca sa fiu sigur ca nu e nimic stricat
si totusi daca vreau sa tina cu toate rotile nu tine
se inmoaie pedala si nu e elastica
ma gandeam ca ar putea lua aer pe la puntea din spate dar nu imi dau seama pe unde fiindca nu curge pe nicaieri
si daca aerisesc toata instalatia merge cam o zi desi nu tine bine apoi iar se face prastie si e ciudat ca pompa nu e stricata si se mai intampla cand o aerisesc sa nu iasa aer desi frana nu tine . si nu e elastisca
va rog ajutati-ma !!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 28 Dec 2004, 17:37
Post #2


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Im dau cu parerea... poate e fisurata vreo conducta de aia de Cu de frana... incearca sa le schimbi, e cam 100 000 una.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghost_dogg
post 28 Dec 2004, 17:53
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 28 December 04
From: galati




nu, stiu sigur ca nu e fisurat nimic fiindca nu curge deloc pe nicaieri sad.gif
era bine daca era asa ca o schimbam si scapam de belea de mult tongue.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driver
post 28 Dec 2004, 18:30
Post #4


i'm not driving fast, i'm flying low...


Group: Members
Posts: 542
Joined: 10 November 04
From: South Coast




imi dau si io o parere, vezi la furtune poate e vreunul stricat si cand apesi frana, se umfla cu lichid, ca un balon, iar cand lasi frana revine lichidul inapoi si nu intra aer, si atunci nu are cum sa faca presiune presiune. Vezi ca nu se vede cu ochiul liber, nu stiu cum ai putea sa le incerci, dar te descurci tu cumva...


--------------------
Nissan Leaf cu baterie - RLU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 29 Dec 2004, 09:38
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




In urma testului cu anularea circuit spate este clar ca apa de izvor ca iti trage aer pe la cilindri receptori roati spate. Nu-i musai sa fie vizibila perderea de lichid ptr a trage aer. In momentul cind se actioneaza pedala frina se creeaza presiune si toate garniturile din sistem intra in actiune dar suferind si ceva deformatii elastice iar lichidul se comprima. Lasind pedala la liber toate aceste elemente revin la normal , lichidul revine in pompa creeind vacuum. In acest moment aerul patrunde in circuit pe linga garnitura/ile cu uzura accentuata.
Verifica alezajul cilindrilor receptori - daca prezinta urme accentuate - altul nou - daca nu inlocuieste numai garniturile


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghost_dogg
post 29 Dec 2004, 15:38
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 28 December 04
From: galati




multumesc ptr sfaturi. Am sa tin cont si de ele cand o sa ma apuc sa vad ce are.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIA-Wrc
post 30 Dec 2004, 00:01
Post #7


Unregistered









conducata mica pentru puntea spate ii 43 de mii si aia lunga ii 67.500 in marasti la adaxcom daca esti din cluj
adica cel putin atata costau in septembrie cand le`am schimbat eu


--------------------
Go to the top of the page
+
saruman
post 30 Dec 2004, 22:43
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




Daca pompa de frana e OK, lichidul schimbat (de preferinta cu DOT4), atunci incearca sa reglezi manual sabotii pe spate. Da, stiu, ar trebui sa se regleze singuri, dar nu o fac bine. Asa ca lucreaza la clinchetul ala pana cand roata se invarte cu frecare (e destul de frustrant, se intampla sa fie cand prea franata cand prea libera, dar cu rabdare..) Si dupa cum spunea dyda, inlocuieste garniturile la cilindrii receptori spate. Eu asa am rezolvat o problema identica.


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 22:15
Forum Renault