frana prastie, nu vrea sa tina frate
![]() ![]() ![]() |
frana prastie, nu vrea sa tina frate
ghost_dogg |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 28 December 04 From: galati ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Im dau cu parerea... poate e fisurata vreo conducta de aia de Cu de frana... incearca sa le schimbi, e cam 100 000 una.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
ghost_dogg |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 28 December 04 From: galati ![]() |
nu, stiu sigur ca nu e fisurat nimic fiindca nu curge deloc pe nicaieri
![]() era bine daca era asa ca o schimbam si scapam de belea de mult ![]() |
-------------------- |
|
driver |
![]()
Post
#4
|
![]() i'm not driving fast, i'm flying low... Group: Members Posts: 542 Joined: 10 November 04 From: South Coast ![]() |
imi dau si io o parere, vezi la furtune poate e vreunul stricat si cand apesi frana, se umfla cu lichid, ca un balon, iar cand lasi frana revine lichidul inapoi si nu intra aer, si atunci nu are cum sa faca presiune presiune. Vezi ca nu se vede cu ochiul liber, nu stiu cum ai putea sa le incerci, dar te descurci tu cumva...
|
--------------------
Nissan
Leaf
cu baterie
- RLU
|
|
Dyda |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
In urma testului cu anularea circuit spate este clar ca apa de izvor ca iti trage aer pe la cilindri receptori roati spate. Nu-i musai sa fie vizibila perderea de lichid ptr a trage aer. In momentul cind se actioneaza pedala frina se creeaza presiune si toate garniturile din sistem intra in actiune dar suferind si ceva deformatii elastice iar lichidul se comprima. Lasind pedala la liber toate aceste elemente revin la normal , lichidul revine in pompa creeind vacuum. In acest moment aerul patrunde in circuit pe linga garnitura/ile cu uzura accentuata.
Verifica alezajul cilindrilor receptori - daca prezinta urme accentuate - altul nou - daca nu inlocuieste numai garniturile |
-------------------- Kox
|
|
ghost_dogg |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 28 December 04 From: galati ![]() |
multumesc ptr sfaturi. Am sa tin cont si de ele cand o sa ma apuc sa vad ce are.
|
-------------------- |
|
DACIA-Wrc |
![]()
Post
#7
|
Unregistered ![]() |
conducata mica pentru puntea spate ii 43 de mii si aia lunga ii 67.500 in marasti la adaxcom daca esti din cluj
adica cel putin atata costau in septembrie cand le`am schimbat eu |
-------------------- |
|
saruman |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 303 Joined: 24 September 04 ![]() |
Daca pompa de frana e OK, lichidul schimbat (de preferinta cu DOT4), atunci incearca sa reglezi manual sabotii pe spate. Da, stiu, ar trebui sa se regleze singuri, dar nu o fac bine. Asa ca lucreaza la clinchetul ala pana cand roata se invarte cu frecare (e destul de frustrant, se intampla sa fie cand prea franata cand prea libera, dar cu rabdare..) Si dupa cum spunea dyda, inlocuieste garniturile la cilindrii receptori spate. Eu asa am rezolvat o problema identica.
|
--------------------
Mercedes
C 180 Kompressor
2006 Elegance De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 22:15 |