Adevăratul SUV de la Dacia, FOTO SPION
![]() ![]() ![]() |
Adevăratul SUV de la Dacia, FOTO SPION
twingooo |
![]()
Post
#451
|
||
![]() Membru de partid din Republica Ceha Group: Members Posts: 747 Joined: 13 October 06 From: Ceska Republika, Praha 4 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Espace 2.0 dci
2007, Privilege mens sana in corpore barosano!
|
|||
Baltazar |
![]()
Post
#452
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 23 September 08 From: Timisoara ![]() |
Clientii Dacia din vestul europei nu sint dispusi sa plateasca impozite/asigurare pt un motor de 1900-2000cmc, de aceea nu vor fi motoare mai mari de 1600cmc.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.5dci Alizee
|
|
Fan3 |
![]()
Post
#453
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
alea fac diferenta intre un SUV obisnuit si unul de la dacia
![]() |
--------------------
*
*
*
- *
|
|
Magua |
![]()
Post
#454
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 29 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Oare de ce seamana jantele de la Kangoo 4X4 cu cele de pe SUV? Si probabil nu numai... "Hai sa nu aruncam linia asta de fabricatie veche, sa facem o dacie pe ea"
Am lucrat si eu pentru francezi, dar faceau altceva... |
--------------------
Toyota
Rav4
2011 2.0 VVT
- CJ XX XXX "Concentrati in metropole,condusi de GPS
Vom renunta la creier ca se pare ca gandim prea des" Parazitii |
|
Baltazar |
![]()
Post
#455
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 23 September 08 From: Timisoara ![]() |
Chiar e nevoie de o poza "spion" fara banda izolatoare?
Numele_este.jpg ( Size: 185.53k ) Number of downloads: 2335 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.5dci Alizee
|
|
rtBK |
![]()
Post
#456
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
exista posibilitatea unor motoare nissan ?!
|
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
R19/16v |
![]()
Post
#457
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Aici se discuta despre SUVul Dacia! Cine vrea sa continue discutia despre modul in care au fost facute pozele, o va face la cafenea!
Postarile ulterioare care nu vor fi on-topic se vor sanctiona! |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
AndyG |
![]()
Post
#458
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 March 09 ![]() |
In perioada in care am fost eu la Dacia se testau motoare K7J (1.4) si K7M(1.6).
Chiar in ziua in care am plecat la un stand se testau motoare F8Q sau 1.9 Diesel , variantele de sunt pe papuc si pe Solenza. Acum nu stiu daca erau neaparat pentru SUV sau pentru afara , ramane de vazut. Cat despre posibilitatea unei motorizari Nissan , le va fi greu francezilor sa isi calce pe inima , dar nu imposibil ![]() This post has been edited by AndyG: 5 Jul 2009, 22:17 |
--------------------
Oltcit
Oltena
1989
- VL 01 KJT
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#459
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Da' tu stii ca reno e prieten cu nissan si isi folosesc reciproc motoarele de ani de zile, nu?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
AndyG |
![]()
Post
#460
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 March 09 ![]() |
Da , dar aici e vorba de Dacia si dupa cum am spus nu e imposbil sa vedem motorizari Nissan pe SUV , poate chiar versiunea de top sa aiba.
Eu in locu francezilor chiar as dota SUVul cu motorizare Nissan deoarece sunt sigur ca o sa aiba priza la clienti. |
--------------------
Oltcit
Oltena
1989
- VL 01 KJT
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#461
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(AndyG @ 5 Jul 2009, 22:29) In perioada in care am fost eu la Dacia se testau motoare K7J (1.4) si K7M(1.9) K7M este 1.6 MPIQUOTE(R19/16v @ 5 Jul 2009, 22:26) Cine vrea sa continue discutia despre modul in care au fost facute pozele, o va face la cafenea! Stii ce este interesant? Pozele cand se ataseaza pe forum raman fara exif. Chiar am verificat lucrul asta din curiozitate. Dar in schimb a fost cineva care a pus un printscreen cu exiful uneia ...This post has been edited by IRONICK: 5 Jul 2009, 22:05 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
AndyG |
![]()
Post
#462
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 March 09 ![]() |
Una ma gandeam si alta am scris (in loc de 1.6 am scris 1.9)
Faza cu disparutul exif la poze am observat-o si eu ,cel putin asta e primu forum la care se intampla asa. |
--------------------
Oltcit
Oltena
1989
- VL 01 KJT
|
|
rtBK |
![]()
Post
#463
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
ar fi crima 1.4 pe suvul asta, de 1.6 nu stiu ce sa zic, dar sunt aproape sigur ca ar fi cum e 1.4 pe logan in acest moment ( mult submotorizat ). Dieselul o sa fie baza la suvul asta daca ar fi sa puna motorizarile actuale.
legat de poze: prima chestie care am facut-o a fost sa verific exiful care era gol. Am vazut ca a pus cineva exiful, dar a disparut ca prin magine postul respectiv ![]() |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
AlexV |
![]()
Post
#464
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(benitez @ 3 Jul 2009, 23:38) Acum cateva luni un user incerca sa ataseze poze in vechiul topic despre DACIA SUV....dar nu putea........ cineva nu il lasa ( le stergea imediat.....fapt comfirmat si de el intr-un post) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() si marmota invelea ciocolata in foita de aur. daca prin absurd ar fi adevarat ceea ce spui tu, ar fi putut sa le ataseze in galeria foto. realitatea e ca ori incerca sa ataseze poze prea mari, peste 1600x1600 , ori nu incerca sa ataseze nimic. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
aphophis |
![]()
Post
#465
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
ironick ai devenit celebru:
![]() QUOTE Hat tip to Ironick http://www.autoblog.com/2009/07/05/spy-sho...ssover-spotted/ |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Deceneus |
![]()
Post
#466
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 18 January 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Michael @ 3 Jul 2009, 12:20) Pozele postate par sa indice o varianta de lucru a viitorului SUV, susceptibila de unele imbunatatiri care pot contribui la imbunatatirea designului masinii. Si am sa dau cateva exemple: grila fata pare neterminata, spoilerul fata din fotografii este probabil cel care va echipa varianta de baza (se poate observa ca in privinta acestuia este suficient loc de imbunatatiri), lipsesc protectiile la aripi si la praguri (specifice unui SUV), spolierul spate este ca al unei masinii normale (fara protectii). Faptul ca masina va beneficia, probabil, de platforma si tractiunea integrala a vechii generatii Nissan X-Trail e un lucru bun. Sper insa ca interiorul sa beneficieze si el de unele imbunatatiri in raport cu celelalte modele Dacia. De asemenea, avand in vedere ca masina va fi utilizata si in conditii mai grele, sper ca cei de la Dacia vor rezolva problemele legate de corodarea caroseriei. Nu cred insa ca varianta finala va avea telescop la capota motorului. Daca nu ma insel, nici macar Tiguan nu mai are asa ceva (din cauza dorintei celor de la VW de a reduce costurile). Sunt curios care sunt dimensiunile masinii. O pozitionare corecta mi se pare undeva sub Qashqai, spre un 4.20 m. Chiar si la aceasta dimensiune, pentru variantele cu tractiune integrala mai bine dotate ar fi necesare si motorizari mai mari de 105 CP. Grila de fata pare itnradevar neterminata si lipsesc bandourile. Bumperele mai au insa loc doar de ceva "kit" pentru a da masinii aerul ala mai "suparat"... Sunt convins insa ca interiorul nu va fi cu mult peste ce este in prezent la Dacia. Imbunatatirea problemei cu vopseaua ar fi ceva, intradevar - un mare minus pentru Dacia din punctul asta de vedere, din partea mea. Grupul propulsor/ sistemul de tractiune cred ca va fi unul din punctele bune ale masinii. Pana acum ce este sub capota la Dacia nu a dezamagit decat pe unii mai excentrici. Fiabilitatea sistemelor de propulsie este un punct castigat. Cred ca dimensiunile masinii nu conteaza decat ponderate cu chestiunea greutatii, unghiurilor, etc. Masina va fi, cred, mai usoara decat "fratii" mai mari de la Nissan. Dupa ce am citit pe aici si pe la ce au scapat printre dinti unii "oficiali" de la Dacia masina va mai fi usor coafata inainte de lansare. Coafata, nu redesenata... O grila mai putin improvizata si niste bandouri, eventual ceva optionale, etc... In rest masina cred ca va arata ca in poze. Oricum, "pusca si cureaua lata", nu manele se vor auzi din asta ![]() This post has been edited by Deceneus: 6 Jul 2009, 08:53 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.6
- TM
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#467
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(aphophis @ 6 Jul 2009, 03:00) ironick ai devenit celebru Cand m-am trezit eu sa imi editez postul cu sursa (desi am precizat ca nu le-am postat eu in alte 2-3 posturi), nu am mai putut din cauza ca am depasit perioada permisa pentru editare. Rog un moderator/admin sa imi faca un bine si sa adauge un link (sursa: http://www.daciaclub.ro/Dacia-H-79-SUV-t153013.html) cu topicul initial de la diverse logan. This post has been edited by IRONICK: 6 Jul 2009, 08:59 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
catalinux* |
![]()
Post
#468
|
![]() Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 12 December 08 ![]() |
O sa ma limitez in a comenta imaginile la aspectul exterior al masinii. Personal, consider designul unul rezonabil, potrivit in totalitate target-ului si motivulului pt care a fost realizata masina. Comentariile ieftine care se concentreaza asupra cuvantului "hidos" vin in mare parte de la oameni fara o pregatire sau cultura auto.
Pt cei care sunt interesati sa vada masina si dintr-o alta perspectiva am realizat un render in Gimp (clona Photoshop in Linux), care sper sa-i satisfaca si pe cei mai vehementi contestatari ai designului acestui SUV DACIA. P.S.: Multumesc lui @R19/16v pt ca mi-a permis sa postez. daciasuvcatalinuxedit.jpg This post has been edited by catalinux*: 6 Jul 2009, 17:16 |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 Dynamique
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#469
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Vad ca refuzati sa vorbiti despre masina dar continuati sa vorbiti despre poze, cel care le-a facut, conditiile in care le-a facut etc etc. Pentru asta exista cafeneaua.
Cand vor exista informatii noi, sau posturi care aduc un aport forumului, va rog apsati butonul p_report.gif si voi redeschide topicul. Cei care vor fi nemultumiti de aceasta decizie le recomand sa le multumeasca colegilor de forum. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#470
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
Dacia SUV in primele imagini clare!
Primele fotografii spion cu SUV-ul pe care Dacia il pregateste pentru Salonul Auto de la Geneva din 2010 au determinat un interes extrem de crescut pentru publicul Automarket in ceea ce priveste formele noului model. Cale cateva sute de comentarii si cele aproape 15.000 de vizualizari unice ale paginii care gazduia imaginile SUV-ului Dacia ne-au determinat sa mergem mai departe decat s-a ajuns pana acum, dezvoltand - cu ajutorul colaboratorului nostru Andrei Avarvarii - o serie de imagini aproape reale, care se bazeaza 100% pe formele modelului surprins in imaginile realizate intr-una dintre incaperile Dacia de la Mioveni. Prima impresie pe care ne-o lasa imaginile "reale" ale modelului sunt mai pozitive decat cea pe care au generat-o fotografiile-spion, al caror principal dezavantaj era reprezentat de lumina nepotrivita si de unghiurile nereusite. In fotografiile pe care Automarket vi le prezinta in exclusivitate, modelul pare robust, puternic si cu un design mai degraba clasic decat revolutionar. Designerii Dacia s-au ferit din a realiza "floricele" inutile la capitolul design exterior, singura "iesire" fiind reprezentata de banda cromata dintata care incadreaza sigla marcii pe grila frontala. Modelul are o garda la sol extrem de inalta, distanta dintre aripi si roti fiind una ridicata. Unghiul de atac si cel de degajare sunt mari, imaginile subliniind un model cu evidente capacitati off-road. Bosajele rotilor sunt umflate si bine reliefate, completand imaginea solida a modelului. In partea posterioara iese in evidenta mai ales partea din spate a habitaclului, cuprinsa intre al doilea rand de scaune si hayon si subliniata de al treilea geam lateral de dimensiuni mai mari decat intalnim de obicei in segment. Indiciile duc la un model foarte incapator, care va relua "poezia" despre spatiu recitata cu un succes enorm de intreaga gama Logan. Vedem mult mai clar de aceasta data hayonul "imprumutat" parca de la varul de grup Nissan Pathfinder si stopurile de dimensiuni foarte mici, completate de o iesire in relief in zona de incidenta dintre aripa si marginea hayonului. Barele de amarare subliniaza caracterul utilitar al viitorului model. http://www.automarket.ro/stiri/dacia-suv-i...lare-22508.html intrebare: de ce motorizari va beneficia noul suv de la dacia ? mai ales ca daca va fi off-road va avea nevoie de motoare destul de puternice, cu cuplu pe masura. sa fie 2.0 dci de pe koleos ? sau 2.0 16v de pe laguna berlina si estate ? sau altele mai mici ca cilindree ? jantele ar trebui un pic mai mari, 16" ar fi optim, daca nu chiar 17" (probabil ca vor monta si de 17" dar pretul va creste simtitor). oricum, pe ansamblu, masina arata multumitor. pina la lansarea in productia de serie probabil se vor mai face ajustari, tinind cont si de parerile utilizatorilor finali, pentru ca, nu-i asa, ei vor avea ultimul cuvint si de parerile vizitatorilor si specialistilor de la cele doua mari tirguri auto: frankfurt si geneva. This post has been edited by george_scala_2004: 7 Jul 2009, 08:59 Attached thumbnail(s) 313108l.jpg ( Size: 198.25k ) Number of downloads: 1913 454391l.jpg ( Size: 313.76k ) Number of downloads: 1728 725491l.jpg ( Size: 227.53k ) Number of downloads: 1904 |
--------------------
...
...
...
|
|
aphophis |
![]()
Post
#471
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
puteau sa faca toata grila cromata cei de la automarket. Caci sunt convins ca asa va fi
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Flipper1986 |
![]()
Post
#472
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 19 October 07 From: Galati ![]() |
DAca o sa il faca cu jenti pe 15" sa le fie rusine. Vad ca are aceleasi jenti ca logan prestij. Macar jenti pe 17" ar trebui.
|
--------------------
DACIA
Logan
1.5 DCI 65CP, Ambition, 2006
- GL-XX-XXX
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#473
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
De ce?! Ca vrei tu q7 la bani de toyota iq?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
IRONICK |
![]()
Post
#474
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Aia de pe automarket habar nu au sa copieze ceva.
Oglinzile sunt modelul vechi, cuta de pe usi (aia de zici ca este masina lovita in lateral) nu este prezenta, imbinarea capota/aripa din dreptul balamalelor este curbata (nu o sa vezi solutie mai scumpa in veci la Dacia), esapamentul final este pozitionat perpendicular, capota nu are umflaturi pe laterale ci are una pe centru, jantele sunt aiurea, etc ... This post has been edited by IRONICK: 7 Jul 2009, 08:49 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
boga81 |
![]()
Post
#475
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 18 September 08 From: Bucuresti ![]() |
jalnice redari ale celor de la automarket:
- zambetul de pe usi nu l-au pus - oglinzile sunt cele pe sandel/golan ph 2 - capota nu are umflatura - bosajele mult prea exagerate nici nu mai seamana... 'nea Andrei Avarvarii, daca tot incercam sa facem ceva macar sa fim atenti la detalii... muuuuult mai bine i-a iesit colegului catalinux... daca e sa tinem cont ca ampatamentul va fi in jur de 2.63m, uitandu-ne la pozele spion de pa transfagarasan cu mcv-ul langa si la ultimele poze (console fata-spate par destul de mici), mi se pare ca va fi mai scurt suv-ul decat mcv-ul... ceea ce ar fi super... |
--------------------
Suzuki
SX4 1.6 4x4 Navi
- ex: '08, Sandel 1.5 dCi MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Gone CrAzY! Back soon... |
|
zanzie |
![]()
Post
#476
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 7 Jul 2009, 08:45) Aia de pe automarket habar nu au sa copieze ceva... subscriu. |
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
dj22sib |
![]()
Post
#477
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 26 March 07 ![]() |
Ca de obicei ... in poze o masina poate arata mai urata decat este in realitate. Nu stiu cat de prelucrate sunt pozele care au mai aparut, dar ma fac sa imi retrag multe din cuvintele pe care le-am spus.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V Expression Sedane,
Clio III 1.4 16V Exception
- DJ
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#478
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(TAW @ 4 Jul 2009, 23:11) Cat priveste stergatoarele, eu inca mai treg speranta sa nu fie o iluzie optica, si sa nu mai avem niste brate de stergator care sa stea "la vedere" ca la masinile din '78... Nu este de la stergatoare si nici de la iluzie optica. Pentru ca aripile trebuie sa fie mai evazate si "botul" masinii mai inalt, a fost necesara repozitionarea capotei. Acum capota este mai ridicata ca la un logan normal si din cauza asta sunt stergatoarele ascunse ...![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Vio |
![]()
Post
#479
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Eu as zice sa mai asteptam cu aprecierile extreme si definitive pana cand vom putea sa ne facem o idee clara despre masina, pe baza unor poze clare, din mai multe unghiuri plus interior etc., nu din franturi, photoshop-uri si povesti... altfel riscam sa fim prea optimisti, sau prea pesimisti...
Doar un scurt comentariu asupra unor elemente: primul, care tot apare si care din pacate nu cred ca va mai fi schimbat - dealtfel si singurul lucru care deocamdata nu imi place in mod hotarat la design - e legat de umflaturile alea de langa stopuri, despre care speram (ca in pozele lui Arhimede) ca vor fi de fapt parti integrante ale lampilor, si nu galcile alea de tabla... al doilea, pozitiv (daca o fi sa fie, ca e semnalat pe baza acelor poze prelucrate) ar fi legat de manerele de la usi, care par a adopta o solutie mai durabila si chiar mai estetica decat plasticaraiele alea atarnande de la Sandero... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
IRONICK |
![]()
Post
#480
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Probabil te uiti la o alta masina, ca pe suv chiar alea de Sandero sunt.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 15:49 |