DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probabilitati, calorifer incalzire

stefan ionita
post 25 Jan 2005, 09:53
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 January 05




Intrind in clubul oamenilor cu probleme la calorifer,m-am intors pe dos sa obtin niste idei.Am sa va prezint una destul de interesanta,dar vreau sa tineti cont ca nu prea ma pricep si cam"pun botul"la orice chestie.Pornind de la ideea ca domnul calorifer se dezlipeste la imbinarea cu plasticul,m-am gindit cu un amic sa atacam problema antigelului prea fierbinte.Nu stiu cum e la voi,dar la sn mea racirea(ventilatorul)intra in functiune foarte tirziu,la temperaturi foarte mari.Concluzia-ne-am hotarit sa montam o termocupla de nova cu temperaturi indicate de 82-88 pe care montam si un releu de protectie.Nu stiu daca e exact procedeul,dar miine avem de gind sa-l aplicam.Ce spuneti"batrinilor",e viabila chestia?


--------------------
dacia supernova europa 2001 - is-04-txl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 25 Jan 2005, 10:01
Post #2


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




sa-mi spuneti si mie apoi cu cat v-a crescut consumul de combustibil!

oricum nu temperatura strica radiatorul ci presiunea...la DSN circuitul de racire e sub presiune, presiune prea mare pentru fiabilitatea scazuta a imbinarii radiatorului care, adaugand si factorul "diferenta de temperatura", adica procesele repetate de dilatare/contractare, nu rezista si "plange"

o solutie mai buna este inlocuirea cu unul de SLZ, cu modificarile de rigoare.... exista un alt topic unde s-a discutat si este prezentata solutia

bafta


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicolaem
post 25 Jan 2005, 15:02
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 23 September 02
From: Bucuresti




QUOTE(stefan ionita @ 25 Jan 2005, 11:53)
Nu stiu cum e la voi,dar la sn mea racirea(ventilatorul)intra in functiune foarte tirziu,la temperaturi foarte mari.Concluzia-ne-am hotarit sa montam o termocupla de nova cu temperaturi indicate de 82-88 pe care montam si un releu de protectie.Nu stiu daca e exact procedeul,dar miine avem de gind sa-l aplicam.Ce spuneti"batrinilor",e viabila chestia?
*



Eu nu as face asemenea modificari la sistemul de racire. Mai curand as incerca sa intaresc (cu silicon rezistent termic sau rasina epoxidica) imbinarea dintre plastic si aluminiu.


--------------------
Dacia DSN Confort - B-...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 14:18
Forum Renault